Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (612. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.898.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 610611612613614
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11


    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Ustanız dedimi bilmiyorum ama arabanız yaşlıysa amperini fazla alın 55 60 amper gibi.


    İmzadaki araçım 61 binde herşeyi 0 gibi temizdir yaşlı sayılmaz bence.
    Yorumunuz için teşekkür ederim bakalım sabah halletcem mutlu aküde baya indirim yaptı cidden 110 dedi araştırdım 120 ye çiçek die bi marka var uygun olarak mutlu 130-140 arasıydı 110 dedi ztn onada baya uygun dedi gerçekten.

    hocam dediğiniz dogrudur ona birsey demiyorum arabanın motoru temiz olması onun yıpranmamıs anlamına gelmez.içten içe kendini yer kablolar. 60.000 lik arabaya normal 50 amperlik akü.samimi söylüyorum eften püften aküye para vermeyin. beyine fazla elektrik yollar zarar verir.beyine dogru düzgün elektrik yollmaz zarar verir. akü sıkradan birsey gibi görünsede motor ile aynı esdeger konumda. marka olarak mutlu öneririm.yılların markası neticede. mutluya 110tl dediyse düsünmeen alırım her tarafda 5 asagı 10 yukarı. diger markalara hic kanmayın 5 lira fazla olsun mutlu olsun.
  • mutlu al mutlu. bas da ne oluyor? benim orjinal mutlu üçüncü yılını bitirdi hala iyi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    mutlu al mutlu. bas da ne oluyor? benim orjinal mutlu üçüncü yılını bitirdi hala iyi..

    anlamadım..başda ne oluyor derken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 26 Kasım 2010; 1:55:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox


    Aracınız hayırlı olsun.

    Forumdaki aktif Symbol 1,4 16V kullanıcısı 2'ye çıktı..

    Darısı diğer almayı düşünenlerin başına..


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11

    @bunyas288 hayırlı olsun tekrar kazasız belasız sürüşler inşallah




    Teşekkür ederim Arkadaşlar

    Turbox bide bu triger olayını sorayım size şimdi benim araç 2007 model ama daha 7000 kmde 2011 debunun trigerini değişmek lazımmı yoksa bekliyelim mi sıkıntı yaratırmı bize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    mutlu al mutlu. bas da ne oluyor? benim orjinal mutlu üçüncü yılını bitirdi hala iyi..

    anlamadım..başda ne oluyor derken


    Başka diil dostum ''bas'' diye bi akü markası yanlış anlamışsın

    @damonbounce ustam:) bi sabah olsunda ustayla tekrar bi münakaşadan sonra karar vericem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312
    anlamadım..başda ne oluyor derken


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11
    Bu arada bas marka bi akü var
  • pardon beyler öle bir marka duymadıgımdan.cümleyi öle yorumladım. : )
  • babaa akü yok
    aküyü yeni almıştım arabada arkadaşlar var gidiyoruz ozan dedi biri niye hızlı gidiyoz abi
    hacı dedim yeni akü aldım araba bi değişti böyle
    ne aküsü olm dedi
    dedim inci formula a serisi aldım araba daha iyi bi kaçıyo böyle diye

    daha kimse ne alakası var ya diyemeden

    aha b .ku yedik ölecez lan dedi arabadaki herkes koptu
  • Arkadaşlar Clio Symbol 1.4 16V orjinal lastik ebatları kaçtır ve lastiklerin ön ve arka hava basıncları kaç olmalıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99


    Arkadaşlar Clio Symbol 1.4 16V orjinal lastik ebatları kaçtır ve lastiklerin ön ve arka hava basıncları kaç olmalıdır?


    hepsi standart diye biliyorum ben 175*65 r14 standart 30 psı ne altı ne üstü uzun yola çıkarken 32-33 yap daha az yakar ama pekte sağlıklı değil az fren mesafesi uzar topraklıkta şansız azalır

    4 lastikte 30 ama arkaya yük biniyorsa yani bu araba 4 kişilikya 5 kişi binerseniz arkalara biraz fazla bas araba sallanmasın mesela 32 felan zaten arkaya 3 kişi oturunca cüsseli hissedersin arabanın ön tekerlekleri ağırlığın arkaya baskısından hakimiyetini az kaybeder

    lastikler kışlık ise 33-34 o civarı yumuşak olduğundan fazla basman gerekir zaten anlarsın bakınca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzzy222 -- 26 Kasım 2010; 12:11:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222

    quote:

    Orijinalden alıntı: concorde99


    Arkadaşlar Clio Symbol 1.4 16V orjinal lastik ebatları kaçtır ve lastiklerin ön ve arka hava basıncları kaç olmalıdır?


