Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
28.896
Cevap
178
Favori
1.738.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kewerme

    Merhaba arkadaşlar,

    Dün siparişimi verdim. Bu ay sonu araç elimde olacak.
    Araç 1.6 tdi Beyaz Comfort.... Plus ve Cam tavan opsiyonları için şu an için malesef cevap veremiyorlar. Fakat benim için çok önemli artılar katmadığından plus paketini bekleme ihtiyacı duymadım. Normal fiyatı nedir bilmiyorum ama ben tanıdık sayesinde çok ama çok uyguna alıyorum. O yüzden kaçırmiym dedim. Fiyat: Anahtar teslim 38.000
    Araç gelince daha detaylı bir inceleme ve resimlerle bilgilendirme yaparım.


    Cam tavan o kadar elzem bi şey değil de , Plus paket bence yeni alınacak bir araç için olması gereken bir donanımları barındırıyor.

    Madem ki tanıdık var Cıtroen de , biraz daha yüklenip mutlaka Plus paketli almakta fayda var diye düşünüyorum...




  • Bende Aybaşında Confort 1.6 M/T aldım donanım seviyesi fena değil ama yazdıkalrınıza kesinlikle katılıyorum. plus paket daha tatmin edici kılıyor arabayı.
  • Kesinlikle plus paket tatmin edici kılıyor. Fakat 3 bin liralık bir fark etmeyeceğini düşünüyorum açıkçası. Bu arada 250 TL orjinal ekrandan mesafa göstergeli Citroen park sensörünüde taktırıyorum. Benim için plus'a geçiş için hiç bir sebeb kalmadı =) Tabiki kişisel tercih meselesidir. Ama 3 bin TL benim için opsiyonun opsiyonu özellikler için fazla bir rakam olduğundan bu kararı verdim.
  • citroen c4 ü dün gördüm ve tek kelimeyle hasta oldum . fiyatı kendi sınıfına göre çok uygun ve standart donanımlara baktıysanız diger araclar hep konfora yonelmıs ama bunlarda güvenlik maksimum düzeyde ve benım ıstedıgımde buydu isteyen iç donanımları alabilir ama güvenlik 10 numara olmus tebrik ederim citroen i .en yakın zamanda 1.6 hdi attraction almayı düşünüyorum.
  • Tercihler cok farkli olabiliyor.

    Mesela ben alacagim arabanin donanim olarak full olmasini isterim. Yani benim icin onun bluetooth'u , hiz sabitleyicisi, masaj yapan koltugu, otomatik farlari torkundan yada beygirinden cok cok onemli.

    Kimi insanlarda teknolojiyle pek alakali olmaz. Onlar icin arabanin 0 dan 100 e kac saniyede ciktigi En buyuk kriter olabilir. Yani bunlar kisisel tercihler.

    Birde forumda gordugum kadariyla bir B sinifi C sinifi D sinifi algisizligi hakim.

    Bakin yaklasik olarak konusuyorum

    B segmenti 20000 tl civarindan baslar dinanim arttikca 35000 civarina dayanir.

    C segnenti bos olarak 35000 den baslar ve 55000 e dayanir fulleri.

    Simdi C sefmenti full bir araba alacak adama " c segmentindeki bi araca o para verilmez, git D segmentindeki filanca arabayi al" demek ciddi soyluyorum SALAKLİKTİR.

    Bu adam bu arabaya 55000 vermiyor arkadasim. O arabanin ederi zaten 35000 tl. Adam bu arabanin ekstralarina veriyor 20000 tl daha.. Yani cam tavanina, bluetoothuna, kor nokta ozelligine, kadranin renk degistirmesine.. Yani zevkine veriyor.

    Ha senin arabadan anlayisin sadece beygir, tork, buyukluktur sen gider c degilde D segmentinde bir araba alirsin o senin kendi kararin.

    C segmentindeki bir arabayi D segmentinde bir aracla karsilastiracaksaniz eger lutfen ayni dinanim ozelliklerindekini karsilastirin. C nin dolusuyla D nin bosunu degil.

    C nin dolusuyla D nin dolusu tam 15000 20000 tl farka sahip.. Bunu iyi dusunmek gerek.




