Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1206. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
28.894
Cevap
179
Favori
1.738.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12041205120612071208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakozsoz

    Arkadaşlar merhaba
    Elimde iki adet orjinal farlara özel olarak yapılmış bi-xenon lu far var. Aracımı satınca elimde kaldı. Ampulleri falan hepsini birlikte vereceğim. Küçük bir revizyonla aracınıza takabilirsiniz. Çiftini 300 tl ye vereceğim.
    İstanbul Küçükyalı yada Büyükçekmece den elden teslim edebilirim .
    İsteyen arkadaşlar özelden mesaj atarsa sevinirim.

    Mercekli far uygulamasını diyorsunuz sanırım .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESP için şöyle bi durum anlatayım, çok sakin, çok güvenli araç kullanırım, aracı hiç zorlamam ve yormam! 4-5ay önce kış mevsimi eşim evde, ben eve 14km uzakta bir mekandaydım, telefon geldi, acil durumdu,neyse bi marşa bastığımı bilirim bir de o trabzon yağmurunda ibre 160gösterirken su birikintisine dalıp savrulduğumu! Gôzüm gerçekten kararmıştı,Yaklaşık 4dakikada evde idim sağ salim! ESP olmasa eminim %100 farklı olurdu, ESPnin devreye girip aracın toparlamasına hayran kaldım gerçekten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 c4 1.6 e-hdi comfort plus otm. araç sahibiyim. yaklaşık 20 gün önce 81.000'de aldığım arabamdan şu ana kadar çok memnunum.
    yeni yeni keşfediyorum özelliklerini :) forumu takip ediyor ve çok faydalı buluyorum.
    bir sorum olacak; bu araçta "follow me home" denilen özellik mevcutmu mevcut ise nasıl aktif hale getirilir? (not: far sensörü aktif durumda kullanıyorum)
  • kalban K kullanıcısına yanıt
    Hoş geldiniz aracınız hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Sorunuzun cevabı bildiğim kadarıyla araç menüsünden araç parametrelerini tanımla falan gibi bir seçenek vardı orda refakat aydınlatması ve saniye seçeneği vardı istediğiniz süreye ayarlayabilirsiniz o menüden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aracı aldım teşekkürler ilginiz için, şimdi baskı balata ile ilgili sorunum var değişmesi lazım diyorlar biri 600 tl dedi, diğeri volanda değişir + bakım ile 1700 TL dedi, ne yapacağım bilmiyorum konuya pek hakim değilim. Birde araç 2012 model 133 000 km de, trigerin değişip değişmediğinden emin değiliz, değiştirmelimiyim diye kavuklara sordum 10 yıl 180.000 km diyorlar. Bana biraz fazla geldi o süre. Trigerde değişmelimiyim bilemedim. Bakalım çözebilecekmiyim şu işleri uygun şekilde.

    İzmir de güvendiğiniz önereceğiniz citroen servisi varmı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakozsoz

    Arkadaşlar merhaba
    Elimde iki adet orjinal farlara özel olarak yapılmış bi-xenon lu far var. Aracımı satınca elimde kaldı. Ampulleri falan hepsini birlikte vereceğim. Küçük bir revizyonla aracınıza takabilirsiniz. Çiftini 300 tl ye vereceğim.
    İstanbul Küçükyalı yada Büyükçekmece den elden teslim edebilirim .
    İsteyen arkadaşlar özelden mesaj atarsa sevinirim.

    hocam ben talibim özelden mesaj da attım dönüşlerinizi bekliyorum
  • halil5 kullanıcısına yanıt
    Vallahi yazdığında bende ozelden yazmıştım ama ses yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    hocam çok çok geçmiş olsun, Allah hepimizi beterinden, sizleri tekrarından saklasın, korusun..

    ters dönmüş, söylediğinize göre 90 km ile kaza yapmış bir aracın içinden bu denli "az" diyebileceğim yaralarla çıkmış olmanız , bence aracın kaza anında içerisindekileri koruma seviyesini gösterir.
    yukarda arkadaşlar yazmışlar "Esp olsa da farketmez" , onlara şu videoyu izlemelerini öneriyorum; , link çıkmazsa youtube'da "citroen c4 esp test" yazmaları yeterli olacaktır. bilmediğiniz ve hatta mantık yürütemeyeceğiniz şeyler konusunda yorum yapmayın.. biraz bilgi edinin lütfen.

