Şimdi Ara

CİNEMAXİMUM IMAX/ 3D/ 2D BİLETLER 18 TL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
19
Favori
40.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
İlan Türü #Satılık Etkinlik #Cinemaximum Firma #D&R #Hopi Ulaşım #Kamil Koç Süper Market #Migros
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    uzun uzun yazdım aslında olanları yaptığınız iadeyi sonra bana geç haber vermenizden dolayı basılan bileti bir çocuğa verdiğimi söylediğimde e ben onunda parasını ödemiştim şeklinde ki yaklaşımınızı (bu arada bu sabah o çocuğun sinema biletinin parasını geri gönderdim kullandıysa da kullanmadıysa da),
    telefonda sinema görevlisiyle sizi konuşturmamı istediğinizi, oluşan sorun "benden mi kaynaklanıyor?" dediğinizi uzun uzun size açıklama yapmak durumunda kaldığımı hepsini anlattım ancak göndere basınca ne yazık ki donanımhaber in azizliğine uğradım ve tekrar o kadar uzun uzun yazmak istemiyorum.yahu size döner ayran örneğiyle açıklama yapmak durumunda kaldım sattığınız ürün 3d yi içermiyor basılan bilet de benim bir işime yaramıyor deyince "benim hatam mı" dediniz.neyse uzatmanın anlamı yok.

    1 biletin parasının iadesini yapmadığımı söylemişsiniz bunu söyleyebileceğinizi öngörüp dekont almıştım işlemden:
    CİNEMAXİMUM IMAX/ 3D/ 2D BİLETLER 18 TL


    Madem bana olumsuz olacak taraflarını yazıyorsunuz, aynı zamanda geniş olarak her yönüyle yazacaksınız ki okuyan yanlış anlamasın değil mi?

    Bana söylemeden bileti başkasına verirseniz ben de doğal olarak bunu kabul etmeyebilirim, çünkü o bileti kullandırabilirsem bir müşterime verip para iadesini yapmayı düşünüyordum.

    Telefonda görevli ile konuşmak istememin nesi yanlış bunu da anlayamadım, durumu daha detaylı o kişiye aktaracaktım ve daha hızlı işlem olacaktı, bileti görevli basmış ise sorun benden mi kaynaklanıyor?

    Bir de dünkü telefondaki üslubunuzu neden yazmıyorsunuz? Bileti görevli basmış alın bunu satın birine tarzında söylem nasıl hoş mudur? Ben de benden kaynaklı sorun değil dedim.

    Bilet sattığım arkadaşlar bilir, kimin biletini iade almamışım varsa yazabilir..

    Siz ters bir insana denk gelmemişsiniz.. Bileti ben size verdikten sonra nerden bileyim kullanıp da bana geçmiyor demediğinizi, bileti kontrol etme şansım olmuyor ama ben yine de iade alıyorum. Bir de olaya bu açıdan bakın isterseniz.


