Şimdi Ara

Citroen C4 2005-2011 (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.209
Cevap
35
Favori
1.041.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silecek problemi aynen bendede var ama çok sorun değil. Fazla bir iz bırakmıyor.

    Ön frendeki arıza tam olarak nedir. Diskler neden değişiyor.

    Bakım periyodu 20.000 değilmiydi.

    arıza nedeniyle mi 14.000 de bakıma girdi.


    quote:

    Orjinalden alıntı: qr_bugra

    Ben de silecek problemi yok....

    Arabam şu an bakımda...

    Yağ
    Yağ filtresi
    Mazot fil...
    vs...vs

    !!! Aracın Ön frenlerde arıza olmuş...Diskler Garanti kapsamından değişiyor fakat BALATA parası benden çıkacak 107YTL......Allah'tan tanıdık bakalım kaç para tutulaca???

    Saat 3 gibi almaya gideceğim.......Ama daha 14.000 de(gerçi biraz abarttım bi kaç ayda) araba Balataları değiştirioz
    Nese bakalım......




  • HAyır araba 14800 de de 14000 yazdım......
    Araba 15.000 de bakıma gidiyor.....Dizel ya

    Toplam herşey (torpilli bayağı) : 250 YTL tuttu....Buna Katlanır yeni bir anahtar ( Katlanma düğmesini ben kırdım yanlışlıkla.....Garanti deyip istediler....Gelecek yenisi bi kaç haftaya)

    Silecek sorunu nedir onu bile bilmiyorum...

    İİ tuttu yine beah....

    Arızayı sormadım.....Disk arızasından araba otomatik olarak yanlışmı ne kullanmış...Bu nedenden balatlar bitmiş.....Ben sadece fiyat konusuyla uğraştım....Babam götürdü arabayı da....Nese herşeyi değişti...




  • Orjinalden alıntı: ei

    Nasıl olur anlamadım.. Servise sordunuzme peki?
    Acaba bana söyledikleri gibi özel olarak üretilmiş "sxpk + extra full + camtavan" diye geçen araçlardamı var bu birtek.. Ne alakası varki..
    Kesinlikle çok saçma... Bir arkadaş daha var istanbulda oda servise bu bendeki "sxpk extra full" olayından bahsetmiş. Adamlar böyle bişey olmadığını sadece bu tip bir duyum aldıklarını söylemişler... Bence bu araçların bazılarında bir dönem kullanılmış ve sonra iptal edilmiş. Bunun başka bir izahatı olamaz. Yada yazılım yüklemesi ile mp3 özelliğini güncelliyorlar.. Bilemiyorum tabii.. Ama mp3 özelliğindense şu aralar ben yakıt sarfiyatını düşünmeye başladım.
    Bir sorum olacak. Ön cam silecekleri, yağmurlu havalarda tam görüş alanıma yakın camda su çizikleri lekeler bırakıyor. Aslında tüm camda oluyorda, esas benim görüş alanımda bu çok oluyor. Silecekler yukarı kalkarken problem yok. Ama aşağıya inerken çizgi yapıyor. Sizlerde de oluyormu böyle? Yada bunu nasıl çözebilirim. Henüz 2500 bakımına çok var. Yoksa servise göstercektim. Servis biraz uzakta olduğu için bunun için oraya gitmek zor geliyor.



    Belkide yeni gelen araçlarda yoktur MP3.Mesela amortisör sorununun benim aldığım arabada olmadığını bu sorunun çözüldüğünü söylediler.Belkide MP3 yazılımla falan ekleniyordur tabi teypler aynıysa.ei arkadaşım teybin resmini koyman mümkünse bekleriz.




  • @arkadas5

    konuyla alakası yok ama imzanda kocaelispor falan yazıyor..merak ettim izmitte mi oturuyorsun??
  • İstanbulda oturuyorum ama KOCAELİSPOR taraftarıyım aslen izmitliyiz(arslanbey).
    quote:

    Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN

    @arkadas5

    konuyla alakası yok ama imzanda kocaelispor falan yazıyor..merak ettim izmitte mi oturuyorsun??

  • Malesef digital fotom yok. Arabanın borcunu bi bitireyim almayı düşünüyorum :)
    Ama diğerleri ile aynı olduğuna eminim. Aradım servisi öğrendim. Bazı özel modellerde bu şekilde mp3 özelliği geliyormuş. İlave bir yazılımdan bahsetmediler. Daha öncede anlam veremediğim gibi hala anlamıyorum.

