Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (1357. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.898.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13551356135713581359
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Fren hidroik kabının altı.
    Orjinal aradık bulamadık cifam marka aldım.İtalyanmış.
    Aslında sökümü basit fakat yer dar olduğu için ve merkezi çıkarmak için akü ve muhafazası söküldü.
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Aynen cümlemize inşaAllah.

    Abs yok.
    Markası Cifam mış.
    Bir bilgin varmı kalite olarak nasıl.
    TRW ve BENDIX bulamadık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi symbolcu -- 23 Temmuz 2019; 17:27:3 >
  • Cifam iyi ve çok eski bir marka. En azından bizim yerli yan sanayilerden çok daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Orjinali ne marka bosch mu ? Genelde hep bosch oluyor. Bizimkinde abs ve ebd var insallah bozulmaz etmez maşallah diyelim

    Frenler çok iyi tutuyor memnunum clio 4,linea ya gore daha başarili buldum. Fakat diskleri tam duzgun takmadigindan mi bilmiyorum diskleri fren balatalarini degistirdik orjinal fabrikanin taktigi performansi bulamadim,yan sanayi balata,disk galiba ondan yada usta tonajli olarak diskleri sikip takmadi. Cunku fren yapinca ilk zamanlarda arac silkeleyerek boyle ileri geri ileri geri gidip gelerek yavasliyordu simdi o hadise gecti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Ha birde baski balatayi degistirdik usta motor yaparken onuda degistirmis. Dedigine gore bunlarda kayisli debriyaj varmis,hidrolik olanlar daha pahaliymis baski balatalari. Degistirince debriyaji bayagi yumusadi debriyaj pedali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinali ATE marka olabilir. Debriyaj broadway gibi telli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    diskler balatalar birbirine alışınca titreme, ses vb şeyler ortadan kalkiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Aracın motoru komple rektefe ettikten sonra direksiyon yumuşadı. Fakat direksiyonu döndürünce cızzz,dızzz diye motordan ses geliyor önceden böyle bir ses yoktu. Hidrolik direksiyon motorundan,pompasından sanırım,sizde de geliyor mu ? Önceden böyle bir ses yoktu veya biz duymuyorduk.

    Birde araç yolda giderken çukura,tümseğe girince ön taraftan boşta metal parça sallanır gibi ses geliyor. Neyden dolayı olur ? Ön taraftan sol taraftan geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Aracın motoru komple rektefe ettikten sonra direksiyon yumuşadı. Fakat direksiyonu döndürünce cızzz,dızzz diye motordan ses geliyor önceden böyle bir ses yoktu. Hidrolik direksiyon motorundan,pompasından sanırım,sizde de geliyor mu ? Önceden böyle bir ses yoktu veya biz duymuyorduk.

    Birde araç yolda giderken çukura,tümseğe girince ön taraftan boşta metal parça sallanır gibi ses geliyor. Neyden dolayı olur ? Ön taraftan sol taraftan geliyor.
    Benim araba dizel hidrolik pompası elektrikli bu yüzden vızıldama hep var. Direksiyon pompasınin kayişı çok gerginse yanlış hidrolik konmuşsa sistemde hava varsa ses yapar.
    Ön soldan gelen ses kartel muhafazası varsa motot degip titreşimden ses yapabilir. Şanziman ve eksoz takozlarina bakmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akü altındaki motor takozu tam sıkılmamış olbilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba nasılsınız uzun zaman oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muguwara kullanıcısına yanıt
    Merhaba dostum iyiyiz Elhamdulillah sen nasılsın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyidir abim.mücadeleye devam işler yoğun benden görerek 2 kişi daha Clio aldı hepsi sadece yakıttan memnun gerisinide düşünen yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muguwara kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlara hayırlı olsun. Ben de mücadeleye devam. Şimdi servisteyim 12_8 vardiyasına gidiyorum.
    Benim son ölçumum 30 litre mazotla 600 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    leon_312 kullanıcısına yanıt
    Hangi serviste Ankara Reenault mais mi ? Ulkenin iyice bo.. cikmaya basladi saka maka siyaset miyasetten ziyade insanlar ekonomik buhranda kimsenim kimseye eyvallahi yok.

    @leon_312

    Siz naptiniz hocam arac aldiniz mi ? Ev icin satmistiniz kredisi bitti mi evin ?

    Haaa birde yukarida paylastim 1.2 16v motor rektefeyi vehbi usta yapti toplama yapti rektefeciye yolladi 6900 tl ye yapti 1yalniz oncesinde satilmis denen adama verdik 10 bin tl ye yakin para cikardi sonra sokme parasi aldi 800 tl istedi zar zor 600 tl ye indirdik kurtardik arabayi. Sonra vehbi ustaya cektik.bize toplam 7500 tl ye geldi motor rektefesi sizce fiyat nasil ?

