Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (794. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.898.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 792793794795796
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    leon hocam mrb bendeki bu veriler sadece şehirdışı değil o yüzden uzun yolda nekadar yaktığını bilemiyorum.uzun yolda dediğim gibi ekonomik gidiyorum anlık yol bilgisayarı açık ortalama 80-100km arası ve frene bile basmam virajlara gelirken çekerim ayağımı gazdan,yokuş aşağı cutoff özelliğinide kullanırım.yakıt tüketimine baktığımda 5.5-8 arası gidip geliyor ama aklıma gelmedi sıfırlayıp yola çıkmak.uzun yola çıktığımda ilk işim sayacı sıfırlayıp öyle yola çıkmak olacak bende merak ettim uzun yolda ne yaktığını.ama depoyu fullemedim hiç bu gidişlede zor fulleriz :) tamamen yol bilgisayarı verilerine göre konuşuyorum.şehir içi yakıor araç yapıcak bişey yok bizim burası yokuş aşağı yukarı km de 50 krşu rahat geçer.anlık tüketim bazen 28lere çıkıyor deli oluyorum :) bide kasa ağır gaza yüklenmeden çıkamıyorum yokuşları devir istiyor clio gibi değil maalesef. uzun yoldaki verileri sizinle paylaşıcam tekrar ozaman sağlıklı karar verebiliriz.


    yani abi uzun yola koyulmadıktan sonra aracının az veya cok yaktıgını tam kestiremezsin, uzun yolda az yaktıgını anlarsan yol ve sürüşe baglı oldugunu anlarsın. fakat aracının 1000kmlik rodaj süresini doldurması gerekmekte, ve 1 sene boyunca bakıma kadar yormadan kullanman gerektiğini unutma.

    formda bu konu hakkında cok yazdım soranlara. arada sıra bu 1 ayda bir olur 2 ayda bir olur 3 ayda bir olur gibi belirli sürelerde , vites gecişlerini yüksek devirlerde geciş yapmanı isterim. 1000km normal sürüş 1000km gecince ilk bakıma kadar arada sıra yüksek devirler 4000,5000,5500 gibi devirlerde giştirisen 1 gün boyunca arac icin yararlı oldugunu söyleye bilirim.

    bakımı atlattıktan sonra tekrar uzun yol yaparak veya sehir ici trafindeki yolbilgisayardaki bilgileri tekrar gözden gecire bilirsin.... 1000kmyi aracı yormadan kasmadan ani durkalklardan ve cukur,tümseklerden kacınarak sürdüğünde 1000kmdoldugunda bu vites olayını seninle tekrar konusuruz...
    konusmak icin suan erken ...

    bu arada şampuanı ve cilayı neyaptın. şampuan gelmiştir koskoca 2 ,3 hafta gecti. memnunmusun şampuandan . sonax işle aradaki farkı gördün mü....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    leon hocam mrb bendeki bu veriler sadece şehirdışı değil o yüzden uzun yolda nekadar yaktığını bilemiyorum.uzun yolda dediğim gibi ekonomik gidiyorum anlık yol bilgisayarı açık ortalama 80-100km arası ve frene bile basmam virajlara gelirken çekerim ayağımı gazdan,yokuş aşağı cutoff özelliğinide kullanırım.yakıt tüketimine baktığımda 5.5-8 arası gidip geliyor ama aklıma gelmedi sıfırlayıp yola çıkmak.uzun yola çıktığımda ilk işim sayacı sıfırlayıp öyle yola çıkmak olacak bende merak ettim uzun yolda ne yaktığını.ama depoyu fullemedim hiç bu gidişlede zor fulleriz :) tamamen yol bilgisayarı verilerine göre konuşuyorum.şehir içi yakıor araç yapıcak bişey yok bizim burası yokuş aşağı yukarı km de 50 krşu rahat geçer.anlık tüketim bazen 28lere çıkıyor deli oluyorum :) bide kasa ağır gaza yüklenmeden çıkamıyorum yokuşları devir istiyor clio gibi değil maalesef. uzun yoldaki verileri sizinle paylaşıcam tekrar ozaman sağlıklı karar verebiliriz.


    yani abi uzun yola koyulmadıktan sonra aracının az veya cok yaktıgını tam kestiremezsin, uzun yolda az yaktıgını anlarsan yol ve sürüşe baglı oldugunu anlarsın. fakat aracının 1000kmlik rodaj süresini doldurması gerekmekte, ve 1 sene boyunca bakıma kadar yormadan kullanman gerektiğini unutma.

    formda bu konu hakkında cok yazdım soranlara. arada sıra bu 1 ayda bir olur 2 ayda bir olur 3 ayda bir olur gibi belirli sürelerde , vites gecişlerini yüksek devirlerde geciş yapmanı isterim. 1000km normal sürüş 1000km gecince ilk bakıma kadar arada sıra yüksek devirler 4000,5000,5500 gibi devirlerde giştirisen 1 gün boyunca arac icin yararlı oldugunu söyleye bilirim.

    bakımı atlattıktan sonra tekrar uzun yol yaparak veya sehir ici trafindeki yolbilgisayardaki bilgileri tekrar gözden gecire bilirsin.... 1000kmyi aracı yormadan kasmadan ani durkalklardan ve cukur,tümseklerden kacınarak sürdüğünde 1000kmdoldugunda bu vites olayını seninle tekrar konusuruz...
    konusmak icin suan erken ...

