Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (793. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.895
Cevap
178
Favori
1.739.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 791792793794795
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toplam akaryakıt maliyeti 188 tl. 2 kişi git gel yaptık.Kamil koç bilet fiyatlarına göre 50 tl kişi başı.toplamda 200 tl iken.188 tl ile 12 tl kâr
  • Bugün şehir içi 6 km mesafedeki tüketim değeri 3.6lt gördüm ve şoka girdim. Araç yakmamış resmen koklamış mazotu.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okko

    Arkadaşlar istanbul anadolu yakasında cam filmi yaptıran arkadaşlar var mı ?

    2 sene once on yan camları gecen senede on camı komple maltepe zıebartdan yaptırdım.cok da memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mierin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ocean34

    quote:

    Orijinalden alıntı: mierin

    Selamlar, Navigasyonla ilgili sorularım olacaktı trcitroen forumunu da taradım ancak güncel ve detaylı cevapları bulamadım, belki bizden birileri yardımcı olabilir.

    - navigasyonu taktırdıktan sonra (navimate) konsoldaki aux ve usb girişleri iptal mi oluyor? sanırım torpidodaki usb girişleri kullanmam gerekiyor artık? iphonu bağladığımda navigasyonda klasik windows uyarı ekranlarından cikiyor ve cihazın adını soruyor ancak herhangi birşey yazılamiyor zira klavye yok
    bluetooth ile telefonları (blackberry ve iphone) bağlıyorum ancak usb den cihazlara erişemiyorum.

    - ipod bağladığımda da (usb ile) ipodu görüyor ancak içindeki mp3 leri görmüyor. usb yerine başka bir bağlantı noktası mı kullanmalıyım?

    - haritadan ben de pek çok kullanıcı gibi memnun değilim, iGo veya benzeri bir harita yükleyip de sorunsuz kullanabilen var mıdır? haritayı değiştirmeyi önerir misiniz?

    - son sorum da servisle ilgili, paspas almak için evimin yakınındaki Kozyatağı Daloğlu servise gittim. gitmişken navigasyonla ilgili de bir şeyler sormak istedim. bilgili ve ilgili olduğunu söyledikleri bir arkadaş yönlendirdiler ancak arkadaş navigasyon cihazına uzaylıya bakar gibi bakıyordu, ve sorduğum soruların cevaplarını bulmayı bırakın sorunun ne olduğunu da anlayamadı anadolu yakasında önerebileceğiniz ilgili ve bilgili servisler var mı?




    Kartal Bostancıoğlu na ya da Çekmeköy Bayraktaroğlu na gidebilirsiniz.

    Tesekkurler,

    peki navigasyonla ilgili cevapları olabilecekler var mıdır?

    navıgasyon ıle ılgılı cekmekoy bayraktar yardımcı olabılır.bostancıoglunun bılgısı yok malesef.en son ugradıgımda sordum hala getırmemişlerdi bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    quote:

    Orijinalden alıntı: qubee

    Aracın rengi gümüş gri

    @amadeus99 @ ANKARAKULLANICISI

    bende m.kırmızı da sandım. çünkü bu tür bi probleme en müsayit renk m.kırmızı gibi geliyor.
    gümüş gri olması ayrıca şaşırttı

    mercan da yok çok şükür.boya farkı parası verdık bıde problem cıkarsa yıkarım başlarına cıtroenı:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: qubee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kml-Zng

    quote:

    Orijinalden alıntı: qubee

    Arkadaşlar kaputta boya kabarması sorunu yaşayan oldu mu hiç?

    Ben de kaputun önünde ufacık bi yerde var bu sorun. İleride büyür dökülür diye tırsıyorum açıkcası. Aracın normal garantisi bitti ama boya garantisi 1 yıl daha var. Şikayet.com da ve bazı yabancı forumlarda da kaputta bu sorunu yaşayanlar bir hayli var. Servis kaputu komple değiştiriyormuş. Bu da beni endişelendiriyor. Kaputu değiştirirsem aracın değeri düşer diye korkuyorum. Belki servisten kaputun fabrikasyon hatası nedeniyle değiştirildiğine dair bi yazı alınabilir.

    Forumda bulunan arkadaşlardan bu problemi yaşayan varsa nasıl çözdüler söyleyebilirlerse çok sevinirim.

    söylemiş oldugunuz problem bir serıde ve bazı renklerde ortaya cıkmıs fabrıkasyon hatası.servıs mudurunden aldıgım bılgı bu yonde.hala garantınız devam edıyorsa garantınızden degıstırmenızı onerırım.zira o kabartı ilerliyor bilginiz olsun.citroen amblemının hemen ustunden baslıyor genelde ve o cevreye yayılıyor.kotu bırkac ornek gorme fırsatım oldu.

