Şimdi Ara

Citroën c 4 tavsiye edermisiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar selamlar 50-55 bin arasinda bir butceyle dizel arac bakiyorum dusuk km temiz bir arac istiyorum bu paraya b segmentinde 2015 kia rio ile 2013-2014 c4 arasinda kaldim ancak c 4 hakkinda hic fikrim yok sizce nasil bir arac c 4ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aynı bütçe ile bende araç bakıyorum aslında dediğiniz gibi en mantıklı araçlar c4 ds4 . güncel kasa dolu bi otomobil ncap 5 yildiz 1.6 ekonomik bir dizel. Bi mcp yi kötuluyorlar oda yalan yanlış tanıtım videolari izliyorum o kadarda sorunlu bir şanzıman değil gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • al301u A kullanıcısına yanıt
    c4lerde otomatik sorunlu diye ben de duyuyorum ancak kesin bir bilgi alamadım henüz ben düz vites olarak düşünüyorum ve güncel piyasada c sınıfında bu paralara başka alternatif yok gibi duruyor
  • Tavsiye ederiz ama ttupta seni dolandirirlarsa 10 bin tl bile harvarsin yani dizel risktir. Nasil dersen adam bibenjektor degostirir saglami alir eski bozuklari takar gitti 4 bin tl. Olu tuboyu takar 1 lira ordan gider 10-20 bin km sonra patlayinca anlarsin. Orjinal far stoplari soker yan sanayi takar 3 ay sonra solunca anlarsin 2 lira daha gider. Amortisorleri soker eski takar 1 sene sonra oatlayinca anlarsib 2+3 ordan gider. Beyindi pompaydi orjinalinsoker yan sanayi takar haberin olmaz. Dizelde ozellikle motorda uckagit olanakalari cok memlekette dolnadirici degil nitelikli dolamdirici dolu oldugu icin bahsettiklerim malesef dogru. Arabanin motoru sokup farkli bi arabadan cikma motor takanlar var pert arabadan cikartip. Motor noyu siliyorlar sonra muayenede motor no okunmuyor diye hafif kusurlu geciyor. Acayip bi ulke burasi. Bende saftim bilmiyordum ama avukata git gel ogrendim memleket batmis herkes dolandiricilikla para kazaniyor. Devlet tesviki var rsmen :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tanays T kullanıcısına yanıt
    Citroen pejo otomatuklri gelmisinden gecmisine sorunludur zaten gecislwri sikintili ve masrafi bol mlsf. Gecen sifir arac testi vardi cactus modeliydi sanirim orda bike sifir arabada konforu vites bozuyor diyorlardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilen bilmeyen konusuyor.Bende C4 var.Arac guzel tavsiye ederim.C4 mcp vitesler sorunlu degildir.Kolay kolay ariza vermez verince de tamiri ucuzdur.Vites gecisleri sarsintilidir.Yani manuel vites gibi hissedersiniz.Manuelden gecen icin sorun olmaz ancak dsg kadar puruzsuz degildir.Yakiti cok ekonomiktir.Hdi motor sorunsuz.Bu paralara alinabilecek en iyi araclardan bence.Baska sorunuz varsa cevaplarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen otomatikleri sorunlu diyeni ciddiye almayin! Dsg li alman araçlarıyla karistiriyorlar kanımca. Oldukca sorunsuz şanzıman ve uzun ömürlüdür.

    Kia rio ile karşılaştırmanız biraz abes olmus cunku rio küçük sinif bi arac ,c4 bir ust segmenttir.

    C4oldukca sorunsuz,konforlu,sessiz bir arac. Tek kusuru sansimanin tam otomatik olmamasidir bu kadar. Hic düşünmeden alın ,kendi segmentinin en iyilerinden biridir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen araçların otomatikleri sorunlu değil. Yarı otomatik ve vites geçişlerini robot yapıyor; o yüzden tam otomatiklere göre biraz daha konforsuz sadece.

    Ayrıca masraflı bir şanzıman da değil. 18000 TL'lik dsg şanzımanı yerine 2000 TL'ye robot vs. değiştirip yolunuza devam edebilirsiniz.
  • cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar 2 gündür yaptığım araştırmalarda da c4 hakkında olumlu şeyler duyuyorum temiz düşük km c4 bu fiyatlara oldukça mantıklı duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Citroen pejo otomatuklri gelmisinden gecmisine sorunludur zaten gecislwri sikintili ve masrafi bol mlsf. Gecen sifir arac testi vardi cactus modeliydi sanirim orda bike sifir arabada konforu vites bozuyor diyorlardi

    Neresi sorunlu anlatsana.. Bilip bilmeden insanlari yanlis yonlendiriyosunuz. Sonra insanlarda C4 fobisi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben cok kullandim C4 Otomatikdi benim ki..



    Bu araclarin sanzimanlari yari otomatik tek kavramalidir.. Manuel araclar gibi baski balata Volant sistemi vardir. Sizin yerinize robot vites gecisi yapar.Geçişleri hissetirir Ama alisiyosunuz zamanla ve ayaginiza gore gidiyosunuz yolda.



    Manuel arac gibi baski balata bitirir. Ve araba kalkislarda titreme yapar, ses yapar..



    Eger alcaksaniz sanzimana baktirin titreme ses gorurseniz baski balata bitik demektir.. Buda ozel servislerde 2.000 Tl civari.. Mcp sanziman kolay kolay ariza vermez. Tek kavramalilar arasinda en iyi sanzimandir...



