Şimdi Ara

Civic'imi Satıp Citroen C4 Almak Üzereyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
3.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar uzun zamandır Honda civic 2004 otomatik araç sahibiyim, Açıkçası çocukluk hayalimdi bu kasasını almak. Üniversite bitip iş güç derken yaklaşık 2 yıl önce kenara attığım paramla hemen gerçekleştirdim hayalimi. Ama hayallerle gerçekler çoğu zaman birbirine uymuyor. Arac bir türlü dikiş tutmadı. Her haftasonu sanayideyim. aldığımdan beri 2 yılda 10bin tl civarında masraf yaptım.Halada iflah olmadı kerata. Araçtan iyice soğudum. birde 15 yaşında otomatik bir araç olması beni iyice korkutuyor şanzıman elimde kalacak diye.

    yakın zamanda elime bir miktar geçecek para ile aracı yukseltmeyi , manuel ve daha yeni bir model almayı istiyorum.
    55bin tlye Punto, Fiesta, Polo vs almaktansa c sınıfı ve dolu , konforlu bir arac almak istiyorum. C4 bu ihtiyaçları karşılayacak gibi.

    sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    c4 yerine daha mantıklı seçenekler var mı?

    c4 ün eksisi, olumsuzluğu varmıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • içeri haldır huldur yol sesi alan o teneke Civic'ten kurtulmakla en mantıklı olan şeyi yapacaksın. Bakma sen Citroen ve Pejoyu kötüleyen acemilere.

    2008 yılında o teneke Civic'in 2006 model düz viteslisini kullandım. O yıllarda fena değildi ama artık çekilir bir araç değil. Şu anda 2012 model düz vites yazılımlı Pejo 308 eHDi kullanıyorum. arada atla eşşek kadar fark var (burada eşşek olan Civic)
    2014 yılında 2013 model 1.6 e-hdi mcp confort c4 almıştık çalıştığım şirkete. 27.000 km'deydi... 120.000 km'de de ben satın aldım. toki peşin ödemede %22 indirim kampanyası yaptığı için satıp kredi çekerek toki borcunun tamamını kapattım. Sattığımda 155.000 km'deydi. Araç periyodik bakımlarının dışında akü lastik dışında hiçbir masraf çıkarmadı. İç hacmi ve bagaj hacmi sınıfının en iyilerindendir. Arka omuz mesafesi bmw 3 serisi ile aynı değerdedir.

    Burada hayatında c4 kullanmamış sağdan soldan duyup yorum yazan arkadaşlar sayesinde uygun fiyata esp'li, 6 hava yastıklı, otomatik el frenli, hız sabitleyicili, soğutmalı torpidolu, ısıtmalı aynalı, yakıt olarak çok ekonomik araçlara biniyoruz.

    2018 focus kullanıyorum şu anda dizel otomatik, ısıtmalı ayna yok, 4 hava yastığı var.

    180.000 km'de baskı balata triger değişimi var, benim araçta baskı balata hiç değişmemişti, hiçbir sorun da yoktu.

    55.000 TL hedef fiyatımdı, 54.000 TL'ye sattım, 2. eli ağır olan c4 3 haftada satıldı. 5 parça boya vardı, değişen yoktu, 5 parçada toplamda 4000TL hasar kaydı vardı.
    5 sene önce Citroen C3 1.4hdi aldırdım bir arkadaşa 13bin TL 160binde adam öyle ön yargılıydi ki ama sonra çok sevdi aracını diğer alternatifler göre fren konfor yakıt güvenlik olarak C3 çok daha iyiydi tam şehir içi aracı

    Zaten ağzını açan pejo mu Citroen mi abowww elektrik arızası verir der hepsi otomobil profesörü kulaktan dolma mahalleden duyma profesörleri
  • c4 elektronik arızalar açısından çok masum bir araç değil.
  • Hayatınızın hatasını yapmak üzeresiniz
  • Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi olabilir.

    Aslında o kasa Civic'ler genel olarak sorunsuzdur ama önceki sahip/sahipleri tarafından hor kullanılmış olabilir.

    Bütçe belirtmemişsin ama ikinci el alacaksan yine bir Japon almanı öneririm. Civic'te ilk heves ve acemilikle sorunlu arabayı farkına varmadan almış olabilirsin ama bu defa ekspertize sokarak daha temizini bulacağına inanıyorum.

    Şimdiden hayırlı olsun.
  • Ikinci elde kullanım ömrünü tamamlamis araçlar için konusuyotum kötü bir tercih olur. Saçma sapan arızalar çıkartıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda mesajlarımı görürsün 4 senedir bu arabanın sahibiyim 2013 kasa 1 tane elektronik arızası görmedim. Millet arabaya bile yanaşmadan kulaktan dolma yorum yapıyor. Parasına göre en konforlu arabadır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 yılında 2013 model 1.6 e-hdi mcp confort c4 almıştık çalıştığım şirkete. 27.000 km'deydi... 120.000 km'de de ben satın aldım. toki peşin ödemede %22 indirim kampanyası yaptığı için satıp kredi çekerek toki borcunun tamamını kapattım. Sattığımda 155.000 km'deydi. Araç periyodik bakımlarının dışında akü lastik dışında hiçbir masraf çıkarmadı. İç hacmi ve bagaj hacmi sınıfının en iyilerindendir. Arka omuz mesafesi bmw 3 serisi ile aynı değerdedir.

    Burada hayatında c4 kullanmamış sağdan soldan duyup yorum yazan arkadaşlar sayesinde uygun fiyata esp'li, 6 hava yastıklı, otomatik el frenli, hız sabitleyicili, soğutmalı torpidolu, ısıtmalı aynalı, yakıt olarak çok ekonomik araçlara biniyoruz.