    bu arada şampuanı ve cilayı neyaptın. şampuan gelmiştir koskoca 2 ,3 hafta gecti. memnunmusun şampuandan . sonax işle aradaki farkı gördün mü....


    dostum bu rodaj olayını sorucaktım sana zaten iyi oldu açıklama yaptığın aracı şuan zorlamıyorum zaten.söylediğin gibi 1000kmden sonra başlarım yüksek devirlerde kullanmaya.aracı aldığım bayi 3000kmde gelirsiniz kontrollerini yaparız ücretsiz olarak dedi ne yapıcaklar bilmiyorum.normal bakımı 15000kmde ben senede 7-8bin km yapıyorum 15bin bakımına gidene kadar aracın garantisi biter zaten :) şampuan olayına gelince hala beklemedeyim üretici firmadan bekleniyor diyor ellerinde kalmadı heralde bende iptal etmedim başka yerde bulamam diye bekliyorum mecburen yoksa kullansaydım yorum yapardım.tekzene gittim hafta sonu orda bakayım dedim ama sonax ın falan ürünleri var dediğin markayı bulamadım.sünger aldım sonaxtan o geldi yıkadım aracı dediğin gibi köpürme olayı fazla olmuyor clioyu fırçayla yıkadığım için anlamıyordum.ama süngerde çok yoruyor hele bu ramazanda kolumu kaldırmak istemiyorum en az 1 saatimi alıyor.bizim burda sularda kireçli uğraşıp duruyorum yoksa leke kalıyor.bide şu benzinliklerdeki basınçlı su ve otomatik ilaç hakkında ne düşünüyorsun 1tl su 1tl ye ilaç veriyor yıkanıyor araçlar.ama ilaç konusu tedirgin etti beni ne olduğu bellideğilyıkamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt059 -- 17 Ağustos 2011; 15:25:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    leon hocam mrb bendeki bu veriler sadece şehirdışı değil o yüzden uzun yolda nekadar yaktığını bilemiyorum.uzun yolda dediğim gibi ekonomik gidiyorum anlık yol bilgisayarı açık ortalama 80-100km arası ve frene bile basmam virajlara gelirken çekerim ayağımı gazdan,yokuş aşağı cutoff özelliğinide kullanırım.yakıt tüketimine baktığımda 5.5-8 arası gidip geliyor ama aklıma gelmedi sıfırlayıp yola çıkmak.uzun yola çıktığımda ilk işim sayacı sıfırlayıp öyle yola çıkmak olacak bende merak ettim uzun yolda ne yaktığını.ama depoyu fullemedim hiç bu gidişlede zor fulleriz :) tamamen yol bilgisayarı verilerine göre konuşuyorum.şehir içi yakıor araç yapıcak bişey yok bizim burası yokuş aşağı yukarı km de 50 krşu rahat geçer.anlık tüketim bazen 28lere çıkıyor deli oluyorum :) bide kasa ağır gaza yüklenmeden çıkamıyorum yokuşları devir istiyor clio gibi değil maalesef. uzun yoldaki verileri sizinle paylaşıcam tekrar ozaman sağlıklı karar verebiliriz.


    28 lt mi Benim bir arkadaşımdada var verso sakin kullandım uzun yolda dediği derğerleri görüyor gerçekten dhakanuysalın ama yeni astra kullanan hiç tanıdığım yok malesef sizlerden başka tabi o yüzden hiç bir fikrim yok şunu şöyleyebilirim 9,5 lt ben şuan için normal içiniz rahat olsun hem motor daha yeni hemde araçın dilini yeni yeni anlıyorsunuz en az 10 bin yaptıktan sonra oturur yerine sonuçta 1.6 16v 115 bg. yeni araç çok normal 9,5 lt, verso 1.6 16v 100 bg sanırım onunda kasa 1490 baya ağır bir araç olmasına rağmen değerleri çok iyi oluyor benzinli araçlarda süprizlerle karşılaşmıyorsun.
    tanseltan dostum sana kaç bin km den sonra araçınızla basabilirsiniz dediler motorun 230-240 göreye ihtiyacı var acilen yokuşlarda ondan sonra rahtlayacağın umuyorum.
    *aynı zamanlarda gönderilmiş yorumlar okudum hocam 10000 kmye kadar sankin sakin kullanım o olayda biraz sıkıcı ya sıfır araba alıyosun hemen basamıyorsun değişik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafkas11 -- 17 Ağustos 2011; 15:36:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11


    quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    leon hocam mrb bendeki bu veriler sadece şehirdışı değil o yüzden uzun yolda nekadar yaktığını bilemiyorum.uzun yolda dediğim gibi ekonomik gidiyorum anlık yol bilgisayarı açık ortalama 80-100km arası ve frene bile basmam virajlara gelirken çekerim ayağımı gazdan,yokuş aşağı cutoff özelliğinide kullanırım.yakıt tüketimine baktığımda 5.5-8 arası gidip geliyor ama aklıma gelmedi sıfırlayıp yola çıkmak.uzun yola çıktığımda ilk işim sayacı sıfırlayıp öyle yola çıkmak olacak bende merak ettim uzun yolda ne yaktığını.ama depoyu fullemedim hiç bu gidişlede zor fulleriz :) tamamen yol bilgisayarı verilerine göre konuşuyorum.şehir içi yakıor araç yapıcak bişey yok bizim burası yokuş aşağı yukarı km de 50 krşu rahat geçer.anlık tüketim bazen 28lere çıkıyor deli oluyorum :) bide kasa ağır gaza yüklenmeden çıkamıyorum yokuşları devir istiyor clio gibi değil maalesef. uzun yoldaki verileri sizinle paylaşıcam tekrar ozaman sağlıklı karar verebiliriz.


