Şimdi Ara

Citroen C4 2005-2011 (305. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.209
Cevap
35
Favori
1.041.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2006 grande puntomu satıp c4 almayı planlıyorum
    parça fiyatlarından bakıma kadar çok fazla fark görürmüyüm ne önerirsiniz?
    ve hangi modeli almalıyım vereceiğim max fiyat 30000 tl
  • thecool1981 T kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olmasını dilerim,
    2009 sx pk siyah mcp sahibiyim.. hiç pişman olmadım memnunum..

    110 beygir almanızı özellikle öneririm ama bir sx pk kullanıcısı olarak, temiz olduktan sonra sx de alabileceğinizi düşünüyorum..
    sx pkda bulunan yağmur sensörü pek verimli değil, far sensörü de çok önemli değil.. bluetooth bu kasalarda yok. başka ne fark var sx ile sx pk arasında pek de hatırlamıyorum, olsa olsa jant farkı vardır sanıyorum.

    otomatik vitesleri yarı otomatik olup, tam otomatik veya çift kavramalı (edc-dsg) şanzımanlara göre konfor kaybı var.. ancak alışınca pek problem olmuyor.. gene de tecrübe etmenizi öneririm satın almadan..

    bu yaşlarda 150 bini geçmeyen temiz araç bulmak kolay değil.. km.si düşürülmüş araçlar ile kandırılmamaya dikkat edin.. motor ve şanzımanları sorunlu araçlar olmadığı için bence 150 bini geçse de gerekli kontroller yapılıp alınabilir. Kalkışlarda titreme yaparsa, baskı balata volant değişimi ister..


    siyah temizken çok güzel, ama ilk yağmurda tekrar yıkanmak istiyor :) ben bugün alsam cam tavanlı bir beyaz bulmaya çalışırım..

    gözlemlediğim kadarıyla otomatikler manuellerden fazla yakıyor; katalog verisi aksini söylese de..

    Her halukarda bu fiyatlara alınabilecek en donanımlı ve sağlam arabalardan biridir bence..




