Şimdi Ara

Citroen C3 1.4i Pluriel kullanan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
27.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, Citroen C3 1.4i Pluriel hakkında ne düşünüyorsunuz? kullanan varsa deneyimlerini öğrenmek isterim?


     Citroen C3 1.4i Pluriel kullanan var mı?



  • Bende merak ediyorum. Ama kullanan yok galıba
  • Baktım kullanan yok bir tane alıp kullanayım dedim. 2004 md 65000 de 1.6 ya kapora verdim. Hayırlı ise kullanalım paylaşalım.
  • Evet artık citroen Pluriel kullanan var. Demek topiğe devam edebiliriz. İkinci arac olarak kullanıyoruz.

    Kullanım ve sürüş gayet rahat. Önce Granp picasso gibi oturum var. Ama tabi koltuklar bu posizyonda ise arkada oturmak imkansız. Ancak yolcu koltugu biraz öne cekilirsekı yinede öndeki rahat oturuyor arkada bir kişide rahatlıkla oturuyor. Söförde koltugu öne cekerse bir cabrıo otomobil olarak rahatlıkla 4 kişi seyahat edebilir.

    Otobanbanda yan camlar ve tavan acıldıgında rüzgar rahatsız ediyor. Onun için mümkün mertebe kalabalık cadde ve sokaklarda tavan acık olarak gitmek daha hayırlı olacak. Mümkünce bağdat caddesi olsa iyi olur.

    Yanlız saka bir yana usta ile bir tecrube sürüşü yaptık. 4-5 vites ile gideken anıden yavaşlanıp tekrar hareket edince araba bu tür tiptironik viteslerde koldan vitesi kücültüp gaza basınca bu toparlama sıkıntısını arac rahatlıkla kucuk viteste hızla yol alıp ortadan kaldırıyor diyor.

    Ben tiptronık viteste vites kucultmek için önce aracı manuel vitese alıp sonra vites kücültebiliyoruz sanıyordum. Direk koldan yapabiliyoruz.
    Böylece sollamalarda bu belkide hayatı bilgi eğer bilmiyor isek işimize yarayabilir.

    Tavan tavandakı tek cevirmeli yuvarlak bir düğme ile rahatlık ile acılıp kapanabiliyor. Son kademede iki karış kala duruyor. Düğmeye üstunden bastırmak süreti ile tam kapanmasını yapabiliyorsunuz.

    Yan direkler bir video sitesınde cok kolay sökülebiliyor gibi gözüksede servis biz sökersek daha iyi olur dedi. Ancak servistekiler arabayı Allahtan c3 olarak mekanık olarak biliyor. Yoksa cok sayıda servise gelen arac değil gibime geliyor.

    Tavan hasar almadıkca en fazla bir arıza olur ise motoru tamir edilir veya değişir gibime geliyor.

    Yanlız hanımın hoşuna gıtmeyen picasso gibi yokuşta kaydırma sistemını olmaması. Hemen gaza basmaz isenız arac geri kayıyor.

    Yokuşta bır sıkıntı yaşanmaması için ben bile el freni takviyesi ile kalkmayı tercıh ediyorum. Alışana kadar biraz tercrübe gerekıyor.

    Biraz daha kullanalım tecrubelerimiz paylaşalım. Benden önceki sahibi araca Leyla adını takmış. Serviste öyle biliyorlar.

    Ben Concon taktım. Ama göbek adı yine Leyla olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbuyukkilic

    ...
    Yanlız saka bir yana usta ile bir tecrube sürüşü yaptık. 4-5 vites ile gideken anıden yavaşlanıp tekrar hareket edince araba bu tür tiptironik viteslerde koldan vitesi kücültüp gaza basınca bu toparlama sıkıntısını arac rahatlıkla kucuk viteste hızla yol alıp ortadan kaldırıyor diyor.
    ...




    SBuyukkilic,

    Yazınızda ki bu paragrafı anlayamadım... Hem buna açıklık getirmek adına, hemde yaklaşık 1 aydır olan kullanım farkındalıklarınız adına bir yazı daha isteyeceğim sizden...

    Kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-una -- 6 Mayıs 2010; 17:26:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-una

    quote:

    Orijinalden alıntı: sbuyukkilic

    ...
    Yanlız saka bir yana usta ile bir tecrube sürüşü yaptık. 4-5 vites ile gideken anıden yavaşlanıp tekrar hareket edince araba bu tür tiptironik viteslerde koldan vitesi kücültüp gaza basınca bu toparlama sıkıntısını arac rahatlıkla kucuk viteste hızla yol alıp ortadan kaldırıyor diyor.
    ...




    SBuyukkilic,

    Yazınızda ki bu paragrafı anlayamadım... Hem buna açıklık getirmek adına, hemde yaklaşık 1 aydır olan kullanım farkındalıklarınız adına bir yazı daha isteyeceğim sizden...

    Kolay gelsin...


    Haklısınız.
    100 km hızla gidiyorsunuz. Trafik yavaşladı ve hızınız 40 km ye düştü. Gaza basarsanız araba yuksek viteste oldugu. ndan toparlayana kadar hızlanmanız uzun sürer.
    Tahmını 6 vıtesten 4 vıtese düştü diyelim. Ben zannediyordumkı manuele alıp vites kücültmem lazım.
    Oysakı koldakı F1 vitesten de vites kucültebiliyormuşuz. Vitesi bir kücük vitese alıp gazlayınca arac fırlayıp gidiyor.

    Arac hakıkaten keyifli ve concon bir arac. Ön koltukta pikasso daymış rahatlıgı ve genişliği var. Yandakı mısafırınız koltugu hafıf öne cekınce hem kendisi hemde arkadakı bir kişi rahat seyahat edebiliyor.

    Tabi bu aracın özellği üzerının acılabilir olması. Yüksek hızlarda üstü acık cok rahat edemiyorsunuz.
    Demekkı cabrıo arabalarda aslında bir hava ile gidenler meğerse butun ruggarı yıyormuş ama caktırmıyorlarmış

    Göstergede 2 cizgi kaldıgında araba 300 km yol yapmıştı. Tahmınım 400 km cıvarında bır yol yapacak.

    Arabanın üstünün tam acılır olması için servisten yardım almak lazım gibi. Havalar biraz düzelsin bakacağım.

    Bagajı fana değil. Tavan 4 te ucunu rahatlıkla acabiliyorsunuz. Tam acarsanız arka camın önüne indiğinden arka görüş mesafenız olmuyor.


    Aklıma gelenler bunlar. Ancak arac alacaksanız tavanın tam acılır kapanır olmasına ve katlanıp bagaja konmasına dıkkat edin.
    Orda sıkıntı kırık cıkık olur ise tavan tentesinin değişmesi gerekebilir.
  • bende 4 aydır manuel versiyonu var pluriel in.ancak tavan sorunlu açılmıyor.istanbulda neresi var acaba plurielin tavanını tamir edecek.
  • Tavan son arka cam önüne kadar acılmamaya başladı. Servise götürdüm. Tavan cıtalarında kırık oldugunu söylediler. Tavanın kople değişmesi gerekiyormuş.
    Sonradan araştırdım. Tavanda sıkıntılar oluyormuş. Ama bana tavan sağlam diye sattılarından aracı geri verdim 2007 c4 hb aldım.
    Arabanın özelliği acılır tavan olması. Tavan acılmada sorun yaşayacaksam nıye para vereyım. 18.500 e almıştım.

