Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (794. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.739.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 792793794795796
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ocean34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.


    Güzel olmuş, Peugeot doğruyu buldu. Belki de Citroen tasarımcıları yapmıştır. :D

    Olabilir. Zaten kasa C4 ile aynı. Kaportadaki bazı keskin çizgiler bile C4 ün aynısı. Ön ve arka tasarımı değiştirmişler, keskin hatlar C4 ten biraz daha fazla olmuş. Ben en çok içini merak ediyorum nasıl acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ocean34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.


    Güzel olmuş, Peugeot doğruyu buldu. Belki de Citroen tasarımcıları yapmıştır. :D

    Olabilir. Zaten kasa C4 ile aynı. Kaportadaki bazı keskin çizgiler bile C4 ün aynısı. Ön ve arka tasarımı değiştirmişler, keskin hatlar C4 ten biraz daha fazla olmuş. Ben en çok içini merak ediyorum nasıl acaba?

    508 e benzer olabilir.




  • Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    ADIM - 1
    plastik motor kapagini yukari dogru cekince cikiyor hemen yan tarafta direksiyon hidrolik deposunun altinda aradan eliniz girecek sekilde bir gecme var itince hemen aciliyor cikarmasi cok basit bir parca ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kameraman1 -- 2 Mayıs 2013; 0:06:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ocean34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.


    Güzel olmuş, Peugeot doğruyu buldu. Belki de Citroen tasarımcıları yapmıştır. :D

    Olabilir. Zaten kasa C4 ile aynı. Kaportadaki bazı keskin çizgiler bile C4 ün aynısı. Ön ve arka tasarımı değiştirmişler, keskin hatlar C4 ten biraz daha fazla olmuş. Ben en çok içini merak ediyorum nasıl acaba?

    arkası güzel olmuş. önü aynı zaten. ama yan tarafta biraz fazla girinti çıkıntı yapmışlar sanki.

    tutma ihtimali var ama. güzel araç.




  • ADIM - 2

    Uygun torna vida
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • ADIM - 3

    Resimde'de gordugunuz gibi motorun ust kismi yani sileceklere yakin olan taraf'ta 3 adet vida var sokeceginiz soktukten sonra cekerek kapak cikiyor hava filitresini sokup icinde toz toprak var ise elektirik supurgesi ile cekin benim arabada baya baya var idi kolay gelsin bu islemi herkez yapa bilir el becerisine gerek olmayan cok basit ama hayati bir islem diesel motor demek hava demek 8 bin km araliklarla degismek lazim bence fiyati 25 tl
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • bu arada orjinal hava filitresi kolaylikla bula biliyorsunuz
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • hava filitresi
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • hava filitresini degistirmekte gec kaldigimin belgesi km 11 bin
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • Hava filitresi kabin temizligi muhakak yapilmali bence servis hava filitresini degistirdikten sonrada kontrol edilmeli temizlemislermi yoksa temizlememislermi
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • OFLAZCA ARKADAS BU RESIMLER UMARIM ISINI GORUR KOLAY GELSIN


    yeni hava filitresi oldukca kolay sekilde oturtuyorsunuz arka tarafa dogru elinizle yoklamayi unutmayin tami tamina otursun herkeze kolaygelsin not : cikartirken neyi nasil soktugunuze dikkat edin gerisi cok basit
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kameraman1 -- 2 Mayıs 2013; 0:41:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_

    Merhabalar, arkadaşımın elinde yeni C4 Exclusive modelinin krom anahtarı var ve satmak istiyor. Anahtar kısmı ve kod uyarlaması alıcı tarafından yapılacak, fiyat olarak 165 lira istiyor. Telefon numarasından kendisine ulaşabilirsiniz. 0535 484 53 50

    bahsettiğin anahtarın fotoğrafını görmek isteriz

    Elbette;
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57


    quote:

    Orijinalden alıntı: baranyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008

    quote:

    Orijinalden alıntı: baranyc

    öncelikle herkeze merhaba..
    bir süredir araba arayışındayım a3 ten fiyattan dolayı vazgeçince ds4 ve c4 ilgimi çekmeye başladı ve bu başlıkta baya yazı okudum..
    sizlerden bir ricam olucak iki araç arasında kararsız kaldım lütfen fikirlerinizi yazarsanız memnun olurum..
    ds4 style paket km 25000 bin civarı cam tavanlı 2012 model fiyat 52500..
    c4 exclusıve paket km 25000 bin civarı cam tavanlı 2012 model fiyat 52500..
    sizce hangisini seçmeliyim kararsız kaldım açıkçası..