    Baski balata triger 2 piston krank yag pompasi segman subap conta tertibati klima gazi yag sivilar ivir zivir... genel tabiriyle.bunlar. 2 piston kolu ve krank cikma takildi.

    FIYAT nasil ? Normal mi dusuk mu ? Ben askerden yeni geldim piyasadan otomobil dunyasindan pek haberim bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Aracı alalı tam bir yıl oldu, sıfır 2018 ford focus sedan 1.6.16v 125 bg trendx aldım.
    Evin borcu halen devam ediyor 4 yıl kaldı.
    Sinekten yag cıkartarak, 65 bin bütce ile golf7 astraj lere bakınıyordum, cok iyileri 70-75 bindi
    Lastikti, aküydü balataydı , debriyajıydı ıvır zıvırıydı alcagım araba 70 binleri buluyordu

    Bayilere bakındım renault ford opellere
    Ellerindeki eski kurdan gelme arabaları satıyorlardı yani o günkü kurdanda satabilirlerdi gerek stok eritmek gerek satış yapmak için aracı türkiyeye soktugu kuru baz alıp fiyat veriyorlardı
    Nasibimde kısmetimde focus varmış 80 bine aldım.
    İkinci ele 70 verene kadar 10 verdik zar zor kafamız rahat gönlümüz ferah 4 yıl garantili araba aldık.
    ......

    İnan piyasayı bende bilmiyorum pahalımı yaptırdınız ucuzmu bilmiyorum tek bildiğim
    Conta degişimi, subabların degişimi incikti boncuktu yani silindir kafa sökme takma ve parçaların ortalama ücreti herşey dahil 3000 tl ye degişiyor 2500 diyelim.

    İlk yazdıgın yoruma bakmadım :)

    Vehbi usta, bir keresinde bir arkadaşa yanlış yaptı belkide sendin tam hatırlamıyorum yag tapasını çap sıkmış yag kacırıyordu.

    Genel itibariyle renault servisinden çıkma renault motorunu adı gibi bilen birisi.
    Bende zaten otomobil sektöründeyim bu işin mutfak tarafındayım ve arabaları daha iyi tanımaya başladım.

    Önemli olan civataları düzgün şekilde torkuna uygun sıkılması gerekir. Civata arttırmamak kaydıyla..
    Vehbi ustaya net konuşacaksınız yaptıgın işe garanti veriyormusun. Bir kaçak bir sızıntı oldugunda gelir maliyetleri karşılarsın diye peşin peşin konuşacaksın.

    Bu a kişi olur b kişi olur c kişi olur herşeyi net konuşacaksın.

    Pistonu inceleseydiniz ucunda darbe çizik va varmı diye, segmanları yeni olsaydı kullanılmış degil.
    Bunları yine seninle daha sonra konusuruz

    Vehbi usta ile baglantım yok ama yinede benide ona hatırlatıp 3-5 düşürseydin.

    Baskı balata 1000 lira desek işçilik dahil
    Silindir kafa sökme takma subab vs 2500 tl desek işçilik dahil
    Krank 1000 tl piston +kol 1000 tl desek işçilik dahil
    Triger 200 desek işçilik dahil indirimli :)
    Blok rektefiye 2000 tl desek

    Hepsini kafadan salladım tahminen 7200 tl tutuyor
    Hadi 6500 tutsa kaliteli usta işçiliği 1000 tl verilir.

    Motora siz bukadar ne yaptınızda krank piston vs degişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 7 Ağustos 2019; 18:19:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoltAction

    Bagaj içinde vidası var, elle çevirerek çıkarın, stopu dışarıdan sertçe çekin çıkıyor. Ben birkaç kez çıkarıp ampul değiştirdim.

    Benim bir sorum olacak, 137.000km de 1.5 dci araca 5w30 mu 10w40 yağ mı koyalım, birde castrol magnatec mi motul 8100 mü daha iyidir, tecrübe eden var mı?
    Renault dizellere 10-40 yagda koya biliyor 5-40 yagda koyabiliyor ama her 10-40 5-40 yag konmaz.

    Kitapcıkta yazar şu onaylı 10-40 yag diye belirtir.
    Ben renaultun hiç bir motorunda 5-30 yag koydugunu görmedim.

    Kesinlikle onay koduna bakın. Bulamadıysanız servisi arayın.
    Bilgi edinin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Broadway motorunu 5500 liraya yapiyolar. Sen de harici olarak krank v.s de degismiş. 16 valf motor rektefiyesi haliyle biraz pahalı. Bence normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Servis genelde rektefiye olmamış düşük km araçlara 5w40 tam sentetik yüksek km rektefiye görmüş araçlara 10w40 yarı sentetik kullaniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Orasını net bilmiyorum açıkcası,
    Genel itibariyle ozamanda üretilen dizellere 10-40 koyuldugunu biliyorum.

    Yine altını çizmekte fayda var her numaralı yag renault motoru için uygun degildir, renaultun o motor için onayladıgı yag var. O onay sertifikası önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13551356135713581359
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.