    Edit: ve hatta şu videoyu da izlemenizi tavsiye ederim. ESP'nin etkisi burada çok bariz.. arka tekerleği merkez-kaç kuvvetinden dolayı havaya kalkmış bir aracı devrilmekten koruyor, yola oturtuyor..

    geçtiğimiz yıllarda bir tanıdığımın başına gelmişti, kişi 80km hız ile giderken tünel duvarına çarpıyor ve içinden sağ çıkıyordu. gitti yine aynı arabayı aldı. "bak kaza yaptırmış bu araba sana, neden aynı arabayı tercih ediyorsun" dediğimde, "orada başka araba olsa içinden sağ çıkamazdım, aracım çok sağlammış, aynısından tekrar almam için bu yeterli bir sebep" cevabını almıştım.

    ben bugün kullandığım aracım için sadece "arka amortisör biraz daha yumuşak olsa keşke" diyorum ve bunun dışında hiçbir şikayetim yok. onu da performans, donanım ve diğer araçlarda bulunmayan öne çıkan özellikleri ile görmezden geliyorum..

    bugün satsam ve bu segmentte araç alacak olursam, bu fiyat seviyelerinde ve bu sınıfta (fiyatın tekrar altını çizmek istiyorum) belki yine gider C4 alırım!

    hocam kazama dair cuk diye oturmuş video bulmuşsunuz gerçekten helal.
    Çünkü videodaki gibi ben önce sola manevra yaptım aracı yola soktuğumu sandım. Manevram çok sert değildi.
    sonra sağa manevra yaptım yine sert değildi. Hatta videodaki kadar bile yoktur.
    Herkes aracın hızını soruyo 90ı geçmişimdir ama ayağım gazda değildi.

    Araç sonra kontrolden çıktı aynı videodaki gibi tek fark kaş diye tabir edilen toprak eğimli duvara benim ön tarafımdan çarptım. sonra araç ters döndü. bir süre belki 1-2 saniye filan asfaltta sürtünme oldu. Durunca arabadan çıktım.

    ESP olsaydı bu kadar olmazdı. !

    İnsana şaka gibi geliyor ikinci manevradan sonraki kaymadan sonra ben kaza yapacağımı farkettim çünkü çok sert aynı videodaki gibi arka taraftan kaydım.

    Allah kimsenin başına kaza bela vermesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    hocam çok çok geçmiş olsun, Allah hepimizi beterinden, sizleri tekrarından saklasın, korusun..

    ters dönmüş, söylediğinize göre 90 km ile kaza yapmış bir aracın içinden bu denli "az" diyebileceğim yaralarla çıkmış olmanız , bence aracın kaza anında içerisindekileri koruma seviyesini gösterir.
    yukarda arkadaşlar yazmışlar "Esp olsa da farketmez" , onlara şu videoyu izlemelerini öneriyorum; , link çıkmazsa youtube'da "citroen c4 esp test" yazmaları yeterli olacaktır. bilmediğiniz ve hatta mantık yürütemeyeceğiniz şeyler konusunda yorum yapmayın.. biraz bilgi edinin lütfen.

    Edit: ve hatta şu videoyu da izlemenizi tavsiye ederim. ESP'nin etkisi burada çok bariz.. arka tekerleği merkez-kaç kuvvetinden dolayı havaya kalkmış bir aracı devrilmekten koruyor, yola oturtuyor..

    geçtiğimiz yıllarda bir tanıdığımın başına gelmişti, kişi 80km hız ile giderken tünel duvarına çarpıyor ve içinden sağ çıkıyordu. gitti yine aynı arabayı aldı. "bak kaza yaptırmış bu araba sana, neden aynı arabayı tercih ediyorsun" dediğimde, "orada başka araba olsa içinden sağ çıkamazdım, aracım çok sağlammış, aynısından tekrar almam için bu yeterli bir sebep" cevabını almıştım.

