Şimdi Ara

===== CITROËN DH KULÜBÜ ===== (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
982
Cevap
7
Favori
114.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam bir citroen c3 sahibi olarak aranıza katılmak istiyorum .

    2006 c3 sx 1.6 hdi 16v
  • Dün akşam itibariyle bende c3hdi 1.4 16v 92 aldım......listeye benide ekleyin
  • slm herkeze beımde katılma vaktım gelmiş de geçiyor.bende iki citroen var ikisinide kaydedin.
    2006 model C4 Coupe VTS
    2005 model C3 Sensodrive
  • slm arkadaşlar focus severim diyebilirim ama c5 de sıcak bakıyorum bu iki aracı kullanmış arkadaşlar yorumlarını gönderebilirse sevinirim tşk ler ..
  • slm önümüzdeki hafta salı günüde babam bir C5 SX 1.6 HDI alıyor. benide aranıza alırsanız sevinirim.... Birde aldıktan Sonra Jant Taktırıcaz... Jant Konusunda Yardımlarınızı Bekliyorum...
  • şimdiden hayırlı olsun arabanız ne kadar indirim aldınız ve kaça bitti kazasız belalız günlerde kullanın tecrübe kazandıkcada bilgilerini paylaşırsan seviniriz ayrıca güzel bir seçim yaptığınıza inanıyorum renk ne ..
  • teşekkürler ;).. kampanyalı fiyatı 48'di biz 43800'e aldık. Bütün Tecrübelerimi İlk Sizle Paylaşıcam ;)... Siyah renk aldık, içi bej.. Arabanın 3 teker üstünde gidebilmesi ve 140la bile giderken çok rahat bi şekilde virajları alabilmesi En beğendiğimiz özelliklerden diyebilirim.. arabayı aldığımız yerin sahibi 180le giderken el freni çekmiş ve araba çok kontrollü bi şekilde yavaşlamış.. hoşumuza gitti inş. hayırlısı budur...
  • üste okumuşsundur belki aslında focus severim fakat citroen c5 de sıcak bakıyorum diye fakat google den ford focus tdci cevaba girersen 222 sayfayla karşılacaksın yeni kasa focusun çıktığı günden bu yana inanılmaz bir dayanışma soru cevap alışverişi var yani okudukça insanın o arabayı sevmesede sevesi geliyor tabiki okursan bi sürü eksi yanlarıda yok değil diyeceğim burada bu ambiyansında bu şekilde olamsını isterdim ama malesef yok neyse citroen c5 zaten focus tan bi sınıf üste ve özellikleride buna orantılı olarak daha iyi her açıdan ve siyah renk gerçekten c5 yakışan en güzel renk bence güzel seçim ama bakımı biraz zor olacaktır arabayı yıkatırken sakın fırça kullanma çizecektir onun için süngerle yıkatmanı tavsiye ederim jant konusunda da orijinal olsun diyosan sxpk da kullanılan jantlarla değiştirebilirsin piyasa dersen aklıma geln ise cms diyebilirim .. belki bir gün focus la c5 sen karşılaştırma şansı bulursun slm lar ..




  • araba.com a gir orda c5 in 2. sayfasında en sonda sonradan takılma bi jant var hoşuna giderse ararsın artık bende o jantlardan almak istiyorum dersin artık adam arabayı zaten satıyorum kardeşim başka işin yokmu derse karışmam
  • Dezent ya da Mam.ın 5 kollu jantlarını öneririm. Bende her ikisi de var. Yazın bir takım, kışın bir takım kullanıyorum. Fotoğraflara bu sayfalarda rastlayabilirsin.
  • 2. sayfada bu janta ait fotoğrafları görebilirsin.

    Bu arada yeni arkadaşları listeye ekleyeceğim unutmuş değilim. Gecikme için artık kusuruma bakmayın. Yeni araç edinen citroen sahiplerine hayırlı olsun dileklerimi iletirim şimdiden.

    180 km ile giderken el freni çekmek bana çok abes geldi. Bahsedilen sürat 60-70 değil 180km. Burada bariz abartı olduğunu düşünüyorum. Üstelik C5.in böyle abartılı saçma reklamlara ihtiyacı yoktur kesinlikle.

