Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1204. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.894
Cevap
179
Favori
1.738.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12021203120412051206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok teşekkür ederim. peki kronik sorunları nelerdir bu modelin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: homeros8

    Çok teşekkür ederim. peki kronik sorunları nelerdir bu modelin?

    arka süspansiyon sesli çalışır, ufak kasislerde lastik koptu zannedersin(exclusive için özellikle) 17" ince yanak lastik kullanmak dikkat ister, MCP şanzıman vites geçişlerini hissettirir. Yarışa girmeyeceksen sorun olmaz. 2 duruma da alışıyosun, test etmeden alma, bilerek alırsan seversin, kulakçıktan vites eğlenceli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rain_man kullanıcısına yanıt
    Araç 1400 km'de ve klima açık kullanımda şehir içi ortalama 25 km hızda 100 km'de 8.5 lt civarı yakıyor. Uzun yolda ise sürekli klima açık 110 km sabit hızla 5lt, 130 km sabit hızla 6 km yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen internet sitesinde 1.2eat6 satışı yok görünüyor. Yoksa ben mi farketmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Muhendis

    Selamlar,

    Aracımın 2.yılı dolmak üzere. Kasko tekliflerini merak ediyorum, bu sıralar teklif alan var mıdır? Nereleri önerirsiniz.

    Saygılar.


    benım 3. yıl doldu. bu ay sonu kasko sıgorta yenılenıyor. gecen yıl sıgorta 276 tl kasko 897 tl.

    bu yıl ıse aracımda 1900 tl hasar kaydı var. sıgorta 460 tl kasko 960 tl.

    sıgorta Anadolu, kasko neova.

    2o13 exc. kasko degerı 68 küsür cıktı
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt
    1.2 EAT6 2016 yılından itibaren satılmayacak, sadece dizelleri satacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle herkese kazasız belasız günler dilerim.

    Bir kaza geçirdim aracımı mıcıra kaptırdım. Maalesef aracım perte çıktı. Birtakım fotolar paylaşayım sizinle.

    Hava yastığım açıldı sol elimde 10-5 cm büyüklüğünde 2. derece yanık oluştu. Daha kaza olalı 12 saat filan oldu.

    Açıkcası ne olduğunu bende anlayamadım 15 sn içinde kaza oldu bitti.

    Kemer ve hava yastığı gerçekten çok gerekli.

    500 metre için bile kemer takmanızı tavsiye ederim.
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • cok geçmiş olsun hocam. Allah korumuş.
  • hocam çok geçmiş olsun. canınızı ve varsa yanınızdakileri allah korumuş. Mıcır her zaman en tehlikeli en korkutucu olandır bende.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • NioX N kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun kardeşim, Allah korumuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok geçmiş olsun arkadaşım cana geleceğine mala gelsin
  • NioX N kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun
  • Allah beterinden korusun çok geçmiş olsun şükür size bir şey olmamış. Kasko vardı inşallah.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam, 2011 nisan ayinda almıştım ilk çıkanlardan suan 90bin civari km, bu sinifta en kaliteli araçlardan biri, fırsatım oldukça kullaniyorum,arabayı esim kullanıyor 2 yıldır iyiki bunu almisiz diyorum. ama genel olarak araç fiyatları cok yuksek
    Ehdi comfort plus
    Kaza yapan arkadaslar gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NioX N kullanıcısına yanıt
    Çook üzüldüm hocam geçmiş olsun

    Tek tesellimiz can kaybının olmaması İNŞALLAH KASKOSU VARDIR.

    Tekrardan büyük geçmiş olsun yapabileceğimiz birşey var mı ?
  • ganjaman kullanıcısına yanıt
    Allah yardımcısı olsun umarım vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    Allah yardımcısı olsun umarım vardır.

    Arkadaşlar çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    Gerçekten hayatta olmak güzel.

    Sizlere burada çok şey paylaştım navigasyonlar vs.

    Kaza yukarda dediğim gibi anlık oldu. Sağa çok yanaştım istemeyerek. Bir an bir dalgınlık. Sonra bir tümsekle araç havalandı ve mıcıra girdi. Sonra kaymaya başladı. yola sokmaya çalıştım başardım ama bu sefer de karşı taraftaki istinat duvarına doğru hızla ilerlemeye başladım. Bir daha kırdım son kırış. Bu sefer araba yan bir şekilde 5-10 metre yükseklikte eğimli bir kaşa çıktı. Ben kaşa vurduğumda hava yastığı patladığı için pek hatırlamıyorum göremedim çünkü. Çok hızlı ceryan etti anlattıkları belki 10 sn bile yoktur.

    Hızım 90 civarı 5. vites. zaten araç orjinalde 92hp 72 kmhde vites değişim sinyali verir ve ben genelde beklemem hemen değişirim.

    Herhangi bir müdahele gaz debriyaj fren hatırlamıyorum bile. Bildiğim sadece direksiyonu tuttuğum.

    Hala olayın şokundayım.

    hava yastığı açıldıktan sonra sanki bir kapsülde gibiydim. Gerçekten rahattım. Sonra arabayı görünce şoka girdim. Nasıl kurtuldum diye. Az birşey var sanıyordum.


