Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (77. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
28.893
Cevap
179
Favori
1.738.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmlmj23

    Merhaba Citroen dostları,

    Fransız arabasından nefret eden birisi olarak dış görüntüsüne açık olarak test sürüşü dahi yapmadan saiparişini verdiğim 92Hp dizel confort aracıma perşembe günü kavuştum. Son fiyatları gördükten sorna çok mutluyum çünkü sıkı bir pazarlığın neticesinde 41.700TL ye almıştım aracı.

    arabanın dış görünüşü, konsol dizaynı, tasarım mükemmelliklerinin yanında sürüş keyfi muhteşem.

    şuan için yol elverdiği sürece aracın ekranında yazan vites değişimine dikkat ederek kullanıyorum. ama sanırsam fransız İstanbul'da yolların genelinin yokuş olmasını hesaba katmamış :)

    herkese kazasız belasız keyifli yolculuklar



    neden yokuşları çıkamıyormusun , ben 120 la girdiğim yokuşu 160 la bitirebiliyorum :) gaza basarken korkma rodaj filan yok




  • Az önce Michelin bayisinde lastiklerimin hava basıncını ölçtürdüm. 50 psi cikti. 225lik lastikte Ön ve arkaların 32 ye ayarlanması gerektiğini belirtip bu değerlere ayarladılar. Sürüş keyfi bariz olarak artti. Ayrıca bayi arabaya ve jantlara hayran kaldı. Ki bayide yüz çeşide yakın jant vardı. Citroen çok iyi araba yapmış diyip, jantlar fabrika çıkışımı diye sordular.
  • benim öyle jant fantazım yoktur ama exclusıve in jantları gerçekten çok güzel görünüyor.boston 16 inç le degiştirsek ne kadar fark isterler acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagrimir
    bende aynı araçtan almak istiyorum. kör nokta fonksiyonu çok hoşuma gitti. genel olarak araçtan memnunmusunuz?


    Evet gerçekten memnunum.

    Dizaynı, kokpiti, gösterge paneli, farklı özellikleri, saklama gözleri, koltukları, estetiği, yol tutuşu ve sesi yönünden sınıfındaki bir çok araçtan daha iyi diyebilirim.

    Şuana kadar 1 haftada 650 km yol yaptım, daha 380 km yol yapacak olarak gösteriyor, muhtemelen 1 depo ile 900-1000 km arasında bir yol yapmış olacak, belkide geçecek.

    Bunların hepsini bir araya koyduğumda iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum, şu aşamada tek düşünce umarım bu sessizlik ve dayanım 3-5 yıl daha devam eder.

    Exclusive'i almamın tek nedeni jantlarıydı, her baktığımda bir o kadar hoşuma giden bir jant yapısı var. Nazar değdirmeyeyim diye bakmıyorum
    Cam tavan ve kör nokta ise ekstra olmuş oldu, zaten hangi araç varsa onu almak durumundasın yoksa istediğin gibi bir araç bulman zor.

    Ayrıca cam tavan ı ilk etapta çok önemsemememe rağmen, kullandıkça çok daha keyif alıyorum, özellikle arka koltukta oturanlar için araç içi seyahati farklı bir eğlenceye dönüştürüyor.

    Kör nokta gayet başarılı, aynada yanıp sönen bir ışık olmasına bir süre sonra alışıyorsun, bir iki defa da yola girerken onun sayesinde daha dikkatli olmamı sağladı.
    Bence araçta bulunmasında fayda var, mercedesin üst sınıflarında olan bir özellik, tercih edebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INCARA -- 6 Ağustos 2011; 17:29:59 >




  • inşallah aynı aracı bulurum. bu aracı bulamazsam leon fr sipariş edeceğim.
  • arkadaşlar 40 bin tl param war tabi kredi ile olucak bi kısmı bu paranın önereceğinz araçlar nelerdir sıfır km olarak şimdiden teşekkür ederim ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracy299

    arkadaşlar 40 bin tl param war tabi kredi ile olucak bi kısmı bu paranın önereceğinz araçlar nelerdir sıfır km olarak şimdiden teşekkür ederim ..


    c4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33


    quote:

    Orijinalden alıntı: cmlmj23

    Merhaba Citroen dostları,

    Fransız arabasından nefret eden birisi olarak dış görüntüsüne açık olarak test sürüşü dahi yapmadan saiparişini verdiğim 92Hp dizel confort aracıma perşembe günü kavuştum. Son fiyatları gördükten sorna çok mutluyum çünkü sıkı bir pazarlığın neticesinde 41.700TL ye almıştım aracı.

    arabanın dış görünüşü, konsol dizaynı, tasarım mükemmelliklerinin yanında sürüş keyfi muhteşem.

