Şimdi Ara

CHP'li Haluk Pekşen: 3. Havalimani kapatıp sadece kargo taşımacılığına açacağız. İçeri gelin :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
153
Cevap
0
Favori
5.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 58
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • dgnzcn (32 mesaj) MRTFR (11 mesaj) fatihstorm (11 mesaj) weberclas (7 mesaj) amadeus99 (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (100 mesaj) Mobil (43 mesaj) Mini (10 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> CHP'li Haluk Pekşen: 3. Havalimani kapatıp sadece kargo taşımacılığına açacağız. İçeri gelin :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İktidara geldiğimizde :)) 3. Havalimanını kargo :)) havalimanına :)) çevireceğiz :)))))





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jungle2018 -- 5 Mart 2021; 20:59:6 >



  • Eee ulaşımın çok daha kolay olduğu yolcu garantisi falan olmayan merkezi havalimanını özellikle yurtiçi uçuşlar için geri açmak neden sorun olsun?

    Öbürünü ise aktarma uzun yurtdışı ve kargo için kullanırsın. 5'li havuzcularında parasını kesersin.
    Ha sadece kargo için kullanılmaz tabi.

    Sıkıntı nerede?

    "Adam milyarlarca dolarlık havalimanını kapatacağız diyor kafaya bakar mısınız yaaa."


    AKP'nin AHL'yi kapattığını unuttun sanırım.

    Hadi tarafsız düşünelim masalı güzelmiş. Ama düşünürken dümdüz yalan söylemek çok ilginçmiş.


    Atatürk havalimanı yapılırken ekstra pist ve bina için alan ayrılmıştı. Halende var. Yanındaki askeri alan bunun içindi.


    Rahatlıkla büyütebilirdik. Bunu söyleyende akp'li Hamdi Topçu ha.


    Anasının nikahında yolcu garantisi ile metrosuz büyük havalimanı yapmanın hiçbir manası yoktu. Tabi milletin vergisini havuz medyası ve 5 mütahite aktarmak istemiyorsan.


    Şu anda dahi mantıklı olan Atatürk havalimanını yurtiçi uçuşlarda kullanmaya devam etmek.

    Bak tarafsız düşünmek böyle oluyor akp medyası masalları ile olmuyor.

    komple gereksiz proje, açıldığından beri zarar yazıyor. tamamen kapatılsın ya da çocuklara kaykay pisti olsun

    Gerçekten gülüp geçiyoruz ama bu CHP kafası çok acayip abi yaaa. Adam milyarlarca dolarlık havalimanını kapatacağız diyor kafaya bakar mısınız yaaa. Bu nasıl kafadır insan çıldırır, kafayı yer, felç geçirir yemin ediyorum. Çok garip bir kafa

    Millet yapmaya çalışır CHP yıkmaya çalışır, çeşme açılışı yapsınlar anca, onuda devlet yapmış, sadece su bağlamışlar, bide şova çevirmişler.


     

    Mantıksız değil. Atatürk Havalimanı'nı sırf burayı kullanalım diye kapattılar. Atatürk Havalimanı'nı tekrardan açsınlar eğer İstanbul Havalimanı'nın kullanımı önemli ölçüde düşerse kapatılması uygun olur.
  • Yarbay
    3033 Mesaj

    Bir şeyleri yıkıp kapatmayı seviyor adamlar.

  • Yarbay
    5528 Mesaj
    [04 Temmuz 2021 12:14:20 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

    Millet yapmaya çalışır CHP yıkmaya çalışır, çeşme açılışı yapsınlar anca, onuda devlet yapmış, sadece su bağlamışlar, bide şova çevirmişler.


     

  • Teğmen
    124 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Gerçekten gülüp geçiyoruz ama bu CHP kafası çok acayip abi yaaa. Adam milyarlarca dolarlık havalimanını kapatacağız diyor kafaya bakar mısınız yaaa. Bu nasıl kafadır insan çıldırır, kafayı yer, felç geçirir yemin ediyorum. Çok garip bir kafa




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jungle2018 -- 5 Mart 2021; 19:45:59 >
  • Yarbay
    2288 Mesaj

    Nihayet düzgün muhalefet yapmaya başladılar...

