Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (1308. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.898.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13061307130813091310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Usta tek butonlu kumandayı çinden alsak tanıtıp çalıştırabilir miyiz kayseri de tamir ettiremedim alarm yada kumanda da taktırmak istemiyorum

    Anahtarcı halleder.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • symbolcu S kullanıcısına yanıt
    Tam anlayamadım dostum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    Bizim Symbol 1.2 Cc 16 Valf 75 Hp Euro 4 Motor da avans ayarı yapılıyor mu abi ?

    Hayır avans ayarını Ecu yani beyin sensörler v.s yapıyor Avans ayarı eski karburatorlu araclarda olur. Euro 4 motor 2003 ten beri var. Hatta Fransa da Clio Campus modeli var. 1.2 8valf o da Euro 4 Türkiye de yok.

    Teşekkür ederim abi.

    Bu arada çok geçmiş olsun Clio Symbol abi bel fıtığı ameliyatı olmuşsun, şimdi nasılsın ağrı filan var mı abi ? Benim babam da bel fıtığından ameliyat olmuştu yaklaşık 15 yıl önce, çok şükür şimdilik ağrısı filan yok.


    Yine sorularım olacak abi, Symbol 1.2 aracım 59.000 Km olmak üzere ve kasnak tan metal sesi geliyor galiba bilyesi filan dağıldı. Kasnaklar değişirken Triger kayışı ve V kayışı değiştirmek şart mı ?


    Bu arada abi;

    1 - Silindir Üst Kapak Contası,

    2 - 2 Ekzantirik Mili kontrölü, ( Aşınmış mı diye, eğer aşınmışsa değişilecek. )

    3 - Sibop ayarı,

    4 - Boğaz Kelebeği değişimi veya temizliği,

    5 - Rolanti valfi değişimi veya temizliği,

    6 - Motor üst takozu değişimi,

    7 - Ön Takım Takozları değişimi.


    Bunları özel servis te yaptırmayı düşünüyorum abi, sizce ne kadar tutar maliyet olarak ?


    Bir de abilerim unutmadan bir şey daha var; araba ile yolda giderken vitesi boşa attığım da motor devri rolanti ye geldiği zaman farlar açıkken far ışığı bir miktar azalıyor, şarj dinamosundan olabilir mi ?


    Edit : Düzeltme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 16_MJT_05 -- 21 Ocak 2018; 22:50:14 >
  • Hiç uğraşma çin falan 200 lira civarı yenisini yapan anahtarcı varsa ona yaptır en azından bi sorun olsa karşında muhattap bulursun. Diger türlü uğraştığına değmez.
    babapars



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CLİO SYMBOL -- 22 Ocak 2018; 2:18:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    Bizim Symbol 1.2 Cc 16 Valf 75 Hp Euro 4 Motor da avans ayarı yapılıyor mu abi ?

    Hayır avans ayarını Ecu yani beyin sensörler v.s yapıyor Avans ayarı eski karburatorlu araclarda olur. Euro 4 motor 2003 ten beri var. Hatta Fransa da Clio Campus modeli var. 1.2 8valf o da Euro 4 Türkiye de yok.

    Teşekkür ederim abi.

    Bu arada çok geçmiş olsun Clio Symbol abi bel fıtığı ameliyatı olmuşsun, şimdi nasılsın ağrı filan var mı abi ? Benim babam da bel fıtığından ameliyat olmuştu yaklaşık 15 yıl önce, çok şükür şimdilik ağrısı filan yok.


    Yine sorularım olacak abi, Symbol 1.2 aracım 59.000 Km olmak üzere ve kasnak tan metal sesi geliyor galiba bilyesi filan dağıldı. Kasnaklar değişirken Triger kayışı ve V kayışı değiştirmek şart mı ?


    Bu arada abi;

    1 - Silindir Üst Kapak Contası,

    2 - 2 Ekzantirik Mili kontrölü, ( Aşınmış mı diye, eğer aşınmışsa değişilecek. )

    3 - Sibop ayarı,

    4 - Boğaz Kelebeği değişimi veya temizliği,

    5 - Rolanti valfi değişimi veya temizliği,

    6 - Motor üst takozu değişimi,

    7 - Ön Takım Takozları değişimi.


    Bunları özel servis te yaptırmayı düşünüyorum abi, sizce ne kadar tutar maliyet olarak ?


    Bir de abilerim unutmadan bir şey daha var; araba ile yolda giderken vitesi boşa attığım da motor devri rolanti ye geldiği zaman farlar açıkken far ışığı bir miktar azalıyor, şarj dinamosundan olabilir mi ?


