Şimdi Ara

chr 215/60 r17 lastik tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • toyota chr aracım ile senede 3000-5000 km yapıyorum. bridgestone turenza 6, continental premium contact 7 gibi lastiklerin fiyatları 5000-6000 bantlarında iken sizden daha düşük fiyatlı önerebileceğiniz lastikleri öğrenmek istiyorum. Amacım uzun süre sorunsuz kullanmak (5 sene) ve görece uygun laastiği almak.




    _____________________________
  • aynı ebatta falken wildpeak at3wa isimli bir lastik aldım. haziran 2024'ten beri mitsubishi asx aracımda kullanıyorum ve şimdiye kadar 17 bin kilometre yol yaptım.


    https://falkenlastik.com.tr/detay/suv/wildpeak-at3wa


    3pmsf simgeli kış lastiği + yaz lastiği olarak kullanıyorum. hafif arazide de çok işe yarıyor. xl yanak, darbelere ve çukurlara karşı yanaklarda korumalar var çok sağlam. yol tutuşu çok iyi, kuru zeminde ıslak zeminde başarılı.


    düşünürüm derseniz tavsiyemdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 20 Mayıs 2025; 20:32:15 >
    _____________________________
    Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    aynı ebatta falken wildpeak at3wa isimli bir lastik aldım. haziran 2024'ten beri mitsubishi asx aracımda kullanıyorum ve şimdiye kadar 17 bin kilometre yol yaptım.


    https://falkenlastik.com.tr/detay/suv/wildpeak-at3wa


    3pmsf simgeli kış lastiği + yaz lastiği olarak kullanıyorum. hafif arazide de çok işe yarıyor. xl yanak, darbelere ve çukurlara karşı yanaklarda korumalar var çok sağlam. yol tutuşu çok iyi, kuru zeminde ıslak zeminde başarılı.


    düşünürüm derseniz tavsiyemdir.

    tavsiyeniz için teşekkürler fakat ben asfalt ağırlıklı bir kullanıcıyım

    _____________________________




  • Aynı ebatta yeni lastik aldım araç Toyota Corolla Cross .

    üzerinde Bridgestone Alenza vardı leş bir lastik .

    Aldığım lastik Michelin Primacy 5 . Lastiğin ucuzu olmaz ben Primacy 5 in mükemmel olduğunu düşünüyorum çok sessiz ve konforlu virajları yeterli .


    illa ekonomi alacaksanız Kumho Ecsta HS51 ancak 2-3 yıl sonra memnuniyetiniz kaybolacaktır . Hankook Kumho gibi orta sınıf lastikler 2-3 yıl yada 15-20 bin km sonra özelliğini kaybediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    215/50/17 Jant Lastik Önrerisi
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.