Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (789. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.896.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat-45




    eyvallah abi yardımcı olabildiysem ,duanıda aldıysam ne mutlu bana...
    dediğim gibi ses olayı insanı çileden cıkartıyor ve tamamen moral bozucu birsey kimsenin basına gelmesini istemem..
  • Arkadaşlar 2001 model 1.4 symbol un ön cam fiyatı ne civarda acaba haberi olan varmı?
  • tanseltan öncelikle aracın hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler... aracın her gördüğümde şöyle bi baktığım, model olarak çok beğendiğim bi araba.
    arkadaşlar yine bir şey danışacaktım size. bir haftadır debriyaj pedalım gacırdıyor. ayrıca vites geçişeri zorlaştı. hele geri vites cartlıyo desem yeridir. pedal 1/3 gibi kısaldı sanki. basıyorum ayağım döşemeye yapışıyo hemen. tüm bunlar debriyaj baskısının bittiğini mi gösteriyor? bi fikri olan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullah09nazilli

    tanseltan öncelikle aracın hayırlı olsun kazasız cezasız sürüşler... aracın her gördüğümde şöyle bi baktığım, model olarak çok beğendiğim bi araba.
    arkadaşlar yine bir şey danışacaktım size. bir haftadır debriyaj pedalım gacırdıyor. ayrıca vites geçişeri zorlaştı. hele geri vites cartlıyo desem yeridir. pedal 1/3 gibi kısaldı sanki. basıyorum ayağım döşemeye yapışıyo hemen. tüm bunlar debriyaj baskısının bittiğini mi gösteriyor? bi fikri olan varmı?


    debriyaj gıcırdıyo derken hani gart gurt sesler mi geliyo sayın abdullah09nazilli arkadaşım bide depriyajaya pışıyo diyosun tutkluk hissi mi verio



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert karip -- 8 Ağustos 2011; 23:05:30 >
  • arkadaşlar herkese iyi akşamlar imzamdaki araca malum benzin fiyatları nedeniyle aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum aklımda brc var ama
    lpgnin artı ve eksi yönlerini söliyebilirmisiniz ve
    benim içiçn en önemli şey güvenlik ve haberlerde rastlıyoruz kaza yapan lpg li araçlar patlıyo vb şeyler bu beni lpg den çok soğutuyo bu arabalr kaza yapınca nden patlıyo

    ve performans olarak araba çok etkilrniyo mu ki benim yaşadığım yer tekirdağ tekirdağı merkez bilen bilir hiç düz yer yok ya bayır aşağı yada bayır yukara hiç düz yer göremzsin lpg taktırırsam beni üzermi

    son olarak arkadaşımda 2006 renault clio alize var ve çalıştırırknen marş birz uzun tutuyo yani araba hemen çalışmıyo ben lpg takarsam benim arabadada aynı şey olurmu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert karip -- 8 Ağustos 2011; 23:55:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    arkadaşlar herkese iyi akşamlar imzamdaki araca malum benzin fiyatları nedeniyle aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum aklımda brc var ama
    lpgnin artı ve eksi yönlerini söliyebilirmisiniz ve
    benim içiçn en önemli şey güvenlik ve haberlerde rastlıyoruz kaza yapan lpg li araçlar patlıyo vb şeyler bu beni lpg den çok soğutuyo bu arabalr kaza yapınca nden patlıyo

    ve performans olarak araba çok etkilrniyo mu ki benim yaşadığım yer tekirdağ tekirdağı merkez bilen bilir hiç düz yer yok ya bayır aşağı yada bayır yukara hiç düz yer göremzsin lpg taktırırsam beni üzermi

    son olarak arkadaşımda 2006 renault clio alize var ve çalıştırırknen marş birz uzun tutuyo yani araba hemen çalışmıyo ben lpg takarsam benim arabadada aynı şey olurmu


    hocam lpgden kaynaklı sorun cıkarsa eger insallah cıkmaz ama artık aracın her parcasını degiştirme yönüne gidersin. bu yüzden tek eksisi bu...
    artı yönü benzinin yarı fiyatına lpg doldurup tekirdagı karış karış gezmen olur..

