Şimdi Ara

Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Otomotiv sektöründe Çin’in Tesla’sı olarak anılan Şangay merkezli Nio, ikinci elektrikli aracı ES6 üzerindeki örtüyü nihayet kaldırdı. Büyük kardeşi ES8’e kıyasla daha uygun fiyattan satışa sunulacak ES6 elektrikli SUV’un satışlara olumlu etki yapması bekleniyor. İşte Nio ES6 elektrikli SUV’un özellikleri ve fiyatı:
     

    Nio ES6 elektrikli SUV, hem iç hem de dış tasarımda büyük kardeşi ES8’in izinden gidiyor. 4,850 mm uzunluğa, 1,965 mm genişliğe ve 2,900 mm aks mesafesine sahip olan araçta 5 ve 7 koltuk seçeneklerine yer veriliyor. NOMI araç içi yapay zeka sistemi tarafından desteklenen devasa bir ekranın domine ettiği kabin tarafında altı düz spor direksiyon, spor koltuklar ve Nappa deri döşemeler dikkat çekiyor.

     

    Nio’nun “yüksek performanslı, uzun menzilli ve akıllı elektrikli SUV” olarak lanse ettiği ES6, gücünü totalde 536 hp güç sunan çift motor sisteminden alıyor. Dört tekerlekten çekiş sistemine olanak veren bu sistem, alışılmışın dışında bir kombinasyondan meydana geliyor. Yüksek verimliliğe sahip kalıcı mıknatıslı motor 215 hp güç sunarken, yüksek performans sunan asenkron motor da 322 hp güç desteğinde bulunuyor.

     

    İkinci motor yüksek hızlarda devreye giriyor 

    İlk motor orta ve düşük hızdaki günlük sürüşlerde görev alırken, ikinci motor da ani hızlanmalar ve yüksek hızlı sürüşler esnasında devreye giriyor. Nio, kalıcı mıknatıslı ve asenkron motor kombinasyonunun düşük maliyet ve yüksek güç sunması açısından en verimli kombinasyonlardan biri olduğunu savunuyor. Şirket, ES6’nın bu kombinasyonu kullanan ilk elektrikli araç olduğunu da sözlerine ekliyor.

     
     

    Nio ES6, söz konusu değerlerle birlikte 0-100 km/s hızlanmasını 4.7 saniyede tamamlıyor. 200 km/s maksimum hıza ulaşabilen araç, NEDC’ye göre tek şarjla 510 km menzil sunuyor. Söz konusu menzil değerinin 84 kWh’lık opsiyonel batarya ile sağlandığı araçta standart olarak ES8’den alınan 70 kWh’lık batarya bulunuyor.

     

    Nio ES6’nın teşvikler hariç 51 bin 800 dolardan başlayan fiyatı üst versiyonlara doğru gidildikçe 65 bin dolara kadar çıkabiliyor. 15 Aralık’tan itibaren ön siparişe açılan elektrikli SUV’un ilk teslimatlarına 2019’un haziran ayında başlanacağı belirtiliyor.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
    Çin'in Tesla'sı olarak anılan Nio'dan 536 beygirlik elektrikli SUV
     







  • Peugeot 5008 değil mi bu ya?

  • FAZLASIYLA İYİ!

  • buna da kopya mopya derler şimdi. adamlar öyle böyle aldı yürüdü biz ne yapıyoruz ona bakalım.

  • Lambo urus önü

  • Çinliler de herşeyi biz yaptığa getiriyor yada bu şirket dünyadan bi haber. Model 3 zaten bu motor kombinasyonunu kullanıyordu dört çeker modellerinde.
    Wiki Tesla Model 3 sayfasından alıntı:
    "permanent magnet switched reluctance rear & induction front"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 17 Aralık 2018; 21:23:1 >
  • Peugeot 5008 benzeten bile var :) İkisinin resmini açın yan yana koyun. El insaf :)

  • Psydia kullanıcısına yanıt
    Değil kardeşim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Batarya değerlerini AliExpress gibi yazmamışlardır inş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vites kumanda kısmı ne kadar orijinal olmuş kazık gibi değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorunusu guzel fiyatida fena degil menzili 700 800km olsaymis peynir ekmek gibi satarlardi

  • iyide kardeşim arkadan bmv x5 önden citröen kaktüs. dış tasarımı tesla gibi sadeliği ve geleceği andırmıyor. marka amblemi zaten çöp, paraya kıyıp biraz tasarımcı ve pazarlamacı ithal edin. parça,donanım ve işçilik olarak bu imkanlar başka ülkelerde olsa idi şimdi teslayı geçerdi.

  • Model 3 ile aynı teknoloji değil. Nio da öyle tırı vırı bir firma değil. Adamlar nurburgring lap rekoru bile kırdılar. araç 5008 e filan benzemiyor.

    Yapmışlar olmuş. Çin pazarı kendine has bir yer oldu zaten.

  • Kopyacılar, bu kadar da belli edilmez kopya olduğu, araca 4 teker, direksiyon v.s. koymuşlar!

    Çin'i tebrik etmek lazım.
  • Çok şık. Hele arka tasarım efsane olmuş.

  • Ön lambo, yan pejo, arka ds + q7

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar repkila meplika yapıyor kardeşim..

  • Çin geleceğin teknolojilerini üretmeye devam ediyor.
  • Ne var yani bizde çok güzel şemsiye yapıyoruz. Üstelik sadece yağmurdan korumuyor.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.