  • inş aranıza katılacağım kısa bir süre sonra nasip olursa. Resim bekliyorum yalnız mutlaka araca sahip olanlardan
  • benim merak ettiğim bir konu var 7'' bilgi ekranı standart mı yoksa navigasyon ile beraber mi gelmekte? Bilgilendirirseniz beni teşekkür ederim.
  • 2 din ekran naviyle geliyor. 1 din ekran oluyor eger navi istemiyorsaniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemci54

    2 din ekran naviyle geliyor. 1 din ekran oluyor eger navi istemiyorsaniz..


    2 din veya 1 din derken? kusra bakmayın konuya hakim olamadiğim için tekrardan sormak durumunda kaldım. fakat sanırım ben sorumun cevabını buldum. 7" ekran navigasyon paketi alındığında araçta bulunuyor. yanılıyorsam düzeltin. saygılar...
  • Evet. Navi pakrti almazsan eger 1din, yani eski kucuk teyiplerin boyutunda bir bilgi ekrano oluyor buyuk navi ekrani yerine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemci54

    Simdi C sefmenti full bir araba alacak adama " c segmentindeki bi araca o para verilmez, git D segmentindeki filanca arabayi al" demek ciddi soyluyorum SALAKLİKTİR.
    Bu adam bu arabaya 55000 vermiyor arkadasim. O arabanin ederi zaten 35000 tl. Adam bu arabanin ekstralarina veriyor 20000 tl daha.. Yani cam tavanina, bluetoothuna, kor nokta ozelligine, kadranin renk degistirmesine.. Yani zevkine veriyor.



    Senin anlattığın rahatsızlık maalesef ki bir çok insanda var.. Sırf VW Passat aracım var diyebilmek için jant kapaklı bomboş line 1.6 benzinli motorlu araçlara 43.000 TL para vermiş bir milletten bahsediyoruz ne yazık ki...




  • Olurmu canim ama o D sinifi:))))))
  • Bu biraz seye benziyor, araya perde cekip milleti business class ta ucuyorsunuz diye kandirip ceplerinden iki kat para alan havayolu sirketlerine:)
  • Yorumlarınıza tamamen katılıyorum. Farklı segment arabalarla karşılaştırma yapmamak gerekli.
    Bugün yeni C4 1.6 dizel manuel comfort plus test etme şansım oldu. Diğer arabalarla herhangi bir kıyaslama yapmak istemiyorum. Sadece eski C4 1.6 110 dizel manuel ile aralarındaki farkı aktarmak istiyorum:
    1)Araç eski kasadan yaklaşık 5 cm daha uzun ve 2-3 cm daha geniş. Dizayn değişikliği nedeniyle biraz daha şık duruyor ve sanki daha heybetli bir araçmış gibi. Bagaj kısmı öncekine göre belirgin geniş (408 lt) İstepnenin aracın lastiklerle aynı boyutta olması da hoş. Öncekilerde daha ufak idi.
    2)Aracın dashboard ve kapı kaplamaları öncekinden belirgin olarak daha kaliteli. Daha yumuşak ve kaliteli bir malzeme kullanmışlar. Ancak bence daha kaliteli olabilirdi. Koltuklarda ise maalesef sükut-u hayale uğradım. Döşeme olarak eski C4 çok daha kaliteli idi. Ön koltuklardaki yükseltilmiş yan destekler biraz daha işlevsel ve konforlu bir oturuş sağlıyor.
    3) Ön panel ve direksiyon öncekine göre tamamen değişik sanki başka bir araca binmişiniz gibi oluyorsunuz. Direksiyon ortası sabit değil, daha fazla fonksiyonel düğmeler ile donatılmış (bluetooth vs. gibi) Renkler daha canlı ve cezbedici olmuş. Klima ve radyo CD çalar belirgin olarak daha kaliteli. Bilgisayar ve radyo cd göstergesi ise biraz daha ufak karekter kullanmakla birlikte (benim gibi hipermetropu olanlar için dezavantaj olabilir), renk ve ışıkları daha güzel. El freni yerleştirildiği alana biraz fazla büyük gelmiş. O alan işlevsiz halde maalesef. Ancak otomatik viteslerde elektronik el freni nedeniyle bu sorun ortadan kalkıyor.
    4)Araç çalışmaya başladığı andan itibaren eski dizel C4 ler ile arasındaki ses farkını hissediyorsunuz. Forumdaki birçok arkadaş gürültülü çalıştığını ve sessiz olmadığını söylese de(sanırım başka araçlar ile karşılaştırmaları sonucu) eski C4 lerden çok daha sessiz bir motora sahip. Aracın ses yalıtımının da bunda katkısı olduğu bariz.
    5) Eski C4 lerde herkesin bildiği üzere sert amortisör problemi, yeni C4 lerde halledilmiş. Test sürüşünde özellikle girdiğim kasislerde, eski problem olan arkadan gelen vurma sesini duymadım. Araç çok daha yumuşak bir sürüş karekteri kazanmış. Daha doğrusu eski Xsara-2 ve Xantialardaki yumuşaklığa yaklaşmış gibi görünüyor.
    Sonuç olarak uzun süredir Citroen kullanan biri olarak yeni C4 lerdeki bu olumlu gelişmeler açıkçası hoşuma gitti. Ancak MCP şanzıman için de aynı olumlu şeyleri söyleyebilir miyim? bilemiyorum, aracım geldikten sonra izlenimlerimi sizinle paylaşırım.
    Saygılarımla.




