Şimdi Ara

Citroen’den Şasi Devrimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Citroen, otomobil dünyasında yeni bir döneme geçiyor. PSA Peugeot Citroen grubunun 1998 yılında başlattığı platform politikasının yeni nesil ürünü olan yeni nesil şasi platform EMP2(Efficent Modular Platform2); sürücülere hem ekonomi hem de konfor adına bir dizi yenilik sunuyor.

    PSA Peugeot Citroën Grubu’nun yeni nesil şasi platformu EMP2’in sağladığı faydalar ilk olarak yeni C4 Picasso modelinde görülüyor. Aracın geniş iç hacmi ve rekor büyüklükteki bagaj hacmi hemen dikkat çekiyor. Yeni platform PSA Peugeot Citroën Grubu’nun diğer modellerinde de tüketiciler ile buluşmaya hazırlanıyor. Citroen C4 Picasso günümüzde; EMP2 ile segmentinde ilkleri yaşatan özel bir model olarak dikkat çekiyor.

    PSA Peugeot Citroën Grubunun yeni şasi platformu EMP2’in (Efficient Modular Platform2), ilk kullanıldığı model olan yeni Citroën C4 Picasso; EMP2 sayesinde bir önceki nesline göre 140 kg daha hafifletilmiş durumda. EMP2 platformunun verimliliği sayesinde Yeni C4 Picasso’da yakıt tüketimi fabrika verilerine före 100 km için ortalama 4 litre iken, CO2 emisyonu da 104 g/km…
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • son zamanlarda fransızlar almanları geride bırakıyor gibi .. hayırdır
  • carbuyer c4 picasso yorumunu izledimde matt abi araçta kusur bulmak için kendini parçaladı resmen sonunda harbi saçmasapan 2-3 şey söyledi.

    koltuk ayarı en üste gelince panoramik cam tavanı açamıyormuş, lan en üste getirme kusura bak sankli senin boyunda adamlar için en üst ayarı var koltuğun. çok fazla elektronikmiş falan filan genede 4 yıldız vermişler çaresiz.

    şimdiden sınıf liderliğine oynuyor araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 1 Eylül 2013; 14:01:23 >
  • High-tensile çeliğe geçiyorlar.

    Kusura bakmayın Türkçesini bilmiyorum

    Yüksek dayanımlı falan olur mu acaba??
  • Konunun tamamını paylaşıp, kaynak adı altında 1-2 konu verseniz neyse.

    Bu şekilde yarım yarım bilgi paylaşıp, devamı yarın misali site veya forumlara yönlendiremezsiniz bilginiz olsun. Bu şekilde paylaşım yapmaktan kaçının..
  • Citroene atılan tokatlar etkisini göstermeye başladı sanırım. DS serisiyle zaten uyanma sürecini başlatmıştı. Daha fazla yenilik ile tekrar tarihinde ilkleri artırmasını bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    High-tensile çeliğe geçiyorlar.

    Kusura bakmayın Türkçesini bilmiyorum

    Yüksek dayanımlı falan olur mu acaba??

    HSLA Çelikleri, High Strentgh Low Alloyed

    Yüksek Mukavemetli Düşük Alaşımlı Çelikler, bu tip çelikler günümüz binek otomillerinde gidrek yaygınlaşarak kullanılıyor. 90'ların sonundan itibaren çok sayıda arabada %20-60 arasında kullanım oranına sahip. Bu malzemenin yanında Al alaşımları ve bor çelikleri de oldukça gündemde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cape1234

    Citroen, otomobil dünyasında yeni bir döneme geçiyor. PSA Peugeot Citroen grubunun 1998 yılında başlattığı platform politikasının yeni nesil ürünü olan yeni nesil şasi platform EMP2(Efficent Modular Platform2); sürücülere hem ekonomi hem de konfor adına bir dizi yenilik sunuyor.

    PSA Peugeot Citroën Grubu’nun yeni nesil şasi platformu EMP2’in sağladığı faydalar ilk olarak yeni C4 Picasso modelinde görülüyor. Aracın geniş iç hacmi ve rekor büyüklükteki bagaj hacmi hemen dikkat çekiyor. Yeni platform PSA Peugeot Citroën Grubu’nun diğer modellerinde de tüketiciler ile buluşmaya hazırlanıyor. Citroen C4 Picasso günümüzde; EMP2 ile segmentinde ilkleri yaşatan özel bir model olarak dikkat çekiyor.

    PSA Peugeot Citroën Grubunun yeni şasi platformu EMP2’in (Efficient Modular Platform2), ilk kullanıldığı model olan yeni Citroën C4 Picasso; EMP2 sayesinde bir önceki nesline göre 140 kg daha hafifletilmiş durumda. EMP2 platformunun verimliliği sayesinde Yeni C4 Picasso’da yakıt tüketimi fabrika verilerine före 100 km için ortalama 4 litre iken, CO2 emisyonu da 104 g/km…





    Dediklerim olmaya başladı galiba?




  • Böyle giderse güzel işler çıkacak gibi duruyor.Bekleyelim bakalım
  • yeni 308 piyasaya çıksın seveni çok olacak teknik olarak şuan sınıfının en iyisi .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.