Şimdi Ara

CİTROEN C3 PİCASSO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM YARDIM (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
3
Favori
53.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhosafci


    quote:

    Orijinalden alıntı: arena1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceyola

    ben de almayı düşünüyorum
    yardım

    şirket aracı olarak c3 picasso 1.6 hdi sx paket kullanıyorum araçtan genel olarak çok memnunum sadece bozuk zeminli yollarda yol tutuş çok kötü.Düz yol konforu iyi.Yakıt tüketimi 25.000 km den sonra düşmeye başladı araç şuan 39.000 km de çok sık far ampulu yakması dışında problemsiz geçti.Yol tutş senin için çok önemli değilse almanı tavsiye ederim.



    Bu modelin test sonuçlarında süspansiyonun sert olduğu açıkça belirtilmekte ve nedenleri açıklanmaktadır. Ancak bunu kesinlikle YOL TUTUŞTAN ayırmak gerekir diye düşünüyorum. Ayrıca yol tutuş önemsenmeyecek bir unsur kesinlikle olmamalı.

    tabiki yol tutuş önemli ama sizin önceliğiniz ford focus gibi akla yoltutuşuyla gelen bir model değilse demek daha doğru olur.üstelik süspansiyon sert değil fakat araç ağır ve yüksek yapısından salınım çok oluyor.Otomatik vites seçeneği olsa düşünmeden alırım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalmatorian
    peki şuanki modellerde de internet sitesinde park sensörü var diyor.sadece sesli park sensörü mü var ?
    ayrıca şuncağız aksesuardan da kısmışlar yaa... ne yalan söylim, insanı daha alırken soğutacak detaylar bunlar.O küçük aynayı oraya koyarsan hoşluk olur.Ama önce koyup sonra koymazsan olmaz.Ben arkadaşımda bu arabayı görücem, beğenicem sonra bayiiye gidicem bir de bakıcam ki bu opsiyonlar yok.Distribütörün büyük yanlışı bence.



    Park sensörü sadece sesli, görüntülü değil. Müzik dinliyorsan "beep" sesi ile birlikte müziği kesiyor.

    Aksesuardan kısma fikri de bizimkilerin fikridir. "Küçük aynayı ve USB girişi ... çıkarsak kaça olur" diye sormuşlardır. Unutmayalım ki Şahinlerde kartel koruyucu, sağ ayna gibi olmazsa olmazlar bile tasarruf için çıkartılmıştı. Aracı alıp hemen servise gidilip bunlar taktırılıyordu.

    Üç kuruşa tamah edip saygınlıklarına zarar veriyorlar. Ama buna rağmen iyi araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hhosafci -- 24 Aralık 2010; 12:26:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhosafci

    quote:

    Orijinalden alıntı: dalmatorian
    peki şuanki modellerde de internet sitesinde park sensörü var diyor.sadece sesli park sensörü mü var ?
    ayrıca şuncağız aksesuardan da kısmışlar yaa... ne yalan söylim, insanı daha alırken soğutacak detaylar bunlar.O küçük aynayı oraya koyarsan hoşluk olur.Ama önce koyup sonra koymazsan olmaz.Ben arkadaşımda bu arabayı görücem, beğenicem sonra bayiiye gidicem bir de bakıcam ki bu opsiyonlar yok.Distribütörün büyük yanlışı bence.



    Park sensörü sadece sesli, görüntülü değil. Müzik dinliyorsan "beep" sesi ile birlikte müziği kesiyor.

    Aksesuardan kısma fikri de bizimkilerin fikridir. "Küçük aynayı ve USB girişi ... çıkarsak kaça olur" diye sormuşlardır. Unutmayalım ki Şahinlerde kartel koruyucu, sağ ayna gibi olmazsa olmazlar bile tasarruf için çıkartılmıştı. Aracı alıp hemen servise gidilip bunlar taktırılıyordu.

    Üç kuruşa tamah edip saygınlıklarına zarar veriyorlar. Ama buna rağmen iyi araba.


