Şimdi Ara

Citroene dandik diyenlere gelsin bi FOTOĞRAF (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
5.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • binim tucsona bi citroen çarptı, kaput falan dağıldı. kaputu dağıtan yer tucsonda plastik, sadece 3 cm boyunda bir çatlak oluştu ki dikkatli bakmadan görünmeyecek kadar hafif bir çatlak. citroen c-elize kaput değişecek onun muhtemelen. citroen dandikmiş demek ki dedim. zaten benim hiç kaymadan durduğum hızda 10 metre kayıp gelip çarpmasından da kalitesini belli etmişti.

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Fransızlar citroeni pejo dan daha fazla tutuyor diye bir makale okumuştum oto dergilerinin birinde(hiç. Fransız arabam olmadı)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freni bırakmanız gerekirken el frenini de çekmişsiniz. Arkadaki sürücüye üzüldüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt

    Eger onu yapmasam benim.on taraf ondeki arabaya carpar benim onde haşat olurdu. Cunku indeki arabaya 10 cm kala durabilmistim ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen C5'in üretim kalitesi ile şimdiki araçları bir değil. C5 gerçekten çok özenilerek ve kaliteli, malzeme kullanılarak üretilmiş bir araç. C5 üretildiği dönemde PSA Citroen'i üst segment markası olarak konumlandırmıştı. Şu videoyu izleyin daha iyi anlarsınız. C5 ile ile c-elysée üretim kalitesi açısından karşılaştırılmış.

    Citroene dandik diyenlere gelsin bi FOTOĞRAFOtomobilin Mesut Abisiyoutube
    Arkadaşlar izlediğiniz bu video bir karşılaştırma veya kıyaslama videosu değil. Adından da anlaşılacağı gibi "kaliteli bir araba nasıl anlaşılır" videosu. Kıyaslama yapsak en azından "Hangisi daha kaliteli?" diye bir başlık koyardık. Burada gördüğünüz araçlar sadece örnek. Aynı markanın iki uç örneğini aldık ki hem kalite farkı anlaşılsın hem de aynı üretim kültürüne sahip tek bir markada bile iki araç arasındaki kalite farkı ortaya çıksın. "Ne kadar ekmek o kadar köfte" özdeyişinin canlı örneklerini sunmaya çalıştık. Kaliteli bir araba nasıl anlaşılır? Daha fazla donanıma sahip olursa, tamponundan aynasına kadar daha çok parçası gövde rengine boyanmışsa o araç daha mı kalitelidir? Kalite çıtasını ne belirler? Fiyatı mı, konforu mu, performansı mı? D- hiçbiri. Bunların hepsinin kaliteyle ilişkisi mutlaka var. Ama bir arabanın kaliteli bir üretim olduğunu belirlemek için bu saydıklarımızın hiçbiri kriter değil arkadaşlar. Mesut Abi, kaliteli bir otomobili anlamanın ipuçlarını paylaşıyor. Tabii, kalitesiz bir araç kendini nasıl ele verir onu da anlatıyor. İzleyin çok şey öğreneceksiniz. Daha fazla insanın bilgilenmesini istiyorsanız, bu videoyu paylaşın. Beğendiyseniz beğen tuşuna basın. Abone değilseniz aramıza katılın. http://www.facebook.com/otoinfo.tv https://twitter.com/otoinfotv http://www.otoinfo.tv
    https://www.youtube.com/watch?v=p_sBB9tO5jM
  • ŞİMDİ SENİN MANTIĞINLA GİDERSEK VOLVO DANDİK. LADA SÜPER ARAÇ...



    Citroene dandik diyenlere gelsin bi FOTOĞRAF
  • Önden darbede alınan hasarla arkadan darbeden alınan hasarın arasındaki farkın neden farklı olmadığını bilmeyen insanlar var hala!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Pejonun yan sanayi, pejonun üvey kardeşi değil mi bu citroen arkadaş ne büyütmüşsünüz, yapmışsınız aracı volvo resmen...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bunu atarken ciddi misiniz yoksa troll mu hem vuran araç eski ve klasik önden arkaya her zaman mahvolur 🧠

    🧠

    🧠

  • Bu otomobilin mesut abisi bu videoda cok bos yapmis birisi b segmenti birisi 6 bide kalitesiz kalitesiz diyor tabi 300 binde sirkette calismis bos paket c elyse alirsan videoya kalitesiz olur oraya exclusice c elyse gelmesi lazim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çarpışmalardaki hasar miktarına göre kaliteyi, güvenliği belirleyenler ne zaman bitecek ?


    Kazada yolcu kabini, yaşam alanı ne hale geliyor, o önemli.

  • topvagenci konuya noktayı koymuş dağılalım.

  • bazı arkadaşlar anlamak istemiyor otomobillerde yaşam alanını korumak amacıyla önden ve arkadan alınan darbeleri içeriye yansıtmasın diye dizayn edilir yoksa kuş serisi gibi arabanın içinden geçersin

  • createman kullanıcısına yanıt

    Buna ek olarak yayaya ön taraftan vurduğunda, öldürücülüğünün az olması da isteniyor. Bu nedenle aracın önünün bir miktar deformasyon geçirmesi yaya güvenliği için de istenen bir şey.

  • Öncelikle geçmiş olsun. Kaç yıldır ehliyetle araç kullanıyorsunuz? İlk kazanız mı?

  • citroen = tekerlekli çamaşır makinesi

  • Bu şekilde kıyaslamaların hepsi yanlış volvo da olsa

    Volkswagen crafter ile tofaş'a çarpmıştı şoför arkadan tofaşta hiçbir şey yoktu şimdi tofaş sağlam mı oluyor :)

    Ayrıca bu araçta citroen'in en üst segment aracı

  • secohattin S kullanıcısına yanıt

    Türkçe öğretmeninin kulaklarını çınlattım.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.