    28 lt mi Benim bir arkadaşımdada var verso sakin kullandım uzun yolda dediği derğerleri görüyor gerçekten dhakanuysalın ama yeni astra kullanan hiç tanıdığım yok malesef sizlerden başka tabi o yüzden hiç bir fikrim yok şunu şöyleyebilirim 9,5 lt ben şuan için normal içiniz rahat olsun hem motor daha yeni hemde araçın dilini yeni yeni anlıyorsunuz en az 10 bin yaptıktan sonra oturur yerine sonuçta 1.6 16v 115 bg. yeni araç çok normal 9,5 lt, verso 1.6 16v 100 bg sanırım onunda kasa 1490 baya ağır bir araç olmasına rağmen değerleri çok iyi oluyor benzinli araçlarda süprizlerle karşılaşmıyorsun.
    tanseltan dostum sana kaç bin km den sonra araçınızla basabilirsiniz dediler motorun 230-240 göreye ihtiyacı var acilen yokuşlarda ondan sonra rahtlayacağın umuyorum


    dostum araçtan memnununm her konuda ama yakıyor işte yapıcak bişey yok :) ilerde lpg takarım belki zaten gezmiyorum fazla onada gerek yok.bayiden bana hiçbir açıklama yapılmadı nezaman basabilirim diye :) bende yüksek sürat yapan bir insan değilim eski clio kullanıcısı olarak hep diken üstünde gidiyordum ama clioyla 160km bastım araçta 5 kişi varken boş olsa basamam tabi havalanır heralde :) bu araç yere sağlam basıyor virajlarda deniyorum savrulma falan yok güven veriyor insana ama dediğin 230km hızlara arabayı bilmem ama ben hayatta çıkamam :) leon hocamıun dediği gibi 1000 kmden sonra yava yavaş hakkını vermek lazım :)
  • bu arada özel bi sormak istiyorum eskiler bilir sizden iyi olmasın turbox diye bi arkadaş vardı herkese herkonuda yardımcı olurdu söylediklerini teknik bilgilere dayandırarak.akıbeti hakkında bilgisi olan varmı acaba? şuan bu görevi leon hocam sürdürüyor forumda gördüğüm kadarıyla sizin gibi arkadaşlara herzaman ihtiyacımız var ayrıca teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan


    şu benzinliklerdeki basınçlı su ve otomatik ilaç hakkında ne düşünüyorsun 1tl su 1tl ye ilaç veriyor yıkanıyor araçlar.ama ilaç konusu tedirgin etti beni ne olduğu bellideğilyıkamadım


    abi şampuanı sakın iptal ettirme. hiç bir yerde bulamazsın. bulamdıgın gibi meguiars marka ile ilgili hic bir ürün ne tekzende ne bauhause veya koctaşta ,pratikerde yok. bunlarda turtle, sonax ,erexons gibi markalar bulunmakta bu markalar amatör markalar. tabi amatör markaların en iyileri sonax ve turtle. fakat kimse sonaxdan memnun degil.

    sünger olayına gelince hangi süngeri aldın bilmiyorum ama her sünger araba icin kullanılır. sadece para icin ovalimsi birsey yapıyorlar araba süngeri diye 5tlye satıyorlar...

    http://www.hepsiburada.com/Liste/arexons-oto-yikama-sungeri/ProductDetails.aspx?productId=otelm1601&categoryId=20035764

    ben pratikerden erexons sungerini aldım 2 tane. adamın dediğine göre bu sünger diger süngerler gibi cabuk yıpranan veya sünen sünger degilmiş.
    en önemli özelliği ve noktası dogal üründen olmasıymış süngerrin üzerinde her yerinde büyük büyük delikler var bu delikleri firma özellikle kendisi yapmıyormuş dogal oldu icin kendi kendine oluşan birseymiş.. ve bu deliklerin büyük olmasının en büyük etkeni aracın üzerinde bulunan ve görülmeyen tozlar o deliklerin icine giriyormuş ve süngeri oval oval aracın üzerine cevirdiğinde aracı asla cizmiyormuş.... diger süngerler sadece o tozu sag sola savrultuyormuş ve ciziyormuş... sarı sünger ile bu övdüğü süngerin fiyatları arasında 1 tl oynuyordu basit sünger 4 tl bu sünger 5 tlidi
    okadar övdi ve inandırıcı geldiki söyledikleri 1 tl icin denemeye deger dedm 2 tane aldım...