    marka konusunda takıla bilecek en iyi marka brc . prins ve teleflexi saymazsak eger.
    güvenlik konusunda hiç kuşkun olmasın. lpgli arac patlamaz insanlar bilincsiz ve abartılı haber yapıyorlar ki sanki olayın baş nedeni lpgymiş gibi görülüyor.. daha öncede demiştim benzin deposunda benzin olmadıgında lpg patlar. daha dogrusu benzin deposu patladıgından bununla birlikte lpgde etkilenerek dogal olarak lpgde patlıyor..

    depoda benzin olmadıgından dolayı patlıyor dedik asıl bunun baş nedeni benzin pompasından dolayı. benzin pompası benzinle sogudugundan dolayı depodada benzin olmadıgı icinde ekendini alevlendirerek direk patlama yoluyla kendini ifade ediyor...
    yani lpgli arac kullanıyorsan benzindeponda en az ceyrek depo benzin bulundurman şart....

    şunuda ek bilgi olarak vereyim..
    ben lisedeyken arkadasımdan birsey ögrenmiştim.. okul basladıgında tatil zamnındaki ne geyik yaptıklarımızdan bahsediyorduk . arkadaşım tüpcünün yanında işe başlamış, tüpün inceliklerinden bahsediyor, oydu buydu derken dolu tüpün patlamadıgını söyledi, olayın aslı boş tüpteymiş boş tüp patlarmış... dediğine göre....

    zaten lpg boş olmayacagı icin bu sorun pekte önemli degil ama bilgin olsun diye söyledim...

    yakıt tankını silindir almanı öneriirm, cünkü simit tanklar icindeki lpgnin nekadar oldugunu yanlış belirttiği icin silindir taktırmanı öneriirm.

    bunun dısında her zman dediğim gibi lpg taktıracaksan ustanı cok iyi secmelisin. lpg markası ve kalitesi her yerde aynı...fakat hangi kit kullandıgını felan cok iyi takip etmeliisn ve sag sola sorarak ögrenmelisin neye dikkat etmeliyim felan diyerekten..... lpg parcasının bununa dikkat et sunana dikkat et diyemem bilgi sahibi degilim...

    araba ilk calıstıgında benzinle calıstıgı icin arkadasının bujileriyle ilgili bir sorunu vardır diye tahmin ediyorum..
    yani ilk calıstırmada lpg den dolayı zorluk yaşama gibi bir durum söz konusu degil...

    atıyorum ilk calıstırdıgında lpgnin yandıgını varsayarsak, lpg benzine göre daha gec alevlenen yanıcı madde. bu yüzden saniye olarak veya salise olarak fark edersin ama öyle uzun süre marsa basmak gibi yine durum söz konusu degil...

    lpg bujileri konu olmuştu, ben halen karsıyım ama ben bir arkadasıma sordugumda, lpg daha gec alevlendiğinden dolayı bu bujilerin lpgyi daha iyi yaktıgını söylemişti. nekadar doru bilmem ama bence buji orjinal olmalı cünkü fabrika motora göre ayarladıgından dolayı her buji farklı motorlarda farklı tepkime verecegine inanıyorum...

    k. bakma karman corman yazdım ama anlamdıgın ve anlasılmayan yer olursa orayı belirtirsen tekrar anlasılşır halde yazarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancopanco

    Arkadaşlar 2001 model 1.4 symbol un ön cam fiyatı ne civarda acaba haberi olan varmı?


    hocam asagı yukarı 800 1000tl civarındadır. tabi bu fiyat servis icin gecerli.. dosarda nekadara yaptırısınız bilmiyorum ama 500tlyede yaptırsanız,200tlyede yaptırsanız önemli olan camın kalitesidir atıyorum bir cam vardı cok iyi hız keser bir cam vardır gittiğin gibi gösterir.

    camın özelliklerini bilmiyorum ama dereceli olması ve hatasız olması gerekir.. bayag bi oluyor megane 3veya fluence formunda okudum adam aracı sıfır almış ve yolda giderken yolun dalgalandıgını görmüş servise gitmiş, serviste dogrulamış camın hatalı oldugunu kabul edip degiştirmisler...hatırladıgım kadarıyla. bu yüzden cam önemli..

    sanırım önlerde mikalı cam kullanılıyor kolay kırlmaması icin.. camın buz gibi dagılmasınada havalı cam diyorlar, ucuz diye taktırısın havalı cam takarlar atıyorum yolda cama tas sıçradıgında tuzla buza dönsür, camın kırılmasını gectim odanda sizi tehlikeye sokar..