    Edit : Düzeltme.

    Teşekkür ederim daha iyiyim.

    Rölantide aracın farlarında bir miktar kısılma zayıflama varsa şarj dinamosunun kömür konjektörü sorunlu olabilir. Ayrıca dinamo kayışı gevşekse yine aynı sorunu yapar. Zayıf bir ihtimal oksit yapan gevşek olan ana şase kablosu da buna sebep olabilir. Oto elektrikci halleder.

    Youtube kanalımda video var bu konuyla ilgili izlemeni tavsiye ederim.

    Triger bakımları 60.000 kmde yapılıyor. Trigeri değiştirirken gergi kasnağı bilya kontrolü yapılmalı. Benimki hic değişmemiş 15 sene gitti ses yapmaya başladı değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    Bizim Symbol 1.2 Cc 16 Valf 75 Hp Euro 4 Motor da avans ayarı yapılıyor mu abi ?

    Hayır avans ayarını Ecu yani beyin sensörler v.s yapıyor Avans ayarı eski karburatorlu araclarda olur. Euro 4 motor 2003 ten beri var. Hatta Fransa da Clio Campus modeli var. 1.2 8valf o da Euro 4 Türkiye de yok.

    Teşekkür ederim abi.

    Bu arada çok geçmiş olsun Clio Symbol abi bel fıtığı ameliyatı olmuşsun, şimdi nasılsın ağrı filan var mı abi ? Benim babam da bel fıtığından ameliyat olmuştu yaklaşık 15 yıl önce, çok şükür şimdilik ağrısı filan yok.


    Yine sorularım olacak abi, Symbol 1.2 aracım 59.000 Km olmak üzere ve kasnak tan metal sesi geliyor galiba bilyesi filan dağıldı. Kasnaklar değişirken Triger kayışı ve V kayışı değiştirmek şart mı ?


    Bu arada abi;

    1 - Silindir Üst Kapak Contası,

    2 - 2 Ekzantirik Mili kontrölü, ( Aşınmış mı diye, eğer aşınmışsa değişilecek. )

    3 - Sibop ayarı,

    4 - Boğaz Kelebeği değişimi veya temizliği,

    5 - Rolanti valfi değişimi veya temizliği,

    6 - Motor üst takozu değişimi,

    7 - Ön Takım Takozları değişimi.


    Bunları özel servis te yaptırmayı düşünüyorum abi, sizce ne kadar tutar maliyet olarak ?


    Bir de abilerim unutmadan bir şey daha var; araba ile yolda giderken vitesi boşa attığım da motor devri rolanti ye geldiği zaman farlar açıkken far ışığı bir miktar azalıyor, şarj dinamosundan olabilir mi ?


    Edit : Düzeltme.

    Teşekkür ederim daha iyiyim.

    Rölantide aracın farlarında bir miktar kısılma zayıflama varsa şarj dinamosunun kömür konjektörü sorunlu olabilir. Ayrıca dinamo kayışı gevşekse yine aynı sorunu yapar. Zayıf bir ihtimal oksit yapan gevşek olan ana şase kablosu da buna sebep olabilir. Oto elektrikci halleder.

    Youtube kanalımda video var bu konuyla ilgili izlemeni tavsiye ederim.

    Triger bakımları 60.000 kmde yapılıyor. Trigeri değiştirirken gergi kasnağı bilya kontrolü yapılmalı. Benimki hic değişmemiş 15 sene gitti ses yapmaya başladı değiştirdim.

    Rica ederim abi.

    Evet Triger ve V kayışları her 60.000 Km de bir değiştiriliyor ama bizimkisi yıldan dolayı değiştirildi yaklaşık 15.000 Km önce.

    Son Triger ve V Kayışı değiştirildiği zaman bizim usta kasnakların kontrol unu ve kayışların gergi kontrol ünü yapmamış galiba.

    Bir de abi araba ile yolda giderken boşa attığım da bazen stop ediyor bazen de stop edecekmiş gibi yapıyor, galiba rolanti valfin de veya boğaz kelebeğin de sorun var ? Kasnakların değişimi sırasında Triger veya V Kayışı değiştirilmesi şart mı kararsız kaldım ?

    Şarj dinamosuna Özel servis bakar mı abi ?