    adamın anlatıkları böyle gel gelelim kullanıcı yorumuna yani benim yorumuma , kısaca söyleyim abi ben böyle sünger görmedim ve fiyatını kat kat hak ediyor. 1,5 sene bu süngeri kullandım kullanmaya devam ediyorum. inan 2. süngeri acmadım ,cok kaliteli ve saglam bir sünger.
    gercektende kullandıgım sürecete aracımı asla cizmedi , aracımın üstündeki boya koruma gittiğinde kılcal ciziklere bakıyorum inan gözle görülmeyecek kadar kılcal cizikelr var sanırım onlarda microfiber bezle silerken oluşmuş...

    süngeri almanı tavsiye ederim zaten süngeri şampuanlı veya normal suya batırdıgında o kaliteyi hissettiriyor...
    sünger diyip gecme abi. hak etmeden 5 tl vermek var birde hak ederek 5 tl vermek var...

    tabi bu süngeri kesinlikle janta veya lastiklere sürmüyorum.... lastik icin daha önceden aldıgım sarı süngerler var daha dogru araba icin aldım sünger cürüyünce yenisini alamaya gittim eraxonsla tanıstım. bu yüzden bu sarı süngeri jantlarda kullanıyorum... seninde öyle olsun arabaya sürdüğün sünger ile lastik,jant ve davlumbaza sürdüğün sünger farklı olsun...

    bir sünger bu kadar yazı yazmama neden oldu : ) ama iyi oldu....

    basınclı suya gelince , su tuttura bilirsin kesinlikle vede araba icin özellikle teker,teker üsttü ve arac altına iyi oluyor tazikli su. fakat sende karter koruma olmadıgı icin aracın komple altına turturma derim...

    kullandıkları köpük veya ilaclı köpük. sond erecede aracı maf ediyor. söyle maf ediyor aracın üstündeki verniği cilayı zmanla söküp atıyor, boya korumasız oldugu icin hem günes yanıgına maruz kalıyor hemde arabaının sütünde boya sönük kalıyor..

    ben kendimi örnek veririsem araba cok kirlise benzinliğe gidiğ su tutturuyorum 1, 2 lira veriyorum. evimin önüne gecip evden getiridğim şampuanlı su ile yıkayıp duruluyorum... yada sadece su getirip öyle tekrar bil elden gecip tduruluyorum...

    araba kirli degilse 1 kova su 1 tas ile elimi araca sürterek yıkıyorum... aracı cizmesin diye. gayette iyi oluyor yavas yavas su dökerken diger elimle ovalıyorum....

    yani anlayacagın tazzikli su tuttura bilirsin fakata asla ilaclı su köpük kullandırma.. kaliteli yer olur ,öyle yerlerde var zaten zibart,3m, meguiars markaların ürünleri kullanan oto yıkamacılar mevcut. onlarda dıs 10 tl iç 10 tlye temizliyorlar..

    ama ben kendim kıyarım. en iyi yerde olsa kimse arac sahibi kadar iyi kıyayıp silemez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    bu arada özel bi sormak istiyorum eskiler bilir sizden iyi olmasın turbox diye bi arkadaş vardı herkese herkonuda yardımcı olurdu söylediklerini teknik bilgilere dayandırarak.akıbeti hakkında bilgisi olan varmı acaba? şuan bu görevi leon hocam sürdürüyor forumda gördüğüm kadarıyla sizin gibi arkadaşlara herzaman ihtiyacımız var ayrıca teşekkürler..


    estafullah abi elimden geldiğince herkese yardımcı oluyrum 2 haftadır senelik izindeyim full evde oldugumdan nette gezinti yapıyorum.. tabi sıklıkla buray girdiğimden hızlı cevp veriyorum. izin bittiğinde öyle sık felan giremicem . ama girdikce kesin cevap yazarım arkadaslara...
  • leon dostum şampuanı iptal etmeyecem bekliyorum hala inşallah gelir.cila işini erteledim buralarda bulamadım o ciladan servise gidince ne marka boya koruma kullandıklarınıda sorucam.sünger konusuna gelince sonax ın süngerini aldım yorumlara bakarak
    http://www.hepsiburada.com/Liste/sonax-multi-sunger/ProductDetails.aspx?productId=otson428000&categoryId=20035764
    süngerin temizlemesine diyeceğim yok çift taraflı arka tarafı biraz sert kirleri iyi çıkarıyor ama süngerde biraz yırtılma oldu ilk kullanışta yani uzun ömürlü olacağını sanmıyorum.senin tavsiye ettiğin sünger doğal süngere benziyor bidahaşa ondan sipariş veririm.ilaç konusunda aynı şeyleri düşünüyoruz bende ilaç sürmem araca ve kimseye yıkattırmam aracı.süngerlede yıkayan yok zaten buralarda basınçlı su ya da fırçayla yıkıyorlar.
    bu arada söylemeyi unuttum bayiden aracı alırken en azından kater koruması hediye takın demiştim amakabul etmediler sonra 150tlden 125 e anlaştık not aldı araç gelince parasıyla taktırıcaktım.gittim aracı almaya yıkandı araç falan teslim aldım aracı unuttum karter koruması işini.geldim eve bikaçgün geçti aradan aklıma geldi baktım aracın altına karter koruması takılmış araca benden ücret almadılar unuttular sanırım 3000bakımına gidince hatırlatıcam parasını ödeyecem istemem başka türlü ama hediyeyse memnun oluruz tabiki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    leon dostum şampuanı iptal etmeyecem bekliyorum hala inşallah gelir.cila işini erteledim buralarda bulamadım o ciladan servise gidince ne marka boya koruma kullandıklarınıda sorucam.sünger konusuna gelince sonax ın süngerini aldım yorumlara bakarak
    http://www.hepsiburada.com/Liste/sonax-multi-sunger/ProductDetails.aspx?productId=otson428000&categoryId=20035764
    süngerin temizlemesine diyeceğim yok çift taraflı arka tarafı biraz sert kirleri iyi çıkarıyor ama süngerde biraz yırtılma oldu ilk kullanışta yani uzun ömürlü olacağını sanmıyorum.senin tavsiye ettiğin sünger doğal süngere benziyor bidahaşa ondan sipariş veririm.ilaç konusunda aynı şeyleri düşünüyoruz bende ilaç sürmem araca ve kimseye yıkattırmam aracı.süngerlede yıkayan yok zaten buralarda basınçlı su ya da fırçayla yıkıyorlar.
    bu arada söylemeyi unuttum bayiden aracı alırken en azından kater koruması hediye takın demiştim amakabul etmediler sonra 150tlden 125 e anlaştık not aldı araç gelince parasıyla taktırıcaktım.gittim aracı almaya yıkandı araç falan teslim aldım aracı unuttum karter koruması işini.geldim eve bikaçgün geçti aradan aklıma geldi baktım aracın altına karter koruması takılmış araca benden ücret almadılar unuttular sanırım 3000bakımına gidince hatırlatıcam parasını ödeyecem istemem başka türlü ama hediyeyse memnun oluruz tabiki :)