    Düzeltme: İlk mesajımda basılan bilet ücretini iade etmediğinizi söylemiştim, düzeltiyorum. Ücreti göndermişsiniz. Genel olarak enpara ile çalıştığım için oraya gelmesini bekledim, fakat başka banka üzerinden işlem yapmıştık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin_66 -- 19 Şubat 2018; 12:32:26 >
  • metin_66 kullanıcısına yanıt
    tekrar uzun uzun yazıyorum:
    Cumartesi günü siyah panter filmine gitmek için satıcı arkadaştan 3 bilet aldık. cinemax larda 3d dahil dediği için aldık bileti çünkü siyah panter 3d.
    Sinema salonuna gittik çalışana hepsi burada kampanya kodu olduğunu söyledik gişede ki çalışan arkadaş biletin birini bastı, sonra dedi ki yalnız bu biletler 3 boyutlu içermiyor.
    Bizde diğer biletleri basmadan nasıl olur diye sorduk tekrar kontrol ettiler 3 boyutlu da geçmiyor dediler.Ekran fotoğrafı aldık.
    Satıcı arkadaşla iletişime geçtik.durumu aktardık.
    Satıcı arkadaş: "Sistemseldir.Tekrar kontrol ettirin.Çalışan sinema görevlisi yanlış girmiştir.Herkeste çalışan kodlar onda çalışmıyorsa çalışanda sıkıntı vardır" dedi.Ve telefonu kasiyere vermemi istedi.Yahu 30 yaşında adamım tutup telefonu kasiyere verip " bileti aldığım kişi sizinle görüşecek" mi diyeyim? bu çalışanı tacize girer.
    Tekrar bu sefer başka bir gişe görevlisine gidip biletleri kontrol ettirdik, 3 defa kontrol etti ne yazık ki dedi bunlar 3 boyutlu içermiyor.
    Tekrar satıcı arkadaşla iletişime geçtim.Telefonda sattığı biletlerin 3 boyutlu sinema içermediğini söyledim.bana " on kişiye sattım onlarda çalıştı sizde neden çalışmadı.Hata benden kaynaklanmıyor" dedi.
    Düşünün 3 kişi sinema salonunun önündesiniz, son 30 dakika kalmış filme, aldığınız biletler amacını karşılamıyor ve satın aldığınız kişi size bunun kendi hatası olmadığını söylüyor.Hata bende o zaman satın almak gibi bir hataya düştüm.Ve iadesini dile getirdiğimde "kendinizi benim yerime koyun o bilet kağıda basıldı ya o bileti satamazsam" şeklinde cevap verdi.
    Ben de kendisine "Bakın ben 3 boyutlu diye bu biletleri aldım, sattığınız ürün vaatlerini karşılamıyor.Bu benim hatam mı?" deyip güzel bir örnekle açıkladım: "diyelim ki bir dönerciye gittiniz döner+ayran 10 tl ye sipariş verip paranızı ödediniz ancak size sadece ayran verdiler.Bunu kabul edebilir misiniz?" şeklinde açıklama da bulunmak zorunda kaldım.Bir müddet daha telefonda konuştuktan sonra para iadesinde anlaştık.Telefonda bana "tamam o zaman iki buçuk bilet iadesi yapıcam öbür bilet de sizde kalsın" dedi.hafta sonu olduğu için iadenin pazartesi hesabıma geçmesinde bir sorun olup olmayacağını sordu.ben de sıkıntı olmayacağını söyledim.Bunun üzerine biz tekrar sıraya girdik normal fiyattan biletlerimizi aldık, sırada beklerken de satıcı arkadaşla görüşmemiz de ki son konuşmaya dayanarak ben de nasılsa bileti kullanamayacağız bari bir işe yarasın deyip sırada bekleyen bir kız çocuğuna bileti hediye ettim.
    Filme girdik izledik aradan 3 saat geçti satıcı arkadaş bana mesaj attı:" bileti kontrol ettim 30 hazirana kadar geçerliymiş 3 bilet iadesi gönderdim"
    kendisine dürüstçe hemen cevap verdim "telefonda ki görüşmemizden ötürü ben o bileti bir çocuğa hediye ettim kullanmış olabilirler".
    Satıcı arkadaştan gelen cevap:
    [17:59, 17.2.2018] : Bana haber verseniz iyi olurdu öncesinde
    [17:59, 17.2.2018] : 31.5 attım hesabınıza?

    kendisine bilet iadelerinin pazartesi günü hesabıma düşmesinin ardından o bir bilet kullanılmış yada kullanılmamış gözetmeksizin iadesini yapacağını söyledim.Ve yukarıda göründüğü üzere beni o 1 biletin parasını göndermemekle suçlayan mesajından 2 saat önce hesabına o parayı havale ettim.