    eger serviste taktıracaksanız bir sorun olmaz ama dısarda taktıracaksanız bu gibi şeylere dikkat etmeniz gerekir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: sancopanco

    Arkadaşlar 2001 model 1.4 symbol un ön cam fiyatı ne civarda acaba haberi olan varmı?


    hocam asagı yukarı 800 1000tl civarındadır. tabi bu fiyat servis icin gecerli.. dosarda nekadara yaptırısınız bilmiyorum ama 500tlyede yaptırsanız,200tlyede yaptırsanız önemli olan camın kalitesidir atıyorum bir cam vardı cok iyi hız keser bir cam vardır gittiğin gibi gösterir.

    camın özelliklerini bilmiyorum ama dereceli olması ve hatasız olması gerekir.. bayag bi oluyor megane 3veya fluence formunda okudum adam aracı sıfır almış ve yolda giderken yolun dalgalandıgını görmüş servise gitmiş, serviste dogrulamış camın hatalı oldugunu kabul edip degiştirmisler...hatırladıgım kadarıyla. bu yüzden cam önemli..

    sanırım önlerde mikalı cam kullanılıyor kolay kırlmaması icin.. camın buz gibi dagılmasınada havalı cam diyorlar, ucuz diye taktırısın havalı cam takarlar atıyorum yolda cama tas sıçradıgında tuzla buza dönsür, camın kırılmasını gectim odanda sizi tehlikeye sokar..

    eger serviste taktıracaksanız bir sorun olmaz ama dısarda taktıracaksanız bu gibi şeylere dikkat etmeniz gerekir..


    bilgilendirdiğin için teşekkürler hocam
  • Orijinalden alıntı: mert karip


    debriyaj gıcırdıyo derken hani gart gurt sesler mi geliyo sayın abdullah09nazilli arkadaşım bide depriyajaya pışıyo diyosun tutkluk hissi mi verio




    tutukluk değilde gart gurt doğru kelime.aynen o sesi veriyo. yapışıyo derken de, eskisi gibi yukarıda değil debriyaj onu demek istedim.boşluk var sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdullah09nazilli -- 9 Ağustos 2011; 8:04:50 >
  • tutukluk değilde gart gurt doğru kelime.aynen o sesi veriyo. yapışıyo derken de, eskisi gibi yukarıda değil debriyaj onu demek istedim.boşluk var sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    arkadaşlar herkese iyi akşamlar imzamdaki araca malum benzin fiyatları nedeniyle aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum aklımda brc var ama
    lpgnin artı ve eksi yönlerini söliyebilirmisiniz ve
    benim içiçn en önemli şey güvenlik ve haberlerde rastlıyoruz kaza yapan lpg li araçlar patlıyo vb şeyler bu beni lpg den çok soğutuyo bu arabalr kaza yapınca nden patlıyo

    ve performans olarak araba çok etkilrniyo mu ki benim yaşadığım yer tekirdağ tekirdağı merkez bilen bilir hiç düz yer yok ya bayır aşağı yada bayır yukara hiç düz yer göremzsin lpg taktırırsam beni üzermi

    son olarak arkadaşımda 2006 renault clio alize var ve çalıştırırknen marş birz uzun tutuyo yani araba hemen çalışmıyo ben lpg takarsam benim arabadada aynı şey olurmu


    Bu aralar bende de aynı düşünce var.Arabam litre tüketimi olarak çok ekonomik yakıyor ama benzin fiyatları çok pahalı maalesef.Kasımda teknik muayeneye gireceği için karar vermem gerekiyor.Taktırma konusunda tereddütlerim var ama takıtırırsam kesinlikle Brc tercih edeceğim.Sana da öneririm.Ama dikkat edeceğin husus montaj yerinin 2A yetkili bayi olması.Firma Brc'nin Türkiye yetkili distribütörü..Verdikleri garanti epey sağlam ve müşteri problemlerini ciddi takip ediyorlar.Ve kitleri tamamen orjinal.Ben çok araştırdım.Çalıştığım yerde 2.0 Focus,1.6 Avensis ve 1.4 16v Clio Symbol araçlarda yetkili bayiler tarafından Brc kitler takılı ve arabalara bindiğim zaman gözlemliyorum,hiçbir problem yok.Gelelim tereddütlere;

    -Araba olduğundan fazla yakıt tüketecek.Yani benim arabam şu an şehiriçi 1 lt benzinle 12 km yol yaparken 1lt otogazla 10 km yapacak.Yani yarı yarıya bir tasarruf söz konusu değil.