    abi süngere cok para vermişsin. sanırım yeni arabanın heycanına kapılıp güzün birsey görmemiş... o sünger dursun veya eskiyince tekerlere sürersin benim önerdiğim sünger ile aracı yıkarsın...

    bizim oto yıkamacılarda daha dogrusu gördüğüm kadarıyla fırca ile yıkıyorlar fakat süngerle yıkanmasınıda istiyorsun ama buda fiyat olarak müsteriye yansıyor.. şahsen kendi adıma konusayım oto yıkamacılardaki süngere haytta güvenmem adamlar süngeri kontorl etmeden gelisi güzel araca sürüveriyor.. sahsen oto yıkamacılardaki süngerle yıkamasından cok fırcayı tercih ederim. şayet kendi süngerim, veririm iş degişir..

    bazı arac sahipleri kendi malzemesi ile fırcası, süngeri ve bezi ile oto yıkamacıya veriyor kendi mazlemesiyle kıanmasını istiyor.. böylesini görmüştüm hatta anlatmıştım..

    karter korumasına gelince 150tlde cok 125tlde cok bende yeni opel astra 1.4 140bg cosmodonanımlı manuel viteslisini alcam nasip olursa. aracın eksikliklerini bildiğimden pazarlık bile etemedim.

    karter korumaya 110tl dedi işcilik dahil.. aracı kaldırıp vida sıkılamak zorbirsey olsa gerek, neeyse 110tl dedi, bayag havuzunada 130tl fiyat dediler..
    birde ben günelik sordum arka cam ve arka yan camlar icin 250tl fiyat cektiler.. en azından camflim mi cekmek yerine güneslik kendimce iyifikir oldugunu düsünüpte fiyatını sordum... 250tl vermem ama yinede soruyum dedim..

    hocam yerinde olsam onlar seni aramadıgı sürece karter korumanın parasını vermezdim.. işlerinin adı ne yaptıgı işi takip etsinler... senlik birsey yok unutmuş olabilirsin ama onların bu hatayı yapmamalrı lazım... hatta sana kazık bile atcaklarmışş ankara reis opel bayisinden teklif aldım.. eskisehir yolu üzerindeki...

    eger illa ödeyecem diyorsam 110tl veya 100tl ver ankara opel resi bayiyi örnek ver arayıp sorsunlar.... ben yüz yüzede sordum teldede sordum bu fiyatı söylediler..

    ciddi anlamda ben vermezledim onlar hatırlamadıgı sürece... sen ödeyince sana altın madalya vermicekler, veya aracını bakıma götürdüğünde extra olarak ilgilenmeyecekler prosedür neyse onu işleyecekler sana..

    firma arayıp söylerse gider veririsin fakat ankaradaki opel bayi 100tl dedi siz nasıl oluyorda 150tl ,125tl fiyat veriyorsun dersen zaten karsındaki adam senden 100tl alır senden parasını alsında nasıl alırsa alsın. konumu olcak büyüzden bence onlar hatırlayana kadar ödemeni yapama derim..

    iyi muhasebeleri varsa girdi cıklarını iyi tutuyorsa elbet seni ararlar , fata egrelti iş yapıyorlarsa görmeyeceklerdir.
    3000 bakım diye birsey duymadım nede gördüm.. bnece yagına suyuna tuzuna bakcakalar. eksik varsa koyarlar yoksa koymazlar zaten aracın durumu iyi diyip gitceksin..

    suanda ben veya tüm renaultcular renault servisine gitsinler aracımı muayneye götürcem dediğinde zaten ücretsiz bakıyorlar. renault servisinin hepsini katmayım ankara renault masis subesi ücretsiz olarak bakıyor...

