Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1363. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
28.893
Cevap
179
Favori
1.738.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13611362136313641365
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    BÜTÜN C4 KULLANAN ARKADAŞLARIN DİKKATİNE

    2012 Model Citroen C4 1.6 e-HDİ 112 MCP araç sahibiyim. Öncelikle citroen markasına gönül bağı olan birisi olarak bu aracı biz kullanıcıların hizmetine sunan Citroenin bütün çalışanlarına teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum. Aracım ile ilgili bazı memnuniyetsizliklerim bulunmakta. Bunlar ile ilgili ben ve bir çok kullanıcı ülkemizde ki distrübütör ve yetkili servislerden sonuç alamadığımız için, son çare olarak sizlere bu konuda bir bilgilendirme maili atmak istedim. Aşağıda belirteceğim sorunlar gerek sosyal paylaşım sitelerinde sıkça belirtilen, gerek ise kullanıcı olarak benim yaşadığım sorunlardır.
    - Araç 90 km üstü hızlara çıktığında sol yan aynadan ıslık sesi benzeri bir ses gelmekte ve yalıtım konusunda çok başarılı bulduğumuz aracımızda bir hata olarak göze çarpmaktadır.
    - Silecek çalıştırıldığında ön camın yan taraflarına toplanan su, düzgün tahliyeyi başaramayarak şöför tarafı veya yolcu tarafı yan camlarına doğru süzülmekte ve eğer cam açık ise aracın içerisine akmaktadır. Özellikle fıskiye aracılığı ile cam temizlendikten sonra aracın içerisine katkı maddesi bulunan suyun girmesi kötü bir görüntüye sebep olmaktadır.
    - Araç süspansiyon sistemi görevini yerine getirirken gürültülü olarak çalışmaktadır. Özellikle aracın arka tarafından herhangi bir çukura vb. bir yere girildiğinde büyük bir ses gelmektedir. Yetkili servisler bunun bütün araçlarda bu şekilde olduğu ve çözümünün olmadığını söylemektedirler. Ancak C4 gibi bir araç için bu kabul edilemez bir durumdur. Hidraktif süspansiyon sistemi gibi muhteşem bir sistemi araç piyasasına sunmuş bir markadan doğal olarak sessiz çalışan bir süspansiyon sistemi beklenmektedir.


    Yukarıda saydığım sorunlar ile ilgili bir kez daha belirtmek istiyorum ki Türkiye de bulunan distrübütör ve yetkili servisler bir çözüm bulamamaktadırlar. Bu çözülemeyen araca özgü problemler bizim araca olan güvenimizi sarsmıştır. Citroen markasını tekrar tercih eder misiniz diye sorulduğunda doğrudan evet cevabını artık verememekteyiz.


    Arkadaşlar taslak olarak bu tarz bir şey hazıladım. Son hal,i değildir. Her türlü gelecek katkı sayesinde daha güzel bir metin oluşacağına inanıyorum. İsterseniz metni kişi bazında göndeririz veya alt kısmına kullanıcılar olarak tek tek araç şasi no vs. şeklinde bilgilerimizi yazarız. Fransızca ve ingilizce olarak gönderilecektir. Kontak durumunda İngilizce olarak diyalog kurulması rica edilecektir.
    Merhaba bu yan aynadan gelen ıslık sesine bir cozum bulabildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Facebook c4 klübünden bir arkadas yazmış:



