Şimdi Ara

Citroen C4 Cactus sizce alınırmı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
17.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    iki gün önce tanıdığım birinin c4 cactus aracını kullandım. Aracı beğendim. Sizce c4 cactus alınırmı?


    Teşekkürler



  • canozpinar c kullanıcısına yanıt
    C canozpinar demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Sanane benim düşüncemden? Ben kimsenin tercihine laf mı söyledim? Alan alsın güle güle binsin. Benim hiç bir koşulda alacağım bir araba değil. Kafamdaki düşüncemi de buraya yazmak için senden izin alacak halim yok. Varsa bir karın ağrın blokla geç.

    Baskalarinin tercihlerini "tuvalete bilr bununla gitmem" diyerek kucumsemis asagilamis oluyorsunuz.
    Uyaran kisiyede terbiyesizce cevap veriyorsunuz az ar olmali insanda.
    Sizin gibiler yuzunden bu forumda kimse saglikli bilgi alisverisinde bulunamiyor .Bilen insanlar artik bilgi aktarimi yapmak istemiyorlar.

    Su an forum senin gibi empati yoksunu ,diyaloga kapali ve bozuk ruh hali ile dolu ergenvari tiplerle dolu oldugundan keyif vermiyor.
    Silsinler benide buradan .
    Hic onemli degil.
    Körlerle şaşılar birbirini ağırlasın.
    Bunlar gibilerin yesermesinde sessiz kalarak gormemezlikten gelerek tepkisini vermeyenler cekinenler ve site yoneticileri,hepinizin otomobil forumunun bu rezil hale gelmesinde katkiniz buyuk.
    Daha gecen birisi "osursam koltuk bozulurmu "diye rezil konu aciyor konuya 20 cevap yaziliyor bir kisinin tepkisi disinda ciddi ciddi geyik yapiliyor.
    Forumun hali bu ,ahaliside bu .
    Taner gode hakli idi..
    quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    aracın yere basma kuvveti kütle ile doğrudan alakalıdır... Aksi düşünülemez... Bugun bir kaç arkadaş konuyu gördüyseniz baya bir debelendiler ama sürtünme katsayısı nereden bulunuyor deyince sesleri kesildi... çünkü sürtünme aracın ağırlığı yada kütlesi ile doğru orantılı...

    yanlız bu aracın virajda savrulması felan ağırlıkla değil yükseklği ile alakalı... altına rüzgar alan her cisim hızlandıkça hafifler ve yere basma gücü azalır... uçak nasıl havalanıyor ?

    bu sınıftaki bir araçtan zaten yere basma gücü bekleyemezsin... ancak güzel araç alınır mis gibi binilir... değişik bir havası var...

    Hocam muhendis degil miydin sen?

    Böyle mühendis mezun eden okul varsa mühürlensin direkt.
  • Hocam alınması için üretildi zaten.

    Beğendiyseniz niye alınmasın.
  • Hocam biraz tuhaf bi araba dğl mi o paraya çok daha güzel bi araç alabilirsin. Ama sen beğendiysen bize bişey demek düşmez
  • Bazılari gız arabası diyor
  • Hafif olduğu için az yakar çok kaçar.Motor ve şanzıman sorunsuz,ama hafif olduğu için yol tutuş zayıf ve bana göre piyasada ki en çirkin araba.Ama sırf hdi motorundan dolayı alınır.
  • O rezalet şanzımanla tuvalete gitmek için bile almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serta2

    Merhaba arkadaşlar;

    iki gün önce tanıdığım birinin c4 cactus aracını kullandım. Aracı beğendim. Sizce c4 cactus alınırmı?


    Teşekkürler

    Eksileri

    Değer kaybı yüksek, malzeme kalitesi zayıf, istenen fiyat aşırı, şanzıman konforsuz, iç hacim dar

    artıları

    Yakıt tüketimi efsane, kasa hafif dolaylı olarak performans gayet iyi, tasarım bence güzel hele siyah büyük jantlar ile daha hoş.

