Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (369. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
80
Favori
1.592.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 367368369370371
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel motor uzun ömürlü gibi durmaz zaten uzun ömürlüdür buna emin olun. Bunu kulaktan dolma bilgilerle yazmıyorum. Kendim yüksek makina mühendisiyim ve bu konuyu araba almadan önce detaylı bir şekilde inceledim. İşin bilimsel yanını bırakırsak benzinlide de aniden herşey olabilir. Mesela babamın benzinli arabasında 140 binde LPG deki sorun yüzünden hararet aniden yükselerek motor buloğunu çatlattı.
  • yok, müfettiş değil, eğitim görevlisi oldum, izmir semineri yapılmış ben başlamadan önce.

    anahtar işi sarpa sardı benim. biri immo'yu çalıştırmıyor, diğeri de kapıları açmıyor. ben de içlerini değiştirip birini hem kapıyı açar hem de motoru çalıştırır hale getirdim. yarın servise fiyatını soracağım sonra da kaskocuyu arayıp anahtar tedarik maddesini soracağım. hasarsızlığı deliyor diye hatırlıyorum ama kaç dereceye kadar bozar onu bilmiyorum. hangisi ekonomik olacaksa onu yapacağım. bir zamanlar anahtarın çifti 360 liraydı, kaskonun hasarsızlık farkı daha fazla olacaksa mecburen anahtar alacağım.
    çok daha ekonomik bir yolu daha var, samsun'da çipi kopyalatıp immo'su bozuk anahtara takmak ama bu da uzaktan kumandaya çare olmayacak.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    leki kardeş hayırlı olsun yeni işin.Hayırdır müfettiş falan oldun galiba..İzmire yolun düşerse bekleriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    yok, müfettiş değil, eğitim görevlisi oldum, izmir semineri yapılmış ben başlamadan önce.

    anahtar işi sarpa sardı benim. biri immo'yu çalıştırmıyor, diğeri de kapıları açmıyor. ben de içlerini değiştirip birini hem kapıyı açar hem de motoru çalıştırır hale getirdim. yarın servise fiyatını soracağım sonra da kaskocuyu arayıp anahtar tedarik maddesini soracağım. hasarsızlığı deliyor diye hatırlıyorum ama kaç dereceye kadar bozar onu bilmiyorum. hangisi ekonomik olacaksa onu yapacağım. bir zamanlar anahtarın çifti 360 liraydı, kaskonun hasarsızlık farkı daha fazla olacaksa mecburen anahtar alacağım.
    çok daha ekonomik bir yolu daha var, samsun'da çipi kopyalatıp immo'su bozuk anahtara takmak ama bu da uzaktan kumandaya çare olmayacak.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    leki kardeş hayırlı olsun yeni işin.Hayırdır müfettiş falan oldun galiba..İzmire yolun düşerse bekleriz.





    Sevgili leki;
    Sattığım clio da başıma gelmişti,anahtarın immo çipi bozuldu ve anahtarcıya yaptırmıştım(40tl)elamana yedek anahtar kaça mal olur diye sormuştum ozaman 90 tl dedi uzaktan kumandada olacak demişti anahtarda.bana çok cazip gelmişti ama satacağım için yaptırmamıştım.
    biraz araştırma yaptım 190 tl nin altında anahtar yapan yer yoktu internette.yolun düşerse bursaya burda yaptırabilirsin




  • selamlar, iyi haftalar..