    ben bugün kullandığım aracım için sadece "arka amortisör biraz daha yumuşak olsa keşke" diyorum ve bunun dışında hiçbir şikayetim yok. onu da performans, donanım ve diğer araçlarda bulunmayan öne çıkan özellikleri ile görmezden geliyorum..

    bugün satsam ve bu segmentte araç alacak olursam, bu fiyat seviyelerinde ve bu sınıfta (fiyatın tekrar altını çizmek istiyorum) belki yine gider C4 alırım!

    hocam kazama dair cuk diye oturmuş video bulmuşsunuz gerçekten helal.
    Çünkü videodaki gibi ben önce sola manevra yaptım aracı yola soktuğumu sandım. Manevram çok sert değildi.
    sonra sağa manevra yaptım yine sert değildi. Hatta videodaki kadar bile yoktur.
    Herkes aracın hızını soruyo 90ı geçmişimdir ama ayağım gazda değildi.

    Araç sonra kontrolden çıktı aynı videodaki gibi tek fark kaş diye tabir edilen toprak eğimli duvara benim ön tarafımdan çarptım. sonra araç ters döndü. bir süre belki 1-2 saniye filan asfaltta sürtünme oldu. Durunca arabadan çıktım.

    ESP olsaydı bu kadar olmazdı. !

    İnsana şaka gibi geliyor ikinci manevradan sonraki kaymadan sonra ben kaza yapacağımı farkettim çünkü çok sert aynı videodaki gibi arka taraftan kaydım.

    Allah kimsenin başına kaza bela vermesin.

    Kaza ve kader inancı hocam

    Benim merak ettiğim 1.4 TSi Golf,Ceed gibi araçlarda bulunan bağımsız süspansiyon olsaydı fark eder miydi ?

    Kaza fotolarında tavanın arka taraf çok fazla ezilmiş fark etmeniş olabilirsiniz ama araba bayağı havalanmış bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Monster1912 kullanıcısına yanıt
    Baskı balatayı MCP kullanıcısı arkadaşlar yanıtlayabilir

    Triger benimkinde 140.000 de değişir diyorlar sizinkide öyle olmalı.

    Bu arada fren balatası vs deģiştirirseniz TRW öneririm.

    Karton filtreler ise sudan ucuz servisten alın.

    Triger değişsin bence.

    Bu arada Direksiyon vs yıprandıysa METRO marketten kılıf alın derim.

    Bide göğüs için 5-10 tl lik süt satılıyor sürünce (Kapı plastikleride çizilmişti onlarada sürdüm) arabanın havası değişiyor.

    Aynı şekilde yıkarken 30 cm mesafeden ve davlumbazlarıda temizleyerek yıkamaya ve yıkama sonu kaputu açıp ön silecekleri ve kenardaki süngerler+far üst kısmını temizlemeyi unutmayalım.

    Tekrardan hayırlı olsun.

    Kazasız belasız İnşAllah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 11 Haziran 2016; 13:59:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir hafta 10 gün içinde araba alımını gerçekleştirmem lazım fakat hala kararsızlık var.
    Bütçe 41 42 43(maksimum)
    Otomatigi konforlu(DSG kadar olmasada olur) dizel yada az yakan benzinli bir araç arastiriyorum.
    C4 ve 308 arasında gidip geliyorum.
    Yıl olarak 2011 den yaşlı olmaması şart
    Fazla bilgim yok bu araçlar hakkında
    Tip olarak c4 daha yakışıklı geliyor.
    Donanım olarak c4 yine daha ağır basıyor.
    İki aracıda kullanmadım, kullanlar otomatik konforunu değerlendirebilir mi?
    Eger tavsiyeniz c4 olursa hangi donanım paketinde bakmaliyim bu butceme göre?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen


    quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    hocam çok çok geçmiş olsun, Allah hepimizi beterinden, sizleri tekrarından saklasın, korusun..

    ters dönmüş, söylediğinize göre 90 km ile kaza yapmış bir aracın içinden bu denli "az" diyebileceğim yaralarla çıkmış olmanız , bence aracın kaza anında içerisindekileri koruma seviyesini gösterir.
    yukarda arkadaşlar yazmışlar "Esp olsa da farketmez" , onlara şu videoyu izlemelerini öneriyorum; , link çıkmazsa youtube'da "citroen c4 esp test" yazmaları yeterli olacaktır. bilmediğiniz ve hatta mantık yürütemeyeceğiniz şeyler konusunda yorum yapmayın.. biraz bilgi edinin lütfen.