    Yakıt tüketimini kontrol ettim. Kuru asfaltta, 90km/s hız sabitleyici ile sabit hız ve düz yolda 5.7 değerinde bir sonuç aldım. Buda fabrika değerleri ile örtüşüyor. Demekki aşırı dik bayırlar ve çok yoğun trafik, arabanın yüksek yakıt asrfiyatına sebep veriyor. 433 km yolda 53 lt yakıt tüketmeme sebep oluyor. ortalama 12,2lt / 100km... Sürekli 1 ve 2. vites Bayır yukarı dur kalk. Hızlan deviri yükselt vites değiştir. Tekrar dur. Bence bu değerler bu kullanım için normal.

    En son veriler...1,5 ayda 1120 km oldu.
    Yani 1 yılda yaklaşık 9000 km...
    ortalama 1101 lt x 2,57ytl/lt = 2.829 ytl. toplam yakıt sarfiyatım olacak.

    Bakalım. 5000 km den sonra biraz daha yakıt düşüşü olduğunu biliyorum. 11 lt ye inersek sevineceğim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: arkadas5


    Belkide yeni gelen araçlarda yoktur MP3.Mesela amortisör sorununun benim aldığım arabada olmadığını bu sorunun çözüldüğünü söylediler.Belkide MP3 yazılımla falan ekleniyordur tabi teypler aynıysa.ei arkadaşım teybin resmini koyman mümkünse bekleriz.





  • Citroen sorunlu diycem zaten biliyormuşsunuz.Neden tekrar aynı markayı tercih ettiniz hayret doğrusu.Yinede hayırlı olsun.
  • Arkadaşlar bu foruma ilk defa yazıyorum. C4 hakkında araştırma yaparken, burada yazılanları okudum ve kesinlikle C4 almam gerektiğine kanaat getirdim. Memnun kalırsam sizin sayenizde olacak. Benim bütçem ancak en düşük modeline yetiyor (29.000 YTL) Bu başlıkta çok farklı fiyatlar gördüm. Fiyat konusunda yardımcı olacak, iyi bir indirim sağlayacak bayii tavsiye edebilecek bir arkadaş var mı?
  • Arkadaşım bende en baz versiyonu aldım. Gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
    1,4 motor kesinlikle yeterli geliyor. Hiç bir sıkıntı yaşamadım.
    Yakıt tüketimi gayet iyi.
    Vereceğin paranın karşılığını alacaksın.
    Tabi bir miktar daha kasabilirsen 1,6 HDİ aldığın zaman mükemmel üstü bir seçim yapmış olacaksın.

    Ama dediğim gibi 1,4 benzinli motor bu arabayı rahat rahat götürüyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: uu99

    Arkadaşlar bu foruma ilk defa yazıyorum. C4 hakkında araştırma yaparken, burada yazılanları okudum ve kesinlikle C4 almam gerektiğine kanaat getirdim. Memnun kalırsam sizin sayenizde olacak. Benim bütçem ancak en düşük modeline yetiyor (29.000 YTL) Bu başlıkta çok farklı fiyatlar gördüm. Fiyat konusunda yardımcı olacak, iyi bir indirim sağlayacak bayii tavsiye edebilecek bir arkadaş var mı?




  • Ben aracımı İstanbul Kartaldaki Bostancıoğlundan aldım 1.4 modeline 29000 ytl nin altında bir fiyat söylüyorlardı.İstersen bir görüş tabi İstanbuldaysan orada Cengiz Bey var o sana yardımcı olur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: uu99

    Arkadaşlar bu foruma ilk defa yazıyorum. C4 hakkında araştırma yaparken, burada yazılanları okudum ve kesinlikle C4 almam gerektiğine kanaat getirdim. Memnun kalırsam sizin sayenizde olacak. Benim bütçem ancak en düşük modeline yetiyor (29.000 YTL) Bu başlıkta çok farklı fiyatlar gördüm. Fiyat konusunda yardımcı olacak, iyi bir indirim sağlayacak bayii tavsiye edebilecek bir arkadaş var mı?
  • Citroen C4 1.6 SXPK otomatik vites aracı gittim gördüm. Sanırım cuma yada cumartesi günü ya kırmızı yada menekşe rengini sipariş vereceğim. Bu başlık altında araç hakkında oldukça konuşulmuş ancak bazı sürüş özellikleri konusunda fikir sahibi olamadım.