    şunuda eklemek isterim kaput alumınyum malzeme oldugu için tamır ve boya soz konusu olmuyor.o yuzden değişim dışında sorunun çözülebilme ihtimali yok gibi birşey.

    Aynen dediğiniz gibi amblemin hemen üstünde. Eğer dediğiniz gibi yayılıyorsa değiştirteyim ben.

    boya garantisi sanırım 3 yıl ama bu üretici kaynaklı bir sorun. 3 yıldan sonra olsa bile servisin değiştirmesi gerekir.

    bende merak ettim hangi renklerde var bu sorun acaba. servisten belge alırsanız değerini etkilemez aracın.

    arkadaşlar özellikle metalık gri,uzay gri,beyaz renkli araç sahibi olanlar zaman zaman citroen amblemının ustundekı üçgen bolgeye baksınlar.bu problemle karsılasma rısklerı olabılır.kucuk bır boya kabartısı var olsa dahı zamanla yayılabılıyor bılgınız olsun.

    bu soylemıs oldugum renklerde cogunlukda ama dıger renk sahıplerının bakmasında da fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_

    Merhabalar, arkadaşımın elinde yeni C4 Exclusive modelinin krom anahtarı var ve satmak istiyor. Anahtar kısmı ve kod uyarlaması alıcı tarafından yapılacak, fiyat olarak 165 lira istiyor. Telefon numarasından kendisine ulaşabilirsiniz. 0535 484 53 50

    bahsettiğin anahtarın fotoğrafını görmek isteriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Dun c4 1.6hdi comfort mcp plus paket 2012 29binde boyaziz.43 kuruş saydim. Sizce fiyat nasil.
    Ilk izlenimler:
    Sessiz.
    Sert suspansiyonlu. Yol tutus iyi.
    Donus capi biraz buyuk.
    Mcp gaza gec ve kararsiz tepkiler veriyor. Ama kalkis iyi.
    Muzik sistemi rezalet. Kulakli biri hemen.
    Eski aracim megane 3 1.5 dci ithaldi.
    C4 ten daha sesliydi. Motor titresimi rahatsiz eder boyuttaydi.
    Suspansiyon daha yumuşakti.
    Donus capi kucuktu daha kivrakti.
    Muzik sistemi daha iyiydi.

    Ikisininde artilari eksileri mevcut.

    Birde golfu denemek isterdim doğrusu.
    Ne c4 ne de megane 3 tam olmamis. C4 asiri sert suspansiyonlu bence en azindan 2012 ler boyle.


    c4 sert süspansiyon hımm ve megane'nin dönüş çapı daha iyi tekrar hımm.

    valla megane'de yumuşak süspansiyonludur c4'de yumuşak süspansiyonludur. lastik havalarına bir bakın. fazla şişirmişlerse öyle gelmiş olabilir.

    c4 dönüş çapı 10.7 metre
    megane 3 dönüş çapı 10.95 metre araca alıştıkça dönüş çapı konusunda yanıldığınızı anlarsınız.

    fiyat iyi hayırlı olsun.

    Dönüş çapı yanlış hissedilebilir. bu konuda hemfikirim.
    Fakat 1 yıl binip indiğim megane 3 ten çok daha sert yaylara sahip olduğuna hiç şüphem yok.
    Evimin aynı bozuk yollarını her gün megane 3 le geçerken darbeleri nasıl emdiğini aynı yolda c4 ün tepkisinin çok sert olduğunu tüm vicudumuzun nasıl sarsıldığını bizzat çok net gördüm.
    belki ilk çıkan seri 2011 ler yumuşak yaylı olabilir diye düşünüyorum bende aracı alırken bozuk yollarda konfor bekleyenlerdendim hemde araçta michelin enerji lasttikler varken.
    Lastik havaları önler 32, arka 31 psi.

    İstanbul trafiğinde de vites değişim hızı önemli diye düşünüyorum. mcp gayet yavaş kalabiliyor.
    Bunlar eksileri
    Eger bu sıkıntıları bana yaşatmasaydı mükemmel diye bileceğim bir aracım olacaktı.

    hoca çok kötü olması lazım yolun, tramway yolunun üstünden geçerken falan bayaa sarsılıyorum ben ama o da normal. ancak d sınıfı avensis falan olacak da sarsılmayacaksın. arnavut kaldırımında bile sarsmıyor araç.

    mcp konusuna alışırsınız. olmadı kulakçıklar her zaman kullanılıyor.




