Şimdi Ara

CHRYSLER LHS KLÜBÜ (neden olmasın)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
2
Favori
8.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar chrysler lhs modeli amerikada en lüks otomobiller arasında yer almaktadır. prestijli bir görüntüsü vardır. türkiye sartlarına uygun oldugu pek soylenemez cünkü 3500cc 24 valf motoru ve otomatik sanzumanı oldugu için yakıtta hiç ekonomik değil. daha once hiç gormediginiz kadar buyük bir bagajı var. oraya bi tane sıralı sistem tüp atıp yakıtı makul seviyeye getirebiliriz. arabanın fiyatı donanımına göre cok uygun. 13000 ytl den baslıyo.96 modelinin vergisi altı aylık 440 ytl civarında. günümüz araclarından cok üstün bir arac üstelik bu üstünlüğünü 10-11 yıl once elde etmiş.

    lhs si olan arkadasları bu başlıga bekliyorum.
    bilgilerimizi paylasarak bu gizemli aracı biraz daha on plana cıkarabiliriz. internette bu arac hakkında bilgi cok az. o yüzden kullanısı olanlar lütfen buraya yorumlarımızı ve tavsiyelerimizi yazalım...


    ben ciddi ciddi bu aracı almayı düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut119 -- 3 Kasım 2007; 23:04:55 >







  • Hız sabitleyici, elektrikli hafızalı koltuklar, standart mp3 çalabilen radyosu bulunmakta.. Bence donanım gayet güzel.. Chrysler kalitesinide göz önünde bulundurunca bence alınabilir bir araç fakat yakıt tüketimini karşılayabilicek misin, tüp taktırırm desen bile yine çok yakacağını düşünüyorum.. Çıkartabileceği sorunlardan dolayı temizini bulman çok önemli ve yinede chrysler olmasından dolayı pahalı servisi ve yedek parçayı düşünmelisin.. Herşeye rağmen bence 15.000YTL gibi bir fiyata değicek bir araba..

    http://arabam.e-kolay.net/ikinciEl/detail.aspx?sid=1162247




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut119

    arkadaslar chrysler lhs modeli amerikada en lüks otomobiller arasında yer almaktadır. prestijli bir görüntüsü vardır. türkiye sartlarına uygun oldugu pek soylenemez cünkü 3500cc 24 valf motoru ve otomatik sanzumanı oldugu için yakıtta hiç ekonomik değil. daha once hiç gormediginiz kadar buyük bir bagajı var. oraya bi tane sıralı sistem tüp atıp yakıtı makul seviyeye getirebiliriz. arabanın fiyatı donanımına göre cok uygun. 13000 ytl den baslıyo.96 modelinin vergisi altı aylık 440 ytl civarında. günümüz araclarından cok üstün bir arac üstelik bu üstünlüğünü 10-11 yıl once elde etmiş.

    lhs si olan arkadasları bu başlıga bekliyorum.
    bilgilerimizi paylasarak bu gizemli aracı biraz daha on plana cıkarabiliriz. internette bu arac hakkında bilgi cok az. o yüzden kullanısı olanlar lütfen buraya yorumlarımızı ve tavsiyelerimizi yazalım...


    [size=4]ben ciddi ciddi bu aracı almayı düşünüyorum...



    Bir anda amerikan hastalığı hasıl oldu bende. motorun gücü , dizayn gibi özellikler cezbetti açıkcası, tek takıldıgım nokta bu aracın lpg de yakıt sarfıyatı ve hangı markaların araca uyum sagladıgı hakkında yeterlı ve tatmin edici düzeyde bilginin bulunmaması. yakıt sarfiyatları nedeniyle tutulmayan ve tanınmayan bir araç olduğu için ne nedir pek bilen yok sorduğum her usta kafasına göre sallıyor 2 lira yakar diyende oldu 30 kurusta forumda mutlaka vardır bu aracı kullanan bir vatandaş. rica ediyorum net bilgi verin bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaptân-ı Cihan -- 9 Eylül 2012; 19:36:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptân-ı Cihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: aykut119

