DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
11.310
Cevap
45
Favori
805.503
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Clio >> Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      2 Not
      15 Mayıs 2006 11:03:16
      iç ve dış nasıl bir koruma yapılabilir?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 12:38:01 Konu Sahibi
      yok hayır yaptırmadım..

      bence 200-300 ytl verip boya koruma yaptırmak gereksiz.. sonuçta bu koruma sadece ufak tefek taş atmalarına karşı koruma yapabilir.. bir sürtme yada herhangi bir çizik oluşumunu engelleyeceğini sanmıyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 17:00:07 Konu Sahibi
      arkadaşlar araçla ilgili ilk izlenimleriniz nasıl



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi likeNOother -- 15 Mayıs 2006; 17:02:19 >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 17:13:45 Konu Sahibi
      Arkadaşlar daha önce sadece resimlerini bulmuştum Clio III Scenic II çarpışmasının şimdi ayrıntılı bilgilerini veriyorum:

      Renault’lar koç gibi tokuştular; güvenlik arka koltuğa taşındı...

      Euro NCAP kafa kafaya çarpma testlerinde en yüksek güvenlik düzeyi olan ‘5 yıldız’a 8 farklı ürün gamında ulaşmayı başaran Renault, rekabeti şimdi arka koltuklara kaydırdı.
      (18 Kasım 2005 Cuma)

      Renault, Euro NCAP kriterleri arasında yer almamasına rağmen, otomobillerin arka koltuklarını da yolcular için maksimum koruma düzeyi sağlayan özel sistemlerle donatmaya başladı.

      EURO NCAP çarpma testlerinde en yüksek güvenlik düzeyi olan 5 yıldıza, Clio III’ten Scenic’e, Megane’dan Vel Satis’e kadar 8 farklı ürün gamında ulaşmayı başaran Renault, trafik güvenliği alanında rekabeti şimdi, arka koltuklara kaydırdı. Renault, Euro NCAP kriterleri arasında yer almamasına rağmen, otomobillerin arka koltuklarını da yolcular için maksimum koruma düzeyi sağlayan özel sistemlerle donatmaya başladı. Renault, farklı segmentlerde yılın otomobili seçilen Clio III ve Scenic’in çarpma testiyle, ürünlerinde uyguladığı güvenlik sistemlerinin tanıtımını Leardi Teknik Merkezi’nde gerçekleştirdi. 30 ülkeden basın mensuplarına bunun katıldığı bu çarpma testinde, iki farklı ağırlıkta araç kullanılarak, çarpışma sırasında oluşan enerjinin absorbe etme kapasiteleriyle ilgili çalışmaların sonuçları gözler önüne serilmeye çalışıldı.

      UYUM TESTİ:

      Scenic ve Clio III’den oluşan iki araç, saatte 50 kilometre hızla cepheden cepheye çarpışarak gerçekleştirilen bu ‘uyum’ adı verilen testte, araçların ön motor blokunu oluşturan parça ve aksamlardan herhangi birinin kabin içine girmesi engelleniyor ve iç mekanın bir yaşam hücresine dönüştürülmesi sergileniyor. Renault’un insan bedeninin tahammül sınırları dikkate alınarak yolcuları tutma ve koruma sistemleri üzerine yapılan çalışmaların sonucunda, ürettiği araçlarda ön gergili güç limitörlü emniyet kemeri içeren SPR programlı tutma sistemini, sürücülerin ayak bileklerinin kırılmasını engelleyen pedal sistemini, arkadan çarpmalarda yolcuların zarar görmesini engelleyen koltuk içine girmeyen başlık sistemini, deforme olabilen direksiyonu, iki kademede açılan ön hava yastıklarını, arka yan koltuklarda güç limütörlerini ve ön gergileri kullanmaya başlamasının ardından, sıra şimdi de arka koltuklarda güvenliğe geldi.