  • Kimse sayfaya araç resimleri paylaşmıyor. Bir kaç resim benden gelsin biraz sayfa canlansın.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008

    quote:

    Orijinalden alıntı: baranyc

    öncelikle herkeze merhaba..
    bir süredir araba arayışındayım a3 ten fiyattan dolayı vazgeçince ds4 ve c4 ilgimi çekmeye başladı ve bu başlıkta baya yazı okudum..
    sizlerden bir ricam olucak iki araç arasında kararsız kaldım lütfen fikirlerinizi yazarsanız memnun olurum..
    ds4 style paket km 25000 bin civarı cam tavanlı 2012 model fiyat 52500..
    c4 exclusıve paket km 25000 bin civarı cam tavanlı 2012 model fiyat 52500..
    sizce hangisini seçmeliyim kararsız kaldım açıkçası..

    iki aracında kullanım olarak hiçbir farkı yok motor-vites aynı. ds4 ün style paket donanımını bilmiyorum ama exclusive pakette yok yok, ikinci olarak araçları satmak istediğin zaman C4ü daha çabuk satarsın, çünkü ds4 daha spor bir araç, arka camları açılmaz, kapıları küçük ve arka oturumu daha dar, yani alıcı yelpazen daralıyor. yazdıklarımdan dolayı tereddütün yoksa ds4 görsel olarak daha hoş, ama gidip bayide de bakmanı tavsiye ederim. aracı bir test etmende de fayda var

    ilginize teşekkürler..
    ds4 ten dediğiniz konulardan dolayı şimdilik vazgeçtim gibi,c4 fena değildi arabayı dün gördüm bikaç çizik dışında fena değildi..
    aslında büyük bir şok yaşadım araç cam tavan ama tavanın açılmadığını aracı gördüğümde öğrendim :) çokta yadırgadım bence saçma yapmışlar tavan açılsa harika olurmuş..
    ama yinede c4 aramaya devam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Bugün şehir içi 6 km mesafedeki tüketim değeri 3.6lt gördüm ve şoka girdim. Araç yakmamış resmen koklamış mazotu.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Çok güzel değerler. Tebrikler. Otomobil genelde epey ses getirdi. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Kimse sayfaya araç resimleri paylaşmıyor. Bir kaç resim benden gelsin biraz sayfa canlansın.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Beyaz güzel duruyor C4 de
    Hocam ben resim paylaşmayı bi türlü çözemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Dun c4 1.6hdi comfort mcp plus paket 2012 29binde boyaziz.43 kuruş saydim. Sizce fiyat nasil.
    Ilk izlenimler:
    Sessiz.
    Sert suspansiyonlu. Yol tutus iyi.
    Donus capi biraz buyuk.
    Mcp gaza gec ve kararsiz tepkiler veriyor. Ama kalkis iyi.
    Muzik sistemi rezalet. Kulakli biri hemen.
    Eski aracim megane 3 1.5 dci ithaldi.
    C4 ten daha sesliydi. Motor titresimi rahatsiz eder boyuttaydi.
    Suspansiyon daha yumuşakti.
    Donus capi kucuktu daha kivrakti.
    Muzik sistemi daha iyiydi.

    Ikisininde artilari eksileri mevcut.

    Birde golfu denemek isterdim doğrusu.
    Ne c4 ne de megane 3 tam olmamis. C4 asiri sert suspansiyonlu bence en azindan 2012 ler boyle.


    c4 sert süspansiyon hımm ve megane'nin dönüş çapı daha iyi tekrar hımm.

    valla megane'de yumuşak süspansiyonludur c4'de yumuşak süspansiyonludur. lastik havalarına bir bakın. fazla şişirmişlerse öyle gelmiş olabilir.

    c4 dönüş çapı 10.7 metre
    megane 3 dönüş çapı 10.95 metre araca alıştıkça dönüş çapı konusunda yanıldığınızı anlarsınız.

    fiyat iyi hayırlı olsun.

    Dönüş çapı yanlış hissedilebilir. bu konuda hemfikirim.
    Fakat 1 yıl binip indiğim megane 3 ten çok daha sert yaylara sahip olduğuna hiç şüphem yok.
    Evimin aynı bozuk yollarını her gün megane 3 le geçerken darbeleri nasıl emdiğini aynı yolda c4 ün tepkisinin çok sert olduğunu tüm vicudumuzun nasıl sarsıldığını bizzat çok net gördüm.
    belki ilk çıkan seri 2011 ler yumuşak yaylı olabilir diye düşünüyorum bende aracı alırken bozuk yollarda konfor bekleyenlerdendim hemde araçta michelin enerji lasttikler varken.
    Lastik havaları önler 32, arka 31 psi.