    arkadaslar chrysler lhs modeli amerikada en lüks otomobiller arasında yer almaktadır. prestijli bir görüntüsü vardır. türkiye sartlarına uygun oldugu pek soylenemez cünkü 3500cc 24 valf motoru ve otomatik sanzumanı oldugu için yakıtta hiç ekonomik değil. daha once hiç gormediginiz kadar buyük bir bagajı var. oraya bi tane sıralı sistem tüp atıp yakıtı makul seviyeye getirebiliriz. arabanın fiyatı donanımına göre cok uygun. 13000 ytl den baslıyo.96 modelinin vergisi altı aylık 440 ytl civarında. günümüz araclarından cok üstün bir arac üstelik bu üstünlüğünü 10-11 yıl once elde etmiş.

    lhs si olan arkadasları bu başlıga bekliyorum.
    bilgilerimizi paylasarak bu gizemli aracı biraz daha on plana cıkarabiliriz. internette bu arac hakkında bilgi cok az. o yüzden kullanısı olanlar lütfen buraya yorumlarımızı ve tavsiyelerimizi yazalım...


    [size=4]ben ciddi ciddi bu aracı almayı düşünüyorum...



    Bir anda amerikan hastalığı hasıl oldu bende. motorun gücü , dizayn gibi özellikler cezbetti açıkcası, tek takıldıgım nokta bu aracın lpg de yakıt sarfıyatı ve hangı markaların araca uyum sagladıgı hakkında yeterlı ve tatmin edici düzeyde bilginin bulunmaması. yakıt sarfiyatları nedeniyle tutulmayan ve tanınmayan bir araç olduğu için ne nedir pek bilen yok sorduğum her usta kafasına göre sallıyor 2 lira yakar diyende oldu 30 kurusta forumda mutlaka vardır bu aracı kullanan bir vatandaş. rica ediyorum net bilgi verin bana
    selam herkese. konuyu bir hortlatalım bakalım. varmı elinde bu araçlardan olan? bilgi verirse faydalı olabilir. zira yakıt konusu en önemli nokta. bu tip araçları düşünmek için bu araçların 2. araba olması gerekir. Az yakan bir dizel kapının önünde bu araçlar da hemen yanında olmalı. Duruma göre de binilmeli. 15,000 az yakan dizel, 15,000 bine de böyle bir araç. o zaman şimdiki 60-70 bin verilen araçlardan çok daha keyif alacağımız araçlarımız olur.

    Bu araca sahip olanlar tecrubelerini paylaşabilir mi?




  • dünyanın en rahat koltuklarına sahip araç hakiki ceylan derisi
  • Lpg siz araç yok piyasada. Eğer lpgli varsa uzak durun derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Lpg siz araç yok piyasada. Eğer lpgli varsa uzak durun derim
    Selam Arkadaşlar,

    Bende birtane var LPG takılmamış orjinal gayet memnunum. Gaz pedalına makul basarsanız şehir içinde 12 lt civarında yakar. Şehir dısında 7 lt. motor büyük araba kandi gidiyor zaten.

    Kırmızı ışıkta dayanamıyorum turbo dizelleri arkada bırakmak keyifli.

    Koltuklar ne derisi bilmiyorum ama çok rahat altında kuş tüyü olduğu söyleniyor.

    Arka köşesini sürttüm hafif geri vites sensörü taktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delavega2

    Selam Arkadaşlar,

    Bende birtane var LPG takılmamış orjinal gayet memnunum. Gaz pedalına makul basarsanız şehir içinde 12 lt civarında yakar. Şehir dısında 7 lt. motor büyük araba kandi gidiyor zaten.

    Kırmızı ışıkta dayanamıyorum turbo dizelleri arkada bırakmak keyifli.

    Koltuklar ne derisi bilmiyorum ama çok rahat altında kuş tüyü olduğu söyleniyor.