    USB giriş de mi yok yoksa ? Bu kadarına da PES ARTIK!!!

    Ayrıca ilk modeli kullananlar forumlarda soğutmalı torpidodan da bahsediyor.Heralde o da yoktur...

    E bizim aldığımız araç SX ise onlarınki SLX heralde

    Keşke az kullanılmış FULL ikinci ellere baksaymışım... ESP var, küçük ayna var, soğutmalı torpido var, mesafe ekranlı park sensörü var, usb var, var da var.
    ama artık geç kaldık tabii.




  • bende yeni aldım c3 picassomu yaklaşık 1500 km de evet araçta artık eski donanım yok bunun en büyüğüde esp malesef evet çok sinir bozucu...bir de göstergeden gelen trim sesini bende yaşadım iki gün önce serviste hallettiler ( yada şimdilik bana öle geliyor ) araçda fazla motor sesi gelmiyor 2500d/dk. geçmezsen fakat lastik sesini baya bir alıyor sıradan araçlardan hiç bir farkı yok bir beklediğim süspansiyon yok türkiye şartlarında daha yumuşak bir süspansiyon olsa daha bir keyifli olurdu ama alınası bir araba araçı hiç zorlamadım ama oldukça seri görünüyor yakıt tüketimide hiç fena değil s.içi kullanımda 185 kuruş gibi bir şey yakıyor (mozot:3.250) geniç ferah bir araba park sensörü anlatıldığı gibi beep beep şeklinde uyarı veriyor insanı korkutmaktan başka bir işe yaramıyor :) yani en azından ben sevmedim bahsedilen ayna cocuk gözetleme aynası çok da önemli değil bence onun dışında arka koltukları yatırsanız 1500 lt bagaş hacmine sahip oluyorsunuz oda oldukça iyi bana sorarsanız arabanım bende bırak tığı izlenim : oldukça iyi bir araba fakat şu esp den kısmasalarmış gercekten iyi olcakmıi bir de seviste sordum araçı 110 hp yapmıyorlar ama 90 hp de baya kullandıkça anlatırım arabayı alanlara hayırlı olsun ....




  • Süper ikinci eller vardı. Hani "full+full" cinsinden. Cam tavan+ESP+USB girişi+küçük ayna vb. Hem kilometresi az hem de fiyatı güzel. Ama son aldığım aracın canına okumuştu adam ve tabii ki ben de sonradan anladım. Kullandıkça çıktı acısı. Onları yaşamamak için "0" aldım. İki düşünce arasında çok gitim geldim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hhosafci -- 24 Aralık 2010; 12:26:48 >
  • Evet, 2. el konusunda ben de pimpirikliyim zaten.Özellikle dizellerin 2. ellerine herkes dikkat etmeli diyorlar genelde.
    Donanımın kısılması konusunda ise artık söylicek bir şey kalmadı.Ama Citroen markasına yakışmadı bu.
    Son olarak süspansiyon için Avrupa ve özellikle ingiltere incelemelerini okuyorum, orda süspansiyonu fazla yumuşak buluyorlar.Türkiye'de tam tersi.Herkes fazla sert diyor.Acaba burda da donanımsal bir fark mı var, yoksa bu fark yollardan mı kaynaklanıyor.Mesala düz yollarda yukarı aşağı tatlı meyiller vardır. İdeali aracın bu meyillerde 1,5 kez yaylanıp yerine oturmasıdır.bizim araçta nasıl oluyor?