    "C4_1400" , "qr_bugra" ve"ei" ye sormak istiyorum.

    1.Aracın yol tutuşu nasıl?(Yüksek süratte , virajlarda)
    2.Aracın frenleri ve ani fren tepkileri nasıl?
    3.Genel olarak sürüş konforu ve keyfi nasıl? Aracı kullanırken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
    4.Yüksek süratlerde kullanırken kendinizi tedirgin hissetmeye başladığını sürat hangisi?
    5.Digital göstergelerle aranız nasıl? Kolay alışabildiniz mi?
    6.Otomatik vitesli araç hakkında performans ve diğer kriterler olarak bilginiz var mı?

    Sanırım biraz fazla soru sordum:) Şimdiden teşekkürler...




  • 1. Aracın yoltutuşu:Hyundai accentten sonra rayda ilerleyen tren gibi geldi bana. Yol tutuş çok iyi.
    2. Frenler çok sağlam. Hiçbir sorun yok.
    3. Özellikle koltuklar çok rahat.
    4. Benim araçla 180 görüyorum. Ama hiç güvensizlik yaratmıyor.
    5. Biz Kara Şimşek seyrederek büyümüş bir kuşağız. Dijital göstergeyi severiz. + Bu araçtaki dijital gösterge başka araçlardaki gibi değil. Çok değişik bir gösterge. Yarı saydam. Arkasından güneş ışığı vurduğunda kontrastı ayarlıyor. Dışardan görülebiliyor.
    6. Ototmatik vites bende olmadığı için yorum yapamıyacağım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: pacemaker

    Citroen C4 1.6 SXPK otomatik vites aracı gittim gördüm. Sanırım cuma yada cumartesi günü ya kırmızı yada menekşe rengini sipariş vereceğim. Bu başlık altında araç hakkında oldukça konuşulmuş ancak bazı sürüş özellikleri konusunda fikir sahibi olamadım.

    "C4_1400" , "qr_bugra" ve"ei" ye sormak istiyorum.

    1.Aracın yol tutuşu nasıl?(Yüksek süratte , virajlarda)
    2.Aracın frenleri ve ani fren tepkileri nasıl?
    3.Genel olarak sürüş konforu ve keyfi nasıl? Aracı kullanırken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
    4.Yüksek süratlerde kullanırken kendinizi tedirgin hissetmeye başladığını sürat hangisi?
    5.Digital göstergelerle aranız nasıl? Kolay alışabildiniz mi?
    6.Otomatik vitesli araç hakkında performans ve diğer kriterler olarak bilginiz var mı?

    Sanırım biraz fazla soru sordum:) Şimdiden teşekkürler...




  • 1. Yol Tutuşu: Kesinlikle her türlü koşulda ona güvenebilirsin. Virajlarda yolu resmen kemiriyor. Mükemmel.
    2. Fren Sistemi : Güvenlik sisteminin tümüne söylenecek tek bir kelime var. Muhteşem!!! Zaten sınıfında Euro Ncap test birincisi. Bunu herkes bilir. EuroNcap internet sitesindende görebilirsin. Sınıfında dünyanın en güvenli aracı!
    3. Konfor : Çok rahat ve kullanışlı. Aracı kullanırken her yönüyle çok keyif alıyorsun. Sabit direksiyon merkezindeki kontroller aracı tamamıyla kumanda etmene imkan veriyor ve Digital ekrandaki menülerin tamamına ulaşmanı sağlıyor. Bilgisayar sistemi çok iyi hazırlanmış ve kullanımı hem keyifli hemde pratik. SXPK lerde bulunan extra özelliklerin keyfini çıkartmak ayrı bir zevk.
    4. Yüksek süratler : Tedirginlik yok. Ben henüz çok yüksek hızlara çıkamadım max. 155km/s. Mesela, bir A3 ile arasında hissedilebilirlik açısından pek fark bulamayacaksın. Uzun yolda kullanımı çok rahat bir araç. Kesinlikle yormuyor.
    5. Digital Göstergeler : Tasarım harika. C4_1400 arkadaşımında dediği gibi bugüne kadar hiç rastlamadığım bir gösterge sistemi var. Süper kalite...
    6. Otomatik Vites : Bu rahatlık demek. Özellikle şehir içi trafiğinde çok rahat bir kullanım demek. Çünkü debriyajdan kurtuluyorsun. Aslında uzun yoldada rahat çünkü hızsabitleyicinin kullanımı senin için daha rahat olacak. Direksiyondan hızlandığında ve sabitlediğinde vites otomatik değişecek. Dik bayırlarda çekmezse otomatik vites düşürecek. Bunları bir sor derim Otm.lerde bu şekilde olması gerek.
    Varsa Cam tavanlısından al. Şiddetle tavsiye ediyorum!