    -Yıllık ortalama 8500-9000 km yol yapıyorum.Hergün işe gelir gider (toplam 20 km) yazları tatile çıkarım.Bu km ile sistemi amorti sürem 2 yılı bulacak.

    -Kaliteli kite vereceğim para sanırım 1600-1650 lira..

    -Çalışma ve çekiş problemi dediğim gibi bir montaj olursa olmuyor.Bunu yukarıda bahsettiğim araçlarda gözlemledim.

    -70 liraya 29 litre otogaz alınıyor.Benim arabamla yaklaşık 290 km şehiriçi yol anlamına gelir bu.

    -Yine 70 liraya 16 litre benzin alınabiliyor.Bu da benim arabamla şehiriçi 193 km yol anlamına geliyor.

    -Yani arada 70 liralık yakıt için 97 km'lik bir fark söz konusu.Şehirlerarası yollarda yaptığınız km'lere göre ortalamasını siz hesaplayın artık.

    -Bu şartlarda dönüşüm yaptırmaya değer mi değmez mi noktasındayım.Arada fark kesinlikle var ama o kadar uğraşmaya değecek bir fark mı emin değilim.Unutmayın ki bunu kit üreticileri söylüyor;arabanız %15-%20 daha fazla lpg tüketecek ama lt fiyatı ucuz olduğu için tasarruf yapmış olacaksınız.Kesinlikle az yakması söz konusu değil.www.dacia.com.tr sitesinden bakabileceğiniz orjinal lpg'li modellerin tüketimlerine baktığınızda da bu durumu desteklediğini göreceksiniz.

    Bu bağlamda kendi araştırmalarımın sonuçlarını da belki faydalı olur diye tüm Clio Symbol forumu kullanıcılarıyla paylaşmış olayım.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moondance -- 9 Ağustos 2011; 9:22:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdullah09nazilli

    tutukluk değilde gart gurt doğru kelime.aynen o sesi veriyo. yapışıyo derken de, eskisi gibi yukarıda değil debriyaj onu demek istedim.boşluk var sanırım.


    hocam aynı sorun benim arabadada va 1 ay önce arabayı sanayiye götürdüm adam şöle bir baktı sprey falan sıktı biraz yumuşadı şuanda bir sıkıntı yok gibi gözüküyo 90.000 km bakımda depriyaş baskı balata değiştiricem zaten ama bir ustaya göster büyük ihtimal yağsız falan kalmıştır yada debriyaj telinin değişmmesi gerekmektedir geçen bu sorunla ilgili bir yazı okumuştum calio symbollerde kronik sorunmuş hatta 2011 clio symnolerde gözükiyomuş bu debriyj sorunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    arkadaşlar herkese iyi akşamlar imzamdaki araca malum benzin fiyatları nedeniyle aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum aklımda brc var ama
    lpgnin artı ve eksi yönlerini söliyebilirmisiniz ve
    benim içiçn en önemli şey güvenlik ve haberlerde rastlıyoruz kaza yapan lpg li araçlar patlıyo vb şeyler bu beni lpg den çok soğutuyo bu arabalr kaza yapınca nden patlıyo

    ve performans olarak araba çok etkilrniyo mu ki benim yaşadığım yer tekirdağ tekirdağı merkez bilen bilir hiç düz yer yok ya bayır aşağı yada bayır yukara hiç düz yer göremzsin lpg taktırırsam beni üzermi

    son olarak arkadaşımda 2006 renault clio alize var ve çalıştırırknen marş birz uzun tutuyo yani araba hemen çalışmıyo ben lpg takarsam benim arabadada aynı şey olurmu


    Bu aralar bende de aynı düşünce var.Arabam litre tüketimi olarak çok ekonomik yakıyor ama benzin fiyatları çok pahalı maalesef.Kasımda teknik muayeneye gireceği için karar vermem gerekiyor.Taktırma konusunda tereddütlerim var ama takıtırırsam kesinlikle Brc tercih edeceğim.Sana da öneririm.Ama dikkat edeceğin husus montaj yerinin 2A yetkili bayi olması.Firma Brc'nin Türkiye yetkili distribütörü..Verdikleri garanti epey sağlam ve müşteri problemlerini ciddi takip ediyorlar.Ve kitleri tamamen orjinal.Ben çok araştırdım.Çalıştığım yerde 2.0 Focus,1.6 Avensis ve 1.4 16v Clio Symbol araçlarda yetkili bayiler tarafından Brc kitler takılı ve arabalara bindiğim zaman gözlemliyorum,hiçbir problem yok.Gelelim tereddütlere;

    -Araba olduğundan fazla yakıt tüketecek.Yani benim arabam şu an şehiriçi 1 lt benzinle 12 km yol yaparken 1lt otogazla 10 km yapacak.Yani yarı yarıya bir tasarruf söz konusu değil.