    Arka köşesini sürttüm hafif geri vites sensörü taktı

    Alıntıları Göster
    Selamunaleykum arkadaşlar. bende 1997 ful versiyon siyah-füme lhs mevcut. Şehir içinde ani kalkış yapmazsanız 1 tl yi geçmiyor, uzun yolda %35-40 yakıt düşüyor (kullanıma göre.) Aracın en büyük sorunu kıyı illerde iseniz , yani büyük şehirde değilseniz usta ve yedek parçada çok çekersiniz.. Ben çekiyorum. Şuan aracımın motorunda bir problem çıktı ve onun için üstüne gitmedim ve işlem yaptıranakadar garajda yatıyor. Satmayı hiç düşünmüyorum , masrafı ne çıkarsa çıksın imkanımı ayarlayıp aracımı tekrar sorunsuz hale getiricem inşaallah. Kullanan ve bilen aracını asla satmaz.. Araç çok özel ve bir daha bulunması zor bir yol arkadaşı. Araç 1993 yılında ilk üretildiğinde Amerika'da lüks araç içinde ilk 4 de girmiş. Bu araç İsrail yapımı ve 1993 ile 1997 arasında üretilmiş. Şase tamamen döküm olarak yapılmış, şuan aracın çok özelliği olduğu halde bir çoğunu bilmiyorum ve bilenide bulamıyorum. Anahtarında bile onlarca özellik varmış ? Aracın temizini bulmak imkansız.... Siz en temizini bulup, imkanlarınız ölçüsünde yaptıracaksınız. .saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytacylc

    Selamunaleykum arkadaşlar. bende 1997 ful versiyon siyah-füme lhs mevcut. Şehir içinde ani kalkış yapmazsanız 1 tl yi geçmiyor, uzun yolda %35-40 yakıt düşüyor (kullanıma göre.) Aracın en büyük sorunu kıyı illerde iseniz , yani büyük şehirde değilseniz usta ve yedek parçada çok çekersiniz.. Ben çekiyorum. Şuan aracımın motorunda bir problem çıktı ve onun için üstüne gitmedim ve işlem yaptıranakadar garajda yatıyor. Satmayı hiç düşünmüyorum , masrafı ne çıkarsa çıksın imkanımı ayarlayıp aracımı tekrar sorunsuz hale getiricem inşaallah. Kullanan ve bilen aracını asla satmaz.. Araç çok özel ve bir daha bulunması zor bir yol arkadaşı. Araç 1993 yılında ilk üretildiğinde Amerika'da lüks araç içinde ilk 4 de girmiş. Bu araç İsrail yapımı ve 1993 ile 1997 arasında üretilmiş. Şase tamamen döküm olarak yapılmış, şuan aracın çok özelliği olduğu halde bir çoğunu bilmiyorum ve bilenide bulamıyorum. Anahtarında bile onlarca özellik varmış ? Aracın temizini bulmak imkansız.... Siz en temizini bulup, imkanlarınız ölçüsünde yaptıracaksınız. .saygılar.

    Alıntıları Göster
    Herkese merhabalar, nette dolaşırken LHS kullanıcısı olduğum için birşeyler ararken rastladım. Bilgilerimi paylaşmak için üye oldum foruma. 7 ay önce 1996 model 110 bin km'de aldığım lpg'siz bir LHS'm var. Ben amerikan arabalarına hastalık derecesinde aşık olduğum için böyle bir araç aldım. Kesinlikle yatırım, ayağımı yerden kessin, gezer sonra satarım gözüyle bakılacak araçlar değil, baştan belirtmek isterim. Yürütmek için biraz bütçe ve yoğunlukla sevgi, ilgi, alaka gerekiyor.