  • Arkadaslar orta halli bir c4 baktim 275bin kmde uygun fiyata alacagim arkadas durust birine benziyor yag yakma yada turbosunda enjektorlerinde vs hicbirsorunu olmadigini belirtti. Servis bakimliymis. 1 parca degisen var 3 parca boya 1300 hasar kaydi gumus gri. 2005 model 1.6 hdi manuel sx. Sizce risklimidir bu kmde neye dikkat edeyim alirken. Otorapor ekspertize sokacagim araci tavsiyeleriniz nelerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ergungur E kullanıcısına yanıt
    Tesekur ederim. Sahibindene bakiyorum. 35bin butceye gore Modeller 2007 ve 2008 araliginda km ise en az ortalama 140-150 civarinda seyrediyor. Bu araclarin agir bakimlari ne zaman yapiliyor? Yani 150 binde arac almak mantikli mi? 10-20bin sonra agir bakimi geldi diye 5bin lira masraf acmasin. Suyu buyu bir suru parcasi bakimdan gecmis araclar var onlarimi almak mantikli? Butcem sinirli aldiktan sonra basima sanzimandi turboydu vs ekstra masraf acmamasi lazim. Pk zaten pek yok olanlarda ya hasarli ya supheli buyuk ihtimal sx alacagim. Sx de zaten celik jant hiz sabitleme var diye biliyorum. Yagmur ve far sensoru olmasada olur. Park sensorunude taktiririm 50-100 liralik birsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz 140.150 bin kmden bahsediyorsunuz ben 275 binlik araç bakıyorum. elimde patlarmı acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bebeto911 -- 3 Nisan 2018; 10:40:10 >
  • bebeto911 kullanıcısına yanıt
    Hocam 200 bin ustu risk bence. Alirkende satarkende ucuz oluyor ama o km deki arac ilerde ne tur bir masraf acar bilmiyorum. 200bin uzeri km de araci olan arkadaslardan fikir almak lazim. Benim bildigim genel olarak araclarda 90binde bir agir bakim olur. Yani 90bin 180bin 270bin gibi. 70-80bin, 160-170bin, 250-260bin de arac alirsam ve bu araclarin agir bakimi yapilmamissa buyuk ihtimal ben yapmak zorunda kalacagim ki bakimin yaninda eminimki baska seylerde cikacak. 90-100bin, 180-190bin, 270-280binde ki aracin agir bakimlari yapilmissa neden alinmasin masrafsiz olacak sonucta. Tamamen Para-cokomel iliskisi :) gonul ister 50-60binde almak ama maddi gucum yetmez ki o kmde 2008-2009 c4 bulamam zaten. Ama 130-140 bin bandinda butceme uygun arac bulurum sanirim. 180-220km bandinda aracta olabilir ama yuksek km bi sikinti cikarir mi endisesi yuzunden beni daha az km li araca itiyor. Buyuk ihtimal psikolojik bir durum yuksek km li aracada binen bi dunya insan var. Bende Oyle bir araca binsem boyle bir endisem olmicak belkide. yani kazasiz belasiz bakimlari yapilmis 250km deki bir arac neden alinmasin ki fiyatida digerlerine nispeten uygun olacak. Bence en iyisi yetkili servisten bir ustanin fikrini alip oyle karar vermek. Ben yarin aramayi dusunuyorum. Hangi kmlerde ne tur bakimlardan geciyor? ne kadar tutuyor bakimlari? Kronik sorunlari neler? 2. El alirken nelere dikkat etmek lazim? Vs bu sorulara cevap arayacagim. Sonuc olarak benim kanimca yuksek km li araclar kullanilan surec boyunca metal yorgunluguna mekanik asinmaya vs maruz kaliyor bircok parca omrunu dolduruyor. Yani belli basli seyleri degismek gerekiyor iste bunlarda hep masraf. Ben bi sorun oldugunda servise yada ustaya goturdugumda abi bunun miadi dolmus degiscek abi bu bitmis yenilencek bu bozulmus ayarlancak vs ugrasmak, hem vakit hem efor hemde maddi kayip yasamak istemiyorum. Bu sebeple dusuk km li yorgun bitkin olmayan diri arac bakiyorum. Bu benim kisisel fikrim tabi herkesin bakis acisi farkli. ama yinede fikir belirtirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bebeto911 kullanıcısına yanıt
    Otorapor kadikoyde sikinti yasayan bir arkadasim var kesinlikle onermiyor. Bende yaklasmiyorum otorapora. Otoraporla alakalimidir yoksa kadikoydeki subesiylemi alakalidir bilmiyorum. Saticilar Caktirmadan rusvet vererek hasari olan araci hasari yokmus gibi yazdirabiliyorlar. Verilen raporda 1 gun gecerli sonradan biz baktigimiDa yoktu boyle birsey raporda yaziyor ne gorulduyse diyorlar. Guvenilmez biryer bilginiz olsun. En mantiklisi 100-200 fazla verin yetkili servise baktirin en azindan herseyi kayitli bi yamuk yapamazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thecool1981 T kullanıcısına yanıt
    bu arabalarda -bildiğim ve tecrübe ettiğim kadarıyla- iki ağır bakım var;
    triger - devirdaim ile birlikte 180binde değişiyor.. bir çok insan tedbiren daha önce değiştirmiş olabilir.. parça maliyeti 500-600 tutar..

    baskı balata volant- 100-150binden sonra kalkışlarda titreme ile kendini gösteriyor.. yetkili serviste bir kaç yüz lira verip kalibrasyon yaptırılabilir ama kalıcı çözüm sağlamaz.. bu parçaların değişmesi gerekiyor.. bugünkü dışarıdan alınabilecek parça maliyeti 1500 civarı görünüyor..

    turbo enjektör konusu biraz kullanımla, biraz şans ile alakalı bence.. benim aracımda (185bin km) hiç öyle bir sorun yaşanmadı şükür.. motorları ford, volvo ile ortak geliştirilmiş sorunsuz bir motor..

    bence trigeri ve/veya baskı balata (kesinlikle çift kütleli volant ile birlikte) değiştirmiş araçları tercih etmek veya bu bütçeyi planda tutumakta fayda var..