    hepsi standart diye biliyorum ben 175*65 r14 standart 30 psı ne altı ne üstü uzun yola çıkarken 32-33 yap daha az yakar ama pekte sağlıklı değil az fren mesafesi uzar topraklıkta şansız azalır

    4 lastikte 30 ama arkaya yük biniyorsa yani bu araba 4 kişilikya 5 kişi binerseniz arkalara biraz fazla bas araba sallanmasın mesela 32 felan zaten arkaya 3 kişi oturunca cüsseli hissedersin arabanın ön tekerlekleri ağırlığın arkaya baskısından hakimiyetini az kaybeder

    lastikler kışlık ise 33-34 o civarı yumuşak olduğundan fazla basman gerekir zaten anlarsın bakınca

    hocam sana katılıyorum ama normal sartlarda 33 34 ideal ama bilmiyorum sizin arabada oluyormu.daha önce yazdım bu konu ile alakalı yeni kasa formunda ama benim tecrubelerime göre ben 30dan 36psi kadar hava bastım.ve bu psi basınclarında araba olur olmadık yerde abs devreye griyordu hem aracın zarar veriyordum hemde icerdeki kisiler neoldu neoldu telasına griyordu. 38 psi vurdum gayet tekerden iyi performans alıyorum. frene basınca durma mesafesi uzadıgnı görmüs ola bilirsin ama lastik üreticileri 60km hıza göre fren mesafesini söylüyor. tabi bu yeni lastik icin gecerli sizin edindigniz tecrube sanırım perfrmansını yitirmiş milim olarak erimiş veya kabaklasmaya yüz tutmus tekerdir fren mesafesinin uzadıgı.
  • merhaba arkadaşlar...
    2007 symbol aracımın tampon köşelerine lastik (takoz) yapıştırmak istiyorum. bazı arabalarda görüyorum köşeden ufak tefek sürtmelerde faydası olur belki..
    daha önce takan varmı nasıl olur sizce bildiğim kadarıyla yapıştırma oluyor sökünce tampom boyasını bozarmı? tecrübesi olan arkadaşlar varsa
    paylaşırsa sevinirim ... iyi forumlar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultegra

    merhaba arkadaşlar...
    2007 symbol aracımın tampon köşelerine lastik (takoz) yapıştırmak istiyorum. bazı arabalarda görüyorum köşeden ufak tefek sürtmelerde faydası olur belki..
    daha önce takan varmı nasıl olur sizce bildiğim kadarıyla yapıştırma oluyor sökünce tampom boyasını bozarmı? tecrübesi olan arkadaşlar varsa
    paylaşırsa sevinirim ... iyi forumlar....

    hocam tanponu az cok koruma etkisi var ama tam koruma saglamaz cünkü 1 parmak kalınlıgında birse hatta dahada ince. tüm arabalar icin gecerli duvara felan sürtündüğünde en az 4 parmak kalınlıgında sürtünül 1parmaklık yeri korumak abest olur.onun yerine 5 saniyenizi bile almayan geri vitesi deneyin. eger yaptırcam diyorsanız boyaya söyle bir zarar acarsınız. 1parmak kalınlıgında tam köseye yaptırdınız tamda o köseden sürttürdünüz o köselik yapıstırıcıdan kopmaz tamamen boyayı üstünden kaldırır. sıradan yapıstırıcı deil süren yapıstırıcı. sıradan köselik ise banttan farkı yok arabayı yıkadıgnız zman icine su kactım mı cıkar. bence hem estetigni bozar hemde bos yere para vermiş olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 26 Kasım 2010; 13:54:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312
    hocam sana katılıyorum ama normal sartlarda 33 34 ideal ama bilmiyorum sizin arabada oluyormu.daha önce yazdım bu konu ile alakalı yeni kasa formunda ama benim tecrubelerime göre ben 30dan 36psi kadar hava bastım.ve bu psi basınclarında araba olur olmadık yerde abs devreye griyordu hem aracın zarar veriyordum hemde icerdeki kisiler neoldu neoldu telasına griyordu. 38 psi vurdum gayet tekerden iyi performans alıyorum. frene basınca durma mesafesi uzadıgnı görmüs ola bilirsin ama lastik üreticileri 60km hıza göre fren mesafesini söylüyor. tabi bu yeni lastik icin gecerli sizin edindigniz tecrube sanırım perfrmansını yitirmiş milim olarak erimiş veya kabaklasmaya yüz tutmus tekerdir fren mesafesinin uzadıgı.