    sonuç:
    1- satıcı arkadaş sattığı ürünlerin içeriğini ya bilmiyor, ya da bir şekilde yanlış ürün satıyor.
    2- satıcı arkadaş sattığı ürünlerin sorumluluğunu almamak da oldukça ısrarcı.
    3- siz burada bir şekilde ticaret yapıyorsanız, sattığınız ürünlerden doğabilecek zararları göz önüne almalısınız.
    4- hiç kimse telefonda sizi sinema görevlisiyle görüştürmek zorunda değil size yalan borcumuz yok.
    5- size olayı anlatmışım, fotoğrafla kanıtlamışım en azından "ya kusura bakmayın, mağdur olmanızı istemezdim" diyebilirdiniz.ben satıcı arkadaşın inatla "benim hatam değil" sözlerinden yılıp tamam sende kalsın hepsi desem hiç bir şekilde ücret iadesi olmayacaktı.
    6- "siz ters bir insana denk gelmemişsiniz" sözüyle de satıcı arkadaş seviyesini belli etmiştir.fazla söze gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    tekrar uzun uzun yazıyorum:
    Cumartesi günü siyah panter filmine gitmek için satıcı arkadaştan 3 bilet aldık. cinemax larda 3d dahil dediği için aldık bileti çünkü siyah panter 3d.
    Sinema salonuna gittik çalışana hepsi burada kampanya kodu olduğunu söyledik gişede ki çalışan arkadaş biletin birini bastı, sonra dedi ki yalnız bu biletler 3 boyutlu içermiyor.
    Bizde diğer biletleri basmadan nasıl olur diye sorduk tekrar kontrol ettiler 3 boyutlu da geçmiyor dediler.Ekran fotoğrafı aldık.
    Satıcı arkadaşla iletişime geçtik.durumu aktardık.
    Satıcı arkadaş: "Sistemseldir.Tekrar kontrol ettirin.Çalışan sinema görevlisi yanlış girmiştir.Herkeste çalışan kodlar onda çalışmıyorsa çalışanda sıkıntı vardır" dedi.Ve telefonu kasiyere vermemi istedi.Yahu 30 yaşında adamım tutup telefonu kasiyere verip " bileti aldığım kişi sizinle görüşecek" mi diyeyim? bu çalışanı tacize girer.
    Tekrar bu sefer başka bir gişe görevlisine gidip biletleri kontrol ettirdik, 3 defa kontrol etti ne yazık ki dedi bunlar 3 boyutlu içermiyor.
    Tekrar satıcı arkadaşla iletişime geçtim.Telefonda sattığı biletlerin 3 boyutlu sinema içermediğini söyledim.bana " on kişiye sattım onlarda çalıştı sizde neden çalışmadı.Hata benden kaynaklanmıyor" dedi.
    Düşünün 3 kişi sinema salonunun önündesiniz, son 30 dakika kalmış filme, aldığınız biletler amacını karşılamıyor ve satın aldığınız kişi size bunun kendi hatası olmadığını söylüyor.Hata bende o zaman satın almak gibi bir hataya düştüm.Ve iadesini dile getirdiğimde "kendinizi benim yerime koyun o bilet kağıda basıldı ya o bileti satamazsam" şeklinde cevap verdi.
    Ben de kendisine "Bakın ben 3 boyutlu diye bu biletleri aldım, sattığınız ürün vaatlerini karşılamıyor.Bu benim hatam mı?" deyip güzel bir örnekle açıkladım: "diyelim ki bir dönerciye gittiniz döner+ayran 10 tl ye sipariş verip paranızı ödediniz ancak size sadece ayran verdiler.Bunu kabul edebilir misiniz?" şeklinde açıklama da bulunmak zorunda kaldım.Bir müddet daha telefonda konuştuktan sonra para iadesinde anlaştık.Telefonda bana "tamam o zaman iki buçuk bilet iadesi yapıcam öbür bilet de sizde kalsın" dedi.hafta sonu olduğu için iadenin pazartesi hesabıma geçmesinde bir sorun olup olmayacağını sordu.ben de sıkıntı olmayacağını söyledim.Bunun üzerine biz tekrar sıraya girdik normal fiyattan biletlerimizi aldık, sırada beklerken de satıcı arkadaşla görüşmemiz de ki son konuşmaya dayanarak ben de nasılsa bileti kullanamayacağız bari bir işe yarasın deyip sırada bekleyen bir kız çocuğuna bileti hediye ettim.
    Filme girdik izledik aradan 3 saat geçti satıcı arkadaş bana mesaj attı:" bileti kontrol ettim 30 hazirana kadar geçerliymiş 3 bilet iadesi gönderdim"
    kendisine dürüstçe hemen cevap verdim "telefonda ki görüşmemizden ötürü ben o bileti bir çocuğa hediye ettim kullanmış olabilirler".
    Satıcı arkadaştan gelen cevap:
    [17:59, 17.2.2018] : Bana haber verseniz iyi olurdu öncesinde
    [17:59, 17.2.2018] : 31.5 attım hesabınıza?

    kendisine bilet iadelerinin pazartesi günü hesabıma düşmesinin ardından o bir bilet kullanılmış yada kullanılmamış gözetmeksizin iadesini yapacağını söyledim.Ve yukarıda göründüğü üzere beni o 1 biletin parasını göndermemekle suçlayan mesajından 2 saat önce hesabına o parayı havale ettim.