    Yarın inşallah ben de aracıma kavuşucam.Aracı kullandıkça deneyimlerimi yazıcam söz
  • Evet, kesinlikle sebep yollarımız. Çok yıllar önce BMW, bir modeli için "TÜRKİYE YOLLARINDA DAHİ RAHAT" ifadesini kullanmıştı da yer yerinden oynamıştı. Yollarımız o kadar bozuk ki Avrupa'da kullanılan malzeme kullanılsa çok kısa sürede pert olur. Orada aracınız ile ızgarası olmayan logar çukuruna ya da PTT çukuruna girmezsiniz. Ülkemizde ise o çukurlarda insanlarımız ölüyor.

    http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=logar&meta=&rlz=1I7GFRE_tr#hl=en&expIds=17259,17311,17315,23628,25646,26761,26849,27520,27862,27889&xhr=t&q=logar+%C3%A7ukuru&cp=12&pf=p&sclient=psy&rlz=1I7GFRE_tr&aq=f&aqi=&aql=&oq=logar+%C3%A7ukuru&gs_rfai=&pbx=1&fp=fb65bc885a9abf7

    Tabii burada adalet sisteminde ve bizde de sorun var. “Ben belediyenin açık bıraktığı/kapatmadığı çukura girdim ve aracım zarar gördü” diye mahkemeye gitsek bize ne derler? Biz de bu nedenle gitmeyiz ve yollarımız böyle kalır.

    Aslında ideal çözüm elektrik idaresinin (ben Ankara’yı biliyorum) izlediği yol olmalı. İdare özel bir şirketle anlaşılmış. Elektriklerin kesilip gelmesi sırasında ya da ani voltaj yükselmesi vb durumlarda vatandaş firmaya telefon ediyor. Firma çalışanı kısa sürede verilen adrese geliyor ve zararı tespit ediyor. Onarım imkânı varsa onarım masrafını karşılıyor, yoksa yenisini alıp veriyor.

    Ama bu yol benimsenmeden önce İDARE mahkemelerle çok uğraştı ve tazminat ödedi. Sonra baktılar zaten bu parayı ödüyorlar, vatandaş uğraşmasın dediler. Yani bu çözümde, mahkemelere dava açıp, uğraşan ve kazanan çok sayıda adsız kahramanın emeği var.

    Yollarımız için de aynı çözüm geçerli olabilir. Aracım belediyenin/karayollarının kapatmadığı ya da önlem almadığı çukura, yola mı girdi? Hemen müracaat et ve zararın karşılansın.

    Sadece amortisörler değil. Avrupa ve Ülkemizi içeren bakım tablosunu incelediğinizde de göreceksiniz ki periyodik bakım süreleri de çok farklı. Örneğin, yağ değişim süreleri:

    Avrupa için :25.000 KM
    Türkiye için :15.000 KM.

    Bu faklılık tüm malzemeleri kapsıyor.

    Herkese kazasız ve sorunsuz günler diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hhosafci -- 28 Aralık 2010; 13:03:15 >




  • CITROEN C3 PICASSO 1.6 HDi 90 HP SX
    Yakıt Tüketimi Hakkında Bilgi


    Yol bilgisayarını sıfırladım ve gün içerisinde şehir içinde toplam 82 km yol yaptım. Yol bilgisayarına göre;
    — Ortalama hız 34 km/saat,
    — Aracın yakıt tüketimi ise 4,5 litre/100 km,
    olmuş.

    Zaten bu durum benzinci ile aramın bozulmasına da yol açacak. Çünkü eskisinden çok daha az uğruyorum.










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hhosafci -- 24 Aralık 2010; 17:06:50 >




  • şehir içinde 4,5 mu ? Vaaauuuv gerçekten çok iyiymiş.

    Yol konusuna gelince, herkesin neden jip aldığına şaşmamalı...
  • Evet arkadaşlar, sonunda ben c4 picassoma kavuştum.Bikaç gündür saydığım donanım eksiklikleri dışında hiç bir problem yok.Yalnız yine de eksik donanımları listeleyip o şekilde devam etmek istiyorum.