    Edit: ve hatta şu videoyu da izlemenizi tavsiye ederim. ESP'nin etkisi burada çok bariz.. arka tekerleği merkez-kaç kuvvetinden dolayı havaya kalkmış bir aracı devrilmekten koruyor, yola oturtuyor..

    geçtiğimiz yıllarda bir tanıdığımın başına gelmişti, kişi 80km hız ile giderken tünel duvarına çarpıyor ve içinden sağ çıkıyordu. gitti yine aynı arabayı aldı. "bak kaza yaptırmış bu araba sana, neden aynı arabayı tercih ediyorsun" dediğimde, "orada başka araba olsa içinden sağ çıkamazdım, aracım çok sağlammış, aynısından tekrar almam için bu yeterli bir sebep" cevabını almıştım.

    ben bugün kullandığım aracım için sadece "arka amortisör biraz daha yumuşak olsa keşke" diyorum ve bunun dışında hiçbir şikayetim yok. onu da performans, donanım ve diğer araçlarda bulunmayan öne çıkan özellikleri ile görmezden geliyorum..

    bugün satsam ve bu segmentte araç alacak olursam, bu fiyat seviyelerinde ve bu sınıfta (fiyatın tekrar altını çizmek istiyorum) belki yine gider C4 alırım!

    hocam kazama dair cuk diye oturmuş video bulmuşsunuz gerçekten helal.
    Çünkü videodaki gibi ben önce sola manevra yaptım aracı yola soktuğumu sandım. Manevram çok sert değildi.
    sonra sağa manevra yaptım yine sert değildi. Hatta videodaki kadar bile yoktur.
    Herkes aracın hızını soruyo 90ı geçmişimdir ama ayağım gazda değildi.

    Araç sonra kontrolden çıktı aynı videodaki gibi tek fark kaş diye tabir edilen toprak eğimli duvara benim ön tarafımdan çarptım. sonra araç ters döndü. bir süre belki 1-2 saniye filan asfaltta sürtünme oldu. Durunca arabadan çıktım.

    ESP olsaydı bu kadar olmazdı. !

    İnsana şaka gibi geliyor ikinci manevradan sonraki kaymadan sonra ben kaza yapacağımı farkettim çünkü çok sert aynı videodaki gibi arka taraftan kaydım.

    Allah kimsenin başına kaza bela vermesin.

    Kaza ve kader inancı hocam

    Benim merak ettiğim 1.4 TSi Golf,Ceed gibi araçlarda bulunan bağımsız süspansiyon olsaydı fark eder miydi ?

    Kaza fotolarında tavanın arka taraf çok fazla ezilmiş fark etmeniş olabilirsiniz ama araba bayağı havalanmış bence.


    Hocam walla kaza ve kader inancı. Aracımla o sabah 7de evden çıktım. Dedemi hastaneden almaya tam 80 km yol katettim çok seri bir şekilde 120-130. Bir ara bir kamyon şerit ihlali yapıp sola yanaştı. O anda "ya şu mıcırları bimere şikayet etmeli ne tehlikeli" demiştim içimden. Sonrasında yawaşladım selektörler mıcıra denk gelmeden geçtim. 120 km geri dönüş dedemi ilçeye bıraktım. Babamla bir çay içip bi fotoğraf çekip sonra yola çıktım. İlçeden ayrılırken bir ağırlık çöktü üstüme. Biri arabaya bakıyor dedim kendi içimden. Baktım sağa sola kimbilir nerde o göz.

    Resim çektik 11:15, 11:19da kaza oldu. Bir anda oldu. Kontrol şansım bile olmadı açıkcası.