    meunede nerelere bakıyorlarsa aynısını bizde bakıp sizi öyle muayneye gönderiyoruz diyorlar... istege baglı gelip gelmemk sana kalmış birsey...

    yinede sen bilirsin ister öde ister ödeme ,

    cila konusuna gelince meguiars, zibarth, 3m,autoglm kullanılır genelde. baska marka yaparlasa aldırış etme.. bu markalardan her hangi birisini söylerlerse zaten senin bütce kaldırmaz söyleki 2,3,4 litrelik ürünler aldıgından cok pahalı oluyor..

    ben kendimden biliyorum, bende 2 litrelik sana önerdiğim boya korumadan aldım 240tlye.
    kücük litreliklerini piyasada bulamazsın. meguiars ve autoglm kücük litrelik üretiyor onlarıda her yerde bulamazsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 17 Ağustos 2011; 17:58:08 >
  • bakalım dostum ama söyleyecem bikere içimde kalmasın 100tl için kendime laf söyletmem.bayide senin istediğin yeni astrayı inceleme fırsatım oldu ciddi ciddi düşünmeye başladım o an :) ama bütçemi bayağ aşıyordu 49bin dedi 47.5 a bıraktı en son.zaten 20bin tllerden 2.el symbol almaya niyetliyken geldik buralara kadar biiyosun :) aracın içi mükemmel zaten, uçak kokpitinde gibi hissediyorsun kendini malzeme kalitesi tarışılmaz parlak plastik malzeme kullanılmış.aynı iç mekan ınsıgnıada da var aracın tek beğenmediğim tarafı bagajının benim araçtan küçük olmasıydı öyle avuttum kendimi :) motor hakkında bilgim yok yeni araçlar konusunda ama astraların 1.4 motorlarının tutulmadığını biliyorum sen daha iyi bilirsin motor konusunda sana ders vermek bana düşmez ama araç gerçekten çok güzel kasa olarak
    güneşlik konusuna gelince clio için hepsiburadadan araca özel arka ve yan camlar için bod marka güneşlik almıştım güzel ve kullanışlıydı 125 tl ama filmin yerini tutmuyor gerçekten dostum.arkadaşa çektirdim en açık renk amerikan film 5 sene garantili 10 numara duruyor herkes orjinal renkli cam mı diye soruyor.ama niyetin varsa dediğim güneşliğe bir bak
    http://www.hepsiburada.com/Liste/bod-opel-astra-j-perde/ProductDetails.aspx?productId=otbod3469&categoryId=20037075&SKU=OTBOD3469



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt059 -- 17 Ağustos 2011; 18:21:22 >
  • abi karter korumasını madem söyleyeceksin 100tl ile işi bitirderimç ben emmi dayı demeden sordugum halde 110tl dedi. halende söylüyorum opel resi bayisi ,eskisehir yolu üzerindeki.. bunu altını cizerek söylüyorum..

    ben 53,400tlden 50.000tlye anlastım bir bayi ile diger bayiler 51.000tlde kaldı..
    dediğin dogru 1.4 motorlar tutulmuyor ama senin H kasalarda tutulmadı.... 1.4 motor. zaten nedeni ap acık ortada o kasaya göre o motor yavan kalıyordu.

    yeni kasalarda 1.4 140bg tubo motor peynir ekmek gibi satılıyor. 1.6 180 bg turbo motorun yüzüne bile bakmıyorlar ilk cıktıgında 1.6 180bglik motora waouw demişlerdi insignada. opel yeni kasayada koyunca bazı görmemişler 1.6 180bg görünce hemen atladılar , hata bende atlamıştım :) ne yalan söyleyim.
    sonra kullanıcı yorumlerı geldikce 1.6 180bglik yakıt konuusnda 1.4 140bg göre cok yaktıgından dolayı hem opel satış danışmanı hemde yorumlarda yazılanlar 1.4 140bglik motor opele cuk diye oturdugunu ifade ediyorlar..

    şuanda ben bekleme modundayım astranın kronik sorunları bir hayli fazla oldugundan o kronik sorunlar giderilene kadar en aza indirgene kadar almayı düsünmüyorum..

    bende eski kasaya yönelmiştim her yönüyle dört dörtlük arac oldugundan ve özelliklerine ,konforuna ve saglamlıgına göre o fiyatın kesinlikle verildiğini savunanlardan biriydim ki halende savunalardan birisiyim ve formda araba tercihlerinde yazarım. opelastra clasic 3'ü

    dogal olarak yeni opelli görünce insan farklı duygulara kapılıyor.. ilk baslarda fiyatı nı bune yaa böyle fiyat olurmu kafadan 5000tl fazla söylüyorlar demiştim. sonrasında opel şişkin fiyatı ile diger markaları alevlendirerek araba piyasasını 5000tl yükselttiler..

    ister istemez beniim bütcede bu piyasaya ayak uydurmak zorunda kaldı.
    eskiden 50.000tlye full donanım ve dizel araba alırken şimdi 60.000tlye full donanım dizel alınıyor..
    işte sonrasında icelemem ve arastırmam sonucunda 2 araba arasında kaldım opel astra ,honvada civic arasında formda yazdım cizdim tekrar iyice okudum ve opel astrada kararkıldım. özellikle kafkasın ve mertin faydası oldugunu söyleye bilirim..

