Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (238. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
80
Favori
1.592.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83

    arkadaşlar 2003 model clio 1.4 8v araç aldım. bir sorum var karşılaşan, bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    araçla kalktığım zaman düşük devirden yükselirken yani hızlanırken (vites önemli diil yani 1 2 3 farketmiyor) (alttan eksozun oralardan diye tahmin ediyorum) bir teneke demir bir şeye çarpar gibi hırıltı yapıp kesiliyor. yüksek devirde problem yok. düşük devirde zorlanırken yapıyor. (harrrrrrrt diye bir ses).

    susturucu delinmiş değiştirdim. katalizördenmi geliyor dedim sağlammış. baya kafamı kurcaladı. acaba avans vurma sesi mi? veyahut ne olabilir.

    yardımcı olursanız sevinirim.


    arkadaşlar yorum yazan yokmu yardımcı olursanız sevinirim.

    birde aldığım clio 107000 de triger seti ne zaman değişti bilmiyorum. değiştirsemmi tereddüt ediyorum. sizce ne yapmalıyım.



    arkadaşlar dün aracımla ilgili araştırmamda acı bir gerçekle karşılaştım. clionun km si düşürülmüş. bunuda izmir bornovadaki reno mais söyledi. benim araç şimdi 107000 de, reno mais dediki (önceki plakadan yola çıkarak) triger seti 120000 de değişmiş. yani km düşürülmüş.

    bunu şikayet edebileceğim biyer varmı?




    hocam geçmiş olsun okuyunca üzüldüm malesef bu tür sahtekarlıklar oluyor şikayet edeceğiniz bir merci yok siz bu araştırmayı aracı almadan yapacaktınız
    aslında arada çok bir değer yok gibi tabi birde işin diğer boyutu var 120000 de triger seti değişmiş ve sonra acaba 150000 160000 gibi kilometrelerdemi düşürdüler acaba
    aslında bu ne zaman düşürüldüğünü ögrenmek için bu işi yapan sahtekar araç sahibine soracan
    geçen sene sanayide adamın biri r9 aracının kilometre sayacını halatına matkap bağlayıp km düşürmeye çalışıyordu tutup dövesim geldi adamcazı yazık tekrar geçmiş olsun




  • hocam eyvallah dediğiniz gibi bir baktıracağım.

    ama geçenlerde başka bir sorundan dolayı ustaya gittiğimde usta kullanmıştı aracı şanzıman değişmesi lazım dedi hiç bir şeyi kontrol etmeden buda herşey dahil 250 tl olur sana dedi. usta kendine iş çıkarmak için mi böyle demiştir yoksa yağ tamamlamak ile sorun çözülür mü?

    ustaya gitme sebebimde benzin aldıktan sonra araç teklemeye başlamıştı. ilk aklıma gelen benzin pompasına pislik gelmesi oldu. tekleye tekleye eve kadar gittim ertesi gun araç soğukken sorunsuz çalıştı ama bir süre sonra ankarada (bilenler bilir numune kavşağında) ışıklarda kaldı. usta geldi katalitik konvertör tıkanmış egzos dışarıya çıkamıyor motor boğuluyor dedi. yattı motorun altına elinde tornavida ile deldi bizim aleti. bende bu konularda biraz bilgisiz olduğum için oturup seyrettim. beni ağır aksak egzozcuya götürdü ve o deldiği parçayı 100 tl ye değiştirdim. iş ama araba hala tekliyor. sonra benim usta motora bakmayı akıl etti. orda daha oncede arıza yapmış olan voland dişlisinin (adının tam olarak bu olduğundan emin değilim) bozulduğunu anladı. 45 tl ye orjinalini takınca hiç bir sorun kalmadı. yani sevgili ustam 100 tl geçirmiş oldu.

    başına gelen olursa tecrübe olsun diye anlatıyorum. araç soğukken sorunsuz çalışıyor ancak motor ısındıktan sonra tekliyorsa ya da sıcak motor stop ettiğinizde çalışmakta zorluk çekiyorsa sebebi bu küçük sensör olabilir. değiştirmeniz gerekirse 20 tl daha fazla verip mutlaka orjinal alın çünkü yan sanayi çok çabuk bozuluyor. (bana ilk seferde taktıklarıda yan sanayiymiş hemde orjinal fiyatına)

    başınızı ağrıttım kusura bakmayın...

    quote:

    Orijinalden alıntı: FauFau

    Şanzımanınız büyük ihtimal yağ kaçırıyordur ve yağsız kalmıştır.Bir an önce şanzıman yağınızı kontrol ettirin.
    Şanzıman yağsız kalırsa toptan şanzımanı değiştirebilirsiniz.İhmale gelmez.

    quote:

    Orijinalden alıntı: suley_79

    Merhaba,
    bende 2001 Clio rta 1.4 var. 74000 civarında km si var.
    Benim bir kaç sorum olacak:
    1. aracı ilk çalıştırdığımda debriyaj sorunsuz çalışıyor. ancak araç ısındıktan sonra debriyajdan gıcırtı geliyor (sanki yağsızmış gibi).
    sizin fikriniz nedir?