    sol cam otomatiği camı açıyor fakat kapatamıyordu, bazen takılıyordu, düğmesinden içeri pas sökücü spreylerden sıktım şimdi çok güzel bir şekilde çalışıyor..
    bu arada istanbuldaki benzin istasyonu farkı gerçekten çok önemli, son aldığım çengelköy PO 50 TL lik benzin 186 KM yaptı, şehir içi, bol bol bostancı ve sahil şeridi trafiği çekerek...daha önce 50 TL lik Total Anadoluhisarı 160 Km de kalmıştı.
  • Değerli @leki, yeni görevinizde başarılar...
  • Merhaba arkadaşlar. Bugün hava güzel dedim ve aracın sağına soluna biraz bakayım dedim. Alternatör kayışının diş atladığını gördüm. En son geçen gün yola çıkmadan önce baktığımda birşey yoktu. 400 km yol geldim ve bugün yeni farkettim durumu. Ekim 2010'da 77000 km'de rulman ve kayışlar değişmişti Bosch Car Servisinde. Şu an araç 86000 de bu durum normal mi sizce. Önceki sayfalara baktım biraz bu konuyla ilgili mesajlar vardı. Bu sorun gergiden mi kaynaklanıyor yoksa alternatör kasnağından mı? Yetkili serviste bu durum kaç TL'ye hallolur?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt

    Merhaba arkadaşlar. Bugün hava güzel dedim ve aracın sağına soluna biraz bakayım dedim. Alternatör kayışının diş atladığını gördüm. En son geçen gün yola çıkmadan önce baktığımda birşey yoktu. 400 km yol geldim ve bugün yeni farkettim durumu. Ekim 2010'da 77000 km'de rulman ve kayışlar değişmişti Bosch Car Servisinde. Şu an araç 86000 de bu durum normal mi sizce. Önceki sayfalara baktım biraz bu konuyla ilgili mesajlar vardı. Bu sorun gergiden mi kaynaklanıyor yoksa alternatör kasnağından mı? Yetkili serviste bu durum kaç TL'ye hallolur?





    Ben yılbaşında değiştirdim komple özel servisde
    Fakat benim çalışır vaziyette kayış koptuğu için siboplarda eğilmişti.Servis listesinde (yanlış hatırlamıyorsam)185 tl siboplarda 70 tl çekici 250 tl de kapakçı ücretleri yazıyordu.Sen bu masrafları yapmayacaksın.Bana 990 tl fatura çıkardılar pazarlıkla 930 tl ye yaptırmıştım:)
    Senin problemin kasnağın atık olması olabilir.Keşke kasnağıda değiştirseydin diğerleri değiştirirken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emdbrs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt

    Merhaba arkadaşlar. Bugün hava güzel dedim ve aracın sağına soluna biraz bakayım dedim. Alternatör kayışının diş atladığını gördüm. En son geçen gün yola çıkmadan önce baktığımda birşey yoktu. 400 km yol geldim ve bugün yeni farkettim durumu. Ekim 2010'da 77000 km'de rulman ve kayışlar değişmişti Bosch Car Servisinde. Şu an araç 86000 de bu durum normal mi sizce. Önceki sayfalara baktım biraz bu konuyla ilgili mesajlar vardı. Bu sorun gergiden mi kaynaklanıyor yoksa alternatör kasnağından mı? Yetkili serviste bu durum kaç TL'ye hallolur?





    Ben yılbaşında değiştirdim komple özel servisde
    Fakat benim çalışır vaziyette kayış koptuğu için siboplarda eğilmişti.Servis listesinde (yanlış hatırlamıyorsam)185 tl siboplarda 70 tl çekici 250 tl de kapakçı ücretleri yazıyordu.Sen bu masrafları yapmayacaksın.Bana 990 tl fatura çıkardılar pazarlıkla 930 tl ye yaptırmıştım:)
    Senin problemin kasnağın atık olması olabilir.Keşke kasnağıda değiştirseydin diğerleri değiştirirken.


    Rulmandan ses geliyor diye değiştirmiştim o zaman, kasnağı değiştirelim falan dememişti usta. Ben de bu diş atlama olayını bilmiyordum daha sonradan forumda okuyunca öğrendim. Bu sebeple kaputu açınca rutin olarak yağ, su, vs. ve kayışlara bakıyordum zaten. Bilsem kasnağı da değiştirirdim. Bakalım artık halledicem yarın. Şehir dışındayım o yüzden bildiğim bir özel servis olmadığından Yetkili Servise gideceğim.




