Şimdi Ara

★ CITROËN C4 CACTUS ★ (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.122
Cevap
24
Favori
78.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bampi

    Arkadaşlar merhaba.
    Ben de Cactus ailesine katılmak istiyorum ortalama 75-80 bin TL civarında temiz bir cactus alınabilir diye düşünüyorum
    Tavsiyeleriniz nelerdir?
    Bir kişi cevap yazmamış :(

    Bu fiyata bu aracı almak mantıklı mı? 1.6 e-HDi Shine modelinden daha iyisi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Şasi kasa aynı pek değişmez.



    Eski

    Uzunluk: 4157

    Genişlik: 1729

    Yükseklik: 1540 (tavan rayları ile)

    Bagaj: 358lt



    yeni

    Uzunluk: 4170

    Genişlik: 1714 (Airbumplar yok ondandır)

    Yükseklik: 1480 (tavan rayları yok)

    Bagaj: ? lt (Muhtemelen aynıdır)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar araba tamamen aynı araba kasada makyaj hariç bir değişiklik yok dolaysıyla boyutlar, kapı içleri, koltuklar vesaire herşey aynı... dış kasadaki boyut farkları uzunlukta tampon stillerinden, genişlikte aynalardan kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bampi

    Bir kişi cevap yazmamış :(

    Bu fiyata bu aracı almak mantıklı mı? 1.6 e-HDi Shine modelinden daha iyisi var mı?

    Alıntıları Göster
    hocam ne açıdan baktığınıza ne istediğinize göre çok değişken bir soru, ne istediğinizi bilmeden cevap yazmak çok zor.
  • Yeni kasa için deneme sürüşü vs yapan oldu mu? Yalıtım süspansiyon vs anlamında değişiklik var mı? Yoksa sadece tipi mi düzeltildi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Yeni kasa için deneme sürüşü vs yapan oldu mu? Yalıtım süspansiyon vs anlamında değişiklik var mı? Yoksa sadece tipi mi düzeltildi...
    İlk fırsatta test sürüşü yapacağım.
  • ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Bu ayki fotoğrafımız gelsin. (meşale: tam fotoğrafı çekerken başkaları kadraja girdi planlı değil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 24 Haziran 2018; 9:55:9 >
  • Cuma günü yine yola çıkacağım bu yüzden depoyu fulledim Geçen Sene 20 temmuzda başladığım uzun dönem yakıt verisi kontrolünü daha öncede yazdığım gibi yol bilgisayarının 9999 km den sonra ölçümü bırakması nedeniyle hazır depoyuda fullemişken 1 ay erken tamamlayıp verileri paylaşayım, şu durumda reel tüketim verisini paylaşıyorum ama yol bilgisayarıda 5.4 litrelik bir tüketime işaret ediyordu onuda belirteyim.

    20/07/2017 de araç 4950 km de iken full depo ölçüme başladık.
    25.06.2018 de araç 16550 km de iken full depo ölçümü bitirdik
    YAPILAN YOL 11.600 KM
    Alınan toplam yakıt 652,36 litre
    ortalama tüketim 5,62 litre.
  • Lastik basıncı konusunda kararsız kaldım servis 35 basmış ama bana fazla geldi açıkçası ön arka 33'e indirdim. Nedir doğrusu/uygunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukumi

    Lastik basıncı konusunda kararsız kaldım servis 35 basmış ama bana fazla geldi açıkçası ön arka 33'e indirdim. Nedir doğrusu/uygunu?
    Kapı içinde ne yazıyor? Onu uygulayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukumi

    Lastik basıncı konusunda kararsız kaldım servis 35 basmış ama bana fazla geldi açıkçası ön arka 33'e indirdim. Nedir doğrusu/uygunu?
    Standart bir kullanıcı için üreticinin tavsiye ettiği basınç değerlerini uygulamak en doğrusu ama bunun dışında aslında lastik hava basınçları sık takip edilip değişen hava koşulları ve kullanım durumlarına göre yorumlanmalı. Ben şehir içinde kışın 35_36 yazın 34 lastik basıncını tercih ediyorum.