    sonuç:
    1- satıcı arkadaş sattığı ürünlerin içeriğini ya bilmiyor, ya da bir şekilde yanlış ürün satıyor.
    2- satıcı arkadaş sattığı ürünlerin sorumluluğunu almamak da oldukça ısrarcı.
    3- siz burada bir şekilde ticaret yapıyorsanız, sattığınız ürünlerden doğabilecek zararları göz önüne almalısınız.
    4- hiç kimse telefonda sizi sinema görevlisiyle görüştürmek zorunda değil size yalan borcumuz yok.
    5- size olayı anlatmışım, fotoğrafla kanıtlamışım en azından "ya kusura bakmayın, mağdur olmanızı istemezdim" diyebilirdiniz.ben satıcı arkadaşın inatla "benim hatam değil" sözlerinden yılıp tamam sende kalsın hepsi desem hiç bir şekilde ücret iadesi olmayacaktı.
    6- "siz ters bir insana denk gelmemişsiniz" sözüyle de satıcı arkadaş seviyesini belli etmiştir.fazla söze gerek yok.


    Başta da söylediğim gibi hepsiburada sitesinden 3d de dahil olmak üzere bu biletleri satın aldım ama bazı biletlerde henüz sebebini bilmediğim sorunlarla karşılaşıyoruz ve zaten böyle bir sorun olduğunda arkadaşlara gerekli yardımda bulunuyorum.

    Sorun sistemsel olabilir veya çalışanın bilememesinden kaynaklanabilir görüşünde bulundum. Şimdiye kadar 1000 küsür bilet sattım çeşitli sorunlarla karşılaştığımdan bunları söyledim.

    Biletin birisi zaten basılmamış olsa üç biletin de iadesini yapacaktım. Ama sizin telefonda kışkırtıcı tutumunuz, sattığım biletleri bilmiyormuşum gibi tavrınız ve "bu basılmış bileti bugün içinde başkasına satarsınız aldığım biletler ihtiyacı karşılamadı" şeklinde yaklaşımınız olayı buralara getirmeye sebep olmuştur.

    Tabiki sizin açınızdan olaya bakınca bilette sorun var, çalışanın yanlış tutumu ile biletin biri basılıyor ve orada sıkıntılı bir durumda kalmış oluyorsunuz, bunu ben de tabiki istemem, zaten başta kontrol etme şansım olsa o bileti hiç vermem, ama gişeye gidip de denemeden biletin sorunlu olup olmadığını teyit edemiyoruz ben de basılan biletin yarı yarıya karşılanmasını istedim siz de onay verdiniz.

    Basılan bilet için en azından bana sorarak tasarrufta bulunsaydınız - bilet sahibi ben olduğum için- zararı ortadan kaldırabilirdik ki zaten biletin kullanım süresinin uzun olduğunu öğrenip o aşamada ben tüm biletlerin iadesini yaptığımı söyledim.

    Yine de içim rahat etmediği için o basılan biletin yarı ücretini tekrar gönderdim.

    Sonuç kısmına gelelim:

    1- Sattığım ürünlerin içeriğine son derece vakıfım, yanlış ürün satmıyorum ürünün çalışmama durumu olabiliyor ben de elimden geldiğince telafi yoluna gidiyorum, duyarsız ve sorumluluk almaz bir kişilik değilim.

    2- Sorumluluk tabiki alıyorum, ama yaşanan problemi çözmede sizin tavrınız da önemlidir, mesela bana dün gişe görevlisi ile konuşabilirim dediğimde "saçmalamayın" lafını kullanmanız talihsizlik..

    3- Sattığım ürünlerden doğacak zararı tabiki göz önüne alıyorum bu yüzden iade alıyorum ve yardımcı olma gayretindeyim.

    4- Tabiki görevli ile görüştürmek zorunda değilsiniz ve neden bu kısma çok takıldınız anlamadım, benim dediğim sadece bir öneriydi yoksa size karşı duyulan güvensizlik değil.

    5-"ya kusura bakmayın, mağdur olmanızı istemezdim" şeklinde sözler söylemeyi isterdim, fakat bana basılan biletin fotoğrafını atıp dayatmacı şekilde bu bileti bugün birisine satarsınız şeklindeki tavrınız gidişatı epey etkilemiştir.

