Şimdi Ara

Citroen Baylas Otomotiv Garanti Uzatma Saçmalığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • EnergyBlue (1 mesaj) Real RocknRolla (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Citroen >> Citroen Baylas Otomotiv Garanti Uzatma Saçmalığı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1353 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar;

    2012 Model Citroen c3 aracım var, yetkili servise gidip 610 TL karşılığında 2 yıl/90.000 km garantiyi uzattırmayı istedik. Araç bilgileri yazıp onayı için Citroen Genel Merkezine (Baylas Otomotiv) gönderecekleri söylemişlerdi. Bugun aradılar, olması gerekenden daha önce bakım yaptırdığımız için ek garanti veremeyeceklerini söylediler. Sırf ikinci bakımında 2-3 bin km erken girdik diye sunun saçmalığına bakar mısınız? Hangi akla böyle bir şart koymuşlar? Aynı sorunu yaşayanlar var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyBlue -- 27 Ağustos 2013; 14:56:37 >



    |
    |
  • Yarbay
    3812 Mesaj
    Bakıma erken gitmesini araçta bir sorun var diye düşünmüşlerdir. Bu durumda garantiyi uzatıp da zarar etmek istemezler açıkçası. Bu da araçlarına güvenmediklerini gösterir.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,103
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.