    Şehir dışında ise aracın yük durumu, mevsim koşulları, ne süratte aracı kullanacağıma göre 33_37 arası değişiyor.

    Kendi kullanım koşullarınıza göre siz değerlendirin ama ben bu kadar uğraşmamda benim için çokta önemli değil diyorsanız konfor önceliğinizse 32_33 yakıt önceliğiniz ise 35_36 gibi basınç değerlerini uygulayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhabalar. 2. Viteste giderken 13 kmh hıza kadar yavaşlayınca araba titreme yapıyor. Aynısını yaşayan var mı?

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zeitgest kullanıcısına yanıt
    Devir çok düştüğünden normaldir. Tam 1. ve 2. vitesin arasında gidiyorsunuz. biraz haha yavaşlarsanız 1. vitese düşecektir.
  • msafacan kullanıcısına yanıt
    O zaman gaz vermemiz gerekiyor değil mi? Peki f1 vites vasıtasıyla D1e düşürsek nasıl olur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeitgest

    O zaman gaz vermemiz gerekiyor değil mi? Peki f1 vites vasıtasıyla D1e düşürsek nasıl olur?
    Ya hafif hafif gaz vereceksiniz araba yavaş yavaş devirlenip 2. viteste yürümeye devam edecek. ya gazı kesip yada frene basıp yavaşlayacaksınız araç 1. vitese düşecek. ya gaza asılacaksanız vites gen 1.e düşer. f1 le 1.e dürüşümek mantıklı değil çünkü araba 1. ile 2. vites arasında kararsız kalabiliyor. biraz cins bir şanzuman bu huyunu suyunu iyi bilip huyuna gitmek gerekiyor :)
    Birde yokuş aşağı inerken arabayı bir alt viteste tutmaya çalışır şanzuman o zaman f1 vites ile bir üst vitese alıp rahatlatabilirsiniz arabayı kolay gele
  • msafacan kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler bilgi için. Evet şanzıman cins ama dilini öğrendikçe keyifli. Aynı klasman ve modeldeki geçiş hissetirmeyen şanzımanlıların fiyatları ortada.

    30-40 km çok dik olmasa da virajlı yokuş çıkarken biraz devirli gitmemiz yeterli değil mi? Şanzıman delirmez inşallah kararsız kalıp. Otopark giriş ve çıkışları gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeitgest

    Çok teşekkürler bilgi için. Evet şanzıman cins ama dilini öğrendikçe keyifli. Aynı klasman ve modeldeki geçiş hissetirmeyen şanzımanlıların fiyatları ortada.

    30-40 km çok dik olmasa da virajlı yokuş çıkarken biraz devirli gitmemiz yeterli değil mi? Şanzıman delirmez inşallah kararsız kalıp. Otopark giriş ve çıkışları gibi
    Aynen bu işler fiyat/fayda yada beklenti işi. Sakin sakin kullanan adam için yeterli bir şanzıman. Çok dik yokuşa (örneğin avm çıkışı) girmeden 2. vitesle girmemenizi öneririm. Çünkü yokuş ortasında araba 1. vitese düşmeye çalışırsa araç yavaşlayıp durma derecesine gelebiliyor. O yüzden ben yokuşa girmeden vitese 1 e alıp öyle devam ediyorum sonra zaten eğimi hissedince araç vites yükseltmiyor. Keyifli gezmeler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msafacan -- 12 Temmuz 2018; 8:37:33 >




  • Merhaba sayın forum üyeleri. Eski bir üye olarak uzun zamandır foruma girememiştim. Şimdi tekrar eskileri yad etmek açısından girdim. Resimden de anlayacağınız üzere eski bir cruzu sahibi, son 2 yıldır da Citroen Cactus 1.2 Shine (2014) sahibiyim. Aracımın yakıt tüketimi görselini atacağım şimdi. Son 9999 km genellikle şehir içi kullanım (Eskişehir) sonucu 6,6 lt diyebiliriz ki kesinlikle yakıt tüketimi en iyi araçlardan birine sahibiz.