    6-"siz ters bir insana denk gelmemişsiniz" bu sözde bir seviyesizlik göremiyorum fakat "saçmalamayın" şeklinde sarfettiğiniz söz sanırım seviyesizlik sözüne daha uygun..
  • 3 Kişi iMAX sorunsuz kullanıldı tşkler.
  • Daha önce de Metin arkadaşımla defalarca alışverişim oldu ancak son iki tanesi N11'den çocuk kitapları içeriyordu. Satıcı aynı olmasına rağmen kitap sayısı çok olduğu için arada satıcının temin edemeyip siparişi iptal ettiği kitaplar da oldu. Ancak her seferinde para iadesini herhangi bir eksiltmeye gitmeden TAM olarak hesabıma gönderdi. Kesinlikle küçük hesaplar peşinde olan bir insan değil. Insan bazen sorunu kendinde de aramalı...
  • İlgi alakanız için teşekkür ederim.
  • Kendisiyle Bir çok sinema bileti Alışverişimiz oldu. Güvenilir bir arkadaş çoğu şeyde yardımcı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kangroo kullanıcısına yanıt
    Arkadaşla bende sinema bileti alışverişinde bulundum sizin gibi black panter için 2 adet 3d bilet istedim hb kampanyasından olduğunu belirterek gonderdi gişede 1 tanesi geçersiz kullanıldı dedi çalışan o kadar emindi ki fazla ustelemedim hemen arkadasla irtibata geçip gişede kaldığımı biletin geçersiz olduğunu ilettim hemen dönüş yapması ve tekrar kod göndermesi çok hoşuma gitti sonra size söylediği gibi gişe görevlisi yanlış yapmış yada sistemde sıkıntı olmuş olabilir dedi tekrar deneyebilirmiyiz diye rica etti.bende kodu ayıralım ileri bir zamanda tekrar deneyip olursa parasını takdim ederim dedim olumsuz cevap vermedi sunuda yapabilirdim kod hatalı beni ilgilendirmez diyip konuyu kapatabilirdim bir başkasınada verip sorun yasayabilirdi sonuç olarak hatalı denilen kodu bugün denedim ve hiç bir sorun yaşamadım o gün görevli hatalı giriş yaptı büyük ihtimalle sistemde olsa diğerini alamazdim karşılıklı bir sorun yasamizsiniz belli ama satis yapan arkadas art niyetli değil çözüm odaklı yanlış anlamayın arkadaşı koruma niyetim olmadığı gibi sizide elestirmiyorum yaşadığım sorunu ve çözümü nacizane yazmak istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • on numara alışveriş
  • Metin hocamdan defalarca alışveriş yaptım...İnternetten bir ürün alacağım zaman artık ilk ona danışıyorum....

    inanılmaz güven duyduğum biri kendisi
    Daha çok alışverişimiz olacak hocam bol ve bereketli kazançlar diliyorum
  • Metin hocamla yaklasik 1 yıldır alısveris yapiyorum suana kadar herhangi bir sorun yasamadim. Kaliteli cizgisini hiçbir zaman bozmadı. Güvenilir adres.Teşekkürler metin hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 10 tl den 2 adet verir misin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok hızlı gerçekleşti. Teşekkür ederim.
  • 6 adet 840 rp alımı gerçekleştirdim. Sorunsuz bir şekilde halloldu.
  • Merhaba hocam, n11; 750/66 indirimli hesap 3 tl beyaz eşya da geçerli midir?
  • giyotin6 kullanıcısına yanıt
    Maalesef
  • İlan günceldir, soru soran arkadaşlara cevaplar pm yoluyla veya buradan verilmiştir.
  • merhaba ben 7.5 liralık 2d biletlerden 5 tane istiyorum ama istanbuldaki hangi sinemalarda geçerli, premium sinemalar hangileri bilmiyorum ben, seans mı oluyor yoksa o sinemada hiç mi geçerli olmuyor, mesela istanbul anadolu yakası ataşehir watergarden daki cinemaxımumda geçerli olurmu biletler
  • sihri S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar stok mevcuttur ,
    Premium sinemalar İstanbul daki istinyepark, kanyon, zorlu, akasya ve city's dir.

    Bu sinemalarda geçerli olmamakta fakat geçerli olan kodlarim da var şu an 11 tl dir.
    Dediğiniz Cinemaximum da 7.5 TL lik biletler geçmektedir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tamam tşk ederim, whatsup tan döneceğim size.sayıyı bi netleyelim...iyi akşamlar...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.