Şimdi Ara

===== CITROËN DH KULÜBÜ ===== (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
982
Cevap
7
Favori
114.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: milterx

    Selam iverson03 kardesh :)) Araban süper, oturdugun eve ise hayran kaldim... Kazasiz belasiz kullan, Cam tavani cekmen ise bi ayri güzel olmus...
    Ben C4 kardeshligi klubünde stalker olarak geciyorum... Benim aracin resimleride orada var :))

    Yavuz kardesh, bu arada temennilerine katiliyorum ama C4 te bi baska güsel canimm C4 aski bi baska oldugundan tek platform bize yetmiyo :P

    Herkese kazasiz belasiz sürüsler...
    Not: Ankaradayim, yana yakila rötüs kalemi veya boyasi aiyorum, aracim kül grisi..



    kardeş sağol, ev konusuna gelince orası şehirdeki evimiz değil. şehire 30 km uzakta hazar gölü kenarındaki yazlığımız. iyi dileklerin için tşk.
    herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: neco59


    quote:

    Orjinalden alıntı: koksalzengi

    Beyler bu arada bugün citroen'in interente sitesinde berlingo'ya yeni motor koydukarını gördüm 1.6 92 HP Valla çok güzel yapmışlar ama fiyat biraz yüksek gibi geldi bana 30 küsürleri buluyor fiyat


    ewet benimde dikkatimi çekti.
    ama sitede teknik özelliklerini yayınlamamışlar.
    alıcan 1.6 hdi hususi otomobil olacak ruhsatta, süper olur.



    Hatta fiyatlarda abs li modelide vardı ama fiyat biraz yüksek gibi yaa




  • CITROEN C5 HAKKINDA İLK İZLENİMLERİM

    Konfor ve Süspansiyon : Tek kelimeyle harika. Mıcırlı ve taş parke yolda test ettim. İçeriye ses almıyor ve taş parke yolda gittiğinizi kesinlikle hissettirmiyor. Hidraktif süspansiyon mükemmel çalışıyor. İç konfor kesinlikle Megane sürdükten sonra söyleyebilirim ki Mercedes havasında. Megane.a laf atmıyorum lakin aynı segmentin araçları değil sadece daha önce Megane kullanan biri olarak farkından bahsetmek istedim. Herşey yerli yerinde. Fonksiyonlara ulaşmak çok rahat. Çok fazla parametre olduğu için biraz el alışkanlığı kazanılması yeterli. Ön ve arka koltuklardaki diz ve baş mesafeleri için kullanılacak tek tabir YAYLA tabiridir bence. Arka koltuklarda ortada oturan kişi için her zaman problem olmuştur ancak C5.te böyle bir sıkıntı ve çıkıntı mevcut değil. Arka koltuklar yattıktan sonra isterseniz uzanarak arka cam penceresinden yıldızları seyredebilirsiniz. C5.te Nümbörg tarzı yani C sütunlarını birleştiren bir sac tabaka yok yani arka koltuklar yattığında aynen bir Combi araç vaziyetini alıyor. Bu hususta söyleyebileceğim tek eksik sürücü ve yolcu kapılarının açılmasının zorluğuyla ilgili. Bence daha pratik bir çözüm düşünülmeliydi.

    Performans ve Yakıt : 1.6 HDİ 110 bg.lik motor daha önce de belirttiğim gibi ilk kalkıştaki hantallığı üzerinden attıktan sonra inanılmaz seri. C4 ve 307.nin 110 bg.lik modelleri yaklaşık 200 kg. daha hafif olduğu için ilk kalkıştaki bu hantallık kabul edilebilir. Elime kronometre alıp ölçüm yapmadığımdan bu konu hakkında daha fazla birşey yazıp kimsenin kafasını karıştırmak istemem. Lakin 1.6 HDİ motor kendini kanıtlamış mükemmel bir makine. Yakıt konusunda kesin bir şey söylemek şimdi yanlış olur. Daha 30 km yol yaptım. Şu anda 7.7 lt/100 km gibi hiç gerçekçi olmayan bir rakam söz konusu. Çünkü ben 30 km. boyunca genelde aracın ne kadar ekonomik olduğunu değil ne kadar performanslı olduğunu anlamaya çalıştım. Ne kadar ekonomik olduğunu uzun yol yaptığımda yine bu sayfalarda sizlere aktarmaya çalışacağım.