    -Yıllık ortalama 8500-9000 km yol yapıyorum.Hergün işe gelir gider (toplam 20 km) yazları tatile çıkarım.Bu km ile sistemi amorti sürem 2 yılı bulacak.

    -Kaliteli kite vereceğim para sanırım 1600-1650 lira..

    -Çalışma ve çekiş problemi dediğim gibi bir montaj olursa olmuyor.Bunu yukarıda bahsettiğim araçlarda gözlemledim.

    -70 liraya 29 litre otogaz alınıyor.Benim arabamla yaklaşık 290 km şehiriçi yol anlamına gelir bu.

    -Yine 70 liraya 16 litre benzin alınabiliyor.Bu da benim arabamla şehiriçi 193 km yol anlamına geliyor.

    -Yani arada 70 liralık yakıt için 97 km'lik bir fark söz konusu.Şehirlerarası yollarda yaptığınız km'lere göre ortalamasını siz hesaplayın artık.

    -Bu şartlarda dönüşüm yaptırmaya değer mi değmez mi noktasındayım.Arada fark kesinlikle var ama o kadar uğraşmaya değecek bir fark mı emin değilim.Unutmayın ki bunu kit üreticileri söylüyor;arabanız %15-%20 daha fazla lpg tüketecek ama lt fiyatı ucuz olduğu için tasarruf yapmış olacaksınız.Kesinlikle az yakması söz konusu değil.www.dacia.com.tr sitesinden bakabileceğiniz orjinal lpg'li modellerin tüketimlerine baktığınızda da bu durumu desteklediğini göreceksiniz.

    Bu bağlamda kendi araştırmalarımın sonuçlarını da belki faydalı olur diye tüm Clio Symbol forumu kullanıcılarıyla paylaşmış olayım.

    Edit:imla


    haklısın hocam araba az yakıyo ama bezin fiyatlarından dolayı taktırmak şart gibi özellikle güvenlik açısından beni çok tedirgin ediyor ben yılda 12.000km falan yapıyorum ve rahat arabaya 5 yıl bincem arabanın motora verdiği zarar söz konusu ki bazı okuduğum forumda lpg den yaptığımız tasarufu zaten motorun masrafı olarak geri döncek sonuçta kuru yakıt yağlanma olmuyo çekişten düşüşü beni endişe ettiriyor sonuçta benim kaldığım yerde düz biyer yok ya bayır aşağı ya bayır yukarıda olmadı eski 1998 efsane kasalardan almak aklıma gelmiyor değil çünki arabda 1.6 16 v 114 bg var bir akrabamda çünki araba çok temiz kullanım ktapçkları ve yedek anahtarı bile var ve 13 yaşında araba olmasına rağmen 74.000 kmde
  • hocam ben brc my 11 kit taktırdım... bu kitin özelliği en kötü gazı bile çatır çatır yakması...çekişe gelince...4 kişi ve full bagajla 35 derece eğimli bir yokuşu klima açıkken 5. viteste çıkmanız zor olur hatta imkansız (önceden hızlanma olmaz ise), ya klimayı kapatırsınız ya da 4.vitese çekersiniz... bunun aynısını lpg li iken de yaparsınız ki ben yapıyorum...kitimden de memnunum en iyi gaz da da en kötü gaz da da çekişte sorun olmuyor...samimi bir şekilde bunu söyleyebilirim...martta peşin 1400 liraya taktırmıştım.25500 kmdeydi 33000 de şimdi...istediğim gibi geziyorum...sonuçta sıralı sistem olduğu için kuruma diğer sıralı olmayanlar gibi olmuyordur tahminim ki kışın zaten ısınana kadar benzinle gidiyorsunuz...saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heybob

