Şimdi Ara

Citroen Cactus Şanzıman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
55
Cevap
0
Favori
4.487
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    83 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba ablamla ortak bir araç alacağız bu muhtemelen cactus olacak.Ama çok yakın arkadaşlarımın dediklerine göre şanzımanı inanılmaz sıkıntılıymış.Ablamın da benim de ilk araba deneyimimiz olacak.Daha önce cactus kullanan arkadaşlar varsa gerçekten yorumları çok değerli olacak benim için.

    İyi günler
    iyi forumlar



    |
    |
    _____________________________
  • Arkadaşlarıma güveniyorum ama bu herşeyi en iyi onların bildiği anlamına gelmez ki. Forumda olan arkadaşların daha bilgili olduğunu düşünüyorum. Konuşma tarzınız ise ne yazık ki çok agresif

    bekkonetto b kullanıcısına yanıt
    @bekkonetto demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    Mcp için konuşuyorum. Tek kavrama sanzimanlar içerisinde enhhızlı tepki veren budur hocam. Özellikle de direksiyondaki kulakciklara verdiği tepki Getrag in AMT şanzımandan 3 kat daha hızlıdır.

    Ancak vites kararsızlığı sizin kullanimiz ve araci tanimaniz ile de alakalı. MCP sizin son 4 saat kullanimiza bakarak vites tercihi yapar. Kavrama noktasını ise her 4000 km de bir yeniden ayarlar. DSG li oassat sahibi arkadaşım benim sürüşüm ile Sarıyer -Levent arası yolculuk etti. 3008 (eski kasa) almaya karar vermişti. Şanzıman beklediği gibi değildi çünkü.

    Dün gece arkadaşımın Audi A4 2.0 TDI aracını kullandım. O da dsg sanırım. Gerçekten yağ gibi. Ancak 2. Vitesten sonra öyle aman aman bir fark yok benim sahsimda.

    Mesela yoğun trafikte aracın salladigini soyleyenler var. Eskiden ben de bundan dert yanardim. Ancak işin sırrını buldum. Frene sonuna kadar basmamak. O zaman kerkinme falan da olmuyor.

    Yokuş yukarı çıkarken 5. Vites 60km ile gelip, dimdik yokuş ortasında önce 3e sonra 1e atmaya çalışması vitesin kararsızlığı değil mesela.. bu kişinin manuel araç kullanmayı bilmemesi ile alakalı.

    Zf8 de olsa orada önce 3e sonra 2veya 1e atar. Zf nin farkı bu değişimi yaparken daha az sarsıntı ile yapması. Çünkü iki debriyaj çalışıyor. E debriyaj bitince değişim de sıradan yarı otomatiklerin 2-4 katı çıkıyor. Ben parayi havada kapıp tavada yiyenlerden olmadığım için Mcp yi öneririm.

    Elin oğlu 1939 model arabaya koymuş otomatik şanzumanı ama biz 2000 yılından itibaren kullanmaya başlayan bir millet olarak çok iyi biliriz..
    Tek kavrama robotizeler: sorunlu, vites geçişleri sıkıntılı insanları secdeye görürür.
    Çift kavrama robotizeler: uzak durun patlar çatlar vs
    Tam otomatikler: yakıtı içer, hele vites sayısı 4-5 ise çağ dışı, nenemin kızlık zamanından kalma
    Eee geriye ne kaldı: tam otomatik 6 ve üstü vitesliler. Opelinkileri ya da korelilerinlini demiyorum bu arada. Eat 6 ya da zf gibi olanları..onların da fiyatları malum.
    Bence bizim milletin vites kolu ie olan yakınlığının devam etmesi lazım

  • Yarbay
    3506 Mesaj
    Çok yakın arkadaşlarına güvenmiyor musun da bize soruyorsun. Çok yakın arkadaşlarına sor şanzımanda ne problem varmış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    Çok yakın arkadaşlarına güvenmiyor musun da bize soruyorsun. Çok yakın arkadaşlarına sor şanzımanda ne problem varmış
    quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    Çok yakın arkadaşlarına güvenmiyor musun da bize soruyorsun. Çok yakın arkadaşlarına sor şanzımanda ne problem varmış

    Direk vurmasaydin iyiydi hocam. Adam burdaki insanlara guvenip sormaya konu acmis, trollük yapmıyor en azindan.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung S9 & Xiaomi Mi 8