    O sabah izmire gitcektim eşim ben ve kızım.. o iş olmadı. Firmayla anlaşamadılar.

    Sonra eşimin başka bir işi istanbulda işi çıktı tek kişi istediler bizi getiremediği için vazgeçti.

    O saatlerde ya izmir yada istanbul yollarındaydık!

    kaza ve kadere inanmayımda napıyım üstat. Benim başıma geldiğiyle kaldı çok şükür.

    Daha net fotolar kendim çektim serviste.




  • burakozsoz B kullanıcısına yanıt
    Burak Bey, mesaj kutunuz mu dolu bilemedim. 5 gün oldu mesaj attığım olumlu yafmda olumsuz dönüş yaparsanız bende ona göre hareket edeceğim. Tatile çıkmadan yaptırmak istediğim şeyler var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balikcibili

    Bir hafta 10 gün içinde araba alımını gerçekleştirmem lazım fakat hala kararsızlık var.
    Bütçe 41 42 43(maksimum)
    Otomatigi konforlu(DSG kadar olmasada olur) dizel yada az yakan benzinli bir araç arastiriyorum.
    C4 ve 308 arasında gidip geliyorum.
    Yıl olarak 2011 den yaşlı olmaması şart
    Fazla bilgim yok bu araçlar hakkında
    Tip olarak c4 daha yakışıklı geliyor.
    Donanım olarak c4 yine daha ağır basıyor.
    İki aracıda kullanmadım, kullanlar otomatik konforunu değerlendirebilir mi?
    Eger tavsiyeniz c4 olursa hangi donanım paketinde bakmaliyim bu butceme göre?

    "Tip olarak c4 daha yakışıklı geliyor.
    Donanım olarak c4 yine daha ağır basıyor."

    Kendinizi yanıtlamışsınız hocam

    Siz 1.6 VTİ MCP yahut BVA alın güle güle binin ;)

    Buradaki dizelcilere bakmayın Allah'tan C4 sedan gelmiyor yoksa bir Clio/Megane vakası olacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzr34

    Burak Bey, mesaj kutunuz mu dolu bilemedim. 5 gün oldu mesaj attığım olumlu yafmda olumsuz dönüş yaparsanız bende ona göre hareket edeceğim. Tatile çıkmadan yaptırmak istediğim şeyler var.

    Arkadaşlar tatile herkes arabayla mı gidecek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi ben arabayla gideceğim. Arabayı niye aldık şöyle uzun yol yapalım hakkını verelim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen


    quote:

    Orijinalden alıntı: balikcibili

    Bir hafta 10 gün içinde araba alımını gerçekleştirmem lazım fakat hala kararsızlık var.
    Bütçe 41 42 43(maksimum)
    Otomatigi konforlu(DSG kadar olmasada olur) dizel yada az yakan benzinli bir araç arastiriyorum.
    C4 ve 308 arasında gidip geliyorum.
    Yıl olarak 2011 den yaşlı olmaması şart
    Fazla bilgim yok bu araçlar hakkında
    Tip olarak c4 daha yakışıklı geliyor.
    Donanım olarak c4 yine daha ağır basıyor.
    İki aracıda kullanmadım, kullanlar otomatik konforunu değerlendirebilir mi?
    Eger tavsiyeniz c4 olursa hangi donanım paketinde bakmaliyim bu butceme göre?

    "Tip olarak c4 daha yakışıklı geliyor.
    Donanım olarak c4 yine daha ağır basıyor."

    Kendinizi yanıtlamışsınız hocam

    Siz 1.6 VTİ MCP yahut BVA alın güle güle binin ;)

    Buradaki dizelcilere bakmayın Allah'tan C4 sedan gelmiyor yoksa bir Clio/Megane vakası olacaktı.

    Hocam walla C4üm gitti bu hafta bilen bilir. bence 308 seni yanıtlmasın. bizzat girdim baktım. Zaten motora ve şanzımana bakmana gerek yok aynı.

    Kaportası daha hassas. Satan yetkili bayi citroen bizim alt firmamız dedi ya zaten koptum orda.

