Şimdi Ara

Citizen Bu Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
83
Cevap
1
Favori
1.313
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2798 Mesaj

    Citi, mini sürümden her cevap attığımda bu sayfa geliyor fakat geri sönüp sayfayı yenilediğimde cevap gitmiş oluyor şimdi soruyom bu sayfa niçin geliyo




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    Bahsedilenler: Citizen
    _____________________________
    Belkide bir uzaylının fen ödeviyizdir.
  • Yüzbaşı
    907 Mesaj
    Ayfonun var mini sürüm mü kullanıyosun
    _____________________________
  • Binbaşı
    1638 Mesaj
    yeri bura değil, üye ban, konu kilit, forumda yetimhaneye çevrilsin.buda böyle biline.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5330 Mesaj
    Ayfonum var tam sürüm kullanıyorum
    _____________________________
    Bizi birbirimizden ayırabilirler ama kalbimizden asla söküp atamazlar.
  • Yarbay
    6226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AvriL<3

    Ayfonum var tam sürüm kullanıyorum

    ayfonun neden var :D
    |
    |
    _____________________________


    People are born free
    life chained forever NBC
  • Yarbay
    2798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RΣΛPΣR

    Ayfonun var mini sürüm mü kullanıyosun

    iPhoneu olanlara yasakmı la
    |
    |
    _____________________________
    Belkide bir uzaylının fen ödeviyizdir.
  • Programcı
    3312 Mesaj
    Biz bir inceleyelim.
    _____________________________
    uşşşş
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Biz bir inceleyelim.

    Kanka 2 gundur boyle duzelt nolur

    Cabuk yuklendigi icin mini surum kullaniyorum benimde iphone um var
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Biz bir inceleyelim.

    bende de sürekli oluyor ayrıca bildirimlerden bazıları geliyor bazıları gelmiyor. Tam sürümde de bildirim gelmiyor bazen.
    |
    |
    _____________________________




    Steam: PeerNet

    Oo\SKYLINE/oO
  • Programcı
    3312 Mesaj
    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?
    _____________________________
    uşşşş
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?

    Görmüşken soriyim bimde ifşa olunca ne hissettin ?
    _____________________________
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    _________Sakarya Üniversitesi ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK__________
  • Binbaşı
    1206 Mesaj
    Düzeldi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    Do you think I am a hypocrite? Well, you should. I wouldn't disagree with you. The road to power is paved by hypocrisy, and casuelties. Never regret.
  • Programcı
    3312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kaygulu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?

    Görmüşken soriyim bimde ifşa olunca ne hissettin ?

    Bim'de çekilen videoda forumdaki arkadaşlar yanımdaydı zaten
    _____________________________
    uşşşş
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?

    Duzeldi kanka çok sagol



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    564 Mesaj
    Bende the page cannot be found tarzı bi hata veriyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Leyla ile Mecnun/Ben de Özledim/İşler Güçler/Kardeş Payı/Kyle XY/Prison Break/Dexter/Person of Interest/Sherlock/Breaking Bad/Supernatural/Fringe/House M.D./
    True Blood/Da Vinci's Demons/The Mentalist/Skins/Misfits/Blue Mountain State/The Dead Zone/The Inbetweeners/Chuck/Spartacus/Shameless/Family Guy/
    How I Met Your Mother/The Walking Dead/Arrow/The Vampire Diaries/Death Note/Alphas/Revolution/Lost/Heroes
  • Yarbay
    6917 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Biz bir inceleyelim.

    la citi aynı zamanda önceden sorun olmazken şimdi tarayıcıyı tamamen kapatınca yeniden giriş yapmam gerekiyor her şeyi temizledim yine aynı hata var
    _____________________________
    iPhone XS Max 512 GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?

    hacı bi de şu login olunca anasayfaya atmayı düzeltseniz, şimdi yine oldu üyelik girmeden dolaşıyoruz bazen güzel bi konuda cevap atmak için giriş yapacağız direk anasayfaya atıyor sonra o konuya daha gidesim kalmıyor kaç konuya gidemedim böyle..
    ben mi değişiğim acaba
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    266 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaygulu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?

    Görmüşken soriyim bimde ifşa olunca ne hissettin ?

    Bim'de çekilen videoda forumdaki arkadaşlar yanımdaydı zaten

    ahh hayır olamaz olamaz citizeni gördüm ayy citizeeen inanamıyarıımm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hey! Kardeşim Sakin Ol Ben ZNZ
  • Teğmen
    147 Mesaj
    Bendede aynı hata var deneme

    Edit:düzeldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erryano -- 29 Aralık 2013; 19:41:02 >
    |
    |
    _____________________________
    Öz gecmis öz bosa gecmis.
  • Programcı
    3312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doçent Doktor HANNİBAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Citizen

    Devam ediyor mu? Şimdi bir kontrol edelim?

    hacı bi de şu login olunca anasayfaya atmayı düzeltseniz, şimdi yine oldu üyelik girmeden dolaşıyoruz bazen güzel bi konuda cevap atmak için giriş yapacağız direk anasayfaya atıyor sonra o konuya daha gidesim kalmıyor kaç konuya gidemedim böyle..
    ben mi değişiğim acaba

    Onu reklamı veren müşteriyle yarın konuşup halledeceğiz, kenara not aldım.
    _____________________________
    uşşşş
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
üniversite
SEO
haberler
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.