    şuan için yol elverdiği sürece aracın ekranında yazan vites değişimine dikkat ederek kullanıyorum. ama sanırsam fransız İstanbul'da yolların genelinin yokuş olmasını hesaba katmamış :)

    herkese kazasız belasız keyifli yolculuklar



    neden yokuşları çıkamıyormusun , ben 120 la girdiğim yokuşu 160 la bitirebiliyorum :) gaza basarken korkma rodaj filan yok


    yokuşları çıkmada problem yok. ama göstergede belirttiği anda vites değiştirirsek, araba hayatta çıkmaz rampa :))

    çok düşük devirde vites yükselt uyarısı veriyor.




  • Merhaba arkadaşlar,

    daha önce 2007 GOLF 1.6 FSI Comfortline kullanıyorduk sattık.

    Yeni C4 ilgimi çekiyor.

    1.6 e-HDİ Exclusive MCP düşünüyorum.

    bugün bayide yakından inceledim ve oldukça beğendim.

    sormak istediğim C4 konfor ve kalite olarak Golf'ü aratır mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tracy299

    arkadaşlar 40 bin tl param war tabi kredi ile olucak bi kısmı bu paranın önereceğinz araçlar nelerdir sıfır km olarak şimdiden teşekkür ederim ..



    c4 1.6 hdi 92 hp... bu parayla alabileceğin dizel en iyi b sınıfı araç polo... ben sana c sınıfı öneriyorum :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr38 -- 6 Ağustos 2011; 21:29:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GRh+

    Merhaba arkadaşlar,

    daha önce 2007 GOLF 1.6 FSI Comfortline kullanıyorduk sattık.

    Yeni C4 ilgimi çekiyor.

    1.6 e-HDİ Exclusive MCP düşünüyorum.

    bugün bayide yakından inceledim ve oldukça beğendim.

    sormak istediğim C4 konfor ve kalite olarak Golf'ü aratır mı ?


    Golfün süspansiyon sistemini bilmiyorum ama ferahlık ve konfor anlamında kesinlikle golfü arayacağınızı düşünmüyorum.
  • ben de c4 ün sessizlik ve atak olarak sınıfının en iyisi olduğunu söyleyebilirim.sessizlik konusunda golf te iyiymiş bu arada belirtiim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalkin


    quote:

    Orijinalden alıntı: GRh+

    Merhaba arkadaşlar,

    daha önce 2007 GOLF 1.6 FSI Comfortline kullanıyorduk sattık.

    Yeni C4 ilgimi çekiyor.

    1.6 e-HDİ Exclusive MCP düşünüyorum.

    bugün bayide yakından inceledim ve oldukça beğendim.

    sormak istediğim C4 konfor ve kalite olarak Golf'ü aratır mı ?


    Golfün süspansiyon sistemini bilmiyorum ama ferahlık ve konfor anlamında kesinlikle golfü arayacağınızı düşünmüyorum.


    59 binlik full c4 ile golfün donanımlarını karşılaştırabilirmisin ?

    donanım olarak c4 daha iyi

    ama sağlamlık bakımından golf daha iyi gibi duruyor,

    kendini golfünü yaratta 68 bine gelen bir rakam oluyor üstelik otomatik vites yok gördüğüm kadarıyla
    c4 fulu enson 59 bine filan geliyor arta kalan 9 bin golfün sağlamlığı ve marka değerine tekabül eder ki birde 5 bine tekabul eden otomatik vites var!
    ama hangisi iyi bunu kullananlar bilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN


    quote:

    Orijinalden alıntı: tracy299

    arkadaşlar 40 bin tl param war tabi kredi ile olucak bi kısmı bu paranın önereceğinz araçlar nelerdir sıfır km olarak şimdiden teşekkür ederim ..


    c4


    c4 kullanıcılarına sorarsan tabi c4 ww cilere sorarsan ww sen seç bence
  • 55900 olan 2011 fiyatı, 57250 ise 2012...
  • kısaca c4


