Şimdi Ara

Clio Symbol 1,4 16v Bilgi Paylaşımı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
1
Favori
62.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pusat-43@hotmail.com

    turbox bilgilerini paylaştığın için teşekkürler,yalnız symbol 16v fabrika verilerinde 10lt olarak verilmiş,benim alıntımda da görüldüğü ğibi sen cevaplarken 9.7 yazmışsın neyse 10lt tüketim değeri fazla.Bende bu kadar yakmaması gerektiğini düşünüyorum.Senin yazdığın şehir içi değerleri mükemmel.Aracın ruhsatta yazandan fazla olabileceği kg olarak bana ilginç geldi,doğruda olabilir.Ayrıca başlık bence iyi olmadı.Çünkü 8v ve dizel symbol sahibi arkadaşlara haksızlık oluyor.En güzeli "SYMBOL BİLGİ PAYLAŞIMI" olsun.


    Yazarken yanlış yazmışım, aracın fabrika verisi şehir içi yakıt tüketim değeri;
    * 9,9 Lt/100 Km (Manuel Vites 2003 Modeller için)
    * 10 Lt/100 Km (Otomatik Vites 2003 Modeller için)

    9,7 Lt/100 Km ise, 8V için fabrika verisi şehir içi yakıt tüketim değeridir. Düzeltirim.




  • Bende 2001 model 1,4 16v kullanıcısıyım bende araçtan çok memnunum 2004 te alırken sırf klimalı diye 16v aldım yoksa 8v alcaktım ama iyi ki 16v almışım.Klima açıkken bile otobanda ya da rampalarda çok büyük bir fark göremiyorum araç gayet rahat 8v nin kliması acaba motoru nasıl etkiliyor bilgisi olan var mı?
  • http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2000/09/25/243533.asp sayfasından alıntıdır...
    1998 yılındaki Megane Wagon projesinden sonra üretimi dünyada ilk olarak Türkiye'de başlayan Clio Symbol'ün 98 beygir gücünde 1.4 16V motora sahip yeni versiyonu Türkiye pazarına sunuluyor.


    Clio Symbol RNA'da bulunan ekipmanlara ek olarak Clio Symbol 16V'de ön sis farları, gövde rengi dış dikiz aynaları, uzaktan kumandalı merkezi kilit, yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri, yükseklik ayarlı 3 adet arka koltuk başlığı ve yükseklik ayarlı direksiyon standart olarak bulunuyor.


    Ayrıca, ABS ve yolcu havayastığı güvenlik paketi, çift optik farlar, alüminyum alaşımlı jantlar ve beyaz fonlu gösterge tablosu ise stil paketi ad altında opsiyonel olarak sunuluyor.


    Renault Clio Symbol, piyasaya sunulduğu 1999 yılının Kasım ayından 2000 yılının Ağustos ayı sonuna kadar toplam 23 bin 70 adetlik satış rakamı ile Türkiye'nin en çok satılan otomobili konumuna yükseldi.


    186 km. maksimum hıza sahip olan yeni motor, 16 supap teknolojisi ile üretildi. 98 beygir gücündeki 1.4 16V motor, maksimum torka düşük devirlerde ulaşabiliyor. 1.4 16V motor, 90 km. sabit hızda 100 km'de şehir dışında 5.6 litre, şehir içinde ise 9.4 litre benzin tüketim değerlerine sahip. Çevreye duyarlı 1.4 16V motorun ağırlığının yüzde 95'i yeniden değerlendirilebilir malzemelerden yapıldı. Yeni sessiz supaplar Avrupa gürültü kirliliği normlarına uygun olacak şekilde geliştirildi. Hava kirliliği normlarına uygun geliştirilen motorlarda karbondioksit ve hidrokarbür gibi zararlı atıklar Avrupa hava kirliliği normlarının altında bulunuyor.

    İşte bizim 1,4 16v nin Türkiye macerasının başlangıcı




  • 8valf klima açıkken çekişten biraz düşüyor ama araç lpgli değilse ucu ucuna rampaları kurtarıyor
  • http://www.kormetal.com/dizayn/jantdetay.asp?wheel_ID=116 arkadaşlar linkteki jantı arabam için düşünüyorum ne dersiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    8valf klima açıkken çekişten biraz düşüyor ama araç lpgli değilse ucu ucuna rampaları kurtarıyor


    Aynen katılıyorum.