    Sonuç alınmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Hafif olduğu için az yakar çok kaçar.Motor ve şanzıman sorunsuz,ama hafif olduğu için yol tutuş zayıf ve bana göre piyasada ki en çirkin araba.Ama sırf hdi motorundan dolayı alınır.
    Hocam zaten kullanmışsınız beğendiyseniz niye alınmasın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_KeReMM -- 31 Mart 2016; 0:01:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    Hocam zaten kullanmışsınız beğendiyseniz niye alınmasın?

    Alıntıları Göster
    aracın yere basma kuvveti kütle ile doğrudan alakalıdır... Aksi düşünülemez... Bugun bir kaç arkadaş konuyu gördüyseniz baya bir debelendiler ama sürtünme katsayısı nereden bulunuyor deyince sesleri kesildi... çünkü sürtünme aracın ağırlığı yada kütlesi ile doğru orantılı...

    yanlız bu aracın virajda savrulması felan ağırlıkla değil yükseklği ile alakalı... altına rüzgar alan her cisim hızlandıkça hafifler ve yere basma gücü azalır... uçak nasıl havalanıyor ?

    bu sınıftaki bir araçtan zaten yere basma gücü bekleyemezsin... ancak güzel araç alınır mis gibi binilir... değişik bir havası var...
  • herkes beğenmez beğenen de gider alır bu aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    herkes beğenmez beğenen de gider alır bu aracı
     Citroen C4 Cactus sizce alınırmı?
     Citroen C4 Cactus sizce alınırmı?

    Fransızlar estetik konusunda her zaman takıntılı olmuşlardır.Adamlar sıradışı bir araba yapmışlar,bana sorulursa az daha eklenip 2.el ds serisi almak mantıklı.Hele o ds5 yok mu uzay mekiği mübarek

     Citroen C4 Cactus sizce alınırmı?
  • Uzmanını çağıralım.
  • piyasadaki tum sifir araclar alinir, hepsi iyi.. onemli olan butceniz, ihtiyaciniz, aracin ihtiyaclarinizi karsilama orani
  • Zevk meselesi ancak Ds4 tercih ederim ben olsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D78B5F520

    Zevk meselesi ancak Ds4 tercih ederim ben olsam.
    Şu araca 1.6 120 bg 300nm torklu motor ve eat6 tam otomatik şanzımanı koysalar harika olmaz mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    aracın yere basma kuvveti kütle ile doğrudan alakalıdır... Aksi düşünülemez... Bugun bir kaç arkadaş konuyu gördüyseniz baya bir debelendiler ama sürtünme katsayısı nereden bulunuyor deyince sesleri kesildi... çünkü sürtünme aracın ağırlığı yada kütlesi ile doğru orantılı...

    yanlız bu aracın virajda savrulması felan ağırlıkla değil yükseklği ile alakalı... altına rüzgar alan her cisim hızlandıkça hafifler ve yere basma gücü azalır... uçak nasıl havalanıyor ?

    bu sınıftaki bir araçtan zaten yere basma gücü bekleyemezsin... ancak güzel araç alınır mis gibi binilir... değişik bir havası var...

    öncelikle arkadaşlardan debelendiler diye bahsetmen hoş değil.