    YENİ C4 HYBRİD SEÇENEĞİ İLE YOLLARDA

    Editör Korhan Önder

    Son yıllarda atakta olan Fransız markası Yeni C4 ile de iddialı.
    YENI C4 GENIŞ BAGAJ VE IÇ HACMI, ÇEVREYE DUYARLI VE EKONOMIK MOTOR SEÇENEKLERI ILE BÜYÜK BIR MÜŞTERI KITLESININ BEKLENTILERINE CEVAP VERMEYI HEDEFLIYOR. YENI CITROEN C4’ÜN ZARIF GÖVDE HATLARINI; ARACA ENTEGRE EDILMIŞ KROMAJ AYRINTILAR, DINAMIK ÖN FARLAR VE HAFIF ALAŞIMLI IŞILTILI JANTLAR SÜSLÜYOR.
    YENI CITROEN C4’ÜN VE GENIŞ IÇ HACMI ILE BIRLIKTE KOMPAKT DIŞ ÖLÇÜLERI DE FERAHLIK VE ÇOK AMAÇLI KULLANIM IMKÂNI SUNUYOR. UZUNLUĞU 4,33 M, GENIŞLIĞI 1,79 M, YÜKSEKLIĞI ISE 1,49 M OLAN YENI C4 ESKI MODELE GÖRE SADECE 5 CM DAHA UZUN, 2 CM DAHA GENIŞ VE 3 CM DAHA YÜKSEK. SINIFININ EN BÜYÜĞÜ OLAN 408 LITRELIK BAGAJ HACMI, KULLANIŞLI KÜBIK ALANLARI VE TABAN SEVIYESININ DAHA DÜŞÜK OLMASI SEBEBIYLE DAHA KOLAY BIR YÜKLEME FONKSIYONU SUNMASI YENI CITROEN C4’ÜN ÖNE ÇIKAN ÖZELLIKLERI.

    YENI CITROEN C4, MÜŞTERILERIN FARKLI BEKLENTI VE IHTIYAÇLARINA HITAP EDEBILMEK AMACIYLA ATTRACTION, CONFORT VE EXCLUSIVE OLMAK ÜZERE 3 FARKLI DONANIM SEVIYESI VE 1.4 VTI 95 HP M/T, 1.6 VTI 120 HP M/T – BVA, 1.6 HDI 92 HP M/T, 1.6 HDI 112 HP M/T, 1.6 E-HDI 112 HP MCP VE 1.6 THP 156 HP MCP OLMAK ÜZERE TOPLAMDA 9 VERSIYON ILE SATIŞA SUNULUYOR. EN BAZ MODEL OLAN C4 1.4 VTI 95HP ATTRACTION 33.900 TL’YE SATILACAK. OTOMATIK VITES 1.6 VTI 120HP CONFORT MODELIYSE 39.900 TL’LIK FIYAT ETIKETI TAŞIYOR. DIZEL MODELLERIN BAŞLANGIÇ FIYATI ISE 38.400 TL OLARAK BELIRLENMIŞ
    BIZDE TESTIMIZDE 1.6 LITRE VE YENI MICRO HYBRID TEKNOLOJISININDE KULLANILDIĞI DIZEL OTOMATIK VERSIYONU TEST ETTIK.

    CITROEN’IN YENI E-HDI AKTARMA MEKANIZMALARIYLA TÜKETICIYE SUNULAN YENI C4, KARBONDIOKSIT EMISYONUNU ILK MODELLERDE 109G/KM’YE, GELECEKTEKI MODELLERDE ISE 99 G/KM’YE INDIREN YENI NESIL STOP & START SISTEMINE DE SAHIP. YENI CITROEN C4’DE KULLANILAN MICHELIN ENERGY SAVER LASTIKLERI DE EMISYONUN DÜŞÜRÜLMESINE VE YAKIT EKONOMISINE ÖNEMLI ORANDA KATKI SAĞLIYOR.


    YENI CITROEN C4 E-HDI MOTOR, 100 KM’DE ŞEHIR DIŞI KULLANIMDA 3,8 LT, ŞEHIR IÇI 4,7 LT, ORTALAMADA ISE 4,2 LT YAKIT TÜKETIMI ILE SEGMENTINDEKI EN IYI YAKIT TÜKETIM DEĞERLERINDEN BIRISINE SAHIP.
    BUNUN YANI SIRA, STOP&START TEKNOLOJISI SAYESINDE, ÖZELLIKLE ŞEHIR IÇI YOĞUN TRAFIKTEKI KULLANIMLARDA, MOTORU DURDURARAK, GEREKSIZ YERE MOTORUN ÇALIŞMASINI ÖNLÜYOR. DIZEL ARACIMIZDA ILK DIKKAT ÇEKEN SESSSIZ ÇALIŞMA OLDU .GENIŞLEYEN KAS VE IÇ HACİME RAGMEN ARAÇ YERE DAHA SAĞLAM BASAN VE OTURAKLI BIR GÖRÜNÜMÜE KAVUŞMUŞ.