  • Bahsettiginiz doseme kalitesizligi acaba ex versiyonda da var mi? Yari deri ve cok guzel gozukuyor resimlerde
  • Arkadaşlar Merhaba..
    Bende 2006 hdi sx c4 kullancıyım ve yeni c4'ü 3 kere (2 si otomatik 1'i manuel) test ettim..
    Şimdi aracımı satmak istiyorum ama bayiler fiyatları öldürüyor..
    Bende Bankacı olduğum için tsrsb'den araçların 2.el kasko değer listelerine baktım..
    Açıkçası bu durum beni çok üzdü..
    Çünkü 2010 model bir C4 SXPK'nın kasko değeri 33.900-TL iken aynı model yılında olan Astra 1.3 cdti enjoy plus arabanın kasko değeri 40.500-TL görünüyor..
    Aynı durum benim şu anki aracımı satarken de neyazık ki geçerli..
    Benim aracımın kasko değeri 20.050-TL iken 2006 model Astra 1.3 cdti Enjoy'un kasko değeri 26.150-TL..
    Bu durumu gördükten sonra diğer markalara da baktım aynı şekilde..
    En çok değer kaybeden, renault olmuş..
    Sonra peugeot, fiat..
    En az değer kaybeden ise Opel sonra Volkswagen ve Toyota..

    Bu durumda Sıfır c4 almak bana ciddi bir risk gibi geldi..
    En azından elden çıkarmak gibi bir ihtiyaç doğarsa Allah Korusun..
    yani bu açıdan sorunları da var diye duyduğum Yeni Astra daha mı mantıklı diye düşündürüyor..

    NOT:
    Son olarak TSRSB'de Yeni c4 Confort plus modeli yok yani sadece Confort var plus paket ayrı satıldığı için..
    Bu sebeple Confort Plus'ta alsanız şu anki güncel sıfır kasko değeri 44.900-TL (Satışı 47.900-TL olmasına rağmen)
    Yeni Astra da ise, 1.3 cdti Enjoy Plus için 45.000-TL, Sport için 47.000-TL fiyat almama rağmen;
    Güncel Kasko değerleri, Enjoy Plus için 49.132-TL, Sport için ise; 51.634-TL

    Yeni c4 gayet güzel..Ama Siz bu durumda benim yerime olsanız ne yapardınız?




  • Ben olsam icimden gecen arabayi alirdim. Binmekten zevk alacagin arabayi al, hangisini istiyorsan yani.. Cok fazla dis etkenlere kapilmamak gerekiyor.ikinci elde her araba deger kaybediyor sonucta. 2009 micr var bende 32bin tl verdim simdi saticam 23000 max 24000 eder. Birde kasa yeni cikti 3 sene degismen en az. Buda satarken cok onemli. Astra yeni mi cikti bilmiyorum. Bunuda dikkate al dostum bence. Ama son olarak yureginin sesini dinle:) siir gibi konustum be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Arkadaşlar Merhaba..
    Bende 2006 hdi sx c4 kullancıyım ve yeni c4'ü 3 kere (2 si otomatik 1'i manuel) test ettim..
    Şimdi aracımı satmak istiyorum ama bayiler fiyatları öldürüyor..
    Bende Bankacı olduğum için tsrsb'den araçların 2.el kasko değer listelerine baktım..
    Açıkçası bu durum beni çok üzdü..
    Çünkü 2010 model bir C4 SXPK'nın kasko değeri 33.900-TL iken aynı model yılında olan Astra 1.3 cdti enjoy plus arabanın kasko değeri 40.500-TL görünüyor..
    Aynı durum benim şu anki aracımı satarken de neyazık ki geçerli..
    Benim aracımın kasko değeri 20.050-TL iken 2006 model Astra 1.3 cdti Enjoy'un kasko değeri 26.150-TL..
    Bu durumu gördükten sonra diğer markalara da baktım aynı şekilde..
    En çok değer kaybeden, renault olmuş..
    Sonra peugeot, fiat..
    En az değer kaybeden ise Opel sonra Volkswagen ve Toyota..

