Şimdi Ara

Citroen Xantia hakkında ne düşünüyorsunuz? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
28.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok teşekkür ederim. Çok yardımcı oldunuz. Sağ olun.
    Mesajınızı okuduktan sonra baktım. Fiyat araştırması yaptım ama bir şey bulamadım. Fakat önemli değil. Bu şekilde takip eder faydalanırız. Nasıp olursa ilerde alacağımız aracı bu şekilde getirtiriz.
  • Dilerseniz, bir iki kişinin telefonunu verebilirim. Bu işi yapanlar bir birlerini tanıyorlar. Tekinin dahi, telefonu yeter.

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon numaralarını alabilirim. Sakıncası yoksa. Bir fiyat sorarız en azından. İç anadoludan almasını düşündüğüm aracımızı bu yolla getirtebilirim inşallah.
    Her şey için teşekkür ederim. Allah'a emaet olun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut4.bahtiyar

    Dilerseniz, bir iki kişinin telefonunu verebilirim. Bu işi yapanlar bir birlerini tanıyorlar. Tekinin dahi, telefonu yeter.

    Saygılar.

    Bir XM daha

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-citroen-xm-86259894/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNGN 61

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesut4.bahtiyar

    Dilerseniz, bir iki kişinin telefonunu verebilirim. Bu işi yapanlar bir birlerini tanıyorlar. Tekinin dahi, telefonu yeter.

    Saygılar.

    Bir XM daha

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-citroen-xm-86259894/detay



    Not: Nakliyeci telefonunu size Ö.M ile ileteceğim. Akıl defterim yanımda değil, ilk fırsatta yazarım.

    Saygılar.




  • power003 P kullanıcısına yanıt
    Kardesim bendede 2000 modeli var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 99 Xantia 2.0 16v Break aracım var, merak ettiklerinize yardımcı olmaya çalışırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DNZ_84

    99 Xantia 2.0 16v Break aracım var, merak ettiklerinize yardımcı olmaya çalışırım.

    bu aralar ilgileniyoruz hocam, 2.0 motorların yakıt tüketimi nasıldır? üç teker üzerinde gidebilme olayı doğru mu? bir de amortisör bakımı biz hidropnomatikli modellerden bakıyoruz yedek parçası var mı yağı özelmiş sanırım totalden alınacakmış bu doğru mu başka yağ koyamaz mıyız?
  • Merhabalar,

    Aracı 237binde aldım geçen Aralık'ta, şu an 245 bine yaklaştı. Benimki 99 model X2 diye geçen makyajlı ikinci kasa. İlk kasa 93-97 arasında üretilmiştir. 98-01 arası son kasadır. İlk kasalarda ve benimkinin de dahil olduğu bazı ikinci kasalarda hydropnömatik süspansiyon mevcuttur. İkinci kasaların büyük kısmında Hydractive denilen daha geliştirilmiş bir süspansiyon mevcuttur.

    Bu süspansiyonun yağı özeldir, Total'in yeşil renkli LHM yağından başka yağ kullanmanız size oldukça pahalıya mal olacaktır.

    Sizden önceki sahibini tanımıyorsanız özel bir Citroen servisinde "içinde hava kalmadan" sistem yağınızı değiştirin.

    Benim arabam 2.0 16v 133 bg ve Break denilen station versiyon( standart liftback kasadan daha ağır sanırım). Türkiye şartlarına göre İzmir yoğunluğunda bir şehirde yazın 100km de 11-13 yakıyor, kışın 15i bulabiliyor( kışın uzun süreli -20/-25 altındayız).

    Uzunyolda 7lt gibi tüketiyor. Bu motora sanırım lpg uygulanıyor, lpg'li gayet keyifli olacaktır kullanması.

    Başka merak ettiğiniz bir şey varsa elimden geldiğince cevaplayabilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DNZ_84

    Merhabalar,

    Aracı 237binde aldım geçen Aralık'ta, şu an 245 bine yaklaştı. Benimki 99 model X2 diye geçen makyajlı ikinci kasa. İlk kasa 93-97 arasında üretilmiştir. 98-01 arası son kasadır. İlk kasalarda ve benimkinin de dahil olduğu bazı ikinci kasalarda hydropnömatik süspansiyon mevcuttur. İkinci kasaların büyük kısmında Hydractive denilen daha geliştirilmiş bir süspansiyon mevcuttur.

    Bu süspansiyonun yağı özeldir, Total'in yeşil renkli LHM yağından başka yağ kullanmanız size oldukça pahalıya mal olacaktır.

    Sizden önceki sahibini tanımıyorsanız özel bir Citroen servisinde "içinde hava kalmadan" sistem yağınızı değiştirin.

    Benim arabam 2.0 16v 133 bg ve Break denilen station versiyon( standart liftback kasadan daha ağır sanırım). Türkiye şartlarına göre İzmir yoğunluğunda bir şehirde yazın 100km de 11-13 yakıyor, kışın 15i bulabiliyor( kışın uzun süreli -20/-25 altındayız).

    Uzunyolda 7lt gibi tüketiyor. Bu motora sanırım lpg uygulanıyor, lpg'li gayet keyifli olacaktır kullanması.

    Başka merak ettiğiniz bir şey varsa elimden geldiğince cevaplayabilirim.

    Cok teşekkür ederiz. 99-2000 arası modellerle ilgileniyoruz. Bir araç bulduk bu hafta sahibiyle görüşeceğiz sonucunu yazarım. Bu süspansiyon sistemine sahip araçlar için citroen takla atarsa para iadesi demiş gibi iddalar mevcut. gerçekten yol tutuşu bu kadar iyi mi?

    edit: eklemeyi unutmuşum, otomatik vites bakıyoruz. bilginiz var mı vites sistemi hakkında? tam otomatik midir vites geçişleri nasıldır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 22 Haziran 2014; 22:45:58 >




  • Rica ederim, düşündüğünüz aracın bir link'i varsa yollayın inceleyelim beraber.