    Bir de bundan önceki mesajımda belirttiğim 7 madde ne kadar tutar maliyeti ne olur ? Yakın zaman da Özel Servise gitmeyi düşünüyorum.
  • https://youtu.be/2XPct14Vph8



    Aracın daha 60.000 km olmamış eksantrikte aşınma olacağını sanmıyorum. Kontrol etmekte tabiki fayda var.

    Zaten triger bakımı gelmiş dinamoyu bakıma sok. V kayışı 30 lira onu da değiştir. Gergi kasnağıda 30 lira.

    Triger 350~400 lira tutar. Boğaz kelebeğini temizletmek iyi birşey de temizlikten sonra adaptasyon isteyebilir.

    Ön takıma gelirsek km düşük amortisörler sağlamsa 300~400 tutar. Dinamo falan derken düz hesap 1.000 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    Bizim Symbol 1.2 Cc 16 Valf 75 Hp Euro 4 Motor da avans ayarı yapılıyor mu abi ?

    Hayır avans ayarını Ecu yani beyin sensörler v.s yapıyor Avans ayarı eski karburatorlu araclarda olur. Euro 4 motor 2003 ten beri var. Hatta Fransa da Clio Campus modeli var. 1.2 8valf o da Euro 4 Türkiye de yok.

    Teşekkür ederim abi.

    Bu arada çok geçmiş olsun Clio Symbol abi bel fıtığı ameliyatı olmuşsun, şimdi nasılsın ağrı filan var mı abi ? Benim babam da bel fıtığından ameliyat olmuştu yaklaşık 15 yıl önce, çok şükür şimdilik ağrısı filan yok.


    Yine sorularım olacak abi, Symbol 1.2 aracım 59.000 Km olmak üzere ve kasnak tan metal sesi geliyor galiba bilyesi filan dağıldı. Kasnaklar değişirken Triger kayışı ve V kayışı değiştirmek şart mı ?


    Bu arada abi;

    1 - Silindir Üst Kapak Contası,

    2 - 2 Ekzantirik Mili kontrölü, ( Aşınmış mı diye, eğer aşınmışsa değişilecek. )

    3 - Sibop ayarı,

    4 - Boğaz Kelebeği değişimi veya temizliği,

    5 - Rolanti valfi değişimi veya temizliği,

    6 - Motor üst takozu değişimi,

    7 - Ön Takım Takozları değişimi.


    Bunları özel servis te yaptırmayı düşünüyorum abi, sizce ne kadar tutar maliyet olarak ?


    Bir de abilerim unutmadan bir şey daha var; araba ile yolda giderken vitesi boşa attığım da motor devri rolanti ye geldiği zaman farlar açıkken far ışığı bir miktar azalıyor, şarj dinamosundan olabilir mi ?


    Edit : Düzeltme.

    Teşekkür ederim daha iyiyim.

    Rölantide aracın farlarında bir miktar kısılma zayıflama varsa şarj dinamosunun kömür konjektörü sorunlu olabilir. Ayrıca dinamo kayışı gevşekse yine aynı sorunu yapar. Zayıf bir ihtimal oksit yapan gevşek olan ana şase kablosu da buna sebep olabilir. Oto elektrikci halleder.

    Youtube kanalımda video var bu konuyla ilgili izlemeni tavsiye ederim.

    Triger bakımları 60.000 kmde yapılıyor. Trigeri değiştirirken gergi kasnağı bilya kontrolü yapılmalı. Benimki hic değişmemiş 15 sene gitti ses yapmaya başladı değiştirdim.

    Rica ederim abi.

    Evet Triger ve V kayışları her 60.000 Km de bir değiştiriliyor ama bizimkisi yıldan dolayı değiştirildi yaklaşık 15.000 Km önce.

    Son Triger ve V Kayışı değiştirildiği zaman bizim usta kasnakların kontrol unu ve kayışların gergi kontrol ünü yapmamış galiba.

    Bir de abi araba ile yolda giderken boşa attığım da bazen stop ediyor bazen de stop edecekmiş gibi yapıyor, galiba rolanti valfin de veya boğaz kelebeğin de sorun var ? Kasnakların değişimi sırasında Triger veya V Kayışı değiştirilmesi şart mı kararsız kaldım ?

    Şarj dinamosuna Özel servis bakar mı abi ?


    Bir de bundan önceki mesajımda belirttiğim 7 madde ne kadar tutar maliyeti ne olur ? Yakın zaman da Özel Servise gitmeyi düşünüyorum.