      KOLTUKTAN KAYMA ÖNLENDİ:

      Çarpışma sırasında arkada oturan yolcuların emniyet kemerinin altından kayarak yaralanmasını önlemek amacıyla Renault, Clio III modellerinde yeni bir sistemi uygulamaya başladı. Şimdi, proteknik öngergiler ve koltuk minderi altına eklenen tümsek sayesinde yolcular koltuğa yapışıyor. Bu da, kemerin altından kaymayı engelliyor. Ayrıca, emniyet kemerlerinin bağlantı noktalarının konumunun, yolcunun hassas olan karın kısmı üzerinde değil, uyluk ve basen seviyesinde kalması sağlanıyor. Ayrıca, Clio III’ün arka orta koltuğunda 6-10 yaş arası çocuklar için yeni bir oturma konsepti geliştirildi. Koltuk minderi kısaltılırken, kemerin altından kaymanın önlenebilmesi için kemer tokaları da öne alındı. Koltuk kafalığının, çocuk başlığına dönüştürülebilmesi de kaza sırasında oluşan yaralanma riskini azaltıyor.

      Yanlış montajdan çocuklar etkileniyor

      KAZALARDA çocuk yaralanmalarının büyük bölümü, otomobillere yerleştirilen çocuk koltuklarının montaj hatalarından kaynaklanıyor. Bunu önlemek ve yaralanma riskini azaltmak için çocuk koltukları ile otomobiller arasındaki bağlantılar, standart hale getiriliyor. Sistem, koltukların sırtlığı ile minderin birleşme yerinde iki bağlantı halkası ile yüzü yola dönük koltuklar için devrilme önleyici bir üçüncü bağlantı noktası içeriyor. Bu sistem, sırtı yola dönük koltuklarda dengeyi sağlayan bir ek bağlantı noktasıyla tamamlanıyor. İki yaşına kadar boynu korumak gerekiyor. Kafa bebeğin toplam ağırlığının yarısını oluşturuyor. Yaralanma riskini azaltmak için çocukların tekne biçimindeki koltuklarda, sırtı yola dönük olarak oturtulması gerekiyor. Yolcu hava yastığını da devreden çıkartılması gerekiyor. 2-4 yaş arası çocuklarda da kafanın korunması gerekiyor. Yola dönük şekilde ve koltuğa tespit edilmiş uygun bir koltuğa bağlı olarak oturan çocuk, önden çarpışma halinde ön koltuğun sırtlığına doğru fırlama riskinden kurtulabiliyor. 4-10 yaş arası çocuklarda ise minder yükseltici ve 3 noktalı kemer basen üzerinde tutularak karın bölgesinden yaralanma riske azaltılması gerekiyor.

      Görüntü duvarları sanal otomobil dönemini başlattı

      RENAULT, 1 milyar Euro’luk yatırımla Fransa’da oluşturduğu Techno Center’da, 10 yıl sonra piyasaya süreceği araçların tasarımını gerçekleştiriyor. Merkezde geliştirilen tüm prototipler, dijital ortamda hazırlanıyor. Bu merkezde, 3 prototip maliyetiyle oluşturulan görüntü duvarları sayesinde sonsuz sayıda prototip üretme imkanına kavuşan Renault, tamamı dijital ortamda üretilen sanal araçları, seri üretime geçebilecek noktaya geliyor. Bu sayede, yeni bir modelin hazırlanma aşamasından seri üretime geçme süresi, 60 aydan 30 aya, maliyeti de 10’da bire düşüyor.

      Akdenizli Renault Nissan’a ters geldi

      RENAULT Techno Centre’nin İletişim Direktörü Jean Christoph Collinet, ‘Renault olarak daha Akdenizli olarak çalışıyorduk. Son aşamaya gelindiğinde araçlar üzerinde değişiklikler yapabiliyorduk. Nissan’la daha düzenli bir çalışma ortamına girdik. Son anda değişiklik yapılması onlara ters geldi. Ayrıca, kalite anlayışları da farklı. Bizim kalite anlayışımız uzmanların, Nissan’ın ise müşterilerin kolayca anlayabildiği unsurlar taşıyor. Mühendislik aşamasında ise Renault’un Nissan’a önemli katkısı bulundu’ dedi.