    iki aracında kullanım olarak hiçbir farkı yok motor-vites aynı. ds4 ün style paket donanımını bilmiyorum ama exclusive pakette yok yok, ikinci olarak araçları satmak istediğin zaman C4ü daha çabuk satarsın, çünkü ds4 daha spor bir araç, arka camları açılmaz, kapıları küçük ve arka oturumu daha dar, yani alıcı yelpazen daralıyor. yazdıklarımdan dolayı tereddütün yoksa ds4 görsel olarak daha hoş, ama gidip bayide de bakmanı tavsiye ederim. aracı bir test etmende de fayda var

    ilginize teşekkürler..
    ds4 ten dediğiniz konulardan dolayı şimdilik vazgeçtim gibi,c4 fena değildi arabayı dün gördüm bikaç çizik dışında fena değildi..
    aslında büyük bir şok yaşadım araç cam tavan ama tavanın açılmadığını aracı gördüğümde öğrendim :) çokta yadırgadım bence saçma yapmışlar tavan açılsa harika olurmuş..
    ama yinede c4 aramaya devam..

    hocam c4 exclusive alırken bende cam tavan açılsa daha iyi olur diye düşünmüştüm. Bi arkadaşım şöyle demişti; açılan tavan fitillerine biriken pislikleri temizlemek çok zahmetli imiş,ayrıca aracın krem koltuklarını her seferinde batırıyomuş, bir de i30un tavanı açılıyor,onlarda da kronik sorun cam tavan tıkır tıkır ses yapıyormuş, i30 forumunda okumuştum.sonuçta açılmasa da cam tavan mükemmel bişey
    sunroof cam tavan olayı bazı sorunlar çıkarttığı araçlarda bilinen bir gerçek amma velakin sonuçta cam tavan sadece i30 da yokki
    hocam birçok araçta var ve tutulan bi özellik ...zaten koltuklar pislenir mantığı geçerli olsa cabrio araç üretimi dururdu:)
    aklıma geldi birde yadırgadığım şey kaputta amortisörsüz buda ilginç çoğu araçta olmayan lüx özellikleri koyup kaputu bu şekilde yapmakta eksi olmuş bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_


    quote:

    Orijinalden alıntı: caglar57


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_

    Merhabalar, arkadaşımın elinde yeni C4 Exclusive modelinin krom anahtarı var ve satmak istiyor. Anahtar kısmı ve kod uyarlaması alıcı tarafından yapılacak, fiyat olarak 165 lira istiyor. Telefon numarasından kendisine ulaşabilirsiniz. 0535 484 53 50

    bahsettiğin anahtarın fotoğrafını görmek isteriz

    Elbette;
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017



    ben komple krom zannetmiştim, bu benim anahtarın aynısı, sanırım confortlarda farklı anahtarlar mı var? Krom olmayan! Bunu da yeni öğrendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    selamlar

    Ziebart ses yalıtımı konusunda bilgisi olan var mı ? ya da yaptıran?

    yeni aldığım c4'e yaptırmak istiyorum ziebart %60 a yakın ses yalıtımına katkısı olur diye iddia ediyor?
    aracta zaten makul bir ses yalıtımı var ama oturduğum ilde yollar berbat olduğu için yol sesine faydası olur mu diye denemek istiyorum.. ama 700tl olduğundan mütevellit önce bir sorayım dedim :)

    sanırım c4 ün ses yalıtımını yetersiz buldunuz ki ses yalıtımına yönelmek isttiyorsunuz.
    Ben bende alalı 5 gün oldu bu aracı malesef tam bir hayal kırıklığı. oysaki kullanıcı yorumları çok olumlu yöndeydi.

    C4 Teknoloji zengini bir araç ama..

    1- Süspansiyon konforu rezalet. Yaylar çok sert. Darbeleri yay değil biz alıyoruz. 180 le viraja girme merakımız yok öyle yollar bu ülkede yok.

    2-motor sesi ve titreşimi iyi izole edilmiş fakat lastik sesi rüzgar sesi için aynı söyleyeceğim şey tam bir hayal kırıklığı.
    120 den sonra ciddi rüzgar sesi var lastik sesi 60 tan sonra başlıyor. Neye göre kime göre ciddi megane 3 e göre 1 yıl binmiştim.

    3- mcp için üzgünüm istanbul trafiginde dur kalklarda kaplumbağa hissi veriyor.