    İstanbul trafiğinde de vites değişim hızı önemli diye düşünüyorum. mcp gayet yavaş kalabiliyor.
    Bunlar eksileri
    Eger bu sıkıntıları bana yaşatmasaydı mükemmel diye bileceğim bir aracım olacaktı.

    hoca çok kötü olması lazım yolun, tramway yolunun üstünden geçerken falan bayaa sarsılıyorum ben ama o da normal. ancak d sınıfı avensis falan olacak da sarsılmayacaksın. arnavut kaldırımında bile sarsmıyor araç.

    mcp konusuna alışırsınız. olmadı kulakçıklar her zaman kullanılıyor.

    amadeus bu yorumlar sana tanıdık geldimi acep ..aynısını ben yazmıştım sen yine kağıt üstü verilerle itiraz etmiştin...megane II veya III kullan c4'ün traktör olduğunu anlarsın diyomda dinlemiyon bi türlü..ha arkadaşında benimde dediğiiz şey aynı. yumuşak süspansiyon konfor veriyor ancak araç yol tutmuyor..tercihim süspansiyon anlamında c4 elbette..yazılanları boşver kullanıcı her zaman daha bilgilidir bu araçın dönüşü megane göre oldukça yüksek inan bana..antepe gittim bu pazar adıyamana gidiyorum adapazarı bilecik yapacam bi antalya ayarlayamadım ki bi çayını içelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ocean34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Bugün şehir içi 6 km mesafedeki tüketim değeri 3.6lt gördüm ve şoka girdim. Araç yakmamış resmen koklamış mazotu.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Çok güzel değerler. Tebrikler. Otomobil genelde epey ses getirdi. :)

    Eyvallah, teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Kimse sayfaya araç resimleri paylaşmıyor. Bir kaç resim benden gelsin biraz sayfa canlansın.


    Beyaz güzel duruyor C4 de
    Hocam ben resim paylaşmayı bi türlü çözemedim

    1.http://www.hizliresim.com/ siteye girip istediğiniz resmi yükleyin.
    2. Yükleme işlemi bittikten sonra ekrana linkler çıkar. Doğrudan erişim yazan yerdeki linki kopyalayın mesajınıza yapıştırın.
    3. Mesajınıza yapıştırmış olduğunuz linki tümünü seçip yukarıda S image butonuna tıklayın, bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baranyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan008

    quote:

    Orijinalden alıntı: baranyc

    öncelikle herkeze merhaba..
    bir süredir araba arayışındayım a3 ten fiyattan dolayı vazgeçince ds4 ve c4 ilgimi çekmeye başladı ve bu başlıkta baya yazı okudum..
    sizlerden bir ricam olucak iki araç arasında kararsız kaldım lütfen fikirlerinizi yazarsanız memnun olurum..
    ds4 style paket km 25000 bin civarı cam tavanlı 2012 model fiyat 52500..
    c4 exclusıve paket km 25000 bin civarı cam tavanlı 2012 model fiyat 52500..
    sizce hangisini seçmeliyim kararsız kaldım açıkçası..

    iki aracında kullanım olarak hiçbir farkı yok motor-vites aynı. ds4 ün style paket donanımını bilmiyorum ama exclusive pakette yok yok, ikinci olarak araçları satmak istediğin zaman C4ü daha çabuk satarsın, çünkü ds4 daha spor bir araç, arka camları açılmaz, kapıları küçük ve arka oturumu daha dar, yani alıcı yelpazen daralıyor. yazdıklarımdan dolayı tereddütün yoksa ds4 görsel olarak daha hoş, ama gidip bayide de bakmanı tavsiye ederim. aracı bir test etmende de fayda var

    ilginize teşekkürler..
    ds4 ten dediğiniz konulardan dolayı şimdilik vazgeçtim gibi,c4 fena değildi arabayı dün gördüm bikaç çizik dışında fena değildi..
    aslında büyük bir şok yaşadım araç cam tavan ama tavanın açılmadığını aracı gördüğümde öğrendim :) çokta yadırgadım bence saçma yapmışlar tavan açılsa harika olurmuş..
    ama yinede c4 aramaya devam..

    hocam c4 exclusive alırken bende cam tavan açılsa daha iyi olur diye düşünmüştüm. Bi arkadaşım şöyle demişti; açılan tavan fitillerine biriken pislikleri temizlemek çok zahmetli imiş,ayrıca aracın krem koltuklarını her seferinde batırıyomuş, bir de i30un tavanı açılıyor,onlarda da kronik sorun cam tavan tıkır tıkır ses yapıyormuş, i30 forumunda okumuştum.sonuçta açılmasa da cam tavan mükemmel bişey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ekim ayında tanıtılacak olan yeni 308. Kasa olarak bizim araçlara çok benziyor.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Ekim ayında tanıtılacak olan yeni 308. Kasa olarak bizim araçlara çok benziyor.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Evet andiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen C4 II ve DS4 2011-2017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kameraman1 -- 1 Mayıs 2013; 18:50:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Ekim ayında tanıtılacak olan yeni 308. Kasa olarak bizim araçlara çok benziyor.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Güzel olmuş, Peugeot doğruyu buldu. Belki de Citroen tasarımcıları yapmıştır. :D




  • 
Sayfa: önceki 791792793794795
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.