Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1072. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.896
Cevap
178
Favori
1.739.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10701071107210731074
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fleetwood1991 kullanıcısına yanıt
    Auto'da olduğum için 6. viteste çıktım. 6 vitesli araçlarda son hızın 5.viteste görüleceğini söyleyenler de var. 200'e çıktığımda devrin kaç olduğuna bakmadım maalesef.

    Dahili navigasyon cihazında igo yüklü, oradan görüyorum. Araçta navigasyon varken bir de telefondan açmayı hiç gerekli görmediğimden kıyaslayamam ama yarın unutmazsam telefondan da Yandex'i açıp kıyaslayayım.
  • Lastik basınçları kaç sizde? Bende 31 ön 33 arkaydı galiba o hızı yaparken. Onun etkisi olmuş olabilirmi?
  • sckarinca S kullanıcısına yanıt
    Hocam, vidyoyu seyrettim ama bendeki sese benzemiyor. Hoparlör üstüne bir tahta koy, bozuk yollarda sanki oradaki cisim sarsılıyor ve ses çıkartıyor. acaba haparlör mü patlak diyorum.

    birde otomatikte ikin vitesin kırmızıya kadar devire çıktığını görmemiştim. Bende olmuyor galiba
  • Far ampulünü kendi değiştiren oldu mu ? Bir tanesi patladı kısaların...Kendim alıp değiştireyim diyorum. Sabah kaputu açtım ama sökülecek yer belirsiz. Kitapçıktada birşey anlaşılmıyor...
  • Shadow Fox kullanıcısına yanıt
    Ben değiştirmiştim.
    Farın arka kısmında yovarlak plastik kapak var(farın hizasındaki büyük olan).Onu çıkartıyorsun,sonra ampul klipsler ile sabitlenmiş durumda.Ampule gelen bağlantı kablosunu söküp klipsleri açıyorsun.Sonra da ampulü yerinden alıp yenisini aynı şekilde monte ediyorsun. Sağ far kolay oluyor ama sol far aküden dolayı elini sokacağın yer dar çok zor oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 25 Aralık 2014; 9:15:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Ben değiştirmiştim.
    Farın arka kısmında yovarlak plastik kapak var(farın hizasındaki büyük olan).Onu çıkartıyorsun,sonra ampul klipsler ile sabitlenmiş durumda.Ampule gelen bağlantı kablosunu söküp klipsleri açıyorsun.Sonra da ampulü yerinden alıp yenisini aynı şekilde monte ediyorsun. Sağ far kolay oluyor ama sol far aküden dolayı elini sokacağın yer dar çok zor oluyor.

    O plastik yuvarlağı gördüm, birde kablo geliyor ona. Önce o kablo çıkarılacak heralde..Bir daha bakayım
  • Merhabalar. C4 1.6 e-hdi Aracımın 6.ayı ve 6700 KM'de. Bakım işareti alıyorum. Fakat ilk bakım için bana biraz erken gibi geldi ? Bilgisi olanlar paylaşabilirse çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Muhendis

    Merhabalar. C4 1.6 e-hdi Aracımın 6.ayı ve 6700 KM'de. Bakım işareti alıyorum. Fakat ilk bakım için bana biraz erken gibi geldi ? Bilgisi olanlar paylaşabilirse çok sevinirim.

    Ben ilk aldığımda 13.000 Km'de felan yandı bakım işareti ve 2000 km kaldığını haber verdi. 15.000'dede bakıma girdim.

    6700'de bakıma girecek olması anormal bence. Kaç km kaldı diyor peki bakıma? Belkide bir filtre vs. mi tıkandı acaba, Citroen C4'ün elektronik sensörleri çok fazla, çoğu şeyi ölçüyor, belki bir yerinde bir aksaklık olduğu için erkenden servise gidin demiştir. Bence bir servise götürüp göstermenizde fayda var. Benim bildiğim bizim C4'lerde yağ seviyesini ölçen bir sistemde var, belki yağ eksiltmiştir.




  • Fleetwood1991 kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam yarın bir sabahtan uğrarım. Teşekkür ederim ilginiz için.
  • Alınır mı sizce? Ne kadardan pazarlığa başlamak lazım. Piyasasını bilmediğim için adama ölücü gibi yanaşmak istemiyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2012-modelconfort-plus-paket-2013-nisan-trafige-cikisli-boyasiz-185922682/detay
  • Merhabalar,
    Araçlarımızın garantisi bittikten sonra, yetkili servisin pahalı olması sebebiyle, çoğumuz işini iyi yapan özel servis arıyor.
    İstanbul' da oturan arkadaşlara yol göstermesi için Vizyon özel servis te yaşadığım servis tecrübemi yazmak istedim.

    Vizyon oto' yu Citroen forumlarından buldum. Bu arkadaşlar yetkili servisten ayrılıp özel servis açmışlar.
    Bakıma gitmeden önce Kadir' i birçok kez aradım. Her defasında sorularıma sıkılmadan cevap verdi.
    Bakımda kullanılan parçalar orjinal. Yan sanayi parçaları kullanmıyor ve tavsiye etmiyorlar. Fiyatları da yetkili servise göre çok daha ucuz.
    Kadir ve İbrahim usta gerçekten işin ehli insanlar. Gözünüzün önünde yapıyorlar tüm işlemleri.
    Bakıma başlamadan önce aracı lifte kaldırıp inceliyorlar. Değişmesi gereken parçalar varsa sizi bilgilendiriyorlar.
    Ben söylemeden aracımda ses yapan veya yapması muhtemel yerlerde işlem yaptılar.
    Ayrıca aracın motorunu da bi güzel temizlediler ve aracımı yıkadılar. İbrahim usta şimdiye kadar hiçbir aracı yıkamadan göndermemiş :)

    İkram konusunda da çok cömertler. İsterseniz müşteri bekleme bölümünde çayınızı kahvenizi içerken tv izleyebilirsiniz, yada ustanın yanında yapılan işleri görebilirsiniz.
    Yapılan işlerden ve işçilikten o kadar memnun kaldım ki, bunları yazmak zorunda hissettim kendimi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaistlinXX

    Alınır mı sizce? Ne kadardan pazarlığa başlamak lazım. Piyasasını bilmediğim için adama ölücü gibi yanaşmak istemiyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2012-modelconfort-plus-paket-2013-nisan-trafige-cikisli-boyasiz-185922682/detay

    Bu aracı alırsan 49 civarı, max 50 ye satabilirsin.
    Araç 12 model. 13 değil.