    Symbol 1.5 dCi

    Nikon D7500 & Canon 7D Mark iii
  • Yarbay
    2094 Mesaj
    Bizinde alma niyetimiz var ve mevcuttada aynı şanzımanı kullanıyoruz. Bende kullanıcı yorumlarına baktığımda insanların sıkıntı var şeklinde dile getirdikleri aslında şanzıman karakteristiğine uyum sağlayamadan kullanmaya çalışmalarından ötürü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahas -- 6 Kasım 2016; 9:07:16 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2353 Mesaj
    Benim bildigim, ufak bi test surusu sayilacak kullanimimda araci biraz taniyinca vites degisimlerinde gazdan hafif cekince sarsinti kalmiyor gibiydi. Tabi kullanici arkadaslar en dogrusunu soyler. Karakteristigine gore kullanilmasi gereken bi sistem.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Samsung S9 & Xiaomi Mi 8

    Symbol 1.5 dCi

    Nikon D7500 & Canon 7D Mark iii
  • Çavuş
    83 Mesaj

    Arkadaşlarıma güveniyorum ama bu herşeyi en iyi onların bildiği anlamına gelmez ki. Forumda olan arkadaşların daha bilgili olduğunu düşünüyorum. Konuşma tarzınız ise ne yazık ki çok agresif
    neilblack kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    83 Mesaj
    Anladım yani arabayı nasıl kullandığımıza bağlı dediklerinize göre. Zaten ilk deneyemimiz olacağı için karakteristik yapımızı arabaya göre uyum sağlar o zaman sonuçta bir şanzımandan başka bir şanzımana geçmiyoruz. Teşekkür ederim :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    2 adet Tek kavrama araç kullanan biri olarak (C4 mcp ve Corolla m/m şanzumanlar) Tek kavrama şanzuman önermem
    _____________________________
    İstanbul Başakşehir FK BozBaykuşlar
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Otomatik Citroen Cactus'ü kiralık araç olarak 200 km kadar kullanmıştım.



    Aracın vites geçişleri kötüydü. Vites geçişleri hızlı değil ve sarsıntılı. Uzun süredir EDC şanzuman kullandım. Karşılaştırdığımda açık ara kötü bir performansı var Cactus'ün şanzumanının.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 7 saat 55 dakika kadarı kaldı.
    klasik tek kavrama. sorunsuzdur,1-2 geçişleri alışana kadar sarsar biraz. gidin deneyin. cactus çok hafif olduğundan en rahat tek kavramlardan biri,



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1502 Mesaj
    ortak araba alınmaz. çok sorun çıkar. herkes kendi parası kadar araba alsa daha iyi olur. ortak araba almış biri olarak asla tavsiye etmem.
    |
    |
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • Çavuş
    83 Mesaj

    Teşekkürler cevabınız için
    |
    |
    amadeus99 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    97 Mesaj
    Ben bir yıl kullandım kullanımı etkileyecek bir durum yok alın pişman olmazsınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5932 Mesaj
    Elin oğlu 1939 model arabaya koymuş otomatik şanzumanı ama biz 2000 yılından itibaren kullanmaya başlayan bir millet olarak çok iyi biliriz..
    Tek kavrama robotizeler: sorunlu, vites geçişleri sıkıntılı insanları secdeye görürür.
    Çift kavrama robotizeler: uzak durun patlar çatlar vs
    Tam otomatikler: yakıtı içer, hele vites sayısı 4-5 ise çağ dışı, nenemin kızlık zamanından kalma
    Eee geriye ne kaldı: tam otomatik 6 ve üstü vitesliler. Opelinkileri ya da korelilerinlini demiyorum bu arada. Eat 6 ya da zf gibi olanları..onların da fiyatları malum.
    Bence bizim milletin vites kolu ie olan yakınlığının devam etmesi lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 6 Kasım 2016; 11:57:01 >
    |
    |
    _____________________________
    2016 AUDI A4 AVANT, DYNAMIC 1.4 TFSI, BEYAZ
    2016 HONDA JAZZ, ELEGANCE CVT, GRİ
  • Yarbay
    3506 Mesaj

