Şimdi Ara

ÇİFTLİK BANK = VODAFONE

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese iyi forumlar,
    Yakın bir zamanda Vodafone'dan bir teklif mesajı geldi. Mevcut paketinizin internetini 1 GB artıralım üç ay ücretsiz sonrada 3 TL ödeyin. Üstelk 6 ay boyunca 3 GB hediye internet verelim diyordu mesajda. Ben de onayladım.
    Bu arada mevcut paketim 19 TL ye 3 GB internet 500 Dk ve 5000 SMS içeriyordu.
    Onayladıktan sonra bir mesaj geldi, paketiniz 22 TL lik 4GB 500Dk ve 5000 SMS ile değiştirilmiştir diye. İlk başta şaşırdım çünkü ilk 3 ay 19 TL ödemem gerekiyordu. Sonra dedim ki otomatik bir mesaj olabilir. Ancak paket yenileme zamanı geldiğinde 22 TL ödemem gerekti. Dahası vaadettikleri hediye İnterneti de vermediler.
    Müşteri hizmetlerinden defalarca ulaşmaya çalıştım ancak bir temsilciye bağlanamadım. Hep operatör vardı. Daha sonra vodafone un sitesinden bir form gönderdim. Formda yaşadıklarımı açıkça izah ettim, hatalarını düzeltmezlerse Türk Telekom a geçeceğimi söyledim. 24 saat geçmeden aradılar. Ardıklarında durumu tekrar izah ettim. Müşteri temsilcisi bana dedi ki " SİZ ZATEN 6 AYDIR 22 LİRALIK TARİFEYİ KULLANIYORMUŞSUNUZ." Bunun imkansız olduğunu , 6 aydır 19 TL lik 3 GB lık tarifeyi kullandığımı söyledim. Ancak sistemde 6 aydır 22 liralık 4 GB lık tarifeyi kullandığım gözüktüğünü söyleyerek ısrar etti. Öyleyse bana 1 GB teklif ettiğiniz mesaj neydi dedim. Bu seferde sistemde öyle bir mesaj gözükmüyor, size öyle bir mesaj gönderilmemiş dedi.
    Vodafone dan hayır gelmeyeceğini anlayıp telefonu kapattım.
    Doğru Türk Telekom a gittim. 23 TL ye 5 GB 500 Dk 5000 Sms içeren paket gördüm ve buna geçip geçemeyeceğimi sordum. Görevli geçebileceğimi söyleyince numara taşıma işlemimi yaptım.
    Numara taşıma işlemi gerçekleştikten sonra 23 liralık paket oldu 25 lira(vergiler hariç). Şaşırdım. Gittim türk telekom bayisine durumu izah ettim. Müşteri hizmetlerini aramalısınız. Ordan bir sonuç çıkmazsa 25 lira ödersiniz dedi. Müşteri hizmetlerinde ise temsilci yok. Operatör den temsilciye ulaşamıyorum.
    Mevcut durum bu...
    Şimdi bazıları diyebilir 3-5 liranın hesabını mı yapıyorsun diye ancak herkesten 3-5 lira toplaya toplaya milleti dolandırır bunlar.

    Edit:Türk Telekom'un müşteri hizmetlerine bugün ulaşdım. Paket fiyatlarıyla ilgili genel bir hata olduğu söylendi, düzeltilecekmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YnSs58 -- 2 Nisan 2018; 18:25:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >









  • https://www.youtube.com/watch?v=RMDzk8I2Z04




  • en iyisi bimcel
  • eğer telefonda "SİZ ZATEN 6 AYDIR 22 LİRALIK TARİFEYİ KULLANIYORMUŞSUNUZ" demişlerse ve kampanya mesajları duruyorsa, sizin yerinizde olsam 1 saniye bile düşünmez savcılığa başvururum.

    Böylee durumlarda elinizde sağlam kaynak ve delil varsa neden operatör değiştiriyorsunuz? verin mahkemeye. ya da tüketici heyetine gidin hakkınızı alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torkema61 -- 30 Mart 2018; 16:44:5 >
  • Mesajın ekran görüntüsünü alın böyle durumlarda .Bende bir süre çalıştım bu sektörde .
  • Vodafone un sistemi öyle berbat malesef yapabileceğin tek şey operatörünü değiştirmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müslüman uyuma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir başka durum da akrabamin başına geldi.
    Red 10 tarifesini 49 tl ye verelim demişler o da hemen onay vermiş. Tam 19 gün gecirmediler, bir yanlışlık oldu filan diye söyleyip o fiyata bu tarifeyi veremeyiz demişler. Bana anlattı...

    Bende BTK nın sitesinden onun hesabını açıp şikayet yazdım. Tam bir gün sonra akrabam tarifeye geçmişti .

    Bu kadar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andydufy

    Bir başka durum da akrabamin başına geldi.
    Red 10 tarifesini 49 tl ye verelim demişler o da hemen onay vermiş. Tam 19 gün gecirmediler, bir yanlışlık oldu filan diye söyleyip o fiyata bu tarifeyi veremeyiz demişler. Bana anlattı...

    Bende BTK nın sitesinden onun hesabını açıp şikayet yazdım. Tam bir gün sonra akrabam tarifeye geçmişti .

    Bu kadar...

    BTK ya başvuru nasıl oluyor hocam ? İşe yarıyorsa ben de yapayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YnSs58 kullanıcısına yanıt
    Kardeşim inan şu an hem hatırlamıyorum hem de çalıştığım için açıklamakta zorlanacağım. Ama BTK sitesinden hallettik onu hatırlıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BTK ya şikayet yazdım Türk Telekom ile ilgili bakalım ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya başvurup da sonuç alan başka kimse var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19 tl dedigin tarife faturasiz esnekdi galiba. 1 gb i geceleri toplam 3 gb net , 500 dk heryone ve 5000 sms.

    Gecen aydan itibaren zorla 22 tl yaptilar geceye +1 gb daha eklediler. 3 lira gecirdiler yani

    Bir de durmadan sim menuden mesaj geliyor ekrana pat diye tamam desem 25 tllik faturali tarifeye gecirecekler bir gun elim deyecek cok pis sovecem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HermioneGranger

    Müslüman uyuma

    Ahahaahha müslüman uyuma diyor eheheh.. Güldürdün..
  • Türk Telekomda çıkan 2 ₺ yeni hat vergisi. Neyin şovunu yapıyorsun ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele

    Türk Telekomda çıkan 2 ₺ yeni hat vergisi. Neyin şovunu yapıyorsun ki

    Vergiler hariç 25 hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom'un müşteri hizmetlerine bugün ulaşdım. Paket fiyatlarıyla ilgili genel bir hata olduğu söylendi, düzeltilecekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kontörlü Turkcell en iyisi tl yükleyip paketi kendiniz yapın boşa uğraşmayın.
  • Bunların alayı böyle.Ülkede kurmuşlar bi tekel kafalarına göre at koşturuyorlar.Her ay x miktar vergi iadesi hattınıza yüklenmiştir diye mesaj geliyor ne hikmetse sorgulama ekranında vs çıkmıyor.Müşteri hizmetlerini arasan vır vır ordan oraya yönlediriyorlar.Bunların alayı bildiğin dolandırıcı.Ulan 1 sene polonyada kaldım.10 gb internet sınırsız dk+sms i 19 pln(yaklasık 16 tl) ye kullandıgım oldu.Bizim ülkede adam gibi hizmet veren bir firma görmedim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HermioneGranger

    Müslüman uyuma

    Hoş geldin kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.