    Dış görünüş güzel.

    Bagaj hacmi dendiği kadar büyük değil pandizot kapalı 360 lt filan vardır max. Bizimki 380 biliyosunuz. 420 lt yazıyo ama yok hakkaten bana o kadar büyük gelmedi.

    308i ben tam inceledim.
    Klima ekrandan olması facia. Muhtemelen 2017 c4te de olacak aynı sıkıntı. Ama kapasitif ekran çok seri bir kullanım sağlamıyormaalesef. Klimayı Auto moda alamadım.
    Arka koltuğa oturdum 78 kgyım. Otururken arka amortisörlerden ses geldi. Bu ne dedim. Tanıtımcı hemen servisi aradı. Dakka bir gol 1.

    Peugeout belki aynı parçalardan oluşsada aynı araba değil. ikisi arasında kalmayın.

    Arabam yok Doğan SLX'le geziyorum expertizi beklerken epey bi araba araştırıyorum. Hala C4'teyim. 2 sene önce sıfır alabiliyorken aynı paraya 0 alamamak kadar kötüsü yok inanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NioX -- 13 Haziran 2016; 1:31:14 >




  • Cumartesi günü çok beğendiğim Renault Megane ıv için bayiye gittim. 3000TL takas indirimi ile belki uygun bir takas fiyatı olur ve aracı alırm düşüncesiyle.
    Önce aracımı incelediler herhangi bir sorun görünmedi.Daha sonrasında siz bekleyin biz fiyat araştıralım dediler..
    Bizde sıfır aracın fiyatını ve stok durumunu konuşutuk. Bir süre sonra fiyat geldi , 27000-28000 civarı .. İlk şoku atlattıktan sonra ( Renault bayidekü müşteri temsilcisi de aynı şoku yaşadı,yüz ifadesinden anlaşılabiliyordu) , sebebini sorudm. Fiyat ile ilgili Citroen baylerini aradıklarını ve piyasa fiyatının ortalama bu olduğunu söylediklerini iletti..
    Bayiler araçları alırken tabiki piyasa fiyatının bir miktar altında alacaklar,bunu bilerek gittim ancak bu ne ölücülüktür arkadaş.Bunu yapan da Citroen'in ta kendisi !!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Cumartesi günü çok beğendiğim Renault Megane ıv için bayiye gittim. 3000TL takas indirimi ile belki uygun bir takas fiyatı olur ve aracı alırm düşüncesiyle.
    Önce aracımı incelediler herhangi bir sorun görünmedi.Daha sonrasında siz bekleyin biz fiyat araştıralım dediler..
    Bizde sıfır aracın fiyatını ve stok durumunu konuşutuk. Bir süre sonra fiyat geldi , 27000-28000 civarı .. İlk şoku atlattıktan sonra ( Renault bayidekü müşteri temsilcisi de aynı şoku yaşadı,yüz ifadesinden anlaşılabiliyordu) , sebebini sorudm. Fiyat ile ilgili Citroen baylerini aradıklarını ve piyasa fiyatının ortalama bu olduğunu söylediklerini iletti..
    Bayiler araçları alırken tabiki piyasa fiyatının bir miktar altında alacaklar,bunu bilerek gittim ancak bu ne ölücülüktür arkadaş.Bunu yapan da Citroen'in ta kendisi !!

    Bizim VTİ lerin en aşağı 40 etmesi lazım.

    40 milyara anca 2006 Golf alırsın oda var.

    Baytaktara gelince zaten rezil işe yaramaz bi distribütör.

    Citroën in vereceği adam mı yoktu şunları buldu koca TR de


    Gerekirse BRC atar 10 sene biner öyle satarım.

    Ki bu arabanın 2.eli idare eder biz nasıl aldıysak biride gelip alacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatı Citroen bayisinin verdiğini inanmıyorum. Ellerinde fiyat teklifidir diye kaşeli antetli kağıda bayi yetkilisinin imzasının olmadığı hiç bir şeye inanmam. Bu ne ya resmen insanların aklıyla dalga geçiyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12041205120612071208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.