    4- Müzik sistemi 308 gibi kalitesiz.

    5- yakıt tüketimi az.

    6- Golf almadığım için çok pişman oldum.

    Arkadaşında dediği bigi bu araç yoldan kaynanklanan sesleri alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 2 Mayıs 2013; 9:52:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    selamlar

    Ziebart ses yalıtımı konusunda bilgisi olan var mı ? ya da yaptıran?

    yeni aldığım c4'e yaptırmak istiyorum ziebart %60 a yakın ses yalıtımına katkısı olur diye iddia ediyor?
    aracta zaten makul bir ses yalıtımı var ama oturduğum ilde yollar berbat olduğu için yol sesine faydası olur mu diye denemek istiyorum.. ama 700tl olduğundan mütevellit önce bir sorayım dedim :)

    sanırım c4 ün ses yalıtımını yetersiz buldunuz ki ses yalıtımına yönelmek isttiyorsunuz.
    Ben bende alalı 5 gün oldu bu aracı malesef tam bir hayal kırıklığı. oysaki kullanıcı yorumları çok olumlu yöndeydi.

    C4 Teknoloji zengini bir araç ama..

    1- Süspansiyon konforu rezalet. Yaylar çok sert. Darbeleri yay değil biz alıyoruz. 180 le viraja girme merakımız yok öyle yollar bu ülkede yok.

    2-motor sesi ve titreşimi iyi izole edilmiş fakat lastik sesi rüzgar sesi için aynı söyleyeceğim şey tam bir hayal kırıklığı.
    120 den sonra ciddi rüzgar sesi var lastik sesi 60 tan sonra başlıyor. Neye göre kime göre ciddi megane 3 e göre 1 yıl binmiştim.

    3- mcp için üzgünüm istanbul trafiginde dur kalklarda kaplumbağa hissi veriyor.

    4- Müzik sistemi 308 gibi kalitesiz.

    5- yakıt tüketimi az.

    6- Golf almadığım için çok pişman oldum.

    Arkadaşında dediği bigi bu araç yoldan kaynanklanan sesleri alıyor.


    C4 almadan test sürüşü yapmamış mıydınız ?
    Yani yukarıdaki maddelerdeki memnuniyetsizlikleriniz az buz değil, hele en az 50.000 TL verip alınan bir araç için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    selamlar

    Ziebart ses yalıtımı konusunda bilgisi olan var mı ? ya da yaptıran?

    yeni aldığım c4'e yaptırmak istiyorum ziebart %60 a yakın ses yalıtımına katkısı olur diye iddia ediyor?
    aracta zaten makul bir ses yalıtımı var ama oturduğum ilde yollar berbat olduğu için yol sesine faydası olur mu diye denemek istiyorum.. ama 700tl olduğundan mütevellit önce bir sorayım dedim :)

    sanırım c4 ün ses yalıtımını yetersiz buldunuz ki ses yalıtımına yönelmek isttiyorsunuz.
    Ben bende alalı 5 gün oldu bu aracı malesef tam bir hayal kırıklığı. oysaki kullanıcı yorumları çok olumlu yöndeydi.

    C4 Teknoloji zengini bir araç ama..

    1- Süspansiyon konforu rezalet. Yaylar çok sert. Darbeleri yay değil biz alıyoruz. 180 le viraja girme merakımız yok öyle yollar bu ülkede yok.

    2-motor sesi ve titreşimi iyi izole edilmiş fakat lastik sesi rüzgar sesi için aynı söyleyeceğim şey tam bir hayal kırıklığı.
    120 den sonra ciddi rüzgar sesi var lastik sesi 60 tan sonra başlıyor. Neye göre kime göre ciddi megane 3 e göre 1 yıl binmiştim.

    3- mcp için üzgünüm istanbul trafiginde dur kalklarda kaplumbağa hissi veriyor.
    5.
    4- Müzik sistemi 308 gibi kalitesiz.

    5- yakıt tüketimi az.

    6- Golf almadığım için çok pişman oldum.

    Arkadaşında dediği bigi bu araç yoldan kaynanklanan sesleri alıyor.