    Panther abiye huzurlarınızda selamlarımı iletiyorum. Kendisinin üzerimde çoook emeği vardır.

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msafacan

    Ben teşekkür ederim. Maalesef markalar ülkemizde araçlarını ve markaları parlatmayı bilmiyorlar. Ben bu uygulamayı eşime, dostuma, akrabama gösteriyorum. Herkesin dibi düşüyor. Başka marka kullananlar bile çok iyi bir özellikmiş diyorlar. Bayiye gitsen satış temsilcisinin bu uygulamadan haberi yoktur belki :) araç almadan önce birkaç markanın test sürüşüne katıldım. Satış temsilcileri bırakın markalarına ait böyle hoş ve güzel detayları bilmeyi. test ettirdiği arabanın özelliklerini bile bilmeyenler vardı. E bizde meraklı kullanıcılar olarak tabi ki yardımlaşıp birbirimizi haberdar edeceğiz :)
    Sayenizde bilgi sahibi oldum. Gerçekten efsane güzel uygulama. İyi ki foruma bakmak aklıma gelmiş de aracımla bağlarımı kuvvetlendirecek bu uygulamadan haberim oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ★ CITROËN C4 CACTUS ★



    İstanbul-Tekirdağ arası 90-100 sabit hızlar ile fabrika verisine ulaştık araç yakıt olarak mükemmel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    üstad 2015 model 1.2 etg5 shine donanım tavsiye eder misin? 10 bin km de ki araca 58 bin TL fiyat olarak nasıl?

    1.2 Atmosferikten fazla beklenti yok ise şehiriçi kullanımı için gayet uygun ama zaman zaman istediğinizi yapmayınca/yapamayınca sinirlenilmiyor değil, yukarıda da yazdığım dibi; benim eski 1.2 bazen sıkışık dur kalk ve dik yokuş kalkışlarında titreme yapıyordu(sanki kavrama gibi ama depodan sııfır 1.2 getirdiler test ettim onda da vardı, yokuş kalkışlarda hafif titriyor), bu da hoşuma gitmedi. Serviste şanzıman yazılımını tekrar attırıp alıştırma yaptırdım ama fazla tecrübe edemeden başka araç almıştım, düzeldi yada hafiflemişmiydi bilemiyorum. 1.6HDI versiyonlar 6 ileri, şanzıman oranları da farklı yokuş eğim gibi yerlerde titreme gibi bir sorun yok.

    1.2'lerde stop-start devrede iken kalkışlarda hemen gaza yüklenmemek lazım, ayağı frenden çekince startdan sonda 1sn. kadar es vermek ve gaza öyle basmak lazım. sıkışık dur kalk trafikte biraz şaşalıyor. 1.6 dizellerde bunu düşünmeye gerek yok, sıkıntısız. 1.6HDI kilosunun verdiği avantaj ile iyi yürüyor, 92bg yeterli.

    Bu bahsettiğim durum her 1.2 de var mı bilemiyorum? Almayı düşünülen aracı eğimli yerlerde dur-kalk yaparak test etmek lazım.


    Onun dışında, rahat ferah bir araç 10.000km ve 58.000'lik fiyat orantısı normal. Bu araç kesinlikle SHINE donanım alınmalı, FEEL donanım ile keyif almak zor, basit ve tek düze...

    Alıntıları Göster
    aracın EAT6 sahibi olduğunu nasıl anlarım EAT6 sadece bluehdi olan versiyonda mı var yoksa e-hdi lerde de var mı yardımcı olur musunuz ?




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.