  • sinop serviste alternatörün kasnağındaki problem alternatör ve bütün bilyalar değiştirilerek giderildi geçen ekim ayında 1000TL'ye. sanayide kasnak değiştiriliyor, çok daha ucuza giderilebiliyor bu sıkıntı. sağlam bir özel servisin varsa sana yol gösterecektir. ihmal etme, arkadaşın da dediği gibi valfleri eğme riski var ve bu çok daha pahalı. samsundaki bir özel servis triger ve valfleri değiştirme ve takma işini işçilik dahil 1500TL'ye yapmıştı önceki clio'da.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt

    Merhaba arkadaşlar. Bugün hava güzel dedim ve aracın sağına soluna biraz bakayım dedim. Alternatör kayışının diş atladığını gördüm. En son geçen gün yola çıkmadan önce baktığımda birşey yoktu. 400 km yol geldim ve bugün yeni farkettim durumu. Ekim 2010'da 77000 km'de rulman ve kayışlar değişmişti Bosch Car Servisinde. Şu an araç 86000 de bu durum normal mi sizce. Önceki sayfalara baktım biraz bu konuyla ilgili mesajlar vardı. Bu sorun gergiden mi kaynaklanıyor yoksa alternatör kasnağından mı? Yetkili serviste bu durum kaç TL'ye hallolur?





  • teşekkür ederim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yen@l

    Değerli @leki, yeni görevinizde başarılar...
  • bugün sırasıyla kaskocuya ve servise gittim. anahtar kaybının hasarsızlığı bir derece geriye aldığını öğrendim, bunun da seneye tahmini 200 civarı bir masrafı olacağını öğrendim. servise gittim, anahtar 186 + araca tanıtma ücreti toplam 215tl fiyat verdiler ancaaaakkk: yeni tanıtma programına göre araba tek uzaktan kumandaya çıkış veriyormuş. bu demek oluyor ki ben uzaktan kumandalı anahtar sipariş etsem bile yine tek anahtarı uzaktan kumandayla kullanabileceğim. bu yüzden uzaktan kumandası çalışmayacak anahtara 200 küsur lira vermek ters geldi ve samsun'a gittiğimde çipi kopyalattırıp anahtara monte ederim, uzaktan kumandanın tekini en azından ekonomik bir şekilde unuturum diyordum ki, emdbrs arkadaşımın yazısını gördüm, araştıracağım bunu. samsun'da immo çipi kopyalattığım yer belki yapar bozulan uzaktan kumandayı. ya da 28 mart'ta konya'da görevliyim, arabayla gitme ihtimalim var. belki bir fırsat bulup ankara'da yaptırma şansım olabilir.
    bursa semineri henüz yapılmamış, haritada işaretli değil, ama bursa'ya benim görevlendirileceğim kesin değil.
    2007'de çanakkale'de anahtar kapıları açmamıştı ve bursa'dan bir anahtarcı sayesinde senkronize yapıp kapıları kumandayla açmıştım, belki de dediğin anahtarcı aynı kişidir.


    ekleme yapayım: samsun'da çipi kopyalattığım yerin sitesinde uzaktan kumanda eşi yapılır diyor. yarın arayıp fiyat alacağım. bozuğunu kaça tamir eder artık soracağım. çip için zaten gidecektim, gitmişken tam olsun bari, uzaktan kumandası olmayan anahtara 200 lira versem mi diye düşündüm, kumandası çalışan belki de daha ucuz tutacak.

    quote:

    Orijinalden alıntı: emdbrs

    Sevgili leki;
    Sattığım clio da başıma gelmişti,anahtarın immo çipi bozuldu ve anahtarcıya yaptırmıştım(40tl)elamana yedek anahtar kaça mal olur diye sormuştum ozaman 90 tl dedi uzaktan kumandada olacak demişti anahtarda.bana çok cazip gelmişti ama satacağım için yaptırmamıştım.
    biraz araştırma yaptım 190 tl nin altında anahtar yapan yer yoktu internette.yolun düşerse bursaya burda yaptırabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leki -- 14 Mart 2011; 21:45:28 >