    Bu arada bende C5 sahibiyim. C5.i kötülemek için falan yazdığımı düşünenler olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: coltss40

    üste okumuşsundur belki aslında focus severim fakat citroen c5 de sıcak bakıyorum diye fakat google den ford focus tdci cevaba girersen 222 sayfayla karşılacaksın yeni kasa focusun çıktığı günden bu yana inanılmaz bir dayanışma soru cevap alışverişi var yani okudukça insanın o arabayı sevmesede sevesi geliyor tabiki okursan bi sürü eksi yanlarıda yok değil diyeceğim burada bu ambiyansında bu şekilde olamsını isterdim ama malesef yok neyse citroen c5 zaten focus tan bi sınıf üste ve özellikleride buna orantılı olarak daha iyi her açıdan ve siyah renk gerçekten c5 yakışan en güzel renk bence güzel seçim ama bakımı biraz zor olacaktır arabayı yıkatırken sakın fırça kullanma çizecektir onun için süngerle yıkatmanı tavsiye ederim jant konusunda da orijinal olsun diyosan sxpk da kullanılan jantlarla değiştirebilirsin piyasa dersen aklıma geln ise cms diyebilirim .. belki bir gün focus la c5 sen karşılaştırma şansı bulursun slm lar ..


    C5'e karar vermeden 1,5-2 saat önce focusla anlaştık ama pek içimize sinmedi açıkcası, Ford'a oldum olası bi antipatim vardır. C5'de aklımdan hiç çıkmadı Fransız malı olduğu için istemiyodum :). Ama Bu Kalitede Bu fiyatta başaka araba omadığı için C5 en iyi tercih gibi geldi bana. Siyah renk çok yakışıo ama dediğin gibi koruması çok zor. Yıkamayı kendim yapıcam mecbur :D.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    180 km ile giderken el freni çekmek bana çok abes geldi. Bahsedilen sürat 60-70 değil 180km. Burada bariz abartı olduğunu düşünüyorum. Üstelik C5.in böyle abartılı saçma reklamlara ihtiyacı yoktur kesinlikle.


    Babamın Yakın Arkadaşıydı Bunu söyleyen ve bu adam gerçekten bunu yapabilicek karakterde bi insan :D.

    Bu arada jant önerileriniz için tşk. ederim. Devamını bekliorum ;).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psycho_baris -- 29 Haziran 2007; 16:16:11 >




  • sayfa 2 deki jantlarla arabam.com daki jantlar aynı gibi sanki aynı değillseler bile ikiside hoş duruyo. c5 in standart jantları 16 inç galiba resimdekiler 17 inçlikmi. birde süspansiyon sistemi nasıl çalışıyor yani yolda giderken yol durumuna göre süspansiyon sistemi içeriden anlaşılır bi şekilde alçalıp yükseliyomu veya giderken aşağı yukarı tuşuyla süspansiyon ayarı yapabiliyomusunuz yoksa manuel olarak ayarlayacaksanız durmakmı gerekiyo ..
  • araba salı günü teslim edilicek. onun için şuan net bişey söyleyemiyorum ama arabayı alır almaz cevaplıycam bu sorunu ;).
  • bu arada ben arabam.com'daki resmi bulamadım... :S
  • arabam.com değil araba.com 2.el oto satış sitesi orada citroeni tıkla c5 menüsünden gir 2. sayfadaki son araç ..
  • yine c5 in bitanesinde bagaj spoyleri vardı çok yakışmıştı renkte siyahtı jantla birlikte süper durur o resmide yanılmıyosam araba.com da görmüştüm ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: coltss40

    arabam.com değil araba.com 2.el oto satış sitesi orada citroeni tıkla c5 menüsünden gir 2. sayfadaki son araç ..


    Saol. Buldum. Baya Yakışmış Bu Jant . Araba.com'daki Bütün C5lere Baktım Ama Bagaj Üstü Spoiler Yoktu :).
  • bende baktım ama yok ya satıldı o araba yada başka bi sitede gördüm.
  • BUYRUN UFAK Bİ TARİHÇE ;) (Citroen'in Sitesinden Bu Kadarını Bulabildim)


    "Dünya tarihine adını yazdıran marka!"