    ESP : ESP sistemi hakkında bilgim vardı ancak ilk olarak söylemek istediğim bu sistemin size inanılmaz psikolojik bir güven sağladığı. Ayrıca C5.in resmi sitesinde aynen belirtildiği gibi ASR yani anti patinaj sistemi ESP tarafından yönetiliyor ve devrede olduğunda patinaj sorunları yaşamıyorsunuz. ESP.nin ne kadar işe yarayıp yaramadığını test etmedim ancak yol tutuşun mükemmelliği bir fikir veriyor kullanıcısına.

    Direksiyon : Megane.ın direksiyon kutusundan gelen ve servis tarafından mekanik, elektronik sesler olarak nitelendirilen uğultular bu araçta yok.

    Klima : Çift bölgeli iklim kontrollü klima mükemmel soğutuyor. Kullanmakta hiç zorluk çekmiyorsunuz. Klima kontrol fonksiyonlarını kontrol etmek oldukça rahat.

    Radyo-CD Çalar : MP3 çalsaydı daha iyi olurdu diyenler için servis bunu hallediyor ancak ben tercih etmiyorum. MP3 dinlemek isteyenler için 75 YTL.ye çakmak girişinden çalışan dahili dekoderli ve FM vericili şık ve güzel cihazlar var. Aynen 407.de olduğu gibi orijinal radyo/cd çalıcıyı yerinden söküp kullanmazsanız yol bilgisiyarı verilerine de ulaşamazsınız. Tesisatçılar genelde orijinal yerlerinden teypi çıkarsalarda genelde torpidoya yerleştirerek ve elektriğini eksik etmeyerek olayı çözüyorlar.

    Şimdilik bu kadar. Biliyorum fotoğraflardan dolayı sitem edeceksiniz. İnanın aracımı teslim alalı 3 gün oldu ancak işlerin yoğunluğundan, sağa sola gitmekten ne fotoğraf çekebildim ne de daha fazla fikir sahibi olabilecek kadar yol katetmedim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    CITROEN C5 HAKKINDA İLK İZLENİMLERİM

    Konfor ve Süspansiyon : Tek kelimeyle harika. Mıcırlı ve taş parke yolda test ettim. İçeriye ses almıyor ve taş parke yolda gittiğinizi kesinlikle hissettirmiyor. Hidraktif süspansiyon mükemmel çalışıyor. İç konfor kesinlikle Megane sürdükten sonra söyleyebilirim ki Mercedes havasında. Megane.a laf atmıyorum lakin aynı segmentin araçları değil sadece daha önce Megane kullanan biri olarak farkından bahsetmek istedim. Herşey yerli yerinde. Fonksiyonlara ulaşmak çok rahat. Çok fazla parametre olduğu için biraz el alışkanlığı kazanılması yeterli. Ön ve arka koltuklardaki diz ve baş mesafeleri için kullanılacak tek tabir YAYLA tabiridir bence. Arka koltuklarda ortada oturan kişi için her zaman problem olmuştur ancak C5.te böyle bir sıkıntı ve çıkıntı mevcut değil. Arka koltuklar yattıktan sonra isterseniz uzanarak arka cam penceresinden yıldızları seyredebilirsiniz. C5.te Nümbörg tarzı yani C sütunlarını birleştiren bir sac tabaka yok yani arka koltuklar yattığında aynen bir Combi araç vaziyetini alıyor. Bu hususta söyleyebileceğim tek eksik sürücü ve yolcu kapılarının açılmasının zorluğuyla ilgili. Bence daha pratik bir çözüm düşünülmeliydi.

    Performans ve Yakıt : 1.6 HDİ 110 bg.lik motor daha önce de belirttiğim gibi ilk kalkıştaki hantallığı üzerinden attıktan sonra inanılmaz seri. C4 ve 307.nin 110 bg.lik modelleri yaklaşık 200 kg. daha hafif olduğu için ilk kalkıştaki bu hantallık kabul edilebilir. Elime kronometre alıp ölçüm yapmadığımdan bu konu hakkında daha fazla birşey yazıp kimsenin kafasını karıştırmak istemem. Lakin 1.6 HDİ motor kendini kanıtlamış mükemmel bir makine. Yakıt konusunda kesin bir şey söylemek şimdi yanlış olur. Daha 30 km yol yaptım. Şu anda 7.7 lt/100 km gibi hiç gerçekçi olmayan bir rakam söz konusu. Çünkü ben 30 km. boyunca genelde aracın ne kadar ekonomik olduğunu değil ne kadar performanslı olduğunu anlamaya çalıştım. Ne kadar ekonomik olduğunu uzun yol yaptığımda yine bu sayfalarda sizlere aktarmaya çalışacağım.