    İşte millet chp den böyle cesur söylemler bekliyor.

     

  • Çavuş
    72 Mesaj

    muhtemelen önümüzdeki seçim iktidar olacaksınız görecez bakalım yaptıklarınız olumlu mu yansıyacak olumsuz mu.

    |
    |
  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    Cehape muhtemelen iktidar olmamak için akapeye her türlü ortayı açacaktır.
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    2023 seçimlerini kazanacaklarını hiç zannetmiyorum. Her seçim aynı şey oluyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    72 Mesaj

    konjonktür yüzünden muhakkak ya 2023 yada ondan sonraki seçimde iktidar olacaklar olmamaları imkansız ötesi bir şey. Olumlu veya olumsuz sonuçlarını yaşayarak tecrübe edecez.

    |
    |
    Jungle2018 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    805 Mesaj

    Seçimlerde bidon kazansa şuankinden daha iyi durumda oluruz.Hiç olmazsa bilerek berat albayrakdan bahsedip doları dalga geçer gibi yükseltmez

    |
    |
  • Yarbay
    5528 Mesaj
    [04 Temmuz 2021 12:14:20 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

    chp en büyük hatayı hdp ile kanki olmakla yaptı zaten.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    437 Mesaj
    [07 Haziran 2021 14:20:52 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

    komple gereksiz proje, açıldığından beri zarar yazıyor. tamamen kapatılsın ya da çocuklara kaykay pisti olsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redeemertr -- 6 Mart 2021; 11:33:16 >
  • Yarbay
    3517 Mesaj
    Mantıksız değil. Atatürk Havalimanı'nı sırf burayı kullanalım diye kapattılar. Atatürk Havalimanı'nı tekrardan açsınlar eğer İstanbul Havalimanı'nın kullanımı önemli ölçüde düşerse kapatılması uygun olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRTFR -- 5 Mart 2021; 19:19:39 >
  • Çavuş
    72 Mesaj

    diğerini kapatmak fayda getirir mi bilmem ama bir vatandaş olarak AHL yi kapatarak bana eziyet ettiler. Hem cebimden hem zamanımdan çaldılar...


    sadece bende değil AHL çok merkezi bir yerde orada oturan tüm insanlara zulüm ettiler.


    Yeniyi açıyorsan eskiyi kapama ki ben buna hizmet diyeyim..............

    MRTFR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    2013 geziden beri aynı şeyler söyleniyor. Zannetmiyorum

    |
    |
    Romanitas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8665 Mesaj
    Eee ulaşımın çok daha kolay olduğu yolcu garantisi falan olmayan merkezi havalimanını özellikle yurtiçi uçuşlar için geri açmak neden sorun olsun?

    Öbürünü ise aktarma uzun yurtdışı ve kargo için kullanırsın. 5'li havuzcularında parasını kesersin.
    Ha sadece kargo için kullanılmaz tabi.

    Sıkıntı nerede?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 6 Mart 2021; 18:49:52 >
  • Çavuş
    72 Mesaj

    o zaman içiniz rahat olsun dert edinmeyin. Ben değişimin engellenemez bir gerçek olduğuna inanırım bazen 5 sene bazen 15 sene sonra muhakkak gerçekleşir... Malum yeni seçim sistemimizde koalisyon sistemi olduğundan akıllı bir koalisyonla kazanırlar.


    sonuçta son seçim bile %52 idi %48 rahatsızdı. Bu sayı o günden bu güne hiç mi artmadı ? %52 den hiç mi azalma olmadı imkansız...


    Yine de fikrinize saygı duyarım dilerim çıkan sonuçtan herkes mutlu olur.

    |
    |
    Jungle2018 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    değişim zaten değişmeyen bir kural. Ben 2023 için dedim.

    |
    |
    Romanitas