    Allaha şükür hayattayım. Rabbim kimseyi bu durumlara düşürmesin. Zor bir süreçti. Hala şoktayım..

    Kaskom vardı aracımda. Daha 1 ay önce yenilettim. Hatta aracı ben yazlık jant olarak 17 orjinal exclusive jantlarla kullanıyodum sigortacıma anlattım durumu aracımın lastik ebatlarına 4 jantıda eklettim hani kaza halinde araç orjinal jantları ile kullanılmadığı
    gibi bir sıkıntı çıkmasın diye. Artı cyclone navigasyonuda kaskolattım çalınma durumuna karşı.

    Ne kadar ödeme alırım bilmiyorum. Piyasada 32000'de araç fiyatları 50.000 tlden aşağı değil. Arkadaşlar gerçi tecrübeliler bu konuda beni hazırlıyorlar gerçi de ben öğreneyim sizden bilenler varsa.

    Aracımın artı garantisini de geçen şubatta 1 yıl uzatmıştım.

    yukarıda saydıklarımın ne derece avantajı olur.

    Gözüm gibi baktığım yavruda ayrılmak zor geldi bana. Ama üzülmüyorum o yawru beni korudu rabbiminde yardımıyla aileme döndüm.

    Siz siz olun emniyet kemerini çıkarmayın.

    Golf dsg dizel 2. el yada bulabilirsem çok temiz citroen c4 exc cam tavan arayacam. Baba evi yolunda kaza yaptım babamın dediği söz araban çok sağlammış oğlum ama sen istersen bizim yollara göre araba al dedi. Araştırmış VW bizim yollara daha uygunmuş filan dedi bana. Sert süspansiyonlardan zaten çok müzdariptim. Bilemiyorum kararsızım açıkcası. Valla 2. el de arayıp durmak istemiyorum açıkcası. Citroen servisçi tanıdıklar var onlara haber verip beklicez bi araba yeni temiz bir araç.

    Sizlerinde düşüncelerini bekliyorum.

    Çok teşekkürler arkadaşlar.


    @ganjaman
    @entigin
    @Master_Evil
    @caglar57
    @turkhun
    @özgürkuaför



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NioX -- 4 Haziran 2016; 22:58:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NioX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Andre Citroen

    Allah yardımcısı olsun umarım vardır.

    Arkadaşlar çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    Gerçekten hayatta olmak güzel.

    Sizlere burada çok şey paylaştım navigasyonlar vs.

    Kaza yukarda dediğim gibi anlık oldu. Sağa çok yanaştım istemeyerek. Bir an bir dalgınlık. Sonra bir tümsekle araç havalandı ve mıcıra girdi. Sonra kaymaya başladı. yola sokmaya çalıştım başardım ama bu sefer de karşı taraftaki istinat duvarına doğru hızla ilerlemeye başladım. Bir daha kırdım son kırış. Bu sefer araba yan bir şekilde 5-10 metre yükseklikte eğimli bir kaşa çıktı. Ben kaşa vurduğumda hava yastığı patladığı için pek hatırlamıyorum göremedim çünkü. Çok hızlı ceryan etti anlattıkları belki 10 sn bile yoktur.

    Hızım 90 civarı 5. vites. zaten araç orjinalde 92hp 72 kmhde vites değişim sinyali verir ve ben genelde beklemem hemen değişirim.

    Herhangi bir müdahele gaz debriyaj fren hatırlamıyorum bile. Bildiğim sadece direksiyonu tuttuğum.

    Hala olayın şokundayım.

    hava yastığı açıldıktan sonra sanki bir kapsülde gibiydim. Gerçekten rahattım. Sonra arabayı görünce şoka girdim. Nasıl kurtuldum diye. Az birşey var sanıyordum.


    Allaha şükür hayattayım. Rabbim kimseyi bu durumlara düşürmesin. Zor bir süreçti. Hala şoktayım..

    Kaskom vardı aracımda. Daha 1 ay önce yenilettim. Hatta aracı ben yazlık jant olarak 17 orjinal exclusive jantlarla kullanıyodum sigortacıma anlattım durumu aracımın lastik ebatlarına 4 jantıda eklettim hani kaza halinde araç orjinal jantları ile kullanılmadığı
    gibi bir sıkıntı çıkmasın diye. Artı cyclone navigasyonuda kaskolattım çalınma durumuna karşı.

    Ne kadar ödeme alırım bilmiyorum. Piyasada 32000'de araç fiyatları 50.000 tlden aşağı değil. Arkadaşlar gerçi tecrübeliler bu konuda beni hazırlıyorlar gerçi de ben öğreneyim sizden bilenler varsa.

    Aracımın artı garantisini de geçen şubatta 1 yıl uzatmıştım.

    yukarıda saydıklarımın ne derece avantajı olur.

    Gözüm gibi baktığım yavruda ayrılmak zor geldi bana. Ama üzülmüyorum o yawru beni korudu rabbiminde yardımıyla aileme döndüm.

    Siz siz olun emniyet kemerini çıkarmayın.