    1. ( Ve en önemlisi ) ESP , ( tabii bunun bi opsiyon olduğunu da söylemek lazım )
    2. Dikiz aynası üzerinde yolcuları daha rahat görmenizi sağlayan küçük ayna,
    3.Yine dikiz aynasının üzerindeki ışığın olduğu panelde, tüm koltukları gösteren emniyet kemeri ikaz ışıkları
    4.Harita lambaları
    5.Park sensörünün yalnızca sesle çalışması.Normalde ( ya da artık anormalde ) ayrıca radyo ekranından mesafe similasyonu var.
    6. USB girişi
    7. Arka bardaklık önünde 12 V giriş
    8. Soğutmalı torpido

    Evet, madem negatiflerden başladık, negtiflerden devam edelim; bardaklıklar ve torpido biraz fazla aşağıda kalmış.Ve...ve...ve....ama ekleyecek hiçbir şeyim kalmadı belki biraz daha zaman lazım.A bir de benzinkapağının içerden değil, anahtarla açılması var tabii...

    Evet bütün bunlar bir yana, araca oturdum ve her şey değişti.Görüş harika, genişlik ferahlık harika! Motor seri.Oturuş pozisyonu sanki land rover sürüyormuşsunuz gibi. ( ki onu da sürmüşlüğüm var )

    Direksiyon çok iyi.Amortisörler tatlı sert.Bence onlar da gayet iyi.Verdiğim paraya kesinlikle deydi.Bence en önemlisi de buydu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalmatorian

    Evet arkadaşlar, sonunda ben c4 picassoma kavuştum.Bikaç gündür saydığım donanım eksiklikleri dışında hiç bir problem yok.Yalnız yine de eksik donanımları listeleyip o şekilde devam etmek istiyorum.

    1. ( Ve en önemlisi ) ESP , ( tabii bunun bi opsiyon olduğunu da söylemek lazım )
    2. Dikiz aynası üzerinde yolcuları daha rahat görmenizi sağlayan küçük ayna,
    3.Yine dikiz aynasının üzerindeki ışığın olduğu panelde, tüm koltukları gösteren emniyet kemeri ikaz ışıkları
    4.Harita lambaları
    5.Park sensörünün yalnızca sesle çalışması.Normalde ( ya da artık anormalde ) ayrıca radyo ekranından mesafe similasyonu var.
    6. USB girişi
    7. Arka bardaklık önünde 12 V giriş
    8. Soğutmalı torpido

    Evet, madem negatiflerden başladık, negtiflerden devam edelim; bardaklıklar ve torpido biraz fazla aşağıda kalmış.Ve...ve...ve....ama ekleyecek hiçbir şeyim kalmadı belki biraz daha zaman lazım.A bir de benzinkapağının içerden değil, anahtarla açılması var tabii...

    Evet bütün bunlar bir yana, araca oturdum ve her şey değişti.Görüş harika, genişlik ferahlık harika! Motor seri.Oturuş pozisyonu sanki land rover sürüyormuşsunuz gibi. ( ki onu da sürmüşlüğüm var )

    Direksiyon çok iyi.Amortisörler tatlı sert.Bence onlar da gayet iyi.Verdiğim paraya kesinlikle deydi.Bence en önemlisi de buydu.






    Bu saydığınız araba c3 mü yoksa c4 Picasso mu? Yukarıda c4 demişsiniz. Bunların hepsi c4' te mevcut, zaten standart paket ülkemize geliyor. Ancak c3 leri bilmediğimden donanımını bilmiyorum.




  • evet gerçekten yanlış yazmışım,

    aslında c3 picasso olacaktı
  • esp opsiyon olarak dahi yok alırken öle sölemişledi yoksa ben esplisini alıcaktım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askerdim

    esp opsiyon olarak dahi yok alırken öle sölemişledi yoksa ben esplisini alıcaktım :)


    walla ben citroen müşteri hizmetlerini aradım.Burda tartıştığımız konuları aynen ilettim.
    diğer aksesuarların çokarılmasıyla ilgili net bir cevap veremedirler.Ama ESP için açık ve net olarak eğer siz isterseniz bayii getirtebilir dediler.

    Burda bayiilerin ellerindeki aracı satmak için uğraşmaları yüzünden oluşan bir durum olsa gerek.