    insanların şahsi görüşleri kendine göre doğrudur eğer abs olduk olmadık yerde devreye giriyorsa aracınıza baktırmanız gerekiyordu 30 normal havadır siz 38 basıp abs nin daha çabu kdevreye girmesini sağlıyorsunuz az sert frende sert bi lastiğin tozlu ve kirli bir asfaltta ne kadar zayıd tutunmasının olduğunu ve daha çabuk aşınacağını lastiklerin hiç düşünmediniz mi ya sana göre sen bana göre ben doğruyum buda var tartışma ortamı yok sonuçta ama yumuşak lastik yani 30 standart psı da iken yolun şeklini alır lastik asfalt taşlarının boşluklarını doldurur sertken daha az tutunup yere daha az bölge baskı yapar dönerken dönüş mesafen artar farkına varmazsın araban abs olmayacakki :D ne demek istediğimi anlayasın ben 30dan 36 ya kadar çok hava basınçlarında kullandım sebebi yanlış hava basan makinalar bi kere makina bozulmuş 40 basmışız araba en ufak frende tekerleri kitleniyordu ne büyün hata yaptığını anla diye örnek veriyorum yani gaza basıp frene bastığında kaymadığı zamanlar yol bozuksa araba sağa sola gidiyor sertken lastik en ufak çıkıntı taş direksiyonu çekiştiriyor yumuşakken aracın dengesi bozulmuyor lastikleri 38 yapıyorsan yağmurda boş bi pazar alanına git gaza basıp direksiyonu az kır sağa sola arka atacaktır tabi bunun bi oranı var ani bişey yapsan yağmurda mesela arabanın arkası anında önüne gelir sen hiç çok şişik lastikle 140 la giderken frene bastın mı ani fren araba öyle bir mmalaşıyorki arabana eziyet ediyorsun her konuda bi kere çukurlardan geçince 32-33 hava basıncı bile arabanın gidişini sertleştiriyor her ses içeri geliyor 38 le sen nasıl gidiyorsun o lastiğin hiçmi şekli bozulmuyor hiçmi o araba sağa sola çekmiyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222


    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312
    hocam sana katılıyorum ama normal sartlarda 33 34 ideal ama bilmiyorum sizin arabada oluyormu.daha önce yazdım bu konu ile alakalı yeni kasa formunda ama benim tecrubelerime göre ben 30dan 36psi kadar hava bastım.ve bu psi basınclarında araba olur olmadık yerde abs devreye griyordu hem aracın zarar veriyordum hemde icerdeki kisiler neoldu neoldu telasına griyordu. 38 psi vurdum gayet tekerden iyi performans alıyorum. frene basınca durma mesafesi uzadıgnı görmüs ola bilirsin ama lastik üreticileri 60km hıza göre fren mesafesini söylüyor. tabi bu yeni lastik icin gecerli sizin edindigniz tecrube sanırım perfrmansını yitirmiş milim olarak erimiş veya kabaklasmaya yüz tutmus tekerdir fren mesafesinin uzadıgı.

    insanların şahsi görüşleri kendine göre doğrudur eğer abs olduk olmadık yerde devreye giriyorsa aracınıza baktırmanız gerekiyordu 30 normal havadır siz 38 basıp abs nin daha çabu kdevreye girmesini sağlıyorsunuz az sert frende sert bi lastiğin tozlu ve kirli bir asfaltta ne kadar zayıd tutunmasının olduğunu ve daha çabuk aşınacağını lastiklerin hiç düşünmediniz mi ya sana göre sen bana göre ben doğruyum buda var tartışma ortamı yok sonuçta ama yumuşak lastik yani 30 standart psı da iken yolun şeklini alır lastik asfalt taşlarının boşluklarını doldurur sertken daha az tutunup yere daha az bölge baskı yapar dönerken dönüş mesafen artar farkına varmazsın araban abs olmayacakki :D ne demek istediğimi anlayasın ben 30dan 36 ya kadar çok hava basınçlarında kullandım sebebi yanlış hava basan makinalar bi kere makina bozulmuş 40 basmışız araba en ufak frende tekerleri kitleniyordu ne büyün hata yaptığını anla diye örnek veriyorum yani gaza basıp frene bastığında kaymadığı zamanlar yol bozuksa araba sağa sola gidiyor sertken lastik en ufak çıkıntı taş direksiyonu çekiştiriyor yumuşakken aracın dengesi bozulmuyor lastikleri 38 yapıyorsan yağmurda boş bi pazar alanına git gaza basıp direksiyonu az kır sağa sola arka atacaktır tabi bunun bi oranı var ani bişey yapsan yağmurda mesela arabanın arkası anında önüne gelir sen hiç çok şişik lastikle 140 la giderken frene bastın mı ani fren araba öyle bir mmalaşıyorki arabana eziyet ediyorsun her konuda bi kere çukurlardan geçince 32-33 hava basıncı bile arabanın gidişini sertleştiriyor her ses içeri geliyor 38 le sen nasıl gidiyorsun o lastiğin hiçmi şekli bozulmuyor hiçmi o araba sağa sola çekmiyor ?