    Güzel araba ama tavan acılır ile birlikte.
    Caddede duragan tarafikte acılır tavan güzel. Ama hareket halınde rüzgar rahatsız ediyor. tepeden güneş geliyor.
    Böylece cabrıo düşüncemide kısada olsa tadıp cabrıo defterini kapattım.
  • hangi servisti acaba öğrenebilirmiyim
  • arkadaşlar bende 2006 citroen c3 pluriel var sıfır almıştım hala biniyorum. Tavan açma sorunu olduğu duğrudur. Ancak servisler sorunu anlayamadıkları ve para tutkularından tamamen değiştircez diyolar. Baya bir uğraşma sonucu zonguldak da serkan usta sorunu çözdü benim arabanın esas sorun şu bu halatları çeken motoru çekip içini bakarsanız motor ucunun döndüğü bir silindir var o bozulduğu için devamlı motor aşağı çekerek halatı bozuyor. iyi bir ustaya o parçayı söktürüp tornacıda aynından bastırın. tahmini 10-20 tl bir şey tutar. halatınızıda sağlamsa bir daha sorun yaşamazsınız.
  • hocam bu tecrube surusunu hangi servis ile yaptınız?
  • arabanın tepesini sonuna kadar açtığınızda tavan çıtası kırılıyormuş ve yapan usta 450 tl istiyor bu yönden biraz sıkıntılı. araç oldukça dinamik biz birkeresinde tatile giderken 6 kişi sıkıştık içine tabiki felaketti ama yinede gidip gelmiştik. bana biraz motor küçük kalıyor gibi geliyor beni tatmin etmiyor hızlanışı ve açıkçası gaz pedalı bana nedense hantal geldi sert gibi sanki biraz daha yumuşak yapabilirlerdi. direksiyon elektrikli olduğu için çok yumuşak bu alışkın olmayanları baştan sıkabilir (şahsen bana güven hissi vermiyor yumuşak direksiyonlar yüksek süratte direksiyona yapışıyorum) ama kişiden kişiye değişir tabiki bu durum. benzin konusunda ise biraz fazla yakıyor gibi geldi bana 1.4 bir araba için. açıkçası ben böylesi bir araba düşünmem yolda görüp aa sevimliymiş diyip yanından geçmeyi tercih ederim :))
  • selamlar bende de pluriel var aldıgımda ustu acılmıyordu bırkac yere gosterdım yapamayız dedıler. zonguldakta serkan usta var dedınız numarası ya da adresını alabılır mıyım.ıstanbul ankara ve zonguldak ıcın baska tavsıye yerler de alabılırım.tesekkur ederım sımdıden
  • ben sana istanbul maslakta Ali ustayı tavsiye ederim.Mert delikanlı bi usta kimseyi kazıklamaz.Ne diyorsa o dur.Hatta bendende selam soyle Edirneden Ahmet dersen o anlar numarası 0212 286 05 18
  • içeri rüzgar alması her marka cabriolarda olan bir şey değil. citroende bu konuyu düzeltmeli.
  • arkadaşlar bende forumlarda sizler gibi takip edip detayıyla araştırıp c3 1.4i pluriel aldım 100bin kmde lpgli.arabayı kesinlikle öneririm.harika bir araba yok su sızdırmaymış filan bunları takmayın bnde araba yağmurda kaldı hiç su filan almıyor.lpg li arabam ve çekiş kaybı yok çok az yakıyor.inanın ki hesaplamıorum bile çnkü 40 ytl lpg ile 135 km yaptım ve hala lpg deposu dolu gösteriyor.yani unutuyorsunuz ne zaman benzinciye uğradığınızı.dikkat çekiyor üst brandanın açılmasıyla birlikte cabrio havasını anında yakalıyorsunuz isterseniz çıtalarda sökülebiliyor ama uğraşmadım hiç..kesinlikle öneririm.
  • Bende 117 binde aldım 2. el gayet memnunum,fiyatına göre yok yok,otomatik klima,otomatik farlar,yağmur sensörü,6 hava yastığı,cd çalar....üstü problemliydi su alıyordu onuda kendim tamir ettim şu an su almıyor ve gayet güzel çalışıyor.4 lastik sıfır aldım,araç sınıfına göre ağır yol tutuşu iyi biraz fazla yakıyor çekişi kötüydü onuda bor katkılı yağ kullanarak çözdüm.
  • Tenteden dolayi kişin kardan cokme olur mu tavan.bir de sokakta park yapilmaya uygun mu malum tavan tente,hirsiz girebilir mi.acil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.