    C4 ÜN 408 LITRELIK BAGAJI IDDIALI OLDUĞU YERLERDEN BIRI... BU HATCHBACK KAROSERLI C SINIFI ARAÇLAR ARASINDAN EN BÜYÜK OLMA ÖZELLIĞI TAŞIYOR. C4’ÜN DIZEL VERSIYONLARINDA MCP ISMINDE, OTOMATIKLEŞTIRILMIŞ BIR MANUEL ŞANZIMAN GÖREV YAPIYOR.

    PARMAKLA DAHI DEĞIŞTIRILEBILEN BU SYSTEM BENZER TEKNOLOJIYE SAHIP ŞANZIMANLARA GÖRE BAŞARILI ÇALIŞIYOR MCP SISTEMI YINE DE KLASIK OTOMATIK ŞANZIMANIN SUNDUĞU KONFORU YAKALAYAMIYOR. ŞANZIMANIN VITES KOLU TAM BIR TASARIM ŞAHESERI. VARLIĞI ILE YOKLUĞU BIR DESEK YERIDIR. DIREKSIYON ARKASINDAKI KULAKÇIKLAR YARDIMIYLA VITES ARTIRMAK VE DÜŞÜRMEK MANUEL OLARAKTA MÜMKÜN, F1 ŞANZIMAN YERLEŞTIRILMIŞ.

    YAKIT TÜKETIMINDE DIZELIN YANINDA, HDI MOTOR VE MCP ŞANZIMAN IKILISINI IYI HARMANLAYAN MARKA EKONOMIK SÜRÜŞLER VAAD EDIYOR.

    ÖZELLIKLE ŞEHIR IÇINDEKI DURAKLAMALARDA DEVREYE GIREN START-STOP SISTEMINI SÜRÜŞDE SERI ÇALIŞMASI VE PERFORMANSI BAŞARILI GÖZÜKTÜ. ARACIN YOL HAKIMIYETI DAHA STABIL VE BAŞARILI VE TABII DAHA ONCE DIKKAT ÇEKEN VE BAZI KULLANANLARI ARAÇTAN SOĞUTAN SABIT DIREKSIYON GÖBEĞI UYGULAMASINDAN YENI MODELDE VAZGEÇILMIŞ. DIREKSIYON BÜTÜNÜYLE DÖNÜYOR VE GÖSTERGELER KONSOLUN ORTASI YERINE ALIŞTIĞIMIZ YERINDE VE BU DA IYI BIR GELIŞTIRME OLARAK YORUMLANABILIR.

    ÖN DASHBOARDIN DURUŞU VE KALITESI OLDUKÇA SAĞLAM VE IYI MALZEMEDEN YAPILMIŞ ÖN CAMIN YOLA HAKIMIYETI DE YERINDE.

    ARAÇTA KAPI IÇ DÖŞEMELER DERI KAPLAMA... KOLTUKLARI VE DÖŞEMELERI GÜZEL DÜŞÜNÜLMÜŞ.. ZATEN ARABANIN IÇINE OTURUNCA HEMEN KALITE HISSI YARATIYOR . 3 KADEMELI YÜKSELEBILEN KOL DAYAMA, ELEKTRIKLI PARK FRENI YERLI YERINDE VE KULLANIŞLI.. ARKA KOLTUK DIZ MESAFESI VE BAŞ MESAFESI OLDUKÇA IYI.. ARABANIN ARKASI VE ÖNÜ GAYET FERAH VE GENIŞ.. BAGAJ IÇERISINDE 12 VOLTLUK ELEKTRIK SOKETI VE YERINDEN ÇIKARILIP KULLANILABILEN EL FENERI MEVCUT. .BAGAJI SEDAN ARAÇLARINKI ARATMAYACAK DERECEDE BÜYÜK VE KULLANIŞLI..