    Ben sehir ici full depo ile 1000 km yol yapardim Bu paraya alincak en iyi ve donanimli arabadir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Citroen pejo otomatuklri gelmisinden gecmisine sorunludur zaten gecislwri sikintili ve masrafi bol mlsf. Gecen sifir arac testi vardi cactus modeliydi sanirim orda bike sifir arabada konforu vites bozuyor diyorlardi

    Neresi sorunlu anlatsana.. Bilip bilmeden insanlari yanlis yonlendiriyosunuz. Sonra insanlarda C4 fobisi oluyor

    bilmesem neden yorum yapayım. Boş konusmayalım. Aç forumları bak sorunlu mu degıl mı barı ordan ogren gel
  • __GeneraL__ kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim verdiginiz bilgiler için ben manuel almayi düşünüyorum daha sorunsuz olur sanirim manuel vites bu fiyata gore gayet dogru bir secim gibi duruyor c 4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen c4 1.6 E-hdi?

    Yoksa 1.6 sx mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 hdi düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de C4 kullanıyorum. 2012 model 1.6 hdi 112bg M/T. Otomatiği nasıl bilmiyorum. C4 alacaksanız bütçe varsa 112 bg 6 vites olanlardan alın. Paket olarak Confort plus iyidir, üst paketi olursa tabii daha iyi olur. En olmadı confort olsun.
    Benim için tek eksi yönü sert direksiyonu.
  • Benzinlilerine tüp takılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4 kullanmış biri olarak öncelikle aracın kalitesi gerçekten başarılı , süspansiyonlar yumuşak ancak arka takozlar ses çıkardığı için süspansiyon sertmiş hissiyatı alabilirsiniz ancak alt takım çok kaliteli bi sorun yaşamadım. bunun dışında iç hacim gayet iyi , mcp şanzıman tamamen yarı otomatik bir şanzıman olduğu için sarsıntılı vites geçişlerine sahip tam otomatik kullanıpta sonra mcp şanzımana geçen yok vitesler sorunlu geçmiyor titriyor diye konuşuyor veya oradan buradan duyduğunu aktarıyor. eat6 veya dsg gibi geçiş asla beklemeyin açıkca vites geçişini hissettirir ayrıca hdi motor bence en iyi dizel motorlardandır hem yakıtıyla hem sorunsuzluğu ile başarılıdır ben açıkcası c4'ü tavsiye ederim sadece bu araçta benim canımı sıkan unsur benzin göstergesinin kutucuklu dijital olması bazen durduk yere birden düşebiliyor son kutucuk yani sürpriz yapıyor arada :) o yüzden yakıt seviyesi düşük uyarısından sonra ek bi uyarı vermez yarı yolda bırakır , peugeotlarda ek olarak yakıt seviyesi düşük ışığından sonra bir de yanıp sönmeye geçişte var ancak citroen'de bu uygulanmamış bence düşüneceğiniz tek sorun bu olabilir




  • Ben de 2 senedir var. Fiyat/performans aracı diyebilirim özellikle ön görünüşü ve iç mekan tasarımı çok başarılı bide multimedya ekranı varsa tadından yenmez. Az yakıyor ancak eğer görünüşe önem veren biriyseniz sene sonunda yeni kasa c4 tanıtılacak, aldığınız gibi aracınız eski kasa olur. Ayrıca sadece görüntü değil aracın platformu da tamamen yenilecek bunu düşünerek satın alın.
  • c4 tam anlamıyla f/p aracıdır. Bende focus vardı 0km almıştım ve 5 seneye yakın kullandıktan sonra donanımlı ve dizel bi araç arayışına girdim. Focus 1.6 tdci titanium ların aynı model yıllarında, aynı motora ve donanıma sahip c4 lerden en az 12-13bin pahalı olduğunu görünce c4 forumlarını okumaya, aracı araştırmaya başladım. Daha sonra 2012 model temiz denk geldi aldım ve 1 sene kullandıktan sonra kaza yaptım pert oldu. Daha sonra başka bi araç almayı düşünürken yine en mantıklı aracın c4 olduğuna kanaat getirip yine aynısının 2013 modelini aldım. Keyifle kullanıyorum. Şu anda yakıt tüketimi Ankara'da 35km ortalama hızla 4.5lt/100km. Genelde sakin kullanıyorum, arada yüksek torkun keyfini de almaya çalışıyorum. Ses yalıtımı vs. focustan çok daha iyi. Focus 3 alsaydım 260lt civarı bir bagaj olacaktı c4'ün bagajı 408lt. Parça sorunu kesinlikle yok zaten hdi motor birçok markada bulunuyor. Diğer mekanik parçalar zaten peugeot ile ortak ve bolca bulunuyor. Yan sanayi ürünler de bol miktarda mevcut. Kaskolu kullanılırsa zaten kaporta parçalarının önemi yok.

    Yalnız bu araçlarda alınacaksa en az confort plus donanım alınmalı. Gerçekten önemli farklar var.

    Belirtmeyi unuttum bendeki 92hp manuel vites. e-hdi otomatik vitesliler 112hp (2013'ten sonra 115hp) ve esp ve yokuş kalkış desteği de standart.

    Araçta çok güzel ayrıntılar var mesela gece sürüş modu gerçekten gece yolculuğunda gözlerin yorulmasına engel oluyor. Gece sürüş modunu açtığınız zaman araç sadece hız göstergesini ve cruise devredeyse sabitlenen hızı gösteriyor, diğer tüm ışıkları kapatıyor. Ayrıca direksiyondan tek tuşla içerdeki aydınlatmayı açıp kapayabiliyorsunuz. Bence küçük ama güzel ayrıntılar.

    Bu aracın en çok şikayet edilen tarafı arka süspansiyonun şok darbelerde verdiği tepki. Buna da zamanla alışıp sert darbelere yavaş girdiğinizde sorun kalmıyor. Örnek ilan aşağıda. İlanda aracın birçok özelliği de yazılmış.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2012-citroen-c4-confort-plus-kazasiz-degisensiz-masrafsiz-438573755/detay




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.