    bagaj konusuna gelince eskisinden cok az kücük fakat beni şahsen doyudur. honda civic bagajına baktım inan opel astradan büyük olasına ragmen opelin bagajı daha büyük göründe benim gözümde.. yani hondanın dısardan baba yiğit gibi durusuna aldandım ve inceledim ama hicde öyle degilmiş.. normal arabalardan farksızmış.. genişlik olarak..
    opelin tavan mesafesi mükemmel.. hem ön hemde arka opel hemde bagajı beni bu cok sasırttı incelerken..
    bakalım hayırlısı olsun hakkımızda..
  • hayırlısı olsun dostum sen tercihini yapmışsın herkonuyu araştırdığına eminim araba güzel araba bende çok düşündüm toyota honda ford cıtroen hepsinin kendine özgü üstünlükleri var bu birazda senin gereksinimlerine göre değişiyor araçlar hemen hemen aynı ayarda ama bütçeme göre , donanımına göre parasını hakkettiğini düşündüğüm için ve 2. eldeki avantajı dolayısıyla opeli tercih ettim şimdiye kadar memnunum bulunduğum yerde de kimseden olumsuz eleştiri almadım fiyat-kalite-performans olarak alabileceğimin en iyisini aldığımı düşünüyorum.sadece neden dizelini almadım diye eleştiri oldu o da senede 7-8bin km yol yapan biri için önem taşımıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    güneşlik konusuna gelince clio için hepsiburadadan araca özel arka ve yan camlar için bod marka güneşlik almıştım güzel ve kullanışlıydı 125 tl ama filmin yerini tutmuyor gerçekten dostum.arkadaşa çektirdim en açık renk amerikan film 5 sene garantili 10 numara duruyor herkes orjinal renkli cam mı diye soruyor.ama niyetin varsa dediğim güneşliğe bir bak
    http://www.hepsiburada.com/Liste/bod-opel-astra-j-perde/ProductDetails.aspx?productId=otbod3469&categoryId=20037075&SKU=OTBOD3469


    eyvallah abi nette gezinirken bende buna denk geldim ve fiyatını görünce hemen alasın geldi opeldeki fiyatı kıyaslayınca.. suan opel sahibi olmadıgımdan aksesuar işini askıya koydum..

    ewet dediğin gibi cam filmi cektirmek daha iyi en acık renkli. ultraviyole günes ışınlarını engelleyen cam filmi olursa tadından yenmez. hem klimayı daha az kullanmış olurum yakıt sarfiyatı icin hemde icerinin sıcaklıgını en aza indirgemiş oluurm..

    eger yaptırmaya kalksam llumbar marka düsünürdüm. zibarth, 3m gibi markalrda mevcut en iyilerin arasında fakat bu markalardan öne cıkan marka llumar oldugunu ögrendim...

    ben öyle siyah camı sevem birisi degilim , arabaya camfilm düsünmüyorum aslında orjinalliğini bozmamak adına. camı sökmeden yapılan işcilikte var camı sökerekte yapılan işcilikte var ama aracı fabrikaan geldiği gibi kullanmayı daha cok seviyorum..

    cok cok acık ton larda hos görüm veriyor ama arabanaın orjinalinde olayınca icime sinmiyor diye bilirim.. bu yüzden cam filmine soguk bakıyorum..
    perdeler ultraviyole ışınını yok etmese bile en azından günesi engellemiş olurum düsüncesindeyim.

    perde tıkırt oturdugundan dolayı cam filmi yapmış gibi duryor.. bu yöndende benim cok hosuma gitti diye bilirim...

    perdelik,bagaj havuzu ikarter koruma ve nazar boncularımdan baska birsey koymayı düüsnmüyorum. ben bu symbolede civi cakmış degilim. bir bayag havuzum var birde kaput kecesi ve nazar boncugum var... : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    bu arada özel bi sormak istiyorum eskiler bilir sizden iyi olmasın turbox diye bi arkadaş vardı herkese herkonuda yardımcı olurdu söylediklerini teknik bilgilere dayandırarak.akıbeti hakkında bilgisi olan varmı acaba? şuan bu görevi leon hocam sürdürüyor forumda gördüğüm kadarıyla sizin gibi arkadaşlara herzaman ihtiyacımız var ayrıca teşekkürler..


    turbox ve domanbounce arkadaşlarda baya iyi araç konularında gerçekten domanbonge ile leon hocam zzaten durmadan tartışırlardı en so yağ ve lastik havalarını konusunda tartışmışlardı gecen sene baya hararetli hatırlıyorum ben tepki göstermiştim hatta domanbonce sonra benzin fiyatlarından falan hayata küstü sanırsam hiç girmedi turbox hakkında hiç bir bilgim yok
    *birde kaç ibre var acaba senin araçta hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    hayırlısı olsun dostum sen tercihini yapmışsın herkonuyu araştırdığına eminim araba güzel araba bende çok düşündüm toyota honda ford cıtroen hepsinin kendine özgü üstünlükleri var bu birazda senin gereksinimlerine göre değişiyor araçlar hemen hemen aynı ayarda ama bütçeme göre , donanımına göre parasını hakkettiğini düşündüğüm için ve 2. eldeki avantajı dolayısıyla opeli tercih ettim şimdiye kadar memnunum bulunduğum yerde de kimseden olumsuz eleştiri almadım fiyat-kalite-performans olarak alabileceğimin en iyisini aldığımı düşünüyorum.sadece neden dizelini almadım diye eleştiri oldu o da senede 7-8bin km yol yapan biri için önem taşımıyor.