    ayrıca sürtünme mevzuu sadece ağırlıkla falan ilgili değil. lastiğin tabana değdiği yer, yapıldığı malzeme, desen yapısı vs.. önemli. ağırlığı ya da kütlesi? ikisi farklı kavramlar. hangisi? :)

    ha sen aracın yol tutuşunu aracın ağırlığına bağlamışsın anladığım kadarıyla ki bu bişey bilmediğini gösterir. araç ne kadar hafifse yol tutuşu o kadar iyi olur. zira virajlarda merkezkaç kuvveti ağır aracı savurur. bunu diyen ben değilim, bu işin uzmanları diyor. son zamanlarda araçları ellerinden geldiğince daha hafif yapmalarının tek nedeni yakıt tasarufu değil, bu sebeple hafif araç daha iyi yol tutuşa sahip oluyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    aracın yere basma kuvveti kütle ile doğrudan alakalıdır... Aksi düşünülemez... Bugun bir kaç arkadaş konuyu gördüyseniz baya bir debelendiler ama sürtünme katsayısı nereden bulunuyor deyince sesleri kesildi... çünkü sürtünme aracın ağırlığı yada kütlesi ile doğru orantılı...

    yanlız bu aracın virajda savrulması felan ağırlıkla değil yükseklği ile alakalı... altına rüzgar alan her cisim hızlandıkça hafifler ve yere basma gücü azalır... uçak nasıl havalanıyor ?

    bu sınıftaki bir araçtan zaten yere basma gücü bekleyemezsin... ancak güzel araç alınır mis gibi binilir... değişik bir havası var...

    öncelikle arkadaşlardan debelendiler diye bahsetmen hoş değil.

    ayrıca sürtünme mevzuu sadece ağırlıkla falan ilgili değil. lastiğin tabana değdiği yer, yapıldığı malzeme, desen yapısı vs.. önemli. ağırlığı ya da kütlesi? ikisi farklı kavramlar. hangisi? :)

    ha sen aracın yol tutuşunu aracın ağırlığına bağlamışsın anladığım kadarıyla ki bu bişey bilmediğini gösterir. araç ne kadar hafifse yol tutuşu o kadar iyi olur. zira virajlarda merkezkaç kuvveti ağır aracı savurur. bunu diyen ben değilim, bu işin uzmanları diyor. son zamanlarda araçları ellerinden geldiğince daha hafif yapmalarının tek nedeni yakıt tasarufu değil, bu sebeple hafif araç daha iyi yol tutuşa sahip oluyormuş.

    hocam hodri meydan yeni clio getirin bende eski clio var 200 kg fark var arasında deneyelim... kaçma ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    aracın yere basma kuvveti kütle ile doğrudan alakalıdır... Aksi düşünülemez... Bugun bir kaç arkadaş konuyu gördüyseniz baya bir debelendiler ama sürtünme katsayısı nereden bulunuyor deyince sesleri kesildi... çünkü sürtünme aracın ağırlığı yada kütlesi ile doğru orantılı...

    yanlız bu aracın virajda savrulması felan ağırlıkla değil yükseklği ile alakalı... altına rüzgar alan her cisim hızlandıkça hafifler ve yere basma gücü azalır... uçak nasıl havalanıyor ?

    bu sınıftaki bir araçtan zaten yere basma gücü bekleyemezsin... ancak güzel araç alınır mis gibi binilir... değişik bir havası var...

    öncelikle arkadaşlardan debelendiler diye bahsetmen hoş değil.

    ayrıca sürtünme mevzuu sadece ağırlıkla falan ilgili değil. lastiğin tabana değdiği yer, yapıldığı malzeme, desen yapısı vs.. önemli. ağırlığı ya da kütlesi? ikisi farklı kavramlar. hangisi? :)

    ha sen aracın yol tutuşunu aracın ağırlığına bağlamışsın anladığım kadarıyla ki bu bişey bilmediğini gösterir. araç ne kadar hafifse yol tutuşu o kadar iyi olur. zira virajlarda merkezkaç kuvveti ağır aracı savurur. bunu diyen ben değilim, bu işin uzmanları diyor. son zamanlarda araçları ellerinden geldiğince daha hafif yapmalarının tek nedeni yakıt tasarufu değil, bu sebeple hafif araç daha iyi yol tutuşa sahip oluyormuş.

    hocam hodri meydan yeni clio getirin bende eski clio var 200 kg fark var arasında deneyelim... kaçma ama...

    nerden getireyim yeni clio?