    ARACIN DIREKSIYONUNDA BIR SÜRÜ TUŞ VAR.. MP3 VE RADYOYA, HIZ SABITLEME VE HIZ SINIRLIYICIYA VE ARABANIN DIĞER ÖZELLIKLERINE DIREKSIYON ÜZERINDEN MÜDEHALE EDEBILIYORSUNUZ..YINE DIREKSIYON ÜZERINDE GECE SÜRÜŞ MODU DEDIĞIMIZ BIR TUŞ SAYESINDE GÖSTERGE IŞIKLARINI KAPATABILIYORSUNUZ, KADRAN IŞIKLANDIRMA SEVIYESINI YAPABILIYORSUNUZ.. YINE DIREKSIYON ÜZERINDEKI BIR TUŞ SAYESINDE ARABANIN KABIN IÇI IŞIKLNADIRMA LAMBALARINI (ÖN VE ARKA DAHIL) TEK TUŞLA ISTEDIĞINIZ ANDA YAKIP KAPATABILIYORSUNUZ. AYRICA ÖN GÖĞÜSLÜĞE SOL TARAFA START-STOP ÖZELLIĞINI IPTAL ETMEK IÇIN, ESP YI VE ARKA PARK SENSÖRLERINI IPTAL ETMEK IÇIN AYRICA DEPO KAPAĞINI IÇERIDEN AÇABILMEK IÇIN TUŞLAR KONMUŞ..

    ARABADA GÜNDÜZ FARLARI, EŞIK AYDINLATMA ÖZELLIĞI VE VIRAJ IÇI AYDINLATMA SISTEMI DE VAR..İSTEDIĞINIZ ZAMAN BU ÖZELLIKLERI IPTAL DE EDEBILIYORSUNUZ.. 4 ÇEŞIT POLIFONIK SES ÖZELLIĞI SAYESINDE ARACIN UYARI SESLERINI SIKILDIĞINIZ ZAMAN DEĞIŞTIRME IMKANINIZ VAR..ARACIN KAPILARINI KUMANDA ILE KILITLEDIĞINIZDE YAN AYNALAR AYNI C5'DE OLDUĞU GIBI KENDILIĞINDEN KATLANIYOR VE AYNA ALTLARINDAKI LED AYDINLATMA SAYESINDE KAPILARI AÇTIĞINIZDA BASACAĞINIZ YER AYDINLANIYOR..
    ARAÇ 190 KM LIK HIZA RAHATLIKLA ULAŞIYOR VE 0-100 KM HIZLANMA SÜRESİ 11 SANİYE.

    GÜVENLİK OLARAK ARAÇTA ABS, EBD,EBA, ESP VE ASR E HDİ PAKETTE STANDART OLARAK SUNULUYOR .

    BUNUN YANINDA SÜRÜCÜ- YOLCU, ÖN YAN VE PERDE HAVA YASTIKLARI, START -STOP SİSTEMİ, ELEKTRİKLİ PARK FRENİ,SOĞUTMALI TOPRİDO, YOL BİLGİSAYARI, HIZ SABİTLYECİ, MP3 UYUMLU RADYO CD ÇALAR, ÖN SİS FARI VE VİRAJ AYDINLATMA SİSTEMİ STANDART OLARAK SUNULUYOR.




  • Arkadaşlar Merhaba,

    Dün İntercity'ye eski aracımın küçük hasarlarını beyan etmeye ve terslim tutanağını hazırlatmaya gittim. Bizim şirketten yeni araçların salı günü teslim ediliceği söylendiği için yeni C4'ümü almak gibi bir beklentim yoktu. İntercity'ye vardığımda görevli arkadaşlar araçların hazır olduğunu o an teslim alabileceğimi söyleyince inanın havalara uçtum. Aracımı aldiktan sonra dün yaklaşık 70 kilometre otoyol+ şehir içi yol yaptım. focus ile karşılaştırmak gerekirse. yol tutuş birebir aynı ve direksiyon çok az daha hissiz geldi bana. Ama zamanla alışılacak bir durum. Otomatik vites düz vitesden sonra inanılmaz konforlu geliyor. 1-2 geçişlerindeki kafa sallama benim manuel vitesle salladığımdan daha az. Malum İzmir çok sıcak olduğundan dolayı start-stop klimanın yoğun enerji ihtiyacı dolayısı ile devreye girmiyor. Ama klıma Fokus'dan bayağı güçlü içerisini çok çabuk soğutuyor. Dün interciyt'de benim arabanın yanında yeni Focus vardı ve iki arabayı görsel olarak karşılaştırdık. Focus bagajı güya sedan olmasına rağmen C4'den inanılmaz küçük ve dar. ön konsol'da fiesta konsolu gibi duruyor va arabayı ucuzlatıyor. focusu'da C4 ile karşılaştırdıktan sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi tekrar anlarım.