  • Arkadaşlar 2009-2012 arası c4 bakıyorum eski kasa 35k ya kadar yeni kasa 42k ya kadar vermeyi düşünüyorum. Tabi model yükseldikçe motor seçeneği 14 vti lara iniyor, kafama takılan sahibindende c4 ilanlarının %90 ında perde hava yastığı yada tavan hava yastığı işaretli ve çoğunda 6 hava yastığı demiş satıcılar. Benim İstediğim en azından arkada perde hava yastığı olması. 2009-2012 arası modellerde Türkiyede satılan C4 lerde bu durum nasıl? Standart hepsinde arka hava yastığı varmı? Teşekkürler..
  • Citroen C4 II Tesla Style Multimedya Ekranı yurtdışında satışa çıktı

    Citroen C4 2005-2011


    Bu da montaj videosu:



    Tesla stili ekranda uzmanlaşmış Cyclone firmasına konu ile ilgili mesaj attım. Umarım en kısa sürede ülkemize gelir, ben görsel olarak epey beğendim.




  • mrtcakmak kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    2009 modeli de kapsayan evvelki kasa citroenlerde tavan hava yastıkları mevcut değil..
    6 hava yastığı olanlar şu şekilde..

    Citroen C4 2005-2011
  • ergungur E kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi için. Şunu anlıyorum perde hava yastığı ön ve arka için ayrılmıyor tek hava yastığı sayılıyor ama ön ve arkada koruma sağlıyor doğru değilmi? 2005-2009 arası bütün C4 lerde perde hava yastığı varmıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtcakmak -- 11 Nisan 2018; 16:7:8 >
  • mrtcakmak kullanıcısına yanıt
    2005 2009 arası hepsinde 6 yastık yok sanırım..

    ama ilginç olanı direklerde airbag yazısı yok ama içinde var olma durumu da var.. biraz daha araştırma yapmanızı öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecool1981