  • sckarıncadan alıntı:

    iyi günler arkadaşlar. bu sene ocak ayında 22.000 km'de 2011 confort plus mcp dizel navigasyonlu c4 aldım. şu ana kadar 5000 km yaptım. forumlarda almadan önce çok araştırmıştım. araç gerçektende az yakıyor. ankara-burdur-Isparta-ankara 881km ort.hız 78 (cruz hep 90'da idi, günübirlik yol) 3.8lt/100km yaktı (150TL). dönüşte depoyu doldurduğumda ekranda 1680 km görmek çok güzeldi. şu anda şehiriçi ortalama 5.5lt, trafik çok yoğun olduğunda 6.5lt yakıyor. 2011 sonrası modellerde donanım farklarını buradaki arkadaşlardan öğrendim. bunun dışında bence en büyük farklılık viteste. 2010-2011 araçlar kalkışlarda gaza basmadan gitmiyor. sanki manuel araç gibi. 2011 sonrası ise ayağınızı frenden çekince araç ileri atılıyor.

    Arkadaşım bu konuda bilgili olduğun anlaşılıyor . Senin 2011 model aracın ayağını frenden çekince ileri atılıyor mu?
    Bu benim için önemli bir özellik. Tüm 2011 yeni kasa C4 ler ileri atılıyor mu YOKsa 2011'in ikinci yarısı çıkanlarda mı var bu özellik bilginiz varsa şimdiden teşekkürler.




  • Bu özellik herhangi bir serviste yükletilebiliniyor, yazılım ile ilgili, eğer bu özellik yoksa şanzıman alıştırması ile birlikte servis yaptırılabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Ben bakımı Kasım ayında yaptırmıştım.
    Malzemeleri kendi aldım, hava filtresi , polen filtresi,yağ filtresi ,4 ad buji ve Mobil1 5w-30 yağ toplam 230TL tuttu.(parçalar orijinal)
    Hava ve polen filtresini kendim değiştiriyorum.
    Yağ,yağ filtresini ve bujileri serviste değişttirttim, ayrıca serviste saç karter koruma vardı ,mevcut plastik korumanın 2 bağlantı kulağı kırılmıştı ,saç ile değiştirttim..Servisteki işlemler toplam 238 TL tuttu..
    Malzemeler+işçilik bana 468tl tuttu. (Saç karter koruması dahil)
    Debriyaj ile ilgili bir sıkıntım vardı onu da çözdüler 10 numara bakım oldu.

    İyi geceler, debiryaj ile ne sıkıntınız oldu acaba? bende de 1.4 vti varda 1. vitesten 2 ye geçerken bazen sıkıntı oluyor...
  • Herkese iyi geceler, benim aracımda ayak aydınlatması yok 308 formunda resimli anlatımla takıyorlardı bagaj aydınlatma ile aynıymış parkları açıncada hoş bir ışık veriyor. caba bizim araçlarda da bu uygulanabilir mi. Bu uygulamayı yapan varmı acaba.. Hoşçakalın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail RXT 2.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    Ben bakımı Kasım ayında yaptırmıştım.
    Malzemeleri kendi aldım, hava filtresi , polen filtresi,yağ filtresi ,4 ad buji ve Mobil1 5w-30 yağ toplam 230TL tuttu.(parçalar orijinal)
    Hava ve polen filtresini kendim değiştiriyorum.
    Yağ,yağ filtresini ve bujileri serviste değişttirttim, ayrıca serviste saç karter koruma vardı ,mevcut plastik korumanın 2 bağlantı kulağı kırılmıştı ,saç ile değiştirttim..Servisteki işlemler toplam 238 TL tuttu..
    Malzemeler+işçilik bana 468tl tuttu. (Saç karter koruması dahil)
    Debriyaj ile ilgili bir sıkıntım vardı onu da çözdüler 10 numara bakım oldu.

    İyi geceler, debiryaj ile ne sıkıntınız oldu acaba? bende de 1.4 vti varda 1. vitesten 2 ye geçerken bazen sıkıntı oluyor...

    Sertleşmeye başlamıştı. Ufak bir işlem yaptı,debriyaj merkezinin orayı yağladı temizledi şuan oldukça yumuşak .




  • Elinde demir jant bulunan varsa alabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BAYBARSM B kullanıcısına yanıt
    2012 modelden itibaren atılıyor diye biliyorum. bazı 2012 lerde de gaza basmadan gitmiyor diye biliyorum. denemeniz lazım. ileri atılmama durumunun avantajı balataların biraz daha uzun ömürlü olmasını sağlaması. diğerinin de araç parkederken ufak yaklaşmaları gaza basmadan yapmanızı sağlıyor.
  • arkadaslar 2011 1.6 vti aracım icin motor yagı tavsiyesi verebilir misiniz? 5 30 mobil nasıldır?
  • 
Sayfa: önceki 10701071107210731074
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.