    10 üzerinden 12 veriyorum...

    Şimdiden hayırlısı olsun diyorum. Asla pişman olmayacak, hatta bizim gibi herkese tavsiye edeceksin.
    Aracın iç dizaynı çok güzel. Ama Dış tasarımı Herşeyin Ötesinde MÜKEMMEL!.


    quote:

    Orjinalden alıntı: pacemaker

    Citroen C4 1.6 SXPK otomatik vites aracı gittim gördüm. Sanırım cuma yada cumartesi günü ya kırmızı yada menekşe rengini sipariş vereceğim. Bu başlık altında araç hakkında oldukça konuşulmuş ancak bazı sürüş özellikleri konusunda fikir sahibi olamadım.

    "C4_1400" , "qr_bugra" ve"ei" ye sormak istiyorum.

    1.Aracın yol tutuşu nasıl?(Yüksek süratte , virajlarda)
    2.Aracın frenleri ve ani fren tepkileri nasıl?
    3.Genel olarak sürüş konforu ve keyfi nasıl? Aracı kullanırken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
    4.Yüksek süratlerde kullanırken kendinizi tedirgin hissetmeye başladığını sürat hangisi?
    5.Digital göstergelerle aranız nasıl? Kolay alışabildiniz mi?
    6.Otomatik vitesli araç hakkında performans ve diğer kriterler olarak bilginiz var mı?

    Sanırım biraz fazla soru sordum:) Şimdiden teşekkürler...




  • Sizi bugün bir kaç soruyla daha meşgul edebilirim:) Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler.
    ei'nin a3 ile verdiği kıyaslama hoşuma gitti ve işime yaradı. Bir süre a3 kullandığımdan benzetmeyi anlayabildim.
    Kafama takılan bir iki şey daha sormak istiyorum
    1. Digital göstergeleri beğendiğinizi söylemişsiniz. Yine donanımhaberde başka başlıklar altında bu digital göstergelerin ani hızlanmalarda tepki verirken geç kaldığını , araç kalkışından neredeyse bir sn sonra bile 0 km gösterdiğini yazmışlar. Sizde böyle bir şey sözkonusu mu?
    2. Citroen'in beni en çok düşündüren tarafı 2. eli. Önceki başlıklardan okuduğum kadarıyla ei'nin de bu aracı almadan önce en büyük çekincesi buymuş. ei siz önce de bir citroene sahipken ve o aracınızı da satmakta zorlanırken ve dediğim gibi citroen 2. eli hakkında çok büyük çekincelere sahipken nasıl olduda c4 e karar verdiniz? Ben bu aracı aldığımda 5 sene civarı gibi kullanmayı düşünüyorum. Bu nedenle 2. el konusunda kendimi biraz rahatlatmaya çalışıyorum ama diğer başlıklarda citroenleri kendi bayilerinin bile almadığını görünce oldukça tereddüte düştüm.
    3. Yine birçok başlıkta Citroenlerin çok sık arıza yaptığını okudum. Bu konuda kendi deneyimlerinize ve başka kullanıcıların deneyimleri hakkındaki bilgilerinize dayanarak ne söyleyebilirsiniz.
    4. Menekşe rengi hakkında ne düşünüyorsunuz? Menekşe rengindeki aracı sadece galerinin içinde gördüm ve çok hoşuma gitti. Gün ışığında nasıl görünüyor bir fikrim yok. Kırmızı ise c4 ü çok daha spor gösteriyor ve aracın tüm hatlarını en ince ayrıntısına kadar belli ediyor. Daha saldırgan duruyor sanki kırmızı. İki renk arasında kaldım anlayacağınız. Kırmızıyla ilgili batıl inançlarım yok. Bunun tamamen zevk işi olduğunu biliyorum ama siz hangi rengi tavsiye edersiniz?

    Tekrar teşekkürler...