    2018 focus kullanıyorum şu anda dizel otomatik, ısıtmalı ayna yok, 4 hava yastığı var.

    180.000 km'de baskı balata triger değişimi var, benim araçta baskı balata hiç değişmemişti, hiçbir sorun da yoktu.

    55.000 TL hedef fiyatımdı, 54.000 TL'ye sattım, 2. eli ağır olan c4 3 haftada satıldı. 5 parça boya vardı, değişen yoktu, 5 parçada toplamda 4000TL hasar kaydı vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 2 Eylül 2019; 14:46:24 >




  • Bütçe nedir?
    Ona göre farklı seçenekler önerilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebookta c4 klubunde civic satıp c4 alan birkac kisi vardi.

    Çok memnun olduklarını söylüyorlar. (Yeni kasa için geçerli)

    Citroene binmeyip de boş konuşan çok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 4 Eylül 2019; 11:57:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk iki mesajdaki boş yapan bloklu insan dışı alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 yılından beri 2010 model c4 ile aynı motor şanzımanlı 308 hdi kullanıyorum. Aracı 40000 de aldım şu anda 7 yıl geçti araç 110000 de. Masraflarım 80000 de baskı balata değişti (1200 tl parça+işçilik) benden önceki kullanan bayan acemi imiş sanırım şu anda sıkıntı yok, ön ampül ve arka stop lambası patlattı ben değiştirdim çok basit ampül tanesi 5 tl.Bunun dışında triger devir daim 2016 yılında değişti.(o zaman 400 tl )Bunun dışında yılda bir rutin filtre yağ değişimleri.Çok memnunum.Yakıt ortalama 4.3 litre şehirdışı yakar.Alırsan dizelini öneririm.Ama az km de olsun.
  • Güzel tercih 2 yıldır severek kullanıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • içeri haldır huldur yol sesi alan o teneke Civic'ten kurtulmakla en mantıklı olan şeyi yapacaksın. Bakma sen Citroen ve Pejoyu kötüleyen acemilere.

    2008 yılında o teneke Civic'in 2006 model düz viteslisini kullandım. O yıllarda fena değildi ama artık çekilir bir araç değil. Şu anda 2012 model düz vites yazılımlı Pejo 308 eHDi kullanıyorum. arada atla eşşek kadar fark var (burada eşşek olan Civic)
  • Hocsm dikis tutmayan honda modeli yoktur yeryuzunde. Sizin ustaniz bir yerini yaoarken bir yerinide bozup sizibduduklemis bol bol gorunen o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdoganb E kullanıcısına yanıt
    butce 55 , max 58 hocam,
    önerilere açığım , bu paralara 2011 üzeri golf de baktim ama temizi yok

    en mantıklı tercih ne olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sene önce Citroen C3 1.4hdi aldırdım bir arkadaşa 13bin TL 160binde adam öyle ön yargılıydi ki ama sonra çok sevdi aracını diğer alternatifler göre fren konfor yakıt güvenlik olarak C3 çok daha iyiydi tam şehir içi aracı

    Zaten ağzını açan pejo mu Citroen mi abowww elektrik arızası verir der hepsi otomobil profesörü kulaktan dolma mahalleden duyma profesörleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende son günlerde 308 EAT6 1.6 kovalıyorum, şahsen mantıklı araç. F/P dengesi oldukça güzel.
  • o iyidir bu kötüdür demiyorum ama yeni alacağın araçların şanzumanını bir araştır , VW , Peugeot veya Citroen DSG şanzuman kullanıyor bir rahatlık görmezsin bence , ha civic'i sat satma demiyorum ama yine honda bak istersen lpg'li
  • 3 Sene 2005 Model Citroen C4 1.6 HDİ(110hp) kullandım.
    Çok zevkli bir araç, yol tutuşu falan iyi ama çok seri, uzun yolda çok konforlu. Bende araçta hız sabitleme, digital klima vs. hepsi vardı.
    Ama, aması var. 2. el alınacaksa çok temizini bulmak lazım, çok elektronik bir araç, bir arıza verip kurcalandığında, başka bir yerleri tetikliyor bu arızalar. Ustasını bulmak lazım, yoksa sanayiden çıkamıyorsunuz çünkü arızayı bulamıyorlar. Arıza, a sebebten deniyor, arıza x sebebten çıkıyor bu arada 10 kere gidip geliyorsun.
    Ben 3 sene de 15bin tl den fazla masraf yaptım araca, komple motor yaptırdım, turbo değişti, ABS beyni değişti, baskı-balata-volan değişti, sigorta kutusu değişti, direksiyon pompası değişti vs.vs.
    Ben 183bin km de almıştım, 238binde sattım.

    Yani özetle, C4 elektronik aksamı fazla olan, biraz bu konuda hassas bir araç, iyi bakılmış, yorulmamış, çok kurcalanmamış bir araç bulursanız, birde iyi bir usta bulursanız sıkıntısız kullanırsınız ama aksi halde benim yaşadıklarıma benzer sorunlarla karşılaşmanız olası...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drjacob

    o iyidir bu kötüdür demiyorum ama yeni alacağın araçların şanzumanını bir araştır , VW , Peugeot veya Citroen DSG şanzuman kullanıyor bir rahatlık görmezsin bence , ha civic'i sat satma demiyorum ama yine honda bak istersen lpg'li
    hocam otomatik almayacağım ki , manuel alacağım

    55 60 arasında ne almak mantıklı olur bu paralara
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.