    Bu ülkedeki çakallardan hakkaten gına geldi artık.

    Hepimizde var bu çakallık.

    Sen ESP li araba pahalı / satmaz diye ısmarlamicaksın, sonra da distrübütör getirmiyor diye...
    Neyse...




  • özellikle ısrar ettim ben esp li istiyorum diye artık getirmiyorlar dediler ama hiç aklıma gelmedi esp yoksa arabayıda almıyorum demek aslında şansımı bi deneseydim belki getirtirlerdi ? ama söylediniz gibi elindeki aracı satma politikasıda olabilir ve öyleyse eğer hakkaten ayıp ettiler bak şim di !!!!
  • cumartesi bende ankara otosay a sordum C3 PICASSO 1.6 HDi 90 HP SX modeli için

    1- fiyat = 35,500 (siyah, 12v giriş, usb giriş, torpido gözü soğutma)
    2- esp = 1,122
    3- Cam Tavan = 1,200
    4- Alüminyum jant = 929 (sitede bulunan resimdeki jantı istedim)

    kapora için 100 lira istediler ithalatçı firma ile konuşup aracın geleceği tarihi ve fiyatı kesinleştikten sonra arayacaklarını söylediler. Şimdi söyledikleri fıyat aşağıda çıkabilir yukarıda çıkabilir garanti vermediler.

    Ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuno1305

    cumartesi bende ankara otosay a sordum C3 PICASSO 1.6 HDi 90 HP SX modeli için

    1- fiyat = 35,500 (siyah, 12v giriş, usb giriş, torpido gözü soğutma)
    2- esp = 1,122
    3- Cam Tavan = 1,200
    4- Alüminyum jant = 929 (sitede bulunan resimdeki jantı istedim)

    kapora için 100 lira istediler ithalatçı firma ile konuşup aracın geleceği tarihi ve fiyatı kesinleştikten sonra arayacaklarını söylediler. Şimdi söyledikleri fıyat aşağıda çıkabilir yukarıda çıkabilir garanti vermediler.

    Ne dersiniz?




    35.500,00 TL.ye esp, cam tavan ve jant dahil ise fiyat süper.

    Çünkü verdikleri fiyattan esp, cam tavan ve jant farkını çıkarırsan baz model için 32.249,00 TL kalır ki bu da çok iyi bir rakam.

    Premium Paketi.... ........:02.322,00
    Alüminyum Jant............:000929,00
    Baz Modelin liste fiyatı....:37.030,00

    TOPLAM.........................:40.281,00


    SANA 4.781,00 TL indirim yapmışlar ki bu çok iyi.
    Demek satışa ihtiyaçları varmış.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • 35.500,00 TL.ye esp, cam tavan ve jant dahil değil ancak dahil edildiğinde birazda pazarlıkla 38000 lira ya bıraktılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuno1305

    35.500,00 TL.ye esp, cam tavan ve jant dahil değil ancak dahil edildiğinde birazda pazarlıkla 38000 lira ya bıraktılar


    Fiyat normal. Ben hatalı anlamışım.

    Ankara dışına da bak istersen. Bizim forumlarda bilgisi bulunan bir satış temsilcisi vardı. Tokat'ta ucuza bulunuyor. Ben aracın alımı sırasında Ankara dışında görevli olduğum için hiç uğraşamadım ve bir hafta sonunda aldık.

    Ama şunu da belirtmek istiyorum: Fiyat/kalite-ürün dikkate alındığında bundan uygunu yok. Ekim ayından bu yana kullanan bir kişi olarak fikrim pozitif yönde değişti.

    Siz de Ankara'dasınız. İsterseniz e-posta adresimden irtibata geçip işyerime de gelirseniz detaylı konuşabiliriz.
  • ilginize çok teşekkürler, ancak citroen in c3 picasso için yaptığı 15000 bin 12 ay sıfır faiz kampanya vardı o bitmiş bende şuanlık aracı değiştirmeyi askıya aldım...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.