    1. Rezalet denemez ama kötü yolda cidden rahatsız edici olabiliyor.
    2. katılmıyorum
    3. Mcp gerçekten çok kötü.Şirketin mcp li c3 lerini kullanıyorum ve iyiki de manuel araç almışım diyorum.Motor ve vites tepkileri bazen deli edebiliyor.Bilgisayar oyunu oynar gibi devamlı kulakçıkla arabayı kullanıyorum.
    4. Navi sistemi ile gelen cihaz orjinalden çok daha kaliteli ses veriyor.Aynısı radyo içinde geçerli.
    5.Doğru
    6.Şirketim vermedikçe asla almayacağım markadır Vw.Bu kadar net söylüyorum.Sebebi tabiki Doğuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rhye

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    selamlar

    Ziebart ses yalıtımı konusunda bilgisi olan var mı ? ya da yaptıran?

    yeni aldığım c4'e yaptırmak istiyorum ziebart %60 a yakın ses yalıtımına katkısı olur diye iddia ediyor?
    aracta zaten makul bir ses yalıtımı var ama oturduğum ilde yollar berbat olduğu için yol sesine faydası olur mu diye denemek istiyorum.. ama 700tl olduğundan mütevellit önce bir sorayım dedim :)

    sanırım c4 ün ses yalıtımını yetersiz buldunuz ki ses yalıtımına yönelmek isttiyorsunuz.
    Ben bende alalı 5 gün oldu bu aracı malesef tam bir hayal kırıklığı. oysaki kullanıcı yorumları çok olumlu yöndeydi.

    C4 Teknoloji zengini bir araç ama..

    1- Süspansiyon konforu rezalet. Yaylar çok sert. Darbeleri yay değil biz alıyoruz. 180 le viraja girme merakımız yok öyle yollar bu ülkede yok.

    2-motor sesi ve titreşimi iyi izole edilmiş fakat lastik sesi rüzgar sesi için aynı söyleyeceğim şey tam bir hayal kırıklığı.
    120 den sonra ciddi rüzgar sesi var lastik sesi 60 tan sonra başlıyor. Neye göre kime göre ciddi megane 3 e göre 1 yıl binmiştim.

    3- mcp için üzgünüm istanbul trafiginde dur kalklarda kaplumbağa hissi veriyor.

    4- Müzik sistemi 308 gibi kalitesiz.

    5- yakıt tüketimi az.

    6- Golf almadığım için çok pişman oldum.

    Arkadaşında dediği bigi bu araç yoldan kaynanklanan sesleri alıyor.


    C4 almadan test sürüşü yapmamış mıydınız ?
    Yani yukarıdaki maddelerdeki memnuniyetsizlikleriniz az buz değil, hele en az 50.000 TL verip alınan bir araç için.



    Hayır test sürüşü yapmadım kullanıcı yorumları ile aldım. Ben 2012 lerin 2011 lerden farklı yaylara sahip olabileceğini düşünüyorum.
    megane 3 ü verip üzerine 6bin koyup aldığım arabam için çok pişman oldum.

    Megane3 1.5 dci, dyn, 2010, ithal, düz vites, 70bin km, boyasız: 37250 tl ye verdim
    C4 1.6 hdi comfort , 2012, mcp, 30bin km: 43000tl ye aldım.
    İçim yanıyor içim kolay almadım aracı.

    Araba kiralayıp 1 gün tepe tepe kullanmak lazımmış. sonra gidip almak lazımmış. kiraya vereceğim en fazla 100 tl idi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 2 Mayıs 2013; 12:34:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    selamlar

    Ziebart ses yalıtımı konusunda bilgisi olan var mı ? ya da yaptıran?

    yeni aldığım c4'e yaptırmak istiyorum ziebart %60 a yakın ses yalıtımına katkısı olur diye iddia ediyor?
    aracta zaten makul bir ses yalıtımı var ama oturduğum ilde yollar berbat olduğu için yol sesine faydası olur mu diye denemek istiyorum.. ama 700tl olduğundan mütevellit önce bir sorayım dedim :)

    sanırım c4 ün ses yalıtımını yetersiz buldunuz ki ses yalıtımına yönelmek isttiyorsunuz.
    Ben bende alalı 5 gün oldu bu aracı malesef tam bir hayal kırıklığı. oysaki kullanıcı yorumları çok olumlu yöndeydi.

    C4 Teknoloji zengini bir araç ama..

    1- Süspansiyon konforu rezalet. Yaylar çok sert. Darbeleri yay değil biz alıyoruz. 180 le viraja girme merakımız yok öyle yollar bu ülkede yok.