    Agresif tavrım sana değil arkadaşlarına dostum. Yuvarlak ve bos konuşmuşlar, şanzıman kötü derken neye göre kötü, onu da soyleselermis keşke. Şanzımanı dusuk hizlarda geçişleri sarsintilidr, bu en cok uzun süredir araba kullananlari etkiler, yeni baslayanlar daha kolay alışır. Büyük ihtimal arabanın görünüşünü beğendiniz, bir test sürüşü yapın abla ile beraber, kararı verin. Şanzıman sağlamdır, masraf kolay kolay çıkarmaz.
    Test sırasında ileride tadinizi kacirabilecek şeyleri yazıyorum, kendinize göre abla ile değerlendirin.
    Şanzıman konforu
    Dokunmatik ekran kullanimi (klima vs oradan ayarlanıyor, sürüş esnasında başta zor gelebilir, zamanla alisirsiniz)
    SES SISTEMIIIIII biraz zayıf, müzik dinlemeyi seviyorsanız tatmin etmeyebilir
    Kısa farlar, bence yetersiz ama gündüz test edeceğiniz için net fikir vermez size. Bu önemli bir konu kısa farlar karanlık yollarda yetersiz, uzunlari açmanız gerekebilir.
    Gönlünüzce olsun.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    brcevik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI




  • Yüzbaşı
    460 Mesaj
    eat 6 ise tam otomatiktir bir sikintisi yoktu,

    etg5 ise yari otomatiktir, gecislerde hafifce hissedilir, cok onemli bir sey degil kullandikca ogrendikce onu da engelliyorsun surus teknigiyle, test surusu yapin kendiniz karar verin. iki vites turunun de mekanik bkr sikintisi, araca yakit bakimindan negatif etkisi yok.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6787 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    2 adet Tek kavrama araç kullanan biri olarak (C4 mcp ve Corolla m/m şanzumanlar) Tek kavrama şanzuman önermem
    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    2 adet Tek kavrama araç kullanan biri olarak (C4 mcp ve Corolla m/m şanzumanlar) Tek kavrama şanzuman önermem

    3 farklı yarı otomatik şanzımanli araç sahibi olmuş biri olarak (Opel Corsa/Easytronic - Mitsubishi Colt/ AMT- Citroen Grand Picasso/ Mcp)

    Ben öneririm. Bu araçlardan son ikisini 60+80=140 binden fazla kullanmış biri olarak söylüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    550D 18-55mm IS, 50mm 1.8
    Citröen Grand Picasso
    Galaxy Note 2 Titan Grey
    DH 2005 Üyesi
  • Teğmen
    151 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    Çok yakın arkadaşlarına güvenmiyor musun da bize soruyorsun. Çok yakın arkadaşlarına sor şanzımanda ne problem varmış
    quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    Çok yakın arkadaşlarına güvenmiyor musun da bize soruyorsun. Çok yakın arkadaşlarına sor şanzımanda ne problem varmış

    Adam bildiğin trip atmış



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2787 Mesaj
    aracı test edin alın... başkasının zevkine göre değil kendinize göre karar verin
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    25586 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    2 adet Tek kavrama araç kullanan biri olarak (C4 mcp ve Corolla m/m şanzumanlar) Tek kavrama şanzuman önermem

    3 farklı yarı otomatik şanzımanli araç sahibi olmuş biri olarak (Opel Corsa/Easytronic - Mitsubishi Colt/ AMT- Citroen Grand Picasso/ Mcp)

    Ben öneririm. Bu araçlardan son ikisini 60+80=140 binden fazla kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    2 adet Tek kavrama araç kullanan biri olarak (C4 mcp ve Corolla m/m şanzumanlar) Tek kavrama şanzuman önermem

    3 farklı yarı otomatik şanzımanli araç sahibi olmuş biri olarak (Opel Corsa/Easytronic - Mitsubishi Colt/ AMT- Citroen Grand Picasso/ Mcp)

    Ben öneririm. Bu araçlardan son ikisini 60+80=140 binden fazla kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Easytronic'ten sonra tekrar Easytronic öneriyorsanız ben o araçları o kadar km kullandığınıza inanmıyorum veya biraz Polyanna cılık yapıyorsunuz

    Şu da var aracı kullanırken bizim ellerimiz direksiyonda olduğu için bir nevi sabit dururuz . Ancak sıkışık trafikte yanımda oturanları gözlemliyordum devamlı Zikir çeker gibi bir halleri vardı . Dip gaz yapıyorsun A6 dan A5 e düşüyor iyi de kardeşim bu araçlar hantal zaten Kendim elimle M3 e M4 e düşüyordum.

    Kaldı ki yokuşlarda da kararsızdı . Ha belki benim Easytronic sorunluydu diyeceğim ama Face teki Astra H grubunda da hep aynı sorunlar vardı .

    O zamanlarda da Evdeki diğer araçların otomatiği ZF6 , Honda'nın tam otomatiği vardı . Şimdi bende DSG var sorunlu mu ? EVET ancak o easytronicten sonra iyi geliyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 6 Kasım 2016; 15:18:17 >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
son dakika
SEO
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.