    Araçtan bahsetmek gerekirse, alışkanlık yapar. Bir kere amerikan arabasının rahatına, konforuna gücüne alışırsanız, başka bir arabaya binemezsiniz. İnanılmaz rahat koltukları vardır. Arka diz mesafesi üst sınıf araçların "Long" tabir edilen modellerinden bile fazladır. Bagajı gerçekten çok büyüktür. Kullanması sanılanın aksine zor değil kolaydır. Koca gövdenin nasıl hareket edip, nasıl manevralar yaptığına şaşırırsınız. Elektronik kliması, sunroof'u (her LHS'de olmayabiliyor), elektrikli koltuk ve camları, gerçek deri koltukları, senesine göre üstün ses kalitesi sunan Infinity müzik sistemi (mp3 çalmaz, cd, audio, kaset ve radyo çalıyor), otomatik kararan iç dikiz aynası, elektrikli ve ısıtmalı aynaları, çift havayastığı, abs, çekiş kontrol sistemi, uzaktan kumandalı kapı ve bagaj gibi donanımları sunmaktadır. Performans olarak zamanımızın turbo arabaları gibi uçuk bir performans beklentiniz yoksa yeterlidir. 3.5 litre V6 silindirli, silindir başına 4 sübaplı 211 beygir gücünde, 300 Nm torklu bir motor. Ayağınızın altında her daim bir güç rezervi bulunmakta. Bu da arabayı devirli kullanmanıza gerek kalmadan, sakin ve derinden gelen bir güçle yürütmenizi sağlıyor. Gelelim asıl korkulan konu yakıt tüketimine. Ben aracı haftaiçi işe götürmüyorum genelde. Eğer arabayla işim varsa götürürüm. Ve evet hafta içi İstanbul'un işe gidiş ve dönüş dur kalklı trafiğinde araç 80 kuruşa kadar yakıyor km'de. Ancak bunlar uzun yol için tasarlanmış makinalar olduğundan asıl keyfi ve zevki uzun yolda yaşatmaktadır. Kilometrelerce gidin ne bir yorgunluk, ne bir ağrı hissedersiniz. Süspansiyonun yaylanması ise kasis olsa da geçsek duygusunu yaşatır. Yakıt tüketimi de inanılmaz düşer. Geçen hafta Eskişehir yolculuğu gerçekleştirdim. Giderken camlarım ve sunroof açık gittim 45 kuruş yaktı, dönüşte sadece klima açık camları açmadan, 120 kmh nin altına inmeden 170 kmh nin üstüne çıkmadan 35 kuruş yaktı. Sanılanın aksine büyük hacim her zaman çok yakmıyor. Uzun yolda akıp gittiği için araba ne klima, ne yol yakıta etki etmiyor. Araç 18 yaşında olmasına rağmen gerçekten çok keyiflidir. Parçaları ise yine korkulduğu gibi pahalı ve bulunmaz değil. Evet ülkemizden almaya kalkarsanız 3-4 misli fiyatlarla karşılaşabilirsiniz. Ama internet ortamında her parçasını ebay ile Amerika dan getirtme imkanınız var. Kapınıza kadar geliyor. Tek sıkıntı usta ve servis olabilir. Onu da almadan önce araştırıp bulmak zaten bu araçları yürütmenin olmaz sa olmaz kuralıdır.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Not: Konu hortlatmanın böylesi de görülmemiştir :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chevrolet60 -- 25 Mayıs 2015; 11:57:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevrolet60

    Herkese merhabalar, nette dolaşırken LHS kullanıcısı olduğum için birşeyler ararken rastladım. Bilgilerimi paylaşmak için üye oldum foruma. 7 ay önce 1996 model 110 bin km'de aldığım lpg'siz bir LHS'm var. Ben amerikan arabalarına hastalık derecesinde aşık olduğum için böyle bir araç aldım. Kesinlikle yatırım, ayağımı yerden kessin, gezer sonra satarım gözüyle bakılacak araçlar değil, baştan belirtmek isterim. Yürütmek için biraz bütçe ve yoğunlukla sevgi, ilgi, alaka gerekiyor.