    2. ayrıca atiker lpg taktırmayı düşünüyorum ankarada tavsiye edebileceğiniz iyi bir usta var mıdır?

    3. aracın orta konsoldaki havalandırma deliklerindeki ızgaraların (havayı kesen veya yönünü değiştiren ızgaralar ya da ismi her neyse) fiyatları ne civardadır internetten falan bulup kendim takabilir miyim?


    ilgilenip cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83

    arkadaşlar 2003 model clio 1.4 8v araç aldım. bir sorum var karşılaşan, bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    araçla kalktığım zaman düşük devirden yükselirken yani hızlanırken (vites önemli diil yani 1 2 3 farketmiyor) (alttan eksozun oralardan diye tahmin ediyorum) bir teneke demir bir şeye çarpar gibi hırıltı yapıp kesiliyor. yüksek devirde problem yok. düşük devirde zorlanırken yapıyor. (harrrrrrrt diye bir ses).

    susturucu delinmiş değiştirdim. katalizördenmi geliyor dedim sağlammış. baya kafamı kurcaladı. acaba avans vurma sesi mi? veyahut ne olabilir.

    yardımcı olursanız sevinirim.


    arkadaşlar yorum yazan yokmu yardımcı olursanız sevinirim.

    birde aldığım clio 107000 de triger seti ne zaman değişti bilmiyorum. değiştirsemmi tereddüt ediyorum. sizce ne yapmalıyım.



    arkadaşlar dün aracımla ilgili araştırmamda acı bir gerçekle karşılaştım. clionun km si düşürülmüş. bunuda izmir bornovadaki reno mais söyledi. benim araç şimdi 107000 de, reno mais dediki (önceki plakadan yola çıkarak) triger seti 120000 de değişmiş. yani km düşürülmüş.

    bunu şikayet edebileceğim biyer varmı?




    hocam geçmiş olsun okuyunca üzüldüm malesef bu tür sahtekarlıklar oluyor şikayet edeceğiniz bir merci yok siz bu araştırmayı aracı almadan yapacaktınız
    aslında arada çok bir değer yok gibi tabi birde işin diğer boyutu var 120000 de triger seti değişmiş ve sonra acaba 150000 160000 gibi kilometrelerdemi düşürdüler acaba
    aslında bu ne zaman düşürüldüğünü ögrenmek için bu işi yapan sahtekar araç sahibine soracan
    geçen sene sanayide adamın biri r9 aracının kilometre sayacını halatına matkap bağlayıp km düşürmeye çalışıyordu tutup dövesim geldi adamcazı yazık tekrar geçmiş olsun


    bugün yetkili servise gittim bilgisayara bağladık motor çok güzelmiş allaha şükür 60000 km deki clio gibi dedi. bir eksik katalizörden dolayı araba bağırıyor. katalizör trger seti. bunları hallettikmi rutin bakımlarla devam.

    rahatladım yaaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83


    quote:

    Orijinalden alıntı: gunduz83

    arkadaşlar 2003 model clio 1.4 8v araç aldım. bir sorum var karşılaşan, bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim.

    araçla kalktığım zaman düşük devirden yükselirken yani hızlanırken (vites önemli diil yani 1 2 3 farketmiyor) (alttan eksozun oralardan diye tahmin ediyorum) bir teneke demir bir şeye çarpar gibi hırıltı yapıp kesiliyor. yüksek devirde problem yok. düşük devirde zorlanırken yapıyor. (harrrrrrrt diye bir ses).

    susturucu delinmiş değiştirdim. katalizördenmi geliyor dedim sağlammış. baya kafamı kurcaladı. acaba avans vurma sesi mi? veyahut ne olabilir.

    yardımcı olursanız sevinirim.


    arkadaşlar yorum yazan yokmu yardımcı olursanız sevinirim.

    birde aldığım clio 107000 de triger seti ne zaman değişti bilmiyorum. değiştirsemmi tereddüt ediyorum. sizce ne yapmalıyım.


    normalde 60000 bakımlarında değişiyor fakat ne zaman değiştiğini öğrenmen lazım en son çünkü trigger kayışının arızasında maliye 2-3 bin tl yi bulabiliyor.fazla kalmamış 120 bine zaten değiş eğer tereddüt yaşıyosan...