  • c 4 hakkında bi bilgim yok ama renk konusuna gelirsek iki renkte 2.elde sorun yaşatır şimdiden söyliyim...özellikle de kırmızı... başka bir renk düşünmeni tavsiye ederim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ei

    1. Yol Tutuşu: Kesinlikle her türlü koşulda ona güvenebilirsin. Virajlarda yolu resmen kemiriyor. Mükemmel.
    2. Fren Sistemi : Güvenlik sisteminin tümüne söylenecek tek bir kelime var. Muhteşem!!! Zaten sınıfında Euro Ncap test birincisi. Bunu herkes bilir. EuroNcap internet sitesindende görebilirsin. Sınıfında dünyanın en güvenli aracı!
    3. Konfor : Çok rahat ve kullanışlı. Aracı kullanırken her yönüyle çok keyif alıyorsun. Sabit direksiyon merkezindeki kontroller aracı tamamıyla kumanda etmene imkan veriyor ve Digital ekrandaki menülerin tamamına ulaşmanı sağlıyor. Bilgisayar sistemi çok iyi hazırlanmış ve kullanımı hem keyifli hemde pratik. SXPK lerde bulunan extra özelliklerin keyfini çıkartmak ayrı bir zevk.
    4. Yüksek süratler : Tedirginlik yok. Ben henüz çok yüksek hızlara çıkamadım max. 155km/s. Mesela, bir A3 ile arasında hissedilebilirlik açısından pek fark bulamayacaksın. Uzun yolda kullanımı çok rahat bir araç. Kesinlikle yormuyor.
    5. Digital Göstergeler : Tasarım harika. C4_1400 arkadaşımında dediği gibi bugüne kadar hiç rastlamadığım bir gösterge sistemi var. Süper kalite...
    6. Otomatik Vites : Bu rahatlık demek. Özellikle şehir içi trafiğinde çok rahat bir kullanım demek. Çünkü debriyajdan kurtuluyorsun. Aslında uzun yoldada rahat çünkü hızsabitleyicinin kullanımı senin için daha rahat olacak. Direksiyondan hızlandığında ve sabitlediğinde vites otomatik değişecek. Dik bayırlarda çekmezse otomatik vites düşürecek. Bunları bir sor derim Otm.lerde bu şekilde olması gerek.
    Varsa Cam tavanlısından al. Şiddetle tavsiye ediyorum!

    10 üzerinden 12 veriyorum...

    Şimdiden hayırlısı olsun diyorum. Asla pişman olmayacak, hatta bizim gibi herkese tavsiye edeceksin.
    Aracın iç dizaynı çok güzel. Ama Dış tasarımı Herşeyin Ötesinde MÜKEMMEL!.


    quote:

    Orjinalden alıntı: pacemaker

    Citroen C4 1.6 SXPK otomatik vites aracı gittim gördüm. Sanırım cuma yada cumartesi günü ya kırmızı yada menekşe rengini sipariş vereceğim. Bu başlık altında araç hakkında oldukça konuşulmuş ancak bazı sürüş özellikleri konusunda fikir sahibi olamadım.

    "C4_1400" , "qr_bugra" ve"ei" ye sormak istiyorum.

    1.Aracın yol tutuşu nasıl?(Yüksek süratte , virajlarda)
    2.Aracın frenleri ve ani fren tepkileri nasıl?
    3.Genel olarak sürüş konforu ve keyfi nasıl? Aracı kullanırken kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
    4.Yüksek süratlerde kullanırken kendinizi tedirgin hissetmeye başladığını sürat hangisi?
    5.Digital göstergelerle aranız nasıl? Kolay alışabildiniz mi?
    6.Otomatik vitesli araç hakkında performans ve diğer kriterler olarak bilginiz var mı?

    Sanırım biraz fazla soru sordum:) Şimdiden teşekkürler...