    Onun dışında şanzıman tork konvertörlü, geri kaydırmayan sistem olmalı, yinede Xantia experti Alper Bey size yardımcı olacaktır.

    Umarım içinize sinen bir araç olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DNZ_84

    Rica ederim, düşündüğünüz aracın bir link'i varsa yollayın inceleyelim beraber.

    Onun dışında şanzıman tork konvertörlü, geri kaydırmayan sistem olmalı, yinede Xantia experti Alper Bey size yardımcı olacaktır.

    Umarım içinize sinen bir araç olur.

    Çok sağ olun, inşallah.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-temiz-xantia-168502177/detay

    şu araba ile ilgileniyoruz. Araba kayseri'de. Bugün nevşehir'e hareket ediyoruz nevşehir'den kayseri'ye geçeceğiz. Fiyatta anlaşırız dediler. Kilometresi biraz fazla gibi ama bakalım sonuç ne olacak. Takas seçeneği de sundu elimizde 99 corolla eco var onu vererek takas ile de alabiliriz. İnternete pek giremeyeceğim bu hafta haftaya pazartesi alırsak resimleriyle birlikte ekleyeceğim foruma. Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim..




  • Xantia D sınıfı bir otomobildir. 1.6, 1.8, 2.0, 2.1 ve 3.0 motor tipleri mevcuttur. Araç bakımlı değilse kronik dediğimiz sorunlar fazlasıyla nüks eder. Bunların başında hortum yırtılma ve patlamaları gelir. Bunuda sifer arızaları takip eder. Süspansiyon sistemi LHM ile isimlendirilen yağdan farklı bir yağ ile kullanılırsa maliyetli ve önüne geçilemez sorunlar ile karşılaşılır. Motor, şanzıman ve yürüyen aksamın tüm parçaları çok kolay bulunabilir. 4 farklı süspansiyon konumu vardır. En basık konum aracın servis konumudur bu konumda araç hareket ettirilmemelidir. Bir sonra ki sürüş konumudur araç bu konumda kullanılmalıdır. Diğerleri engebe konumlarıdır. 3 teker ile hareket edebilir, kriko olmadan lastik değiştirilebilir, ne kadar ağırlık olursa olsun veya ne kadar eğim olursa olsun kendini sürüş yüksekliğine getirir. (bahsettiğim 4 konumdan biri)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06ozgur55 -- 25 Nisan 2020; 6:17:21 >
  • 1999 model xantia 1.8 16 v steşın aldım daha bir şey yazacak kadar fikir sahibi olamadım en kısa zamanda fikirlerimi yazarım araç 86000 de 2015 gümrük çlkışlı
  • Konu bitmiş gibi.. ama ben yine 1 sorum olacak bilenler cevap verirse sevinirim şöyleki.

    1996 model Citroën Xantia 2.0 SX aracım en ufak bir kasiste arka tarafı zıplıyor hemde rahatsız edcek şekilde.

    bunun sebebi neden olabilir. araba hoplarmı zıplarmı demeyin başıma geldi şaşırdım kaldım..

    bu arada 5 tane şifer değişti..yeni takıldı.. buna rağmen böyle bir olay geldi başıma.

    aracın önü taraıfı düşük kalıyor aracın arkasına göre. sebeb o olabilirmi. merak ettim tşk ler şimdiden.
  • berk dogan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, el freninin altında bir kol var. O kolu öne dogru ittigimizde araba oldugu yere çöker. Servis bakımı icin bu pozisyon kullanılır. Ortada kalması tercih edilir. En arkaya cekildiginde ise tum tekerler 15-20cm yukarı dogru kalkar. Bu da taşlı yollarda en fazla 30-40km hızla surulur. Arastırmalarım sonucu boyle bir veri buldum. Kolay ortadayken hala çökük vaziyetteyse arka kısımla orta kısım cizgisi arasında gaza basıp yuksekligini ayarlamanız gerekiyor yoksa duzgun pozisyonda arac zıplar. Ne en yuksekte olacak ne de en düşükte olacak. Tam ortada olmalı. Arac kolla kalktıgında önce arka tarafı kalkar sonra ön tarafı kalkar. Araba calısır vaziyette ve hafif gazla lhm yagının heryeri dolasması lazım. Yağ eksik olursa da lhm yağını biraz tamamlarsanız sorun düzelecektir. Siferler yeni degismisse muhtemelen kolla ayarı tam yapılmamıstır yada azıcık yağı eksilmistir. Haznede lhm yağı yeşil renkli yağ var ise orjinaldir. 10 numara yağ da oluyormus dediler. Kamyoncuların kullandıgı 10 numara yağ olacak ama 10/40 10/50 motor yagı degil. Sakın yanlış yağ koymayın siferlerin azot miktarını azaltırsa Ankara'ya yollayıp azot ekletmeniz gerekecektir. Saygılarımla




  • Hocam Ankarada olup da LHM hidrolik yağdan 50 ml kadar verebilecek kimse varsa çok müteşekkir olurum. Gelip alıyım lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Ankarada olup da LHM hidrolik yağdan 50 ml kadar verebilecek kimse varsa çok müteşekkir olurum. Gelip alıyım lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slm Arkadaşlar xantia ve xsara hangisini tavsiya edersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xantia da sorun sık sorun yaşayan var mı? Paylaşarak bizi bilgilendirebilir misiniz? Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.