    Arabam imzam'da yazılı 2005 Symbol 1.4 8V ve klimalı. LPG yok. Çok şükür 2004 Ekim'den beri kullanıyorum. Şu an 28600 küsür km'de. Bilinen sedan kasa ve bagajı büyük. Arkası biraz dar. Normal boylu kişüler için pek sorun olmasa da uzun boylu'lar için biraz sorun olabilir. Malum, tavan arka cama doğru eğimli olduğundan biraz basık gibi. Yüksek hız'la girilen virajlar da kayabiliyor. Bende devir saati yok. 2. ve 3. vites'te hatta 4. vites'te iyi devirleniyor. Bir kaç kez özellik kadranı TEM yolunda 180'e dayadığım oldu. Ancak 1dk.'yı geçmedim. Bu araba için en güzel hız 140.
    Arkadaşın da dediği gibi klima açık'sa özellik'le rampa da bayıyor. Eğer rampaya girmeden iyi devirlenmiş'se durumu bir nebze olsun kurtarıyor.
    Gelelim 1.4 8V'nin tüketimine. İstanbul içinde bir depo ile (44-46 litre alıyorum sürekli) 500-540-560km. yol yapabiliyorum. Şehirler arası mesafe de ise yine aynı litre bir depo benzin ile TEM yolunda 130-140 hız ve TEM harici yollarda ortalama 100-110km. hız ile ara sıra 100'ün altına düşüp, sollamalar da 120'ye çıkaraktan ve ara ara klima açık şekilde 700-720 km. yol yapabiliyorum. Bir keresinde 740 km. yol yapmıştım. İstanbul'dan tam 46 litre benzin alıp, Samsun'a kadar hiç durmadan tam 8 saat kesintisiz gittim. Samsun'da mecburen durdum ve benzin bitmişti. Sıfırladığım km.'ye baktığım da tam 742km. yol yapmışım.
    1.4 16V kullanmadım ancak teknik bilgileri gayet güzel.




  • http://www.kormetal.com/dizayn/jantdetay.asp?wheel_ID=116 kimse yokmu bu jant hakkındaki yorumları almak istiyorum saygılar bu arada 45o YTL ne dersiniz?
  • Jant güzel ben al derim
  • Yukarda bahsettiğim jant kapağından bulan var mı üstte bordo clio symbolde olan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Yukarda bahsettiğim jant kapağından bulan var mı üstte bordo clio symbolde olan


    Aracınıza jant kapağı yerine, alüminyum alaşım jant düşümez misiniz?
  • Bu aralar çokk çokk zor
  • Jant kapağı da bir seçim.. Ancak düşmemesi için iyi sabitlemek gerek..
  • düşmemesi için plaştik kelepçe kullanmak gerekir
  • Plastik kelepçeler de dıştan estetiği bozuyor, ama yapacak bir şey yok. Alaşım jant taktırma imkanınız olsaydı, sadece estetik değil, aynı zamanda daha mukavemetli bir janta sahip olabilirdiniz.
  • Aslında orijinal jantlara parlatıcı sürüp yanaklara beyaz bant taktık mı da güzel olabilir.Ya da fabrikanın alaşım jantından bulmak lazım ama şimdilik en iyisi jant kapağı
  • Daha fazla güvenlik ve konfor donanımına sahip olan modelin, değişikliklerin yanı sıra tüketicilerin ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermek için donanım düzeylerinde de geliştirmeler yapıldı.
    Otomobilin dinamik özelliğini ön plana çıkaran ve hissedilen kalite düzeyi yükseltilen daha konforlu bir iç mekan sunuyor.
    Yeni Symbol'ün ön yüzü, kasa renginde yeni bir tampona kavuşturulurken, tamponların üzerindeki bantlar kaldırılarak, otomobile daha ahenkli bir görünüm kazandırıldı. Radyatör ızgarasının yeni çizgileri ve sis farlarının entegrasyon şekli de, otomobilin prestij düzeyini artıran değişikliklerin ana unsurlarını oluşturuyor.
    Yeni Symbol'ün arka tampon tasarımı da değiştirildi. Bagaj üzerindeki Renault logosu, Laguna'da olduğu gibi bagaj kapağı kilidine entegre edildi.
    Aracın iç mekanında da stil ve kaliteye ilişkin bir takım gelişmeler gerçekleştirildi.
    Yeni ürün gamında, yeni döşemeler de sunuluyor. Authentique, Expression ve Dynamique olmak üzere üç farklı donanım düzeyine göre üç yeni döşeme tipi sunuluyor.
    Araçta, versiyonuna göre, yol bilgisayarı, otomatik klima ve elektrikli arka cam bulunuyor.
    MAKYAJLANAN SYMBOL




  • Birazda resim ekleyelim.



  • İçi bana çok sıcak ve güzel geliyor.YORUMLAR







  • Arkadaşlar bu arabalara tipsiz diyenleri,ben anlamıyorum,zevk meselesi bence çok süper

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.