    FANATIKLIĞIN DE BU KADARıNı GÖRMEMIŞTIM

    Kendimi rüyada gibi hissettim

    Arabanızla bu kadar mutlu olmanız güzel tabi... Darısı herkesin başına




  • ben de zamanında c4vtr almayı cok düşünmüştüm ama parca problemi yaşandıgını bizzat gözümle görünce arabadan sogudum..gittim yeni leon aldım herneyse eger siz 5k bi c4 düşünüyorsanız onlarda fazla parca problemi yaşanmaz diye düşünüyorum..ayrıca citroenler artık yavaş yavaş 2.el problemini atlatıyor ve hakettigi degeri yavas yavas görmeye baslıyor..citroen fransa da 1numaralı araba markası olarak bilinir yakın zamanda TRde ise renault öndedir..nedeni ise renault un cok önceden TR pazarına girmesi+halka hitap uygun modelleriyle iyi bir pazar payı oluşturması arkasından da servis agını genişleterek TÜRK halkı üzerinde son derece olumlu ön yargı oluşturmasıdır...citroen c3ü tuturdu piyasada+2.eli de oluştu..c4 de de aynı şeyin olması dogal cünkü c4 C sınıfı arabalar arasında en iyi fiyat7donanım+güvenlik degerlerine sahip araç...

    konfor konusunda ise asla a3 ile karşılaştırılamaz diye düşünüyorum..alman arabalrı ile fransız arabaları konfor konusunda cok farklıdır..fransızlarda işçilik kalitesi ve kullandıkları plastik malzemeden dolayı şehiriçi kullanımda içeriye fazla plastik sesi gelir(206,307,c3 bunu dogruluyor)..




  • Ben C4 ümü menekşe renginde aldım.Aslında kafamda ilk önce gri tonlar vardı ama menekşe renginin iç döşemesinin rengi sebebi ile menekşeyi tercih ettim.İç döşemede açık renk arabayı daha zengin ve güzel gösteriyor.Menekşe rengide citroenin katalog resimlerinde kullandığı renk.Ortama göre ton değiştiriyor çok hoş duruyor.Tabi herkesin zevki.(menekşe o kadar aykırı bir renk değilki 2. elde sorun çıkartsın).Saygılar
  • Hız göstergesinin biraz gecikmeli gösterdiği doğru. Ama bunun bir sebebi var. Eğer gecikme olmasa ve hızı anında gösterseydi hızlanmalarda göstergede 88 rakamını görürdük. buda hiç bir işe yaramazdı. Bu gecikme bilinçli olarak yapılmıştır. C4 yeni bir model olduğu için ikinci eli hakkında yorum yapmak yanlış olur. ama şunu söyleyebilirim. Citroenin C4 üzerinde epey çalıştığı belli oluyor. Diğer modellerine göre montaj kalitesinde bile artılar var. Dış sac paneller arası (yani kapılar,çamurluk,motor kaputu arasındaki aralıklar) mesafeler az ve paralellik var. Örneğin motor kaputunun sağ çamurlukla arasındaki aralık sol çamurluk ile aynı. Bu da aracın hem kaliteli olduğunu gösteriyor hemde aracın görüntüsünü güzelleştiriyor. Neyse çok detaya girdim galiba. Yani bu aracın ikinci elinin zayıf olacağını düşünmüyorum.

    Benim bu aracı tercih etmemin en büyük nedeni farklı bir tasarıma sahip olması. Ayrıca 80'li yıllarda üretilen CX modeline gönderme yapmış olmasıda etken oldu.

    Citroenin C4 modeli ile eski yıllardaki başarısını yakalamayı hedeflediğini düşünüyorum.