    ESP : ESP sistemi hakkında bilgim vardı ancak ilk olarak söylemek istediğim bu sistemin size inanılmaz psikolojik bir güven sağladığı. Ayrıca C5.in resmi sitesinde aynen belirtildiği gibi ASR yani anti patinaj sistemi ESP tarafından yönetiliyor ve devrede olduğunda patinaj sorunları yaşamıyorsunuz. ESP.nin ne kadar işe yarayıp yaramadığını test etmedim ancak yol tutuşun mükemmelliği bir fikir veriyor kullanıcısına.

    Direksiyon : Megane.ın direksiyon kutusundan gelen ve servis tarafından mekanik, elektronik sesler olarak nitelendirilen uğultular bu araçta yok.

    Klima : Çift bölgeli iklim kontrollü klima mükemmel soğutuyor. Kullanmakta hiç zorluk çekmiyorsunuz. Klima kontrol fonksiyonlarını kontrol etmek oldukça rahat.

    Radyo-CD Çalar : MP3 çalsaydı daha iyi olurdu diyenler için servis bunu hallediyor ancak ben tercih etmiyorum. MP3 dinlemek isteyenler için 75 YTL.ye çakmak girişinden çalışan dahili dekoderli ve FM vericili şık ve güzel cihazlar var. Aynen 407.de olduğu gibi orijinal radyo/cd çalıcıyı yerinden söküp kullanmazsanız yol bilgisiyarı verilerine de ulaşamazsınız. Tesisatçılar genelde orijinal yerlerinden teypi çıkarsalarda genelde torpidoya yerleştirerek ve elektriğini eksik etmeyerek olayı çözüyorlar.

    Şimdilik bu kadar. Biliyorum fotoğraflardan dolayı sitem edeceksiniz. İnanın aracımı teslim alalı 3 gün oldu ancak işlerin yoğunluğundan, sağa sola gitmekten ne fotoğraf çekebildim ne de daha fazla fikir sahibi olabilecek kadar yol katetmedim.


    yorumlar için teşekkürler.
    resimleri de bekleriz.




  • nero'da cd çekerken mp3'leri nasıl karıştırırız.aynı sanatçılşarın şarkıları alt alta gelmesin diye.
  • Yok be yaww, mevcut müzik sistemine ufak bi modifikasyonla mp3 player baglanabilir hale geliyor. Hem Neco59 kardesh, bu sayede nerode müzik siralamana falan gerekde kalmiyor :) Mp3 player dan istedigin herseyi ayarliyorsun, üstelik mp3 bilgisinide görmüs oluyorsun. Cünkü mp3 calan c4 ve c5 lerde bile sadece mp3ü caliyor, isim bilgisi bile vermiyor.
    Eger bu konuyu merak edenler vars biz cok arastirdik, nasil yapildigini iyi biliyoruz, lütfen benden veya C4 kardesliginden yardim alsinlar :)
  • benzinli citroen c3 1.4 16v 92 hp sensodrive sahibiyim...görüşlerimi citroen c3 başlığı altında belirtimştim ama isterseniz benide listeye yazabilirsiniz.
  • c3:

    yüksek ve ince görüntüsü itibariyle virajlarda en güzel savrulabilecek otomobillerden olduğu izlenimi yaratan ancak kullanıldığında citroene özgü yol tutuşun bu araçtada şaşırtıcı derecede kendini gösterdiği söylenebilir.ayrıca vitesi,vites kolu haricinde direksiyondanda kumanda edebilmenize olanak sağlayan sensodrive şanzıman,tek bir tuş aracılığıyla aracı otomatik kullanmanıza izin verir.akıllı silecek,otomatik farlar,4 hava yastığı,cd çalar,otomatik klima,sis farı,elektrikli yan aynalar vs. gibi standart donanım paketiyle gönüllerde taht kurmuştur.1.4 16v 92 hp lik modelinin performansı ise tatminkardır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: milterx

    Yok be yaww, mevcut müzik sistemine ufak bi modifikasyonla mp3 player baglanabilir hale geliyor. Hem Neco59 kardesh, bu sayede nerode müzik siralamana falan gerekde kalmiyor :) Mp3 player dan istedigin herseyi ayarliyorsun, üstelik mp3 bilgisinide görmüs oluyorsun. Cünkü mp3 calan c4 ve c5 lerde bile sadece mp3ü caliyor, isim bilgisi bile vermiyor.
    Eger bu konuyu merak edenler vars biz cok arastirdik, nasil yapildigini iyi biliyoruz, lütfen benden veya C4 kardesliginden yardim alsinlar :)