    Bu görünen deliği sikonla kapatın o ıslık sesi kökünden kesilir

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 2 Temmuz 2019; 18:36:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Radyodan arka sensörün sesi mi açılıyor ? ilk defa duydum.Nereden-hangi tuştan açılıyor açılıyor tarif eder misiniz ?
  • funky soul kullanıcısına yanıt
    ses açmak için yuvarladığın tuş hocam soldaki
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler, oldu :) Sizde de orjinal double teyp mi var ?
  • funky soul kullanıcısına yanıt
    yok hocam bende sonradan takılma cyclone multimedya ekran var, hem geri görüş kamerası hem de optik çizgilerle kullanılabiliyor, sesli uyarı zaten standart
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Yakıt ortalaması ne gorunuyor sızde ? Bende şuan 6.3 .Daha önce c3 kullanıyordum ve onda 5.0 dı.Bu bayağı yuksek geldi bana :)
  • funky soul kullanıcısına yanıt
    şehir içinde genelde 6.6lt uzun yolda hızına göre değişiyor, 140-150'lere çıkınca 5.5lt civarı, 10km boyunca bazı hızların ölçümünü yaptım düz yolda
    130kmh 4.8lt
    120kmh 4.5lt
    110kmh 4.1lt
    100kmh 3.6lt
    90kmh 3.2lt
    80kmh 3.0lt
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam Bu biraz aracı kullanmayı bilmekle alakalı sanırım. Bundan oncekı araçlarım hep manueldi.
    Bir de sanırım bir süredir bakım yapılmamış araca.Herhalde bakımla beraber yakıt konusu daha ekonomik duruma gelir.
  • iyi forumlar. 110.000'de 2015 confort 92 hp c4 aldım 1 ay kadar önce. Öncelikle motor yağını filan kontrol ettim herhangi bi sıkıntı yok yağ çubuğu ortada gösteriyor fakat aracı ilk çalıştırdıgımda düşük yağ basıncı hatası alıyorum ama anında kayboluyor. sizce yağı komple değiştirirsem çalıştırma da bu hata kaybolur mu? gerçi hemen sönüyor yanan manan uyarı filan da yok ama...

    ayrıyetten mirror link versiyon yükseltme ne kadara nerede yaptırabilirim? sadece yetkili serviste yaptırabilirim sanırım.. son olarak 3d 5d paspas alan kullanan var mı bu araç için nereden almalı?

    edit: deriyaj ve direksiyon çok sert. buna bir çözüm yok mu veya daha önce böyle bi işlem yaptıran var mı? Kalkışlarda yarım debriyajda araç çok fazla titriyor gibime geliyor bu da ayrı bi konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lizardking34 -- 4 Temmuz 2019; 13:44:36 >
  • Uzun zaman oldu ama konu ile ilgili Fransaya da mail attım. Aracım servise çağrıldı. Ayna kapakları çözüldü, içlerine yalıtım malzemesi vs yapıldı. Deneme sürüşünde Ustabaşı da sorunu kabul etti ama tasarım nedeniyle olduğundan bir şey yapamadılar.
  • haziran ayında 2011 model 1.4 vti tüplü c4 aldım, 122 binde. aldıktan sonra yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişimi yaptım. bu km lerde triger dir, baskı balatadır hangi ağır bakımları vardır? var mı yaptıran? şu an baskıda sorun hissetmedim, triger zincir herhal egzantrik kayışı da değiştircam sanırım devirdaimle beraber?
  • lizardking34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Yağ çubuğu orta da gösteriyorsa yağ eksilmiş demektir.
    Ayrıca daha önceki aracım 92 hp manuel di benim de. Debriyaj bende de sertti. Hatta baskı balatayı değiştirdikten sonra da yumuşamamıştı ve kalkışda yaşanan titreme kısmen azalmıştı.
  • ztalan kullanıcısına yanıt
    Benzinlinin trigeri zincir mi emin değilim. Dizel de zincir değil.
    Yetkili serviste kampanya vardı, 115.000 km de triger ve devir daimi değiştirmiştim.
    Baskı balata kullanıma göre değişir. Bunun için kilometre vermek zor.
    Gaza bastığınızda devir artıyor fakat araç hızlanmıyorsa baskı balatanız bitmiş demektir.
    Debriyaj iyice yukarda kavramaya başladıysa yine aynı şekilde bitmiş diyebiliriz.
  • Zincir değil videolara baktım biraz YouTube da, hatta erken değişmesi daha iyiymiş kayış parçaları yağ pompasını tıkıyor demiş ustanın biri, kampanya iyiymiş bi servisle görüşelim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar exclusive lerde koltuk ısıtma standart olarak var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • androkolik kullanıcısına yanıt
    Hiç birinde yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    İlanlarda masaj düğmesi ve koltuk ısıtma düğmesi varda herkes masajı yazmış ama koltuk ısıtmayı yazmamış. Orada düğme olduğuna göre tesisatı hazır mıdır ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • androkolik kullanıcısına yanıt
    Birisi masaj öbürü elektrikli bel desteği düğmesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13611362136313641365
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.