  • Sayfalar eksildimi konuda?
    birkaç gün evvel 140 küsür deydi sanırım
  • Arkadaşlar Benim arabada benzinli 2002 Clio 1.4 RXT HB . Bugün arabayı çalıştırdım tam yola çıkcaktım fakat stop , servis , abs ve el freni ışıkları sönmedi.(el freni tam inikti) . Kontağı kapadım , bida çalıştırdım aracı yine aynı idi. Bir anlam veremedim biraz yürüttüm arabayı 100-200 metre falan gittim bir sorun göremedim frenlerde falan ama yine garantiye almak için sağ çektim. Bir kontrol ettim motoru , fren disklerini falan hızlıca ama haliyle bi anlam veremedim. Çokta vaktim olmadığımdan , tamirciye götürmeye uğraşmayacağımdan arabayı verdim babama . Tamirciye gitti işte , adam sürücü koltuğu bi ileri geri itmiş ışıklar sönmüş. Şuan birşey yokmuş arabada. Ben daha kontrol edemedim gerçi demin geldim eve.

    Koltukla ne alakası var ben çözemedim olayı? Sizce normal birşey mi bu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeRo-34 -- 15 Mart 2011; 0:34:36 >
  • arada bir oluyor öyle, sayfaları düzenliyorlar, bir ara 210 falandı sayfa sayısı.
  • hocam bu ışık abs değil de hava yastığı ışığı olmasın ?
    clio'ların hatta diğer modellerin de (megane, laguna vs) kronik arızasıdır, koltuk altındaki hava yastığı farkedicilerinin fişleri bozulur zamanla ve bu bozulma ekranda hava yastığı arızası olarak görünür. ama bu arıza varken de stop ve el freni lambaları yanmaz, servis ve hava yastığı lambası yanar. koltuk hareket ettirilince akım vermeyen fişler görevini yapar duruma gelmiştir ve servis ışıkları sönmüştür.
    bana böyleymiş gibi geldi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeRo-34

    Arkadaşlar Benim arabada benzinli 2002 Clio 1.4 RXT HB . Bugün arabayı çalıştırdım tam yola çıkcaktım fakat stop , servis , abs ve el freni ışıkları sönmedi.(el freni tam inikti) . Kontağı kapadım , bida çalıştırdım aracı yine aynı idi. Bir anlam veremedim biraz yürüttüm arabayı 100-200 metre falan gittim bir sorun göremedim frenlerde falan ama yine garantiye almak için sağ çektim. Bir kontrol ettim motoru , fren disklerini falan hızlıca ama haliyle bi anlam veremedim. Çokta vaktim olmadığımdan , tamirciye götürmeye uğraşmayacağımdan arabayı verdim babama . Tamirciye gitti işte , adam sürücü koltuğu bi ileri geri itmiş ışıklar sönmüş. Şuan birşey yokmuş arabada. Ben daha kontrol edemedim gerçi demin geldim eve.

    Koltukla ne alakası var ben çözemedim olayı? Sizce normal birşey mi bu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    hocam bu ışık abs değil de hava yastığı ışığı olmasın ?
    clio'ların hatta diğer modellerin de (megane, laguna vs) kronik arızasıdır, koltuk altındaki hava yastığı farkedicilerinin fişleri bozulur zamanla ve bu bozulma ekranda hava yastığı arızası olarak görünür. ama bu arıza varken de stop ve el freni lambaları yanmaz, servis ve hava yastığı lambası yanar. koltuk hareket ettirilince akım vermeyen fişler görevini yapar duruma gelmiştir ve servis ışıkları sönmüştür.
    bana böyleymiş gibi geldi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeRo-34