    hocam ben brc my 11 kit taktırdım... bu kitin özelliği en kötü gazı bile çatır çatır yakması...çekişe gelince...4 kişi ve full bagajla 35 derece eğimli bir yokuşu klima açıkken 5. viteste çıkmanız zor olur hatta imkansız (önceden hızlanma olmaz ise), ya klimayı kapatırsınız ya da 4.vitese çekersiniz... bunun aynısını lpg li iken de yaparsınız ki ben yapıyorum...kitimden de memnunum en iyi gaz da da en kötü gaz da da çekişte sorun olmuyor...samimi bir şekilde bunu söyleyebilirim...martta peşin 1400 liraya taktırmıştım.25500 kmdeydi 33000 de şimdi...istediğim gibi geziyorum...sonuçta sıralı sistem olduğu için kuruma diğer sıralı olmayanlar gibi olmuyordur tahminim ki kışın zaten ısınana kadar benzinle gidiyorsunuz...saygılar...


    peki hocam bu brc my 11 kit en iyisimi bundan daha üst model varmı ki güvwnlik açısından nediuorsun fiyat gayet iyi bakalım zaten başından beri aklımda brc var büyk ihtimal taktırıcam
  • hocam en iyisi kavramı değişebilir ama şunu söyleyeyim uzun zaman sorunsuz kullanmak istiyorsanız en iyisi diyebilirim.güvenlik konusuna gelince ben neredeyse 9000 km dir kullanıyorum herhangi bir sıkıntı duymadım. montajı yapacak firma önemli bunu aklınızdan çıkarmayın derim...brc konusunda forumda faruk sevgili adlı bir usta var kendisi brc marmara bölge bayisi sanırım ve işinin ehli bir insan kendisi ile irtibat kurmanızda fayda var derim.ben bu temmuz ayında 700 km yol yaptım ful bagaj 4 yetişkin ile 58 litre gaz yaktım gayri gerisini siz düşünün derim...
  • Belli bir beygir gücüne kadar 4 silindir araçlarda my11 uygulanıyor.Daha önceki my07 ve my10'un geliştirilmişi sanırım.Yani zaten yetkili Brc bayine giderseniz my11 kitini takacaktır.Arabam 39.200 km'de..Hem 40.000 km'ye gelsin,hem de ramazan ayı geçsin diye bekliyorum.Kasımda teknik muayenesi geliyor.Eylül-ekim gibi taktırmaya karar verdim.

    @mert karip hocam dikkat edersen yazılarımın hiçbir yerinde güvenlik noktasına değinmedim.Yetkili ve onaylı servislerde taktıracağın otogaz kitinde güvenli sorunu olmaz.Ben eski R9 Spring aracımda 2.5 yıl kullandım.Büyük olmasa da 1-2 kaza geçirdim ve lpg ile ilgili hiçbir sıkıntım olmadı.
  • Şu aklıma geldi,motor bölümündeki manifold delinmeleri falan sorun değil ama tank montajı yapılacak olan bagaj deliklerinin izolasyonu için montajcınızla görüşün.Eski arabamda çamurluklara profil demiri monte edilmişti.Ve civata deliklerinin kenarlarında 1 yıl içerisinde paslanma başlamıştı.Bagajdaki deliklere boya,anti-pas,silikon ya da her ne oluyorsa koruma yapılmasını sağlayın.Ben buna dikkat edeceğim.Nispeten yeni araçlarımıza yazık olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance



    hocam siz güvenlik konusuna deginmedignizi belirtmişsiniz brc distribütör tarafından takıldıgı icin demişsiniz ama neticede tüvtürkten muayneden gececek., hiç bir ustada bile bile baskasını tehlikeye atmaz.. bu yüzden 2 kontrolden gececegi icin bir sorun olmayacagı kanaaindeyim..

    zaten ben diger sayfada kişinin kendi kendine güvenlik bakımından neler yapacagına degindim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    Şu aklıma geldi,motor bölümündeki manifold delinmeleri falan sorun değil ama tank montajı yapılacak olan bagaj deliklerinin izolasyonu için montajcınızla görüşün.Eski arabamda çamurluklara profil demiri monte edilmişti.Ve civata deliklerinin kenarlarında 1 yıl içerisinde paslanma başlamıştı.Bagajdaki deliklere boya,anti-pas,silikon ya da her ne oluyorsa koruma yapılmasını sağlayın.Ben buna dikkat edeceğim.Nispeten yeni araçlarımıza yazık olmasın.


    hocam arabaya simit tüp taktırma düşüncesindeyim
  • 
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.