    Araçtan bahsetmek gerekirse, alışkanlık yapar. Bir kere amerikan arabasının rahatına, konforuna gücüne alışırsanız, başka bir arabaya binemezsiniz. İnanılmaz rahat koltukları vardır. Arka diz mesafesi üst sınıf araçların "Long" tabir edilen modellerinden bile fazladır. Bagajı gerçekten çok büyüktür. Kullanması sanılanın aksine zor değil kolaydır. Koca gövdenin nasıl hareket edip, nasıl manevralar yaptığına şaşırırsınız. Elektronik kliması, sunroof'u (her LHS'de olmayabiliyor), elektrikli koltuk ve camları, gerçek deri koltukları, senesine göre üstün ses kalitesi sunan Infinity müzik sistemi (mp3 çalmaz, cd, audio, kaset ve radyo çalıyor), otomatik kararan iç dikiz aynası, elektrikli ve ısıtmalı aynaları, çift havayastığı, abs, çekiş kontrol sistemi, uzaktan kumandalı kapı ve bagaj gibi donanımları sunmaktadır. Performans olarak zamanımızın turbo arabaları gibi uçuk bir performans beklentiniz yoksa yeterlidir. 3.5 litre V6 silindirli, silindir başına 4 sübaplı 211 beygir gücünde, 300 Nm torklu bir motor. Ayağınızın altında her daim bir güç rezervi bulunmakta. Bu da arabayı devirli kullanmanıza gerek kalmadan, sakin ve derinden gelen bir güçle yürütmenizi sağlıyor. Gelelim asıl korkulan konu yakıt tüketimine. Ben aracı haftaiçi işe götürmüyorum genelde. Eğer arabayla işim varsa götürürüm. Ve evet hafta içi İstanbul'un işe gidiş ve dönüş dur kalklı trafiğinde araç 80 kuruşa kadar yakıyor km'de. Ancak bunlar uzun yol için tasarlanmış makinalar olduğundan asıl keyfi ve zevki uzun yolda yaşatmaktadır. Kilometrelerce gidin ne bir yorgunluk, ne bir ağrı hissedersiniz. Süspansiyonun yaylanması ise kasis olsa da geçsek duygusunu yaşatır. Yakıt tüketimi de inanılmaz düşer. Geçen hafta Eskişehir yolculuğu gerçekleştirdim. Giderken camlarım ve sunroof açık gittim 45 kuruş yaktı, dönüşte sadece klima açık camları açmadan, 120 kmh nin altına inmeden 170 kmh nin üstüne çıkmadan 35 kuruş yaktı. Sanılanın aksine büyük hacim her zaman çok yakmıyor. Uzun yolda akıp gittiği için araba ne klima, ne yol yakıta etki etmiyor. Araç 18 yaşında olmasına rağmen gerçekten çok keyiflidir. Parçaları ise yine korkulduğu gibi pahalı ve bulunmaz değil. Evet ülkemizden almaya kalkarsanız 3-4 misli fiyatlarla karşılaşabilirsiniz. Ama internet ortamında her parçasını ebay ile Amerika dan getirtme imkanınız var. Kapınıza kadar geliyor. Tek sıkıntı usta ve servis olabilir. Onu da almadan önce araştırıp bulmak zaten bu araçları yürütmenin olmaz sa olmaz kuralıdır.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Not: Konu hortlatmanın böylesi de görülmemiştir :)

    Hocam şu yazından sonra aklım iyice LHS'e kaydı ya. Eline sağlık :) Aklımda olan araç 1997 - 1998 model Grand Cherokee 5.2 (veya 5.9) ancak LPG'siz altından kalkılamayacağı için (24 litre şehir içi) LPG'li bakıyorum, ve LPG olayından nefret ediyorum, yine de V8 sahibi olabilmek için LPG olayını gözardı ediyordum. Ancak LHS V6 da olsa tatmin edecek bir araca benziyor, özellikle benzinde şehir dışı 35 kuruş olayını okuduktan sonra gözüm döndü :)

    Konu 2007 yılında açılmış, atılan mesaj sayısına bakarak LHS'in piyasası hakkında bilgi sahibi olabiliriz sanırım :)