    hocam lastik konusu sizin anlattıgınız bicimde tenik olarakda dogrusu bu. bana sordugnuz soruya gelirsek 130 frene bastıgımda tahminen 3 4saniye sonra abs devreye girdi. hic sag solada cekmedi. lastikleri her hafta kontrol ederim .sizsin araba olmus olması lazım ki sag sola cekmiştir birsey diyemem. gerci yaptıgım sey cok tehlikeli kimseninn yapmasını istemem ama otobanda 100 km hızla giderken direksiyonu bırakıp frene bastım sagsola cekme gibi birsey olmadı .direksiyon oldugu gibi yerindeydi. aracım 2009 model symbol. gerci beni hatırlarsınız domance ile sizden teknik konuda yardım aldım katalizör konuusnda.
  • Arkdaşlar bugün aküyü değiştirdim radio çalışmıyor yav kod istedi usta onu mu girmesi gerekiyomuş nedir nerden bulcam o kodu kitapcıkları fln araştırdım ama bi sonuç alamadım nasıl yapcam onu?
  • Orijinalden alıntı: kafkas11

    Arkdaşlar bugün aküyü değiştirdim radio çalışmıyor yav kod istedi usta onu mu girmesi gerekiyomuş nedir nerden bulcam o kodu kitapcıkları fln araştırdım ama bi sonuç alamadım nasıl yapcam onu?
    [/quote


    genelde aracın kullanma kitapçığında yapıştırılmış oluyor..birde 0000 denesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultegra

    merhaba arkadaşlar...
    2007 symbol aracımın tampon köşelerine lastik (takoz) yapıştırmak istiyorum. bazı arabalarda görüyorum köşeden ufak tefek sürtmelerde faydası olur belki..
    daha önce takan varmı nasıl olur sizce bildiğim kadarıyla yapıştırma oluyor sökünce tampom boyasını bozarmı? tecrübesi olan arkadaşlar varsa
    paylaşırsa sevinirim ... iyi forumlar....

    hocam tanponu az cok koruma etkisi var ama tam koruma saglamaz cünkü 1 parmak kalınlıgında birse hatta dahada ince. tüm arabalar icin gecerli duvara felan sürtündüğünde en az 4 parmak kalınlıgında sürtünül 1parmaklık yeri korumak abest olur.onun yerine 5 saniyenizi bile almayan geri vitesi deneyin. eger yaptırcam diyorsanız boyaya söyle bir zarar acarsınız. 1parmak kalınlıgında tam köseye yaptırdınız tamda o köseden sürttürdünüz o köselik yapıstırıcıdan kopmaz tamamen boyayı üstünden kaldırır. sıradan yapıstırıcı deil süren yapıstırıcı. sıradan köselik ise banttan farkı yok arabayı yıkadıgnız zman icine su kactım mı cıkar. bence hem estetigni bozar hemde bos yere para vermiş olursunuz.

    YORUMLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11

    Arkdaşlar bugün aküyü değiştirdim radio çalışmıyor yav kod istedi usta onu mu girmesi gerekiyomuş nedir nerden bulcam o kodu kitapcıkları fln araştırdım ama bi sonuç alamadım nasıl yapcam onu?

    hocam kod ile alaksı yok ki bu radionun elektrik gelirse calısır gelmezse calısmaz. hem sen hangi marka aldın bakıyım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    hocam lastik konusu sizin anlattıgınız bicimde tenik olarakda dogrusu bu. bana sordugnuz soruya gelirsek 130 frene bastıgımda tahminen 3 4saniye sonra abs devreye girdi. hic sag solada cekmedi. lastikleri her hafta kontrol ederim .sizsin araba olmus olması lazım ki sag sola cekmiştir birsey diyemem. gerci yaptıgım sey cok tehlikeli kimseninn yapmasını istemem ama otobanda 100 km hızla giderken direksiyonu bırakıp frene bastım sagsola cekme gibi birsey olmadı .direksiyon oldugu gibi yerindeydi. aracım 2009 model symbol. gerci beni hatırlarsınız domance ile sizden teknik konuda yardım aldım katalizör konuusnda.

    ANLATMAK İSTEDİĞİM TAM O DEĞİLDİ lastikler şişikken 140 la giderken bi frene bas bide az manevra yap başıma 2 kez geldi bursaya giderken tırın arkadan giriyordu arabam kontrol senden çıkıyor az bunu anlamak zor tabi demek istediğim bu yanlış yapıyorsun farkı pek anlamazsın ama uç noktolarda bu hassasiyete o kadar çok ihtiyacın varki çok şişik lastik olsun en kral elektronik sistemli araç olsun sapıtır :D toza toprağa düştü zanneder araba kendini
  • 
Sayfa: önceki 610611612613614
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.