Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

cıldıracam nolur yardım edın!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
227
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> cıldıracam nolur yardım edın!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    565 Mesaj
    oyun ındırmek ıcın bitcomet ındırdım
    bu programı kullanan bırı bana yardım ettsın ılk sorum bu programdan cıkınca tekrar kaldıgı yerden devam edıyormu ıkıncı sorum ındırecegım oyunun sonunda reloaded yazıyo yanı bu nedemek oyunu full ındırmek ıstıyorum yalnıs bısımı ındırıyorum



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2996 Mesaj
    Bitcomette dosya indirirken kesilirse sonra devam eder. Bir diğer dikkat etmen gerken nokta da reload yazisindan once oyunun dili. Lakin cok fazla fransizca dosya var. Mesela warcraft indirmistim rusca cikmisti:) Bunun disinda baska bir problem yok, iyidir bircomet..
    |
    |
    _____________________________
    Amatör ruh!
  • Yüzbaşı
    565 Mesaj
    ben bu programa daha alısamadım yanı oyunun sonunda reloaded yazıyo bu oyunun full versıyonu olmadıgınımı gösterıyo ayrıca ındıgı klasore cd1 cd2 dıye bıseyler lusturmus ben bunları nasıl kuracam yanı oyunu nasıl calıstıracam
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    653 Mesaj
    http://www.elitetorrents.org tavsiye ederim. Çok iyi hızlara ulaşırsın. Yalnız kayıt istiyor. Ve dl ve ul oranlarına bakıyor. Yani hep ben çekecem. Kimseye ul yaptırmam dersen banlanabilirsin.

    Reloaded, oyun "release" eden grubun adı olabilir.

    Bitcomet, için ayarlarını şöyle yaparsan sorun yaşamazsın...
    >>İlk "Connection" adlı ayalarda...
    256 olduğunu kabul ediyorum.
    Global Max Dl Rate : Unlimited
    Global Maz UL Rate : 3

    Max Simultaneous Download : 1 (Ben iyi hıza ulaşan bi torrent yakalarsam burayı 1 yapıyorum. Yoksa aynı anda kaç dsosya indirmek istiyorsan buraya onu yazarsın.)

    Listen Port : xxxxx Buraya kullanacağınb port'u yazıyosun. Port açma gerekecek onuda forumda bir yerden bulkabilirsin. Eğer elitetorrents'den dl yapacaksan bu site bazı yaygın portların kullanımını engelliyor. Sitenin FAQ kısmın hangi portları kullanabileceğin yazıyor.
    ====
    >> Advanced'in altındaki Connection ayarlarında...
    İlk iki şıkkı işaretliyorsun. Bunlardan biri Listening Portda verdiğin pot numarasını Windows firewall'unda otomatik olarak açıyor.
    Max Conn per Task : 1000
    Max Half Open Tcp : 500
    diğerleri Auto'da kalsın.

    aşağıda screenshot'da koydum. Benim ayarlarım böyle Elitetorrents'den 22'nin altına inmiyorum.



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    653 Mesaj
    Torrent diğer sistemlerden biraz farklı. Bazı torrent'ler içinde birden fazla dosya barındırıyor. Bu yüzden klasör oluşturuyor. İstersen bu dosyalardan bazılarını indirip bazılarını indirmeyebilirsim. Özellikle filmler .rar uzantılı yaklaşık 15 tane falan parça parça dosyadan oluşuyor.
    file.r01
    file.r02
    file.r03
    file.rar

    gibi.. File.rar dosyasını bi yere açtın mı Winrar bu r01 r02 vesaire uzantılı dosyaları birleştirip. Filer.rar içindeki dosyayı tam bi halde açıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    100 Mesaj
    www.oyuncu.arsivi.com adresine gir üye ol orada peer2mail var indir onu
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    565 Mesaj
    tamam saolda oyun tamamen inince nasıl calıstıracam bıde onu anlatırmısın
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    KArdeş sen boşver o programı. Bizim siteye gir.www.oyuncu.arsivi.com tıklayarak girebilirsin. Burada arkadaşın dediği gibi peer2mail diye bir program var. Kullanımı hakkında her şeyi anlatmaya çalıştık. Ayrıca kullanımı da çok kolay. Sitemiz daha yeni yapılanıyor. Şu anda fazla oyun yok ama her geçen gün oyun sayımız daha da artıyo. Bekliyoruz...
    |
    |
    _____________________________
    PRINCE
  • Yarbay
    9481 Mesaj
    GİDİN İKİ MİLYONA ALIN HİÇ UĞRAŞMAYIN
    |
    |
    _____________________________
    Alem Bakar Neo Akar
    rtx msi 2080ti trio akmasada damlıyor/Dell UP2715K(5220x2880)27'/Msi z87 g45 Gaming /İ7 4790k /SilverStone Strider 1000W/Corsair pro 2x8 2133mhz/Crucal 256gb ssd//samsung note5
  • Yarbay
    2697 Mesaj
    2 milyon olsa ne ala ama 4 cd li oyunları falan ben emule den inmdiriyom ve su ana kadar da fake çıkmadı...
    |
    |
    _____________________________
    PS4 PSN: Taytyy
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    ares nasil oyun indirmek icin
    en azindan kazzadan daha iyi ve turkce
    |
    |
    _____________________________
    Bir lafa bakarım laf mı diye, bir adama bakarım adam mı diye.
  • Teğmen
    185 Mesaj
    Download sonunda klasör içinde bulunan .rar dosyaları yada tek bir .rar dosyası içinden .iso veya başka bir uzantısı olan "disk image" dosyası çıkacaktır.Bu dosyayı "Daemon Tool" yada benzeri bir sanal sürücü programı ile çalıştıracaksın hepsi bu.Ben de BitComet ile bu oyunu indirdim.Benim indirdiğim DVD versiyonu idi ve dosya boyutu 1,93 GB'tı.

    Kolay gele...

    |
    |
    _____________________________
    " Gamzelim!Seni Çok Seviyorum "
  • Teğmen
    185 Mesaj
    Haa birde sağlam .torrent uzantılı PES4 dosyasını torrenspy.com sitesinden bulabilirsin

    |
    |
    _____________________________
    " Gamzelim!Seni Çok Seviyorum "
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,257
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.