    Golf dsg dizel 2. el yada bulabilirsem çok temiz citroen c4 exc cam tavan arayacam. Baba evi yolunda kaza yaptım babamın dediği söz araban çok sağlammış oğlum ama sen istersen bizim yollara göre araba al dedi. Araştırmış VW bizim yollara daha uygunmuş filan dedi bana. Sert süspansiyonlardan zaten çok müzdariptim. Bilemiyorum kararsızım açıkcası. Valla 2. el de arayıp durmak istemiyorum açıkcası. Citroen servisçi tanıdıklar var onlara haber verip beklicez bi araba yeni temiz bir araç.

    Sizlerinde düşüncelerini bekliyorum.

    Çok teşekkürler arkadaşlar.


    @ganjaman
    @entigin
    @Master_Evil
    @caglar57
    @turkhun
    @özgürkuaför


    Tekrardan geçmiş olsun hocam.

    Ben ilk fotoğrafı gördüğümde sizin kadar olmasada ufak bir şoka girdim.

    Çünkü C4 e çok güveniyordum ve o kadar dağılabileceği aklıma gelmezdi.

    Süspansiyonu sert,yol tutuşu iyi.

    Aracınıza en düşük 45 en iyi 55 öderler bence

    Yavrunuza inanın çok üzüldüm kessin kabiliyet düşmanı bir şahsın nazarı değmiştir jantları fln çok güzel çünkü.

    C4 yerine A3,Golf,Ceed ve I30 tavsiye ederim.

    Fiyat aralığınızı söylerseniz Golf hakkında yardımcı olabilirim.Kardeşimde 1.2 TSi Golf Comfortline var.

    C4 ün ağırlığı çoğu diğer araçtan daha fazla.Bunu arabadan anlamayan bir insan bile kullanılan sacın kalınlığından olduğunu anlayabilir.Zaten Ncapi 5 yıldız.Allah korumuş sizi . Yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorumda araçtan ters donmüş vaziyetteyken indiniz değil mi ?

    Tekrardan gećmiş olsun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam walla kendi kapımın kolunu bulamadım ters dönükken ters düşünemiyosunuz zaten açık gibiydi kapı. Sol yani benim tarafa yatmış bi kere araba öylece ters dönmüş kalmış. Hava yastığı patlaması sonrası sadece ters durduğumu hatırlıyorum öncesinde en son gördüğüm yeşillikti. Çimene vurdum zaten. Sağ arka kapıyı uzandım sanıyordum ama sağ ön yolcu kapısından çıktım. kapı rahat açıldı. Önce çok birşey yok sandım ama bir tur attım aracın etrafında şoka girdim. Kaza aslında standartlar üzerinde. Yani hızım test sürüşlerinden yüksek. 90ı geçmişimdir tahminim. Daha yeni yola çıkmıştım. Yol da ilçe bağlantı yolu ve duble değil ve viraj olduğundan arabanın düşüş noktası kritik noktada. karşıdan gelen eğer uyarmassan farketmiyordu. Kaza anında görenler trafiği hemen kontrol altına aldılar. Kaza şiddetine göre bence bu normal. Ön sağ tarafa ilk darbe gelmiş. Sonra nasıl olduysa çarptığım yolun sağ tarafına bakar halde yere yani arabanın önü o kısma bakıyordu. nasıl o pozisyonda düştüğümü çözemedim henüz.

    ESP yok bunda maalesef. Zaten ben önce aracı yola sokmuştum. karşı şeride girdim. Tekrar kendi şeridime girmeye çalışırken araba kontrolden çıktı. Zaten kaymayla hızım da arttı bunu hatırlıyorum. Bence bununla kurtuldum. Araç kabini sağlam. Bende sadece hava yastığının patlamasından kaynaklanan barut yanığıymış denilene göre 2. derece 5-10 cm genişliğinde bilek yanığım var. Sol elimde muhtemelen direksiyonu tuttuğumdann oldu. HErkes diyo yok gaza bassasydın vitesi düşürseydin. Hikaye. Mümkün değil. ESP burda iyi olurdu ama o da yoktu. Bunla kurtardığıma şükrediyorum.

    Kaporta kalınlık incelik. Misal i3ten iyi bir kaportası var bizzat inceledim. Daha mika gibi. Benim tarafımdaki direk zaten bükülmüş. tavan sağa doğru yatık durumda. Hava yastığı açılma sesiyle ufak kulak çınlamasından ve hava yastığının görüşü kapatmasından dolayı birşey göremedim.

    Arka tarafın o hale nasıl geldiğini anlamış değilim. Ya kaşa çarptıktan sonra toprak zeminde öyle oldu ki toprak parçası olması gerekirdi. HErhalde asfalta arkadan düştüm sonra ön tarafa doğru düştü araç.

    Araca güveniyorum. Hakkaten. Kaportası belki üst segmentler kadar olmasa da sakin kullanan hız kurallarına uyan bir aileyi sağlam çıkarır araçtan.




  • Büyük geçmiş olsun. Allah sevdiklerinizle bağışlamış sizi. Aracın o hâle gelmesi önemli değil, sizin sağ salim çıkmanız önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12021203120412051206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.