Şimdi Ara

★ CITROËN C4 CACTUS ★ (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.122
Cevap
24
Favori
78.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0173FC748

    http://lokal.citroen.com.tr/FiyatListesi/citroen



    Bayinin citroen Tr web sayfasindan haberi yok galiba.

    117.900 ful versiyon. Cam tavan + ambiyans aydinlatma ile birlikte ancak 125i buluyor. Size salt shine icin soylemislerse bu fiyati asiri uçmuşlar



    Bir de esnaflik yapip, BIRAKIRIZ falan demiyorlar mi bayiler, adamin cinleri tepesine cikiyor
    Dün fiyatları internette yoktu şimdi gördüm.

    O araçta metalik renk ve cam tavanda var ama yinede 125 etmiyor. Bende listesi 135 falan sanmıştım 125e bırakırız diyince

    Tam dayaklık bunlar ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sıfırdan tarz bir araba yapıyorsun. Yeni kasayla bunu bozuyorsun.

    Hb ye dönmesine gerek yoktu. Aynı şekilde devam etseydi alıcı kitlesini daha da arttırabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Sıfırdan tarz bir araba yapıyorsun. Yeni kasayla bunu bozuyorsun.

    Hb ye dönmesine gerek yoktu. Aynı şekilde devam etseydi alıcı kitlesini daha da arttırabilirdi.
    Son dönemlerde B SUV/Croosover epey ilgi çeker ve tercih edilir olmuştu. O yüzden Croosover çizgisinden çıkılması doğru bir hamle olarak gözükmüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransız aklı bu kadar oluyor herhalde; zaten 3008 ve 5008 in de Fransız tasarımı olmadığını düşünüyorum artık. Tüm üreticiler SUV/Crossover peşinde sen tut HB araba yap ne diyim bir de bunu Cactus'e yap ayıpladım valla ama ne desem boş oldu artık.
  • Yeni kasanın çıkışı ve aracın dış görünüş olarak büyük oranda değişmesi bizim gibi eski kasa cactus sahiplerini 2. elde daha çok üzer mi? Ne kadar etkiler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukumi

    Yeni kasanın çıkışı ve aracın dış görünüş olarak büyük oranda değişmesi bizim gibi eski kasa cactus sahiplerini 2. elde daha çok üzer mi? Ne kadar etkiler?
    Müspet veya menfi bir etkisi olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir şey daha öğrendim, yol bilgisayarı 9999 km ye kadar uzun dönem verisi tutuyor, bu kmden sonra ortalama hız veya ortalama tüketim de hiçbir değişiklik olmuyor ben km 9999 da sabit kalıp artmasada verilerin değişeceğini düşünmüştüm ama 1500 km ye yakın şehir dışı yol yaptım en ufak bir değişiklik olmadı.

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★



    Demekki bu tüketim deneyimizin sonuna geldik, ama temmuz 20 ye kadar yakıtları excelde toplamaya devam edip 1 yıllık reel tüketimi bulacağım ve payşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 model feel paketli otomatik vites aracımla aranızdayım. Merhabalar. Aracı alalı 3 ay oldu ve sevdim. Aklıma takılan sürekli yokuşlarda yayla yolu mesela nasıl performans aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeitgest

    2015 model feel paketli otomatik vites aracımla aranızdayım. Merhabalar. Aracı alalı 3 ay oldu ve sevdim. Aklıma takılan sürekli yokuşlarda yayla yolu mesela nasıl performans aldınız?
    Hoşgeldiniz.

    Dizel için konuşuyorum sık sıkta bu tür yerlere gidiyorum bir sıkıntı yok. (Tabi ben 6 yıldır yarı otomatik araç kullanıyorum o yüzden şanzımanın dilinden anlarım onuda göz önünde bulundurmak lazım)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Hoşbulduk bende 1.2 benzinli modeli var. Etg5 şanzıman sanırsam. Sürekli devam eden yokuşta yayla yolunda, araba 1. Vites 2. Vites arasında gidip gelip ısınır mı?

    2. Sorum F1 şanzıman mı kullansam. F1 şanzıman için sport modu da yok?

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeitgest

    Hoşbulduk bende 1.2 benzinli modeli var. Etg5 şanzıman sanırsam. Sürekli devam eden yokuşta yayla yolunda, araba 1. Vites 2. Vites arasında gidip gelip ısınır mı?

    2. Sorum F1 şanzıman mı kullansam. F1 şanzıman için sport modu da yok?

    1.2 sini hiç kullanmadım bizdeki makine nin torku yüksek olduğu için yokuşlarda çok sıkıntı yaşamıyor kalktıktan sonra bir daha 1 e zor iniyor. Ama 1.2 de durum ne olur bilmiyorum.

    Direksiyondan kumanda bazı npktalarda işinize yarayabilir ama esas olan şanzımanın diline alışmak alışınca zaten vitesi ne zaman değiştirceğini kestiriyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sığınaktaki eski eşyaları düzenlerken orjinal plastik karter korumayı buldum, gerçi sac muhafaza vardı ama bu da yarar mı işine?



    Ne yapayım, dursun mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Sığınaktaki eski eşyaları düzenlerken orjinal plastik karter korumayı buldum, gerçi sac muhafaza vardı ama bu da yarar mı işine?



    Ne yapayım, dursun mu?
    Düşünmen yeterli hocam ama bi kaza bela olmazsa gerekli olmaz diye düşünüyorum yinede teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Aman kaza bela olmasın..



    Dursun o zaman bulduğum yerde , şimdilik bir zararı yok?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.
    Ben de Cactus ailesine katılmak istiyorum ortalama 75-80 bin TL civarında temiz bir cactus alınabilir diye düşünüyorum
    Tavsiyeleriniz nelerdir?
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Segment olarak hatchback olarak belirtmişler ama yerden yükseklik olsun dış görünüş olsun B SUV/Croosover izlenimi vermiyor mu? Kasa biraz kısalmış sanki bagaj da muhtemelen küçülmüş olmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeitgest

    Segment olarak hatchback olarak belirtmişler ama yerden yükseklik olsun dış görünüş olsun B SUV/Croosover izlenimi vermiyor mu? Kasa biraz kısalmış sanki bagaj da muhtemelen küçülmüş olmalı.
    Şasi kasa aynı pek değişmez.



    Eski

    Uzunluk: 4157

    Genişlik: 1729

    Yükseklik: 1540 (tavan rayları ile)

    Bagaj: 358lt



    yeni

    Uzunluk: 4170

    Genişlik: 1714 (Airbumplar yok ondandır)

    Yükseklik: 1480 (tavan rayları yok)

    Bagaj: ? lt (Muhtemelen aynıdır)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    O zaman pek bir değişiklik yok? Peki beklentiniz daha bir suv gibi mi olması idi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeitgest

    O zaman pek bir değişiklik yok? Peki beklentiniz daha bir suv gibi mi olması idi?
    Evet çizgisinden çıkmaması gerekirdi, şimdi arada kalmış bir şey oldu.

    C3 aircroos için yapılmış bir hamle. Ama tamamen yanlış buluyorum. C3 aircroos ile bir tur attım ve Cactuse değişilecek yada onunyerini tutacak bir araç olarak görmedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • C4 Cactus eski kasa altı yere yakın mı diğer suvlara göre peki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.