    15.000 km önce değiştiyse trigger değişime gerek yok. Araçlarımız Ecuya sahip beyinli olduğu için zayıf elektrik aracın sensör akışmetre rolanti sensörü gibi ekipmanların yanlış çalışmasına sebep olabilir. Stop etmesi bir ihtimal bununla ilgili olabilir. Benzinde de stop ediyorsa araç fazla hava alıyo ihtimali var. Hava filtre kazanı emme manifoltu vakum hortumlari kontrol edilmeli. Tabi Lpg ayarı bozuksa lpg filtresi tıkalıysa bu da bir nedendir. Lpg ayarına bi baktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: 16_MJT_05

    Bizim Symbol 1.2 Cc 16 Valf 75 Hp Euro 4 Motor da avans ayarı yapılıyor mu abi ?

    Hayır avans ayarını Ecu yani beyin sensörler v.s yapıyor Avans ayarı eski karburatorlu araclarda olur. Euro 4 motor 2003 ten beri var. Hatta Fransa da Clio Campus modeli var. 1.2 8valf o da Euro 4 Türkiye de yok.

    Teşekkür ederim abi.

    Bu arada çok geçmiş olsun Clio Symbol abi bel fıtığı ameliyatı olmuşsun, şimdi nasılsın ağrı filan var mı abi ? Benim babam da bel fıtığından ameliyat olmuştu yaklaşık 15 yıl önce, çok şükür şimdilik ağrısı filan yok.


    Yine sorularım olacak abi, Symbol 1.2 aracım 59.000 Km olmak üzere ve kasnak tan metal sesi geliyor galiba bilyesi filan dağıldı. Kasnaklar değişirken Triger kayışı ve V kayışı değiştirmek şart mı ?


    Bu arada abi;

    1 - Silindir Üst Kapak Contası,

    2 - 2 Ekzantirik Mili kontrölü, ( Aşınmış mı diye, eğer aşınmışsa değişilecek. )

    3 - Sibop ayarı,

    4 - Boğaz Kelebeği değişimi veya temizliği,

    5 - Rolanti valfi değişimi veya temizliği,

    6 - Motor üst takozu değişimi,

    7 - Ön Takım Takozları değişimi.


    Bunları özel servis te yaptırmayı düşünüyorum abi, sizce ne kadar tutar maliyet olarak ?


    Bir de abilerim unutmadan bir şey daha var; araba ile yolda giderken vitesi boşa attığım da motor devri rolanti ye geldiği zaman farlar açıkken far ışığı bir miktar azalıyor, şarj dinamosundan olabilir mi ?


    Edit : Düzeltme.

    Teşekkür ederim daha iyiyim.

    Rölantide aracın farlarında bir miktar kısılma zayıflama varsa şarj dinamosunun kömür konjektörü sorunlu olabilir. Ayrıca dinamo kayışı gevşekse yine aynı sorunu yapar. Zayıf bir ihtimal oksit yapan gevşek olan ana şase kablosu da buna sebep olabilir. Oto elektrikci halleder.

    Youtube kanalımda video var bu konuyla ilgili izlemeni tavsiye ederim.

    Triger bakımları 60.000 kmde yapılıyor. Trigeri değiştirirken gergi kasnağı bilya kontrolü yapılmalı. Benimki hic değişmemiş 15 sene gitti ses yapmaya başladı değiştirdim.

    Rica ederim abi.

    Evet Triger ve V kayışları her 60.000 Km de bir değiştiriliyor ama bizimkisi yıldan dolayı değiştirildi yaklaşık 15.000 Km önce.

    Son Triger ve V Kayışı değiştirildiği zaman bizim usta kasnakların kontrol unu ve kayışların gergi kontrol ünü yapmamış galiba.

    Bir de abi araba ile yolda giderken boşa attığım da bazen stop ediyor bazen de stop edecekmiş gibi yapıyor, galiba rolanti valfin de veya boğaz kelebeğin de sorun var ? Kasnakların değişimi sırasında Triger veya V Kayışı değiştirilmesi şart mı kararsız kaldım ?

    Şarj dinamosuna Özel servis bakar mı abi ?


    Bir de bundan önceki mesajımda belirttiğim 7 madde ne kadar tutar maliyeti ne olur ? Yakın zaman da Özel Servise gitmeyi düşünüyorum.