    Bu durumda Sıfır c4 almak bana ciddi bir risk gibi geldi..
    En azından elden çıkarmak gibi bir ihtiyaç doğarsa Allah Korusun..
    yani bu açıdan sorunları da var diye duyduğum Yeni Astra daha mı mantıklı diye düşündürüyor..

    NOT:
    Son olarak TSRSB'de Yeni c4 Confort plus modeli yok yani sadece Confort var plus paket ayrı satıldığı için..
    Bu sebeple Confort Plus'ta alsanız şu anki güncel sıfır kasko değeri 44.900-TL (Satışı 47.900-TL olmasına rağmen)
    Yeni Astra da ise, 1.3 cdti Enjoy Plus için 45.000-TL, Sport için 47.000-TL fiyat almama rağmen;
    Güncel Kasko değerleri, Enjoy Plus için 49.132-TL, Sport için ise; 51.634-TL

    Yeni c4 gayet güzel..Ama Siz bu durumda benim yerime olsanız ne yapardınız?

    Astra için zaten alırken o farkı ödüyorsunuz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Arkadaşlar Merhaba..
    Bende 2006 hdi sx c4 kullancıyım ve yeni c4'ü 3 kere (2 si otomatik 1'i manuel) test ettim..
    Şimdi aracımı satmak istiyorum ama bayiler fiyatları öldürüyor..
    Bende Bankacı olduğum için tsrsb'den araçların 2.el kasko değer listelerine baktım..
    Açıkçası bu durum beni çok üzdü..
    Çünkü 2010 model bir C4 SXPK'nın kasko değeri 33.900-TL iken aynı model yılında olan Astra 1.3 cdti enjoy plus arabanın kasko değeri 40.500-TL görünüyor..
    Aynı durum benim şu anki aracımı satarken de neyazık ki geçerli..
    Benim aracımın kasko değeri 20.050-TL iken 2006 model Astra 1.3 cdti Enjoy'un kasko değeri 26.150-TL..
    Bu durumu gördükten sonra diğer markalara da baktım aynı şekilde..
    En çok değer kaybeden, renault olmuş..
    Sonra peugeot, fiat..
    En az değer kaybeden ise Opel sonra Volkswagen ve Toyota..

    Bu durumda Sıfır c4 almak bana ciddi bir risk gibi geldi..
    En azından elden çıkarmak gibi bir ihtiyaç doğarsa Allah Korusun..
    yani bu açıdan sorunları da var diye duyduğum Yeni Astra daha mı mantıklı diye düşündürüyor..

    NOT:
    Son olarak TSRSB'de Yeni c4 Confort plus modeli yok yani sadece Confort var plus paket ayrı satıldığı için..
    Bu sebeple Confort Plus'ta alsanız şu anki güncel sıfır kasko değeri 44.900-TL (Satışı 47.900-TL olmasına rağmen)
    Yeni Astra da ise, 1.3 cdti Enjoy Plus için 45.000-TL, Sport için 47.000-TL fiyat almama rağmen;
    Güncel Kasko değerleri, Enjoy Plus için 49.132-TL, Sport için ise; 51.634-TL

    Yeni c4 gayet güzel..Ama Siz bu durumda benim yerime olsanız ne yapardınız?


    hocam ben de araba değiştirmeye yakınım, aralıktan beri araştırmaktayım ve yaza alacağım inşallah..ben de çevremde, forumlarda çok sordum,akıl danıştım herkes bişeyler söylüyor o yüzden beğendiğim arabayı almayı düşünüyorum. şuan için fikrim yeni c4..hayırlısı bakalım yaza neler değişir.
    fikrim oki beğendiğini içine sinen arabayı al arkadaşım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemci54

    Bahsettiginiz doseme kalitesizligi acaba ex versiyonda da var mi? Yari deri ve cok guzel gozukuyor resimlerde

    exclusive versiyonunun koltukları daha kaliteli kesinlikle. Yarı deri koltuk yapmışlar.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.