  • Darkguard D kullanıcısına yanıt
    Selamlar. Rica ederim ne demek. LHS'i hala kullanıyorum, yazın tatilde İzmir'e gittim, çok keyifliydi. Grand Chrokee ler V8 oldukları için evet ses ve güç olarak (özellikle 5.9 lar) tatminkardır. Ancak uzun yol konforu ve genel performans olarak LHS daha üstündür. Uzun yolculukta arka koltuğa oturan kesin uyur bir kere :) Yakıtı daha az üzer 4 çeker ve 2 tonluk araca göre. Eğer LHS nin temizini, kurcalanmamışını (özellikle elektroniği kurcalanmamış) bulursanız alın derim. Lpg dönüşümü de yapacaksanız iyi araştırıp en uygun sistemi taktırın derim. Ben hala benzinde biniyorum, km 122000 oldu. Diğer sorularınız varsa mail de atabilirsiniz bana, buraya pek sık giremiyorum :) chevrolet60@hotmail.com
  • Merhabalar. 1997 model 245.000 km'de LHS aracım var. Yakıt ile ilgili bir kaç detay paylaşmak istedim.Prins marka lpg sistemi mevcut ve inanılır gibi değil 130 tl ye doldurduğum depom ile 380/400 km yol yapıyorum. Sanıldığının aksine yakıtı düşük. Tabi bu 90/120 kmh bandında kullanırsanız. Ayrıca hafta sonları filan değil haftanın her günü işe gidip gelirken de kullanıyorum. Hiç bir problem yok şimdilik. Sınırları zorladığım zamanlarda oldu fakat tek bir sorun bile çıkarmadı. Kısacası lpg li bir LHS ile amerikan keyfini ekonomik bir şekilde doya doya yaşayabilirsiniz 👍🏻
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevrolet60

    Herkese merhabalar, nette dolaşırken LHS kullanıcısı olduğum için birşeyler ararken rastladım. Bilgilerimi paylaşmak için üye oldum foruma. 7 ay önce 1996 model 110 bin km'de aldığım lpg'siz bir LHS'm var. Ben amerikan arabalarına hastalık derecesinde aşık olduğum için böyle bir araç aldım. Kesinlikle yatırım, ayağımı yerden kessin, gezer sonra satarım gözüyle bakılacak araçlar değil, baştan belirtmek isterim. Yürütmek için biraz bütçe ve yoğunlukla sevgi, ilgi, alaka gerekiyor.