    Selamlar

    Citroen C4 e-hdi MCP comfort.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Masteryoda_

    Arkadaşlar Merhaba,

    Dün İntercity'ye eski aracımın küçük hasarlarını beyan etmeye ve terslim tutanağını hazırlatmaya gittim. Bizim şirketten yeni araçların salı günü teslim ediliceği söylendiği için yeni C4'ümü almak gibi bir beklentim yoktu. İntercity'ye vardığımda görevli arkadaşlar araçların hazır olduğunu o an teslim alabileceğimi söyleyince inanın havalara uçtum. Aracımı aldiktan sonra dün yaklaşık 70 kilometre otoyol+ şehir içi yol yaptım. focus ile karşılaştırmak gerekirse. yol tutuş birebir aynı ve direksiyon çok az daha hissiz geldi bana. Ama zamanla alışılacak bir durum. Otomatik vites düz vitesden sonra inanılmaz konforlu geliyor. 1-2 geçişlerindeki kafa sallama benim manuel vitesle salladığımdan daha az. Malum İzmir çok sıcak olduğundan dolayı start-stop klimanın yoğun enerji ihtiyacı dolayısı ile devreye girmiyor. Ama klıma Fokus'dan bayağı güçlü içerisini çok çabuk soğutuyor. Dün interciyt'de benim arabanın yanında yeni Focus vardı ve iki arabayı görsel olarak karşılaştırdık. Focus bagajı güya sedan olmasına rağmen C4'den inanılmaz küçük ve dar. ön konsol'da fiesta konsolu gibi duruyor va arabayı ucuzlatıyor. focusu'da C4 ile karşılaştırdıktan sonra ne kadar doğru bir karar verdiğimi tekrar anlarım.

    Selamlar

    Citroen C4 e-hdi MCP comfort.


    kardeş sen bizden çok kullanırsın çok km yaparsın izlenımlerini anlat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33


    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: VLife

    Yeni Fiyatlar Hayırlı Olsun Arkadaşlar;


    YENİ CITROËN C4 2011 2012
    1.4 VTi 95HP Attraction M/T 37.000 TL 38.200 TL
    1.6 VTi 120HP Confort M/T 40.300 TL 41.500 TL
    1.6 VTi 120HP Confort BVA 44.100 TL 45.300 TL
    1.6 THP 156HP Exclusive MCP 50.800 TL 52.000 TL
    1.6 HDi 92HP Attraction M/T 43.500 TL 44.700 TL
    1.6 HDi 92HP Confort M/T 45.000 TL 46.200 TL
    1.6 HDi 112HP Confort M/T 47.600 TL 48.800 TL
    1.6 e-HDi 112HP Confort MCP 50.200 TL 51.550 TL
    1.6 e-HDi 112HP Exclusive MCP 55.900 TL 57.250 TL



    Sevinsek mi üzülsek mi?


    Citroenide toyota gibi felaket mi vurdu acabaa


    şaka gibi aca satsammı arabamı bayağı kar ederim gibi gözüküyor :) hatırlarsanız kia jeepler ilk çıktığında ikinci eli birinci elden pahalıydı çünki birinci eli yokdu :)


    Araba fiyatları altın gibi cıkmaya başladı...Geç kalmaa sat daha iyisini al
    Mesela C5
    bU Arabaya bitiyorum.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Bu başlıkta araca hepsiburada dan paspas ve bagaj havuzu alacağını söyleyen bir arkadaş vardı. Nedir durum, memnun mudur? Tavsiye eder mi?


    Ben Hepsiburada'dan sipariş vermiştim ancak 15 günde ürünleri göndermeyince siparişimi iptal ettim. Modacar'ın kendi sitesinden Modacar marka paspas ve bagaj havuzu aldım. bagaj havuzu bagaja tam oturdu ve çok kullanışlı. kesinlikle tavsiye ederim. ancak paspaslar yeni C4 için yazmasına rağmen sitelerinde araca tam uyumlu değil. fakat hiç yoktan iyidir. paspas ve bagaj havuzu toplam 140 TL idi sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.