    Otomotiv tarihinde çığır açan pek çok yeniliğe imza atan Citroën, 1919 yılında André Citroën tarafından kuruldu. Citroën soyadı, tüccar olan büyük büyük büyükbabasının sonradan “Citron” olarak değiştirilen “Limoenman” soyadından geliyordu; “küçük limonları olan adam”...

    Henüz 34 yaşındayken “dişli takımı” üretmek üzere kendi şirketini kuran André Citroën, otomotiv endüstrisinde daha sonraları bir dev olarak anılacaktı. Citroën’in hafızalara kazınan sembolü ”double chevron” (rütbe işareti) ise André Citroën’in kendi buluşu olan üçgen dişli sistemine bir gönderme...

    İşte otomotiv tarihin Citroën tarafından konan temel taşları:



    1919

    4 Haziran 1919’da Citroën markalı ilk otomobil satıldı: 10 HP A Type Torpedo. Citroën, Avrupa’nın ilk seri üretim otomobili A Type’ı otomotiv tarihine kazandırmıştı...

    1924
    Daha sonra, A Type ile kazanılan deneyim sayesinde B serisinin üretimine geçildi. Seri içinde dünyanın ilk çelik karoserli otomobili BlO yer aldı.

    1933
    Citroën 8CV, 93 km/s ortalama hız ve 300.000 km yol ile "uzun mesafede dünya rekoru"nu kırdı.

    1934
    Citroën "dünyada ilk önden çekişli otomobilin seri üretimi"ne başladı.

    1938
    C serisiyle birlikte bir ilke daha imza atan Citroën, model gamını genişletmeye ve sektöründe öncü olmaya devam etti. 1938 yılında Citroën dünyanın ilk "hydropnömatik süspansiyonlu" otomobili La 15 Six’i icat etti.

    1955
    1955 yılında Citroën dünyanın fren disklerini standart olarak sunan ilk otomobili DS’i icat etti. Yüzyılın otomobili olarak övgülere doymayan DS, “gerçekleşen bir düş, bir mucize” olarak tanımlanmıştı. Tanrıça anlamına gelen "déesse" kelimesinin okunuşu olan DS, otomotiv dünyasına bir mit olarak girdi ve hep öyle kaldı.

    1978
    "Dünyanın ilk en hızlı turbosuz otomobili" La CX 2500 Diesel'i icat etti. Aynı yıl yine "dünyanın ilk tam elektronik ateşleme sistemine sahip otomobili" La LNA'yı satışa sundu.

    1989
    1989 yılına gelindiğinde Citroën, herkesi yine şaşırttı: Dünyanın ilk hidroaktif süspansiyonlu otomobili XM sahnedeydi.

    1991
    "Avrupanın ilk arka koltuk eğimi ayarlanabilen otomobili" ZX'i icat etti.

    1994
    Citroën AX Eco 2,7lt/100 km ile "yakıt ekonomisinde dünya rekoru"nu kırdı.

    1996
    Saxo’nun lansmanı yapıldı. 27 000 ziyaretçi aracın üretildiği yere; Aulnay’a geldi.

    1997
    1 581 378 adet satılan ZX’in üretimi sona erdi ve Xsara lanse edildi.

    2000
    Kasım ayında, Citroën, Otomobil endüstrisinde bir ilk olan ISO 9001 (versiyon 2000)’i aldı.
    C mirası yeniden gündeme geldi. Tarih yeniden canlandırıldı; nostalji teknolojiyle buluştu. C serisindeki otomobiller, bulundukları segmente, kullanım amacına, donanımına göre numaralandırılıyor ve adlandırılıyor. En küçük model C1 ve en büyüğü C8 gibi...

    2002
    Citroën yeni bir satış rekoru kırdı: 1 312 000 araç .

    2004
    İspanyol basını C2’yi, Brezilya basını da C5 ve Xsara Picasso’yu yılın en iyi aracı seçti. Yine aynı yıl içinde C4 modelinin hatchback ve coupé versiyonlarının tanıtımı Mondial'de gerçekleştirildi.

    2005
    C serisinin prestij aracı olarak kabul edilen C6 modeli Frankfurt Fuarı'nda ilk defa sergilendi.


    Küçük ya da büyük, tüm Citroën’ler tarih yazmaya devam ediyor...




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.