  • 1. Digital göstergedeki gecikmeden rahatsız olmadım. Öyle abartıldığı gibi değil ve zaten sizin gösterge tablosuna bakıp değeri okuma sürenizde güncel hızınızı görebiliyorsunuz. Bu yeterlizaten. Bu konuda bir sıkıntım olmadı.
    2. Citroen C3 aracımı, 0 değeri 24.000 ytl iken 19.000 ytl ye citroene takas için verdim. kaybım % 20... 2004 model bir aracı 2 model yılı sonra satıyorum dikkat edin. Piyasa değerinin kesinlikle altında değildi. Tam tersine piyasa değerinde sattın. İnceledim ve gördüm. aracım polo corsa yada bir fiesta olsaydı, ancak ve ancak bu rakkamlara satabilirdim. Araba pazarlarını gezdim ve kıyasladım. Özellikle C3 arayan çok insanla karşılaştım. Kesinlikle Citroen artık Türkiye piyasasında... Özellikle C3. Ve şu aralar C4 satışlarıda arttı. Artık daha çok C4 görüyorum. C3 te de satarken sorun yaşamadım diyebilirim. Citroen bambaşka bir araç. Özellikle C4 kalite yönünden sizi inanılmaz etkiliyor. Kesinlikle çok farklı.
    3. Internette bir çok site var. Bir sürü forum ve şikayet siteleri. Bunların başta geleni Şikayet var. Bir inceleyin bakalım hangi araçta daha çok şikayet var. Kimse yine opel çok satıyo, satışa oranlarsan gibi kelime oyunları yapmasın. Bariz bir şekilde herşey ortada... Yani bu iş kısmet işi. Ben toureg alıp servise gitmekten bıkmış insanlarda tanıyorum. Yada Volvo S60 alıp 10000 kmde otm. vites kutusu değişmiş olanları. Artık kötü araba diye bir kavram yok. Bende C3 te çok sıkıntı yaşadım. Ama iki arkadaşımda c3 vardı birindede C3 pluriel. Hiçbiri benim gibi sıkıntı yaşamadı. Hatta 20.000 veya senelik bakımına kadar servis yüzü görmediler. Tamamıyla kısmet. Dedim ya artık kötü araba yok. Önemli olan senin bütçene uygun olması, dış görünüşü, içine sinmesi gibi şeyler. Geçen sene 40.000 ytlden satılan Megane II ler şu anda nekadar bir bakın. Kimse megane pirim yapar diyemez. Belki en çok o kaybettirdi. Bunlar tartışılmayacak konular oldu artık. Çünkü piyasa iyice oturdu ve rekabet kızıştı. Rakamlar sürekli aşağıya çekiliyor. Biraz uzun oldu ama. İşin özeti şu.. Kötü araba yok artık. Herşey kısmet. Sorun çıkartma olasılıklarını azaltan ama fiyat olarak yüksek kalan araçlar dışında... Mercedes bmw audi volvo vs...
    4. Renk konusunda bende kırmızıdan uzak durmanı tavsiye ederim. Kül grisi, menekşe rengi, gümüş gri, siyah... Bunlar iyi renkler... Beyaz bile olur.




    quote:

    Orjinalden alıntı: pacemaker

    Sizi bugün bir kaç soruyla daha meşgul edebilirim:) Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler.
    ei'nin a3 ile verdiği kıyaslama hoşuma gitti ve işime yaradı. Bir süre a3 kullandığımdan benzetmeyi anlayabildim.
    Kafama takılan bir iki şey daha sormak istiyorum
    1. Digital göstergeleri beğendiğinizi söylemişsiniz. Yine donanımhaberde başka başlıklar altında bu digital göstergelerin ani hızlanmalarda tepki verirken geç kaldığını , araç kalkışından neredeyse bir sn sonra bile 0 km gösterdiğini yazmışlar. Sizde böyle bir şey sözkonusu mu?
    2. Citroen'in beni en çok düşündüren tarafı 2. eli. Önceki başlıklardan okuduğum kadarıyla ei'nin de bu aracı almadan önce en büyük çekincesi buymuş. ei siz önce de bir citroene sahipken ve o aracınızı da satmakta zorlanırken ve dediğim gibi citroen 2. eli hakkında çok büyük çekincelere sahipken nasıl olduda c4 e karar verdiniz? Ben bu aracı aldığımda 5 sene civarı gibi kullanmayı düşünüyorum. Bu nedenle 2. el konusunda kendimi biraz rahatlatmaya çalışıyorum ama diğer başlıklarda citroenleri kendi bayilerinin bile almadığını görünce oldukça tereddüte düştüm.
    3. Yine birçok başlıkta Citroenlerin çok sık arıza yaptığını okudum. Bu konuda kendi deneyimlerinize ve başka kullanıcıların deneyimleri hakkındaki bilgilerinize dayanarak ne söyleyebilirsiniz.
    4. Menekşe rengi hakkında ne düşünüyorsunuz? Menekşe rengindeki aracı sadece galerinin içinde gördüm ve çok hoşuma gitti. Gün ışığında nasıl görünüyor bir fikrim yok. Kırmızı ise c4 ü çok daha spor gösteriyor ve aracın tüm hatlarını en ince ayrıntısına kadar belli ediyor. Daha saldırgan duruyor sanki kırmızı. İki renk arasında kaldım anlayacağınız. Kırmızıyla ilgili batıl inançlarım yok. Bunun tamamen zevk işi olduğunu biliyorum ama siz hangi rengi tavsiye edersiniz?

    Tekrar teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ei -- 23 Kasım 2005, 16:30:25 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.