    Hocam 200 bin ustu risk bence. Alirkende satarkende ucuz oluyor ama o km deki arac ilerde ne tur bir masraf acar bilmiyorum. 200bin uzeri km de araci olan arkadaslardan fikir almak lazim. Benim bildigim genel olarak araclarda 90binde bir agir bakim olur. Yani 90bin 180bin 270bin gibi. 70-80bin, 160-170bin, 250-260bin de arac alirsam ve bu araclarin agir bakimi yapilmamissa buyuk ihtimal ben yapmak zorunda kalacagim ki bakimin yaninda eminimki baska seylerde cikacak. 90-100bin, 180-190bin, 270-280binde ki aracin agir bakimlari yapilmissa neden alinmasin masrafsiz olacak sonucta. Tamamen Para-cokomel iliskisi :) gonul ister 50-60binde almak ama maddi gucum yetmez ki o kmde 2008-2009 c4 bulamam zaten. Ama 130-140 bin bandinda butceme uygun arac bulurum sanirim. 180-220km bandinda aracta olabilir ama yuksek km bi sikinti cikarir mi endisesi yuzunden beni daha az km li araca itiyor. Buyuk ihtimal psikolojik bir durum yuksek km li aracada binen bi dunya insan var. Bende Oyle bir araca binsem boyle bir endisem olmicak belkide. yani kazasiz belasiz bakimlari yapilmis 250km deki bir arac neden alinmasin ki fiyatida digerlerine nispeten uygun olacak. Bence en iyisi yetkili servisten bir ustanin fikrini alip oyle karar vermek. Ben yarin aramayi dusunuyorum. Hangi kmlerde ne tur bakimlardan geciyor? ne kadar tutuyor bakimlari? Kronik sorunlari neler? 2. El alirken nelere dikkat etmek lazim? Vs bu sorulara cevap arayacagim. Sonuc olarak benim kanimca yuksek km li araclar kullanilan surec boyunca metal yorgunluguna mekanik asinmaya vs maruz kaliyor bircok parca omrunu dolduruyor. Yani belli basli seyleri degismek gerekiyor iste bunlarda hep masraf. Ben bi sorun oldugunda servise yada ustaya goturdugumda abi bunun miadi dolmus degiscek abi bu bitmis yenilencek bu bozulmus ayarlancak vs ugrasmak, hem vakit hem efor hemde maddi kayip yasamak istemiyorum. Bu sebeple dusuk km li yorgun bitkin olmayan diri arac bakiyorum. Bu benim kisisel fikrim tabi herkesin bakis acisi farkli. ama yinede fikir belirtirseniz sevinirim.
    düşük kilometreli benzinli alıp lpg yi siz taktırırsanız araba bulursunuz. yoksa dizel otomatik düşük km li eski model araç bulmak zor bulsanız bile çok pahalı uçuk fiyatlar çekiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, 3008 aracıma yanlışlıkla getirttiğim lcd turuncu ekranı elden çıkartmak istiyorum ekran benim aracın menüsünü tam olarak karşılamıyor aracıma taktım sorunsuz olarak çalışıyor ancak 3008 lerin menüsünü tam olarak karşılamadığını farkettigim için geri çıkarttım ürün şudurhttps://m.tr.aliexpress.com/item/32779288484.html?pid=808_0011_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.32779288484 Citroen c4 lere uygundur (eski bir sx pk 1.6 dizel kullanicisiyim) hiç bir sorunu yoktur satın alma tarihine dair bilgileri içerir ekran görüntüsü ayrıca gönderilebilir, profilimi inceleyenler 3008 sahibi olduğumu görebilir.



    Aldığım fiyata vereceğim ilgilenenler özelden mesaj atabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 c4 otomatik aracım boştayken vitese atarken bazen vuruntulu geçiyor. Sebebi ne olabilir üstadlar?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtcakmak

    Arkadaşlar 2009-2012 arası c4 bakıyorum eski kasa 35k ya kadar yeni kasa 42k ya kadar vermeyi düşünüyorum. Tabi model yükseldikçe motor seçeneği 14 vti lara iniyor, kafama takılan sahibindende c4 ilanlarının %90 ında perde hava yastığı yada tavan hava yastığı işaretli ve çoğunda 6 hava yastığı demiş satıcılar. Benim İstediğim en azından arkada perde hava yastığı olması. 2009-2012 arası modellerde Türkiyede satılan C4 lerde bu durum nasıl? Standart hepsinde arka hava yastığı varmı? Teşekkürler..
    2011 mod.suan 1.6 hdi mcp kullanıyorum.arac 85000 kmde.eger düşünürseniz 44 e bırakacağım. Boya değişen yok.renk siyah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kickboxmuaythai kullanıcısına yanıt
    ilgilenirim pm den bilgilerinizi gönderin görüşelim
  • saktass S kullanıcısına yanıt
    aracınız dizelse,
    dizeldeki şanzıman, uzun süre boşta çalıştıktan sonra vitese geçirirken robot debriyaj yapmıyor ve vuruntu yapıyor.
    önce R ye alıp, sonra A'ya almak veya istop edip tekrar çalıştırmak çözüm olabilir.
  • Direksiyonu tam tur yaptığımda geri toplarkan ön takımdan küt diye bir ses geliyor. Sebebi ne olabilir bilgisi olan var mı? Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 303304305306307
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.