Şimdi Ara

Citroen C4 Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
3
Favori
10.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • madonos kullanıcısına yanıt

    Ben olsam bunun yerine C5a bakardım. Daha heybetli ve daha geniş.

  • madonos kullanıcısına yanıt
    Skoda kodiaq,karoq,kamiq var en küçüğü kamiq diye biliyorum
  • madonos kullanıcısına yanıt

    Qhasqai

    Ateca

    Kamiq

    Grandland

    Karoq

    Troc

    360 bin az para değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu paraya gider tüplü duster alırım. Bir kaç parça oyuncak ve süsten başka farkı yok dusterla. Citroen fiyatları çok abartılı geldi bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaglarAkcam kullanıcısına yanıt
    Babam'a C5 Aldım evet gerçekten çok güzel araba ama bana bir tık büyük. 2 Kişiyiz ve çok bagaj vs kullanmıyoruz. Aile olsaydık kesin c5 düşünürdum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: genç muallim

    Qhasqai

    Ateca

    Kamiq

    Grandland

    Karoq

    Troc

    360 bin az para değil.

    Dediğim gibi araba tutkum yok o yüzden ilk önce tasarıma bakıyorum. Burada bir tek Troc hoşuma gitti onu daha detaylı karşılaştıracğaım C4 ile. Asıl hoşuma giden Mazda CX-30 ama Mazda'yı aradım 1.5 senedir yeni araba gelmiyormuş Türkiye'de. 360 bin az değil ama bu kdv ve euroda yapacak bir şeyimiz yok.

  • Bazıları yine operasyon çekmeye başlamış aklınca... Kıyasladığı araca bak.. Sizi operasyon çocukları sizi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın arka kısmını yaparlarken arge bütçesi bitmiş, tasarımcılara ödeme yapamamışlar.

  • madonos kullanıcısına yanıt
    Kamiq bakmanı öneririm suv tarzı ama alçak biraz
  • Ben de C3 aircross diyorum... Nerdeyse full bir araç...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdem552 kullanıcısına yanıt
    %30'luk fark nedir bilir misin, ya da muz cumhuriyetinde ÖTV nasıl konumlandırılır bilir misin?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem552

    Vergi dilimi yüzünden bir üst paket nasıl 90.000 tl fark ediyor gerçekten anlamıyorum. Aradaki farka bak...

    219 olan versiyonun net fiyatı 123.728 TL

    307 olan versiyonun net fiyatı 144.538 TL

    Fiyat farkı 20.810 TL

    Motor 100 beygirden 130 beygire çıkıyor. Eat8 Otomatik vites artı Bold donanım farkı. Yani adamlar aslında ucuza veriyorlar. 219 olan manuel 12 bin küsür Euroya geliyor. Fransada 20.000 Eurodan aşağı değildir. Clio SCe 65 HP bile Fransada 15 bin Eurodan başlıyor. Fransa'da %20 vergi var onu düşünce Clio orda vergisiz 12 bin küsür Euroya satılıyor. Bizde ise Bursada üretilen aynı Clio vergisiz 10.000 Euroya satılıyor. Biri taaaaa Fransadan Erzurum'a,Vana, Diyarbakıra(en uzak bayiler) geliyor 12.000 Euro. Diğeri bursadan 10.000 Euro. Sırf turbo 100 beygirlik motorun farkı bile 2.000 Eurodan fazladır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu ne la

  • 3 sene içinde c sınıfı bi araç 1 milyon olacak düz hesapla.
    oheşş para sıçıyoz mübarek...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan şu arabanın %50 de 1.2 otm versiyonu olmalıydı be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çirkin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç bsuv ve cauv lar ile boyut olarak kıyaslanirsak tam ortada. Fiyat olarakta 2008 den aşağıda tutulmuş en yakın rakibi chr ilede çok rekabetçi. C3 Aircross shine paket cam tavan, çarpışma önleyici gibi özelliklerin dışında sadece bagaj genişliği ile ön planda. Temmuzda makyajlısı geliyor ve onda bile otonom şürüş olmaycak ama tabi fiyat olarak 250 bün civarı olduğu için kabul edilebilir. C4 süspansiyon sistemi olarak c5 Aircross ile aynı teknolojiye sahip koltuklarıda 15 mm dolgulu versiyon. Onun için c3 Aircross ile kıyaslanacak bir araç değil. Golfün fiyatlarına bakınca c4 çok iyi bir fiyat sahip gibi... bende shine c5 Aircross var c4 e geçmeyi düşünebilirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdem552 kullanıcısına yanıt
    ÖTV İçin bir düzenleme şart hep al satcı tayfa gitmiş olur hemde bu tarz saçma artışlar görmeyiz
  • Bu aracın rakibi chr değildir. Chr coupe formunda üretilmiş, sınıfına göre sportif bir sürüş sunan ve içi insanı saracak şekilde dizayn edilmiş bekar aracıdır.

    C4 konfor, pratiklik ve aile odaklı üretilmiş bir araç.

    İki araçda bana uyar diyene ne versen biner. Çünkü ikisi tamamen farklı kesme hitap ediyor.

    Misal iki araç Japon olsa dahi bana chr daha çok hitap eder. Çünkü bekarım ve Coupe araçlar daha çok hoşuma gidiyor ama çoluğum çocuğum olsa c4 tercih ederim.

    O yüzden bu iki araç birbirinin rakibi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    boyutlar olarak değil dış tasarım açısından en yakın chr gibi duruyor onun dılında chr dan çok daha geniş ve kullanışlı bir araç tabiki. Keşke matrah düzenlense 250 bine çıkarılsa ama yapılmaz sanmam çünkü ithal satışları düşürmek için bu yapılıyor illa satılacaksada yüksel gelir bana dönsün deniyor ve bu durum tutuyor satışlar geri değil ileri gidiyor. Vergiler %60-90 olursa şaşırmam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.