    +böyle bir karşılaştırmada sürücünün yetenekleri de çok önemlidir. benim hayatımda lastik sesi duyduğum anlar sadece eski arabamın ilk lastikleri olan dunlop'larla geçirdiğim yaz aylarıydı. yazın cik cik öterdi her virajda. yani öylece sıradan bir sürücüyüm.

    ha bu arada adamların merkezkaç hakkında söyledikleri gayet mantıklı geldi bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 31 Mart 2016; 9:48:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    aracın yere basma kuvveti kütle ile doğrudan alakalıdır... Aksi düşünülemez... Bugun bir kaç arkadaş konuyu gördüyseniz baya bir debelendiler ama sürtünme katsayısı nereden bulunuyor deyince sesleri kesildi... çünkü sürtünme aracın ağırlığı yada kütlesi ile doğru orantılı...

    yanlız bu aracın virajda savrulması felan ağırlıkla değil yükseklği ile alakalı... altına rüzgar alan her cisim hızlandıkça hafifler ve yere basma gücü azalır... uçak nasıl havalanıyor ?

    bu sınıftaki bir araçtan zaten yere basma gücü bekleyemezsin... ancak güzel araç alınır mis gibi binilir... değişik bir havası var...

    öncelikle arkadaşlardan debelendiler diye bahsetmen hoş değil.

    ayrıca sürtünme mevzuu sadece ağırlıkla falan ilgili değil. lastiğin tabana değdiği yer, yapıldığı malzeme, desen yapısı vs.. önemli. ağırlığı ya da kütlesi? ikisi farklı kavramlar. hangisi? :)

    ha sen aracın yol tutuşunu aracın ağırlığına bağlamışsın anladığım kadarıyla ki bu bişey bilmediğini gösterir. araç ne kadar hafifse yol tutuşu o kadar iyi olur. zira virajlarda merkezkaç kuvveti ağır aracı savurur. bunu diyen ben değilim, bu işin uzmanları diyor. son zamanlarda araçları ellerinden geldiğince daha hafif yapmalarının tek nedeni yakıt tasarufu değil, bu sebeple hafif araç daha iyi yol tutuşa sahip oluyormuş.

    hocam hodri meydan yeni clio getirin bende eski clio var 200 kg fark var arasında deneyelim... kaçma ama...

    nerden getireyim yeni clio?

    +böyle bir karşılaştırmada sürücünün yetenekleri de çok önemlidir. benim hayatımda lastik sesi duyduğum anlar sadece eski arabamın ilk lastikleri olan dunlop'larla geçirdiğim yaz aylarıydı. yazın cik cik öterdi her virajda. yani öylece sıradan bir sürücüyüm.

    ha bu arada adamların merkezkaç hakkında söyledikleri gayet mantıklı geldi bana.

    Alıntıları Göster
    hocam aracın özelliklerini yaz bakalım belki benim araca yakındır deneriz... = )

    bu arada youtube a müzik parçası yüklerden arka fona video eklemiştim 3:00-3:05 arasına bakarsan 90 derece dönüş yapıyorum 50km hızla...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    hocam aracın özelliklerini yaz bakalım belki benim araca yakındır deneriz... = )

    bu arada youtube a müzik parçası yüklerden arka fona video eklemiştim 3:00-3:05 arasına bakarsan 90 derece dönüş yapıyorum 50km hızla...




    golf 7 1.4. ben öyle döndürmekten filan anlamam. öyle dümdük giderim. hatta geçen kırmızı ışıkta yanıma bir fluence geldi. kalkarken basıp gidecektim ama baktım adam hırs yapmış kapışmak filan istiyor sanırım, bıraktım gitti, neme lazım. yoksa ne 1.6 benzinli ne de 1.5 dizel fluence'nin golf 1.4'le başa çıkabileceğini sanmam.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.