    15.000 km önce değiştiyse trigger değişime gerek yok. Araçlarımız Ecuya sahip beyinli olduğu için zayıf elektrik aracın sensör akışmetre rolanti sensörü gibi ekipmanların yanlış çalışmasına sebep olabilir. Stop etmesi bir ihtimal bununla ilgili olabilir. Benzinde de stop ediyorsa araç fazla hava alıyo ihtimali var. Hava filtre kazanı emme manifoltu vakum hortumlari kontrol edilmeli. Tabi Lpg ayarı bozuksa lpg filtresi tıkalıysa bu da bir nedendir. Lpg ayarına bi baktır.

    Hımmmm anladım, o zaman Triger kayışını değiştirtmem.

    Bizim Symbol benzinli ama abi, Lpg taktırmayı düşünmüyoruz biraz karşıyım da Lpg ye. Ben de stop etmesi ve stop edecekmiş gibi olmasını boğaz kelebeği ve rolanti valfinden olabileceğini düşünmüştüm. Dediklerin gibiyse abi o zaman çok masraf açacağına benziyor ?


    Bu saydıklarım toplam işçilik ile birlikte 1500 Tl civarı tutar mı abi ?
  • Aracın önce şarj dinamosunu yaptır. Ondan sonra stop etme sorununa baktır. Buji buji kabloları ateşleme bobini maf veya map sensörü bunlarda önemli. Rolanti valfı kelebek boğazı soket temassızlıgından da yapabilir. Gideceğin serviste bilgisayara bağlatmanı tavsiye ederim. 1.000 lira tutmayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16_MJT_05 1 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam Allah razı olsun ve evet var ruhsatta 65 kw diye geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanclio12345

    Ilginiz için teşekkür ederim hocam orjinal teyp fazla ses vermiyordu bu fersah fersah daha kaliteli ses veriyor önümüz gunlerde o isi de halledicem umarim aracim 1.5 dci 85 ps tam bir yakıt cimrisi gayet iyi geçinip gidiyoruz şimdilik sorun yok



     CLİO SYMBOL GRUBU

    85lik kullandım çok iyi gerçekten gaz tepkisi devirlenme v.s güle güle kullan

    Sağolasın hocam 85 lik gerçekten farkli bi olay 200 tork olması aradaki 20 beygirlik farkdanda önemli intercooler falanda var buda önemli bi artı yakıt tüketimi 5.0 ile 7.0 arasında değişiyor pekde sert kullanmıyorum ama sanırım lastikler bu konuda önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Usta tek butonlu kumandayı çinden alsak tanıtıp çalıştırabilir miyiz kayseri de tamir ettiremedim alarm yada kumanda da taktırmak istemiyorum

    Cevap yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Osmanim memleket neresi angaradamisin ? Teyp i a101 den mi aldin ? Navigasyon ozelligi varsa bende alacagim bizim symbol 2009 expression plus full paket dijital klima + 4 cam oto + isi gostergesi ... ama genere arkada hoparlor yok.

    Memleket Yozgat hocam evet Ankaradayım :) evet a101 den aldım gayet şık ve kaliteli duruyor ses falanda iyi araba bi hoş oldu tavsiye ederim ayrıca senin araban çok iyi ozelliklere sahip Allah kaza bela vermesin güle gule kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı yüzbin km yi geçmiş ve Şanzıman yağını hiç değişmemiş arkadaşlar kesinlikle değiştirin Vites geçişleri cok farkediyor ve şanzımqndan gelen ses bariz azalıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars B kullanıcısına yanıt
    Fiyat ne çıktı peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta internetten elf 75w 80 şanzıman yağını(total üretiyormuş Türkiye de kutulanıyor) 74 liraya aldım yağ yağ filtresi ve şanzıman yağı değişimine 20 lira verdim ama değdi ilk iki viteste gelen o mekanik ses yarı yarıya azaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Usta internetten elf 75w 80 şanzıman yağını(total üretiyormuş Türkiye de kutulanıyor) 74 liraya aldım yağ yağ filtresi ve şanzıman yağı değişimine 20 lira verdim ama değdi ilk iki viteste gelen o mekanik ses yarı yarıya azaldı

    İyi yapmışsın hele ki kış aylarında vites geçişleri biraz sert oluyor. Hem de şanzıman ömrünü uzatmış oldun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam size de geçmiş olsun yukarıda bi arkadas ameliyat olduğunuzu yazmiş Allah afiyet versin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLİO SYMBOL kullanıcısına yanıt
    Hocam benim aracimda bir sorun oluştu 2 3 gündür arada sırada yapıyor araç ilk çalıştığı zaman alttan bi takılma yırtılma gibi bi ses geliyor neyden olabilir acaba bu arada ağır bakımı yeni yapıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13061307130813091310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.