      Haber: Erkan ÇELEBİ-Hürriyet gazetesi





      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      365 Mesaj
      15 Mayıs 2006 18:27:29
      Yaw clio ne zaman çıktı, ne zaman aldınız, ne zaman bu kadar hastası oldunuz ve ne zaman clio III topici açtınız... Yaw dostlar 3 yıldır megane kullanıyorum daha hastası olamadım. Herhalde ben de var bir gariplik. Saygılar...
      |
      |
      _____________________________

      Fatih ODABAŞ
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 20:30:30 Konu Sahibi
      valla ne zamandır bekliyorduk.. hemen aldık..
      clioIII topiğinide hastayım diye değil kullanıcıları bir araya getirip araba hakkında konuşalım diye açtık..
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1279 Mesaj
      15 Mayıs 2006 21:30:46
      quote:

      Orjinalden alıntı: likeNOother

      valla ne zamandır bekliyorduk.. hemen aldık..
      clioIII topiğinide hastayım diye değil kullanıcıları bir araya getirip araba hakkında konuşalım diye açtık..



      Likenoother iyi akşamlar,

      Yeni bir sorum olucak. Yeni clio da cam tavan veya sunroof yokmu acaba.

      Birde bu yeni HB in donanımlara göre fiyatlarını biliyormusun ( Dizellerinin). Mesela 100 Beygir dizelide var diye okudum bi yerlerde ama renonun şahane!!! sitesinde göremiyom. varmı yokmu acaba...
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 21:38:14 Konu Sahibi
      İyi akşamlar;
      Clio III'ün sunroof opsiyonu lansmanında yaz ayların dahil edilecek denildi.. Ayrıca senin için fark eder mi bilmem bu opsiyonlu ClioIII Bursa çıkışlı değil Fransa'dan ithal edilecekmiş..

      Makyajlı Mégane2 HB 'in özellikleri sedanınkiyle aynı sedanını özelliklerine bakabilirsin

      Fiyat olarakta eskiden (makyajsızlar zamanında) Hatchback karoserlerin fiyatı sedanınkilerden 500ytl kadar ucuzdu.. Ama yenilerinde bu hafta gidemedim Renault'a fiyat olarak bilgim yok..

      Donanım olarak gene kafana takılan bir şey olursa cevaplarım
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      15 Mayıs 2006 22:23:31
      Yeni Clio Authentique 1.5 dCi 80 bg-ABS
      Önerilen Vergisiz Perakende Satış Fiyatı Anahtar Teslim Fiyat Önerilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı
      17,083.00 YTL 28,600.00 YTL 28,600.00 YTL
      arkadaşlar bu arac yani 80bg clio Türkiyede satıştamı ve 65bg ile aralarında ne fark var 65 bg de yakın bi fiyata sahip....
      clio III mü yoksa megan II hb mi tavsiye edersiniz..................neden?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 22:26:55 Konu Sahibi
      aralarında 15hp bir fark var.. fakat motor aynı öotor ufak tefek modifikasyonlarla 15hp extra güç elde edilmiş..

      Clio III ile Mégane II nin hangi versiyonlarını düşünüyorsun yazarsan daha sağlıklı bir tavsiye verebilirim
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      15 Mayıs 2006 22:32:41
      Megane HB Authentique 1.5 dCi veya Yeni Clio Authentique 1.5 dCi 80 bg-ABS ama clio da 65bg ile 80 bg arasında bi fark yok mu?????*****
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 22:38:51 Konu Sahibi
      65 ile 80 arasında tüketim olarak fark yok ama performans için hissedilir bir fark olacaktır..

      Megane II HB C segmenti olduğu için bence bir adım önde ve güvenlik olarakta 6havayastığına 2 havayastığı daha iyi.. Fakat bütçe kısıtlıysa Megane2 HB makyajlı geldi ve fiyatları şuan dediğin modelin 31.000 civarlarında olması lazım o yüzden Clio III ün fiyat avantajı var..
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      15 Mayıs 2006 22:41:16
      65 bg in 80bg e yakın bi fiyat ta satılmasının nedeni ne araların da fark oldugu halde?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 22:44:01 Konu Sahibi
      dediğim gibi motorları aynı aralarında çok az maliyet farkı var.. Ufak tefek değişiklikler var..

      Renault'un 1.5 dci 65-80-100 1lük motorları hemen hemen aynı motorlardır.. Arada az maliyet farkı vardır
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      15 Mayıs 2006 22:56:35
      ilgilendigin için teşekürler kardeşim bu bir hafta içinde almayı düşünüyorum....................clio III
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 22:58:51 Konu Sahibi
      hayırlısı olsun..