    2-motor sesi ve titreşimi iyi izole edilmiş fakat lastik sesi rüzgar sesi için aynı söyleyeceğim şey tam bir hayal kırıklığı.
    120 den sonra ciddi rüzgar sesi var lastik sesi 60 tan sonra başlıyor. Neye göre kime göre ciddi megane 3 e göre 1 yıl binmiştim.

    3- mcp için üzgünüm istanbul trafiginde dur kalklarda kaplumbağa hissi veriyor.

    4- Müzik sistemi 308 gibi kalitesiz.

    5- yakıt tüketimi az.

    6- Golf almadığım için çok pişman oldum.

    Arkadaşında dediği bigi bu araç yoldan kaynanklanan sesleri alıyor.


    Her insanın araçtan beklentileri farklı olacağı için aracı almadan önce kesinlikle test sürüşü yapmak gerekiyor. Yazdıklarınızdan sadece MCP şanzıman hakkındaki düşüncelerinize katılıyorum. Ben de MCP yerine manuel tercih edenlerdenim ve iyi ki de manuel almışım diyorum.(otomatik araçları kullanmayı sevmem) Arka süspansiyonlarda aşırı bozuk yollarda rahatsız edici küt küt vurması insanı sinirlendiriyor bazı durumlarda ama genel olarak normal yollarda süspansiyonlardan memnunum. Müzik sisteminde sadece radyoya geçince kalitesiz hissi yaratıyor ama USB den şarkı dinlerken müzik kalitesi yeterli seviyede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: rhye

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemunver

    selamlar

    Ziebart ses yalıtımı konusunda bilgisi olan var mı ? ya da yaptıran?

    yeni aldığım c4'e yaptırmak istiyorum ziebart %60 a yakın ses yalıtımına katkısı olur diye iddia ediyor?
    aracta zaten makul bir ses yalıtımı var ama oturduğum ilde yollar berbat olduğu için yol sesine faydası olur mu diye denemek istiyorum.. ama 700tl olduğundan mütevellit önce bir sorayım dedim :)

    sanırım c4 ün ses yalıtımını yetersiz buldunuz ki ses yalıtımına yönelmek isttiyorsunuz.
    Ben bende alalı 5 gün oldu bu aracı malesef tam bir hayal kırıklığı. oysaki kullanıcı yorumları çok olumlu yöndeydi.

    C4 Teknoloji zengini bir araç ama..

    1- Süspansiyon konforu rezalet. Yaylar çok sert. Darbeleri yay değil biz alıyoruz. 180 le viraja girme merakımız yok öyle yollar bu ülkede yok.

    2-motor sesi ve titreşimi iyi izole edilmiş fakat lastik sesi rüzgar sesi için aynı söyleyeceğim şey tam bir hayal kırıklığı.
    120 den sonra ciddi rüzgar sesi var lastik sesi 60 tan sonra başlıyor. Neye göre kime göre ciddi megane 3 e göre 1 yıl binmiştim.

    3- mcp için üzgünüm istanbul trafiginde dur kalklarda kaplumbağa hissi veriyor.

    4- Müzik sistemi 308 gibi kalitesiz.

    5- yakıt tüketimi az.

    6- Golf almadığım için çok pişman oldum.

    Arkadaşında dediği bigi bu araç yoldan kaynanklanan sesleri alıyor.


    C4 almadan test sürüşü yapmamış mıydınız ?
    Yani yukarıdaki maddelerdeki memnuniyetsizlikleriniz az buz değil, hele en az 50.000 TL verip alınan bir araç için.



    Hayır test sürüşü yapmadım kullanıcı yorumları ile aldım. Ben 2012 lerin 2011 lerden farklı yaylara sahip olabileceğini düşünüyorum.
    megane 3 ü verip üzerine 6bin koyup aldığım arabam için çok pişman oldum.

    Megane3 1.5 dci, dyn, 2010, ithal, düz vites, 70bin km, boyasız: 37250 tl ye verdim
    C4 1.6 hdi comfort , 2012, mcp, 30bin km: 43000tl ye aldım.
    İçim yanıyor içim kolay almadım aracı.

    Araba kiralayıp 1 gün tepe tepe kullanmak lazımmış. sonra gidip almak lazımmış. kiraya vereceğim en fazla 100 tl idi.


    MCP için güncellemeden bahsedilmişti. Bu aldığınız araçda yüklü olmayabilir mi acaba?

    Süspansiyon( arka tarafdan gelen ses hariç) ve yalıtım konusunda forumun geneli çok memnundu oysa ki.




  • 
Sayfa: önceki 792793794795796
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.