  • bugünkü bi olayı anlatıyım arkadaşım işyerine bi minibüs aldı alırken tanıdığı ustaya göstermiş minibüs 145 bin kmdeymiş usta motoru iyi falan demiş panele falan bakmışlar oynanma olma ihtimaline karşın herhangi bişey bulamamışlar sonra yanına uğradım torpido gözünü karıştırırken yağ kartını bulduk 245 binde değişmiş görünüyodu çok fazla 2 numarası vardı kartta herhalde yanlış yazılmış diye düşündük sonra güneşlikten kilometre kağıdı çıktı bi tane km km bakımlar yazılmış anladık ki kilometre sildirilmiş muhtemelen ön barı komple değişmişler insanlar çok dolandırıcı olmuş dikkat etmek lazım onun için...
  • selamlar... 2 sorum olucak... bende 2000 clio 1.6 rte bva 8v otomatik vites var. aynı arabada en fazla kaç km hıza ulaştınız?

    2. sorumda bu arabada lpg deneyen oldu mu çekincem hem otomatik olması hemde arka kısmın biraz kısa olmasından dolayı lpgden çekiniyorum biraz...
  • selamlar clio 2 kullanıcıları. benim bir kaç sorun olacak yanıtlarsanız sevinirim.
    2000 model 1.6 litre 90 hp otomatik vites aracım var. tüketiminden şikayetçiyim artık. lpgye çevirmek istiyorum. bizim araçlarımızla en uygun dönüşümü yapan marka hangisidir? araştırma yapıyorum bir kaç haftadır. sorduğum kişiler zavoli üzerinde durdu. ancak piyasada brc, tartarini, teleflex, atiker ve hatta bilmediğim daha bir çok marka var. yerli malı olmasını düşünmüyorum. bildiğin kadarıyla atiker yerli üretim.
    güvenliğe çok önem veriyorum. bu konuda hiç sıkıntı çekmeden rahat edebileceğim marka sizce hangisidir ?
    kullananlar arıza ışığından falan bahsetmişler ? fransız otomobillerinde benzin ve lpg ibresinin beraber indiğini ancak benzin tüketimi olmadığını araç stop edilip tekrar çalıştırıldıktan sonra benzin ibresinin düzeldiğini söylemişler. böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
    daha dikkat etmem gereken ne gibi detaylar var ? ayrıca önemli ölçüde tasarruf sağlar mıyım ?
    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightdriven

    selamlar... 2 sorum olucak... bende 2000 clio 1.6 rte bva 8v otomatik vites var. aynı arabada en fazla kaç km hıza ulaştınız?

    2. sorumda bu arabada lpg deneyen oldu mu çekincem hem otomatik olması hemde arka kısmın biraz kısa olmasından dolayı lpgden çekiniyorum biraz...


    Normalde 170 ile sınırlı, baır aşağı yolda 175-180 km. hızları görmeniz mümkün...
  • değerli arkadaşlar önerilerinize ihtiyacım var.
    2001 1.4 16 v clio aldım ölçümlerime göre ş.içi 260 kr yakıyor.daha şehirler arası deneyemedim.ancak çoğunlukla ş.içinde kullanacağımdan dolayı lpg taktırmayı düşünüyorum.aracın bakımlarını yeni yaptırdım.yağ flitreler benzin otomatiği bujileri değiştirdim ama yakıtı fazla geldi.bu yüzden lpg düşünüyorum hangi marka önerirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightdriven

    selamlar... 2 sorum olucak... bende 2000 clio 1.6 rte bva 8v otomatik vites var. aynı arabada en fazla kaç km hıza ulaştınız?

    2. sorumda bu arabada lpg deneyen oldu mu çekincem hem otomatik olması hemde arka kısmın biraz kısa olmasından dolayı lpgden çekiniyorum biraz...


    kardeş bende 2000 clio 1.6 rxt 8v manuel vites var. düz yolda 180 rahat görüyorum. bayır aşağı olursa 200 civarı. daha fazlası bende yemiyor. belki daha fazla da yapılabilir ama sonuçta clio daha çok şehiriçi için tasarlanmış bir araba. yarış arabası muamelesi yapmak doğru olmaz. aerodinamik yetersiz kalır. zaten bu hızlarda artık araba yerden havalanıyo gibi oluyor. ama eğer spor yay, amortisör, kule gergisi vs. güçlendirme yaparsan daha rahat olursun...
    lpg konusunda çekinmene gerek yok. ayrıca lpg li arabalar belli bir süre (motoru bitirene kadar) daha kolay hız yapabiliyor. çünkü lpg benzine göre daha yanıcı, oktanı daha yüksek bir yakıt(mış). ben de lpg taktırmayı düşünüyorum da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nova730 -- 15 Eylül 2009; 15:36:34 >