      Aldıktan sonra buraya katılır görüşlerini bilgilerini paylaşırsan seviniriz
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1279 Mesaj
      15 Mayıs 2006 23:00:31
      Likenoother teşekkürler.

      Cam tavan geliş tarihi belli mi yaz ayları demişsin ama.

      Tercihim tabiiki fransada üretilen olur. Sebebine gelince , yerli üretim tercih etmeyi isterim öncelikle, fakat bir internet sayfasını bile bu kadar ciddiyetsiz hazırlayan firmanın benzer özensizliği üretimde de gösterdiklerini düşünüyorum maalesef.

      Reno Genel Müdürü Sn. İbrahim Aybar basında izlediğim kadarıyla vizyonu geniş bir yönetici gibi görünüyor ama sanırım firmasının internet sitesini hiç kontrol etmiyor veya kontrol edebilecek kapasitede personel çalıştırmıyor. Gerçi renonun yapılanmasını pek bilmiyorum yani bu internet sayfası oyak renonun mudur , reno mais in midir. Sadece reno denince aklıma direk İbrahim Aybar ismi geldiği için onu yazdım.

      Tekrar hatırlatayım bu eleştirileri Renonun bu konulara daha ciddi yaklaşmasını istediğim için yazıyorum. Yoksa daha öncede belirttiğim gibi ilk tercihim yerli otomobildir.

      Bu gidişle peugeot 207 yi bekliycem galiba. Birde onu görelim.

      Selamlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Mayıs 2006 23:06:36 Konu Sahibi
      Yok tam tarihini bilmiyorum..

      site tabiki mais'in.. mais satış yapıyor çünkü.. OYAK Renault adındaki OYAK'tan dolayı daha ciddi bir kurumdur diye düşünüyorum.. Zira Renault başkanı Carlos Ghosn da öve öve bitiremiyo Bursa fabrikasını..

      207 de güzel arabadır mutlaka.. beklemen yararına olabilir

      bu arada Renault Clio için sağlam bir site hazırlamış:www.yeniclio.com
      quote:

      Orjinalden alıntı: trabzon99

      Likenoother teşekkürler.

      Cam tavan geliş tarihi belli mi yaz ayları demişsin ama.

      Tercihim tabiiki fransada üretilen olur. Sebebine gelince , yerli üretim tercih etmeyi isterim öncelikle, fakat bir internet sayfasını bile bu kadar ciddiyetsiz hazırlayan firmanın benzer özensizliği üretimde de gösterdiklerini düşünüyorum maalesef.

      Reno Genel Müdürü Sn. İbrahim Aybar basında izlediğim kadarıyla vizyonu geniş bir yönetici gibi görünüyor ama sanırım firmasının internet sitesini hiç kontrol etmiyor veya kontrol edebilecek kapasitede personel çalıştırmıyor. Gerçi renonun yapılanmasını pek bilmiyorum yani bu internet sayfası oyak renonun mudur , reno mais in midir. Sadece reno denince aklıma direk İbrahim Aybar ismi geldiği için onu yazdım.

      Tekrar hatırlatayım bu eleştirileri Renonun bu konulara daha ciddi yaklaşmasını istediğim için yazıyorum. Yoksa daha öncede belirttiğim gibi ilk tercihim yerli otomobildir.

      Bu gidişle peugeot 207 yi bekliycem galiba. Birde onu görelim.

      Selamlar.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi likeNOother -- 15 Mayıs 2006; 23:07:35 >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      16 Mayıs 2006 00:00:22
      yaa arkadaşlar, benim aletin inşallah yol bilgisayarı bozuktur. anlık benzin tüketimini gösteren kısımda bıraktım . bi yandan gözlüyorum . hep 10 un üzerinde rakamlar :( . Hayır araç 1.2 bide :)
      |
      |
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Mayıs 2006 00:04:30 Konu Sahibi
      arabaya ilk 3000km de biraz zaman tanı tüketim değerleri oturacaktır

      nasıl ağır trafiktemi böyle..
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
SEO
SEO
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.