    Araçtan bahsetmek gerekirse, alışkanlık yapar. Bir kere amerikan arabasının rahatına, konforuna gücüne alışırsanız, başka bir arabaya binemezsiniz. İnanılmaz rahat koltukları vardır. Arka diz mesafesi üst sınıf araçların "Long" tabir edilen modellerinden bile fazladır. Bagajı gerçekten çok büyüktür. Kullanması sanılanın aksine zor değil kolaydır. Koca gövdenin nasıl hareket edip, nasıl manevralar yaptığına şaşırırsınız. Elektronik kliması, sunroof'u (her LHS'de olmayabiliyor), elektrikli koltuk ve camları, gerçek deri koltukları, senesine göre üstün ses kalitesi sunan Infinity müzik sistemi (mp3 çalmaz, cd, audio, kaset ve radyo çalıyor), otomatik kararan iç dikiz aynası, elektrikli ve ısıtmalı aynaları, çift havayastığı, abs, çekiş kontrol sistemi, uzaktan kumandalı kapı ve bagaj gibi donanımları sunmaktadır. Performans olarak zamanımızın turbo arabaları gibi uçuk bir performans beklentiniz yoksa yeterlidir. 3.5 litre V6 silindirli, silindir başına 4 sübaplı 211 beygir gücünde, 300 Nm torklu bir motor. Ayağınızın altında her daim bir güç rezervi bulunmakta. Bu da arabayı devirli kullanmanıza gerek kalmadan, sakin ve derinden gelen bir güçle yürütmenizi sağlıyor. Gelelim asıl korkulan konu yakıt tüketimine. Ben aracı haftaiçi işe götürmüyorum genelde. Eğer arabayla işim varsa götürürüm. Ve evet hafta içi İstanbul'un işe gidiş ve dönüş dur kalklı trafiğinde araç 80 kuruşa kadar yakıyor km'de. Ancak bunlar uzun yol için tasarlanmış makinalar olduğundan asıl keyfi ve zevki uzun yolda yaşatmaktadır. Kilometrelerce gidin ne bir yorgunluk, ne bir ağrı hissedersiniz. Süspansiyonun yaylanması ise kasis olsa da geçsek duygusunu yaşatır. Yakıt tüketimi de inanılmaz düşer. Geçen hafta Eskişehir yolculuğu gerçekleştirdim. Giderken camlarım ve sunroof açık gittim 45 kuruş yaktı, dönüşte sadece klima açık camları açmadan, 120 kmh nin altına inmeden 170 kmh nin üstüne çıkmadan 35 kuruş yaktı. Sanılanın aksine büyük hacim her zaman çok yakmıyor. Uzun yolda akıp gittiği için araba ne klima, ne yol yakıta etki etmiyor. Araç 18 yaşında olmasına rağmen gerçekten çok keyiflidir. Parçaları ise yine korkulduğu gibi pahalı ve bulunmaz değil. Evet ülkemizden almaya kalkarsanız 3-4 misli fiyatlarla karşılaşabilirsiniz. Ama internet ortamında her parçasını ebay ile Amerika dan getirtme imkanınız var. Kapınıza kadar geliyor. Tek sıkıntı usta ve servis olabilir. Onu da almadan önce araştırıp bulmak zaten bu araçları yürütmenin olmaz sa olmaz kuralıdır.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Not: Konu hortlatmanın böylesi de görülmemiştir :)

    tayfun kardeşim bu paylaşımını sık sık okuyorum ...inşallah sorunsuz bir LHS bulacağız asla lpg siz kurcalanmamış SAYGILI KULLANILMIŞ.....hala ümidimi yitirmedim.....yardımların için tekrar teşekkürler.....
    not= şu an kullandığım 1998 5,9 grand cherokee lımıted aracım satılıktır.....resimlerde görülen...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     CHRYSLER LHS KLÜBÜ (neden olmasın) CHRYSLER LHS KLÜBÜ (neden olmasın) CHRYSLER LHS KLÜBÜ (neden olmasın)




  • selamlar.
    arkadaşlar yıl 2018 oldu. sizce hala daha alınır mı lhs? şekli genişliği rahatlığı çok hoşuma gidiyor. ender beğendiğim sedanlardan. ama korkuyorum elimde patlamasına açıkçası. piyasası çok yavaş. ilan sitelerinde de 3 aydır satılmayan lhsleri görüyorum. amacım zaten almak ve keyif alarak binmek. birde ist anadolu yakasında özellikle tavsiye edebileceğiniz bu araçların ustaları var mı acaba? onlarada bir sormak istiyorum. lhs sahiplerine imreniyorum.
  • Kesinlikle alınır
  • 13 yil once actigim konu hortlaya hortlaya bi hal olmus.. :)
    ;)
  • hortlatmak bizim işimiz.
    v8 ler yanımızdan güldür güldür geçince nasıl hortlamasın içimizdeki ateş.
  • Selamlar bende lhs ye bakıyorum hayırlısı
  • Merhaba

  • Merhaba konuyu ben de 2022 de hortlatayım. Devir malum benzin de lpg de artık pahalı ama böyle bir arabada yakıt önemli değil benim açımdan. Sizce bu modelinj 2. elini alırken nelere dikkat edip alalım kroniği veya başka çıkaracağı problemi var mıdır gözden kaçırılabilecek. Ayrıca chyrslerın Türkiyedeki diğer modelleri de hoşuma gidiyor sizce onlar da alınır mı yoksa motor bloğu sonralardan problem çıkarır mı kronik

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.