    :))
    ben mp3 ile veya müzik ile ilgili birşey sormadımki
    genede bilgi için teşekkür ederim ;))
  • yazilari ve yazilari yazanlari karistirmisiz, idare et Neco kardes :)
  • problem değil ;))
  • citroen'in internet sitesi güncellenmiş ve tasarımı değiştirilmiş. yeni halini daha çok beğendim ben

    www.citroen.com.tr
  • Evet bende daha ceok begendim. Aslinda bu site fransizlarin sitesinden bile ii duruyo bence, citroen.com u ziyaret ederseniz ana sayfa haricindeki her alt baslik bölük pörcük. Dogru yoldasin Baylas
  • ewet yeni site baya iyi olmuş.
    eskisine bir türlü alışamamıştım.
  • Evet arkadaslar, Baylas bu senenin yarisindan itibaren 110 bg HDI lerde 6 ileri yari otomatik vites opsiyonlu arac ithal edecegini duyurdu :) Sene sonuna kadar 300 otomatik HDI satmayi hedefliyorlar.

    Donanimi 110 HDI ile ayni olacak ama sanziman tamamen yeni. Bu 6 vitesli sanziman istenirse otomatik olarak vazife yapiyor veya direksiyondan manuel olarak vite degistirilebiliyor :)

    Otomatik Dizel C4 isteyenlere ilk müjde benden olsun ....
  • Citroen.in yeni sitesi gerçekten güzel olmuş ancak yine de daha iyi ve fonksiyonel olabilirdi. Bu arada Trabzon Ankara yolculuğum sonucu aracıma iyice alıştım. Yakıt halen oturmadı. Öyle ki uzun yolda çoğu zaman hız sabitlemeyi kullanmama rağmen 4.8 lt/100 km değerini elde ettim. Tabi Megane.la yaptığım gibi 90 km sürekli sabit süratle gitmedim. Birde Samsun.dan sonra belli bir tırmanış ve yüksek rakıma çıkış söz konusu idi. Yaklaşık yolcu ile birlikte 300 kg kadar yük vardı. Trabzon dönüşü km.nin de ilerlemesiyle birlikte hem yakıt hem de aracın performansı iyice iyileşecektir buna eminim.

    İnanın şu vaziyette chipli Megane bu araçla rahatlıkla başa baş gider. 5000 km. sonunda daha gerçekçi veriler söz konusu olacaktır.

    Konfor mükemmel, klima anormal derecede iyi soğutuyor. En kısık ayarında ızgaraları da yarım kapatarak geldim çoğu zaman.

    Tek sorunum aracın büyüklüğüne alışmam oldu. Dar kapalı garajlara girip çıkma tam bir işkence. Kesinlikle şehir içi aracı değil. İnanın koskoca Ankara.da sadece Etlik.te 1 tane C5 gördüm başka da görmedim. Ya trafiğe çıkmıyorlar gerçekten ya da kimse satın almamış bu aracı. Ya da benim güzergahım üzerinde yoktu dersem daha doğru olur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: milterx

    mp3 calan c4 ve c5 lerde bile sadece mp3ü caliyor, isim bilgisi bile vermiyor.


    yanılıyorsun kardeş, bende cam tavanlı c 4 var, yani mp 3 de çalandan. ben mp 3 dinlerken sanatçı ve şarkı isimlerini de görüyorum.
  • Dogru söylüyorsun iverson, Benim C4 calmiyor :( biliyorsun, o yüzden ben bi arkadasin yalancisiym. O bana cd takinca sarki isimlerini görmüyo demisti, adam audio cd den bahsediyormus, mp3 cekiyorum diye nero dan audiyo cd yazdirmis...

    Yani bu konu hakkindaki en dogru ve güncel bilgi sende :)
    Düzeltme icin sagol

    Not: Basket aski C4 askini gecmis mi ne ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milterx -- 10 Temmuz 2006; 17:58:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: milterx

    Dogru söylüyorsun iverson, Benim C4 calmiyor :( biliyorsun, o yüzden ben bi arkadasin yalancisiym. O bana cd takinca sarki isimlerini görmüyo demisti, adam audio cd den bahsediyormus, mp3 cekiyorum diye nero dan audiyo cd yazdirmis...

    Yani bu konu hakkindaki en dogru ve güncel bilgi sende :)
    Düzeltme icin sagol

    Not: Basket aski C4 askini gecmis mi ne ???


    basketbolun bendeki geçmişi 15 yıl falan.dolayısıyla c 4 aşkından çok eski.

    ama c 4 aşkı bambaşka be dostum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iverson03 -- 10 Temmuz 2006; 22:07:59 >




  • benimde c4 1.6 hdi 92hp var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.