    abi dizeli aldıgın ile satılıga cıkardıgın bir olurdu.. 1. vites tamamen ölü ,2. vitestle kalksan iyidir.. performansı vasatın altında bir motora sahip opel... kronik sorunlarla bu motor cok boguustu. halen varmı bilmiyorum ama kronik sorunlarının devam ettiğini biliyorum dizel icin konusursam...

    ve yeni kasasındadad aynı motor kullanılıyor fakat birazdaha geliştirmişler ve 90bglikten 95 bglige yükseltmişler...
    ve halen aynı sorun devam etmekte o motor opeli biryere götürmeyecek. eskisine nazaran 1.vitsteki vasatlık halen devam etmekte ama milimal derecede daha iyi oldugunu söylüyorlar.

    ve yakıt konusuna gelince tamamen fiyasko.. cünkü motor 2500den sonra kendine geliyor alt devirlerde aracı tasımadıgından ister istemz 2500-3000 devirlede kullanıyorsun. zaten dizelin amacı düsük devirde yüksek performans oldugundan , opelin dizel motoru dizel prensibine uymuyor...

    kısaca alsaydın diyecegim tek kelime paranı heba etmişsin derdim..
    benzinli almakla cok cok iyi yapmışsın... sen sag sola aldırıs etmme...
    bu fiyata b segmenti vermiyorlar...saglamlıgını konforunu gectim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11


    turbox ve domanbounce arkadaşlarda baya iyi araç konularında gerçekten domanbonge ile leon hocam zzaten durmadan tartışırlardı en so yağ ve lastik havalarını konusunda tartışmışlardı gecen sene baya hararetli hatırlıyorum ben tepki göstermiştim hatta domanbonce sonra benzin fiyatlarından falan hayata küstü sanırsam hiç girmedi turbox hakkında hiç bir bilgim yok
    *birde kaç ibre var acaba senin araçta hocam ?


    : ) ewet abi bayga bi tartıstık domonce ile.. zevkliydi...

    opelin ibresi 260 . symbolün 250 :) artık nersiyle basacaksa bilemiyorum..
    opel 220de tıkanır diye tahmin ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11


    turbox ve domanbounce arkadaşlarda baya iyi araç konularında gerçekten domanbonge ile leon hocam zzaten durmadan tartışırlardı en so yağ ve lastik havalarını konusunda tartışmışlardı gecen sene baya hararetli hatırlıyorum ben tepki göstermiştim hatta domanbonce sonra benzin fiyatlarından falan hayata küstü sanırsam hiç girmedi turbox hakkında hiç bir bilgim yok
    *birde kaç ibre var acaba senin araçta hocam ?


    : ) ewet abi bayga bi tartıstık domonce ile.. zevkliydi...

    opelin ibresi 260 . symbolün 250 :) artık nersiyle basacaksa bilemiyorum..
    opel 220de tıkanır diye tahmin ediyorum...


    harbiden ya 250 ibre ne alaka öyle :D 1.6 16v 100 bg.toyota versoda 240 ibre var 230da duruyor ibre,bence opelde görür 230 belki gecer tanseltan arkadaşımız dener bizim için 1-2 ay sonra
  • kafkas hocam sen hız olayına fena takmış durumdasın :) opelde 260 ibre var bas basabildiğin kadar :) benim 2001 clioda da 240 ibre vardı 140 dan sonra uçuşa geçiyordu :) allah korusun clio ile hız denemeyi düşünmek bile tüylerimi diken diken yapıyor.
    leon hocam film çektirirken camları söktürmedim söktürmemde daha sonra tıkırtı olayları olabiliyor.camların arasındaki lastikler astrada geniş olduğundan rahatça oturttu arkadaş filmleri bide sıfır aldığım akşam çektirdim toz falanda yok hata sıfır denecek kadar az oldu.
  • kafkas hocam gaza getirme beni :) ben okadar hız yapamam zaten mantığıma ters onuda geçtim okadar tecrübem yok 4 senelik sürücüyüm sonra erken teskere almayalım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    kafkas hocam gaza getirme beni :) ben okadar hız yapamam zaten mantığıma ters onuda geçtim okadar tecrübem yok 4 senelik sürücüyüm sonra erken teskere almayalım :)


    Şaka yapıyorum hocam ya hız tehlikeli gerçekten eski arabamla neler yapardım müsaittide baya gençlikte vardı özellikle 206 ile 306 patladı yani gözümün önünde nedendir bilmiyorum o yüzden peugeota yanaşmam hayatta içim ürperiyor ama clioada şöyle birşey var sahil yolunundan geldiğimde bir kere bütün bmwleri tokatlarım uyumdur 160-170 den inmem virajlarda teker resmen kayıyor yok böyle birşey iç organlarım ağzıma geliyor sanki off oluyorsun sonra aa ölmedim yaşıyorum falan allah göstermesin clioda ölmeden megane3 ümü almak istiyorum Allah nasip ederse
  • 
Sayfa: önceki 792793794795796
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.