  • yanıtlarınız için teşekkürler bugün 10000 bakımı yaptırdım sabahları araba çok zor çalışıyodu bi kere çalıştırdıktan sonra kolay çalışıyodu serviste motor soğuduktan sonra gene aynısı oldu makinaya bağladılar volan dişlisini sensör gibi bişeymiş küçük bi parçaydı (60 tl) değiştirdiler direksiyonda bayağı hafifledi gerçi motor soğuduktan sonra tekrar çalıştırmayı denemedim ama artık yarın bakıcaz önce küçük bi makinaya bağlamışlardı sonra usta biraz şüpheli durduğumu görünce baya büyük kalite bi makina bağladı bi sorun göstermedi...
  • aynı parça volan dişlisi benim araçta da arıza yaptı değiştirmek zorunda kaldım hemde 2 kez. umarım orjinalini takmışlardır. bende ilk seferinde takmadılar ortalık yerde kaldım ankarada.
    benim arıza seninkinin tam tersiydi. soğukken araba çok güzel çalışıyordu ama ısındıktan stop edersem çalıştırabilene aşk olsun. yolun kenarında yarım saat beklemişliğim var biraz soğusunda çalıştırayım diye :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: nightdriven

    yanıtlarınız için teşekkürler bugün 10000 bakımı yaptırdım sabahları araba çok zor çalışıyodu bi kere çalıştırdıktan sonra kolay çalışıyodu serviste motor soğuduktan sonra gene aynısı oldu makinaya bağladılar volan dişlisini sensör gibi bişeymiş küçük bi parçaydı (60 tl) değiştirdiler direksiyonda bayağı hafifledi gerçi motor soğuduktan sonra tekrar çalıştırmayı denemedim ama artık yarın bakıcaz önce küçük bi makinaya bağlamışlardı sonra usta biraz şüpheli durduğumu görünce baya büyük kalite bi makina bağladı bi sorun göstermedi...




  • 98 clio 1.6 rte aracıma hangi yağı koymalıyım...özel reno servisinde değiştiriyorum yağını ama benım ustalara pek güvenim yok..elf koyuyor usta ama benim ustalara pek güvenim yok...hangi markanın hangi tipini koydurmalıyım..teşekkürler
  • 10-40w Bilindik markalardan koydurabilirsiniz.En güzeli benzinlik marketlerinden 4 lt yağ ve uygun bir yağ filitresi alıp petrolun servisine değiştirmek bence.
  • En iyisi ve performanlısı diyorsan 5W-40 Elf 3.8 lt. koayaksın!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem

    98 clio 1.6 rte aracıma hangi yağı koymalıyım...özel reno servisinde değiştiriyorum yağını ama benım ustalara pek güvenim yok..elf koyuyor usta ama benim ustalara pek güvenim yok...hangi markanın hangi tipini koydurmalıyım..teşekkürler


    ustada senin sorununun aynısını söyledi sonraki aşaması bu oluyo diye orjinal takıldı..
  • bugün 2. köprü gişe çıkışında tır sıkıştırması sonucu biraz arabam çizildi tırın tamponun değmesiyle fakat herhangi bi göçme olmadı kapı üzerindeki ve tampondaki sürtünme sonucu diğer arabanın boyasını susya temizleyerek çıkarabildim fakat teker üzerindeki kısımda kırmızılık kaldı baya bunun için ne yapmalıyım bu rengi çıkartıcak hafif çizik olan kısımlar dikkat çekmiyo fakat orası çok belli oluyo herhangi önerebileceğiniz bişey var mı pasta, cila,çizik gideren bişe veya o boyayı çıkartabilecek bi madde?
  • Geçmiş olsun.
    İnce bir Pasta - Cila işinizi görecektir. Ben ÇBS ninkini kullanıyorum.
  • Üzerinde boya kalmışsa pasta işini görecektir pasta ile rahatlıkla çıkarabilirsin bu arada çok geçmiş olsun
  • Merhaba,

    Aracımı muayneye sokacağım. Ön camda sol alt kısımda doktorların kullandığı şu yılanlı logodan var. Bunu söküp sökmemekte kararsız kaldım. Sizce herhangi bir sorun çıkarmı?

    Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.