    Arkadaşlar Benim arabada benzinli 2002 Clio 1.4 RXT HB . Bugün arabayı çalıştırdım tam yola çıkcaktım fakat stop , servis , abs ve el freni ışıkları sönmedi.(el freni tam inikti) . Kontağı kapadım , bida çalıştırdım aracı yine aynı idi. Bir anlam veremedim biraz yürüttüm arabayı 100-200 metre falan gittim bir sorun göremedim frenlerde falan ama yine garantiye almak için sağ çektim. Bir kontrol ettim motoru , fren disklerini falan hızlıca ama haliyle bi anlam veremedim. Çokta vaktim olmadığımdan , tamirciye götürmeye uğraşmayacağımdan arabayı verdim babama . Tamirciye gitti işte , adam sürücü koltuğu bi ileri geri itmiş ışıklar sönmüş. Şuan birşey yokmuş arabada. Ben daha kontrol edemedim gerçi demin geldim eve.

    Koltukla ne alakası var ben çözemedim olayı? Sizce normal birşey mi bu?





    Yok hocam. Eminim ABS , El Freni , Stop ve Servis ışığı idi. Hava yastığı olmadığına eminim yani. Çünkü bi kaç kez kontağı kapatıp açtım hep aynı ışıklar yanıyordu idi.Hatta el frenini bi kaç kez indirip kaldırdım el freni ışığında da en ufak bi değişme git gel bile olmadı. Araba çalıştığı gibi ışıklar yandı kaldı öyle. Koltuğuda oynatmak benim hiç aklıma gelmedi o anda nedense. Dur bakalım yarın sabah bida bakıcam, koltuğu özellikle ileri geri itip bi bakıcam o ışıklarda bi git gel değişme falan olcak mı . Ya da yanlış bir arıza ışığı falan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt

    Merhaba arkadaşlar. Bugün hava güzel dedim ve aracın sağına soluna biraz bakayım dedim. Alternatör kayışının diş atladığını gördüm. En son geçen gün yola çıkmadan önce baktığımda birşey yoktu. 400 km yol geldim ve bugün yeni farkettim durumu. Ekim 2010'da 77000 km'de rulman ve kayışlar değişmişti Bosch Car Servisinde. Şu an araç 86000 de bu durum normal mi sizce. Önceki sayfalara baktım biraz bu konuyla ilgili mesajlar vardı. Bu sorun gergiden mi kaynaklanıyor yoksa alternatör kasnağından mı? Yetkili serviste bu durum kaç TL'ye hallolur?





    Özkan selam,

    geçen konularda aynı sorunla bende yazmıştım, hatta servise yağ değişimine gittiğim zaman kaputu açar açmaz servis elemanının söylediği şey alternatör kasnağının yürüdüğü ve değişmesi gerektiği olmuştu. Özel servise gittiğimde problem gözükmediğini, sesin gergi bilyalarından geldiğini , triger ve diğer kayışların değişme zamanında sorunun giderileceğini söyleyip beni göndermişti.halen gidiyoruz öyle triger değişimini bekliyorum, mali durum elverdiğinde erken değiştiricem fakat şimdilik problem olmayacağını söyleyen özel servise güvenip kulağımız motordaki kayış seslerinde yolculuğa devam ediyorum.

    Alternatör kayışının diş atlattığı sonucuna çektiğin resme bakış açısına göre sağ taraftaki boşluktan mı vardın acaba? yani resmin sağ tarafında tırnak kadar bir boşluk var oradan mı bu sonuca vardın acaba.? çünkü bende senin gibi düşünüp o boşluğun diş atlaması sonucu oluştuğunu sandım, fakat leki'nin yayınladığı videoya bakınca rahatlamıştım. Çünkü aynı boşluk Leki'nin aracında da var. Bu videoya önceki sayfalardan ulaşabilirsin. Şimdi senin yayınladığın resme bakınca hem senin arabanın kayışı, hem benim arabanın kayışı hem de leki'nin arabasının kayışı aynı mesafede aynı boşluğu sağ taraftan veriyor..Acaba senin de gergi bilyalarında bir problem olabilir mi? Yok eğer eminsen diş atlattığına, bunu da servisten yada başka bir tamirciden teyyit edersen demek ki bizim arabaların kayışı da diş atlatmış durumda...

    ikincisi bu alternatör kasnağı konusunda da daha önce (3 ay) servise gitmiştim. 500 TL fiyat verdiklerinde arkama bile bakmadan kaçmıştım. Aynı servisteki elemanı kenara çekip bu işin daha ucuz maliyeti yok mu diye sorduğumda, aracın üzerindeki şarj dinamosu kafasının büyük olduğunu, iyi bir elektrikçi bulup o kafanın daha küçük olanını taktırırsam kayışı sıkıştırmayacağını söylemişti..şubat ayında gittiğim diğer yetkili servis böyle bir çözüm söylememişti tabi, o direkt olarak kasnağın değiştirilmesi gerektiğini söylemişti...işçilik dahil 400 TL..yine değiştirmedim tabiki..

    şimdi 13 bin km sonra triger ve aksesuar değişim sürem geliyor, kısmetse artık o kadar beklemeyip Nisan ayı ortalarında değiştireceğim..çünkü önümüz yaz havalar ısınacak, kayışlar daha da bel verecek sıcaktan başıma problem çıkarmasını istemiyorum..umarım senin problem de kasnaktan değil de bilyalardandır, çünkü o kadar para bayılmak hiçbirimizin hoşuna gitmez...




  • arkadaşlar bir kaç sorum olacak izninizle;

    1- Ben aracı aldığımdan beri radyatör suyunu hiç değiştirmedim, ve radyatörü hiç temizlemedim bu sorun olur mu? temizlemem gerekiyorsa temizleyen arkadaşların bilgi açısından tecrübelerini paylaşmak isterim...

    2- Aracın fan motorunu çalışırken hiç görmüyorum bu aralar..önceden biraz devirli kullandığımda aracı park ettikten sonra fan motoru açılır, 3-5 dk çalışır susardı..şimdi yoğun trafikten çıktıktan sonra, ya da devirli kullandıktan sonra aracı park ettiğimde tık yok...acaba müşirlerde bir arıza mı var? hararet göstergem ortanın en fazla bir-iki diş üzerine çıktı, orada da fazla kalmadı açıkçası..bu da en fazla 2 kez olmuştur, termostat sportundan su kaçırdığı için hararet göstergesini çok sık kontrol ediyorum...problem varsa ne gibi bir problem olabilir sizce? acaba termostat mı arızalandı?

    3- şu sol cam otomatiği canımı sıkmaya başladı. dün gece yine tutukluk yaptı 15 Km cam açık gelmek zorunda kaldım...aşağı iniyor, yukarı kalkmıyor tutukluk yapıyor..sanırsam düşmelerin içinde oksitlenme oldu çünkü yağışlı zamanlarda cam açıldığında içeri giren su ilk olarak bu düğmelerin üzerine uğruyordu..sağına soluna baktım düğme haznesinin vida göremedim nasıl çıkar bu meret acaba...kapı döşemesi mi sökeceğiz önce?

    4- Akü herhangi bir problem çıkarmış durumda değil ama ben yinede bir bakımını yapmak istiyorum, onunda aracı aldığımdan beri hiç bakımını yapmadım. Zaten anlamıyorum da nasıl bakımı yapılır...:( aynı radyatör gibi...yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...




  • Merhabalar. Sorunla ilgili cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Sevgili Filmdükkanı;

    Leki'nin videoyu izlemiştim. Bizim motorlar biraz farklı galiba videodan anladığım kadarıyla. Kasnak ve kayışlar da farklı olabilir o yüzden sizdeki boşluk normal olabilir. Benim durum farklı biraz, benim kayış yeni resimden de görüleceği üzere 3 dişli ve 2 kanallı. Kayış hem motora bağlı olan kasnaktan (Krank Kasnağı deniyor galiba adına) hem de alternatör kasnağından bir diş sola atlamıştı kayış kasnağın dışına taşmıştı. Triger set olarak, gergi rulmanları, kasnak rulmanları ve kayışlar 9000 km önce (6-7 ay önce) değiştirmiştim. Sabah Gebze Renault Yetkili Servisine gittim kayışı yerine taktılar.Özel serviste kayış falan değiştirdin mi diye sordular, evet dedikten sonra arıza bulmak gibi bir çaba görmedim servis elemanında. Ses veya boşluk yok dediler. Çünkü o bölgede herhangi bir kayış, kasnak, rulman vs değişecek olursa bütün hepsi değişmesi gerekiyormuş galiba Garanti Kapsamına girmesi için (Servis elemanının bana söylediği). Herhangibir kayıt açmadılar, ücret de almadan gönderdiler beni şaşırdım.

    Gebze'de bildiğim özel servis de yok. Araştırıyorum biran önce gidip detaylı bir kontrol yaptıracağım. Krank kasnağında biraz yalpama var gibi geliyor. Ama ses yok, boşluk yok. Bu yalpalama yüksek devirlerde attırmış olabilir diye düşünüyorum.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.rxt

    Merhabalar. Sorunla ilgili cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.

    Sevgili Filmdükkanı;

    Leki'nin videoyu izlemiştim. Bizim motorlar biraz farklı galiba videodan anladığım kadarıyla. Kasnak ve kayışlar da farklı olabilir o yüzden sizdeki boşluk normal olabilir. Benim durum farklı biraz, benim kayış yeni resimden de görüleceği üzere 3 dişli ve 2 kanallı. Kayış hem motora bağlı olan kasnaktan (Krank Kasnağı deniyor galiba adına) hem de alternatör kasnağından bir diş sola atlamıştı kayış kasnağın dışına taşmıştı. Triger set olarak, gergi rulmanları, kasnak rulmanları ve kayışlar 9000 km önce (6-7 ay önce) değiştirmiştim. Sabah Gebze Renault Yetkili Servisine gittim kayışı yerine taktılar.Özel serviste kayış falan değiştirdin mi diye sordular, evet dedikten sonra arıza bulmak gibi bir çaba görmedim servis elemanında. Ses veya boşluk yok dediler. Çünkü o bölgede herhangi bir kayış, kasnak, rulman vs değişecek olursa bütün hepsi değişmesi gerekiyormuş galiba Garanti Kapsamına girmesi için (Servis elemanının bana söylediği). Herhangibir kayıt açmadılar, ücret de almadan gönderdiler beni şaşırdım.

    Gebze'de bildiğim özel servis de yok. Araştırıyorum biran önce gidip detaylı bir kontrol yaptıracağım. Krank kasnağında biraz yalpama var gibi geliyor. Ama ses yok, boşluk yok. Bu yalpalama yüksek devirlerde attırmış olabilir diye düşünüyorum.





    tekrar geçmiş olsun özkan...sorunu çözüp bizimle paylaşmanı sabırsızlıkla beklıyorum...aynı sorunlar çoğu clio kullanıcısının karşılaştığı sorunlar ki yol göstermek açısından faydalı bir paylaşım olacaktır...kasnağı mı değiştirsek, kayışı mı değiştirsek şaştık kaldık, her tamirciden de farklı ses çıkınca, servis de uçuk fiyatlar çekince arada kalıyor insan...

    bu arada pendik sanayide renault özel servisi var. hem de yetkili servisin tam karşısında...eskiden yetkili serviste çalışan bir ustabaşı açmış.bir araç alacaktım o bölgeden o özel servise göstermiştim. 50 TL ye neyi var neyi yok dökmüştü arabanın seceresini ve problemlerini...bir araştır derim, gerçi gebze/pendik arası biraz ver ama yine de değebilir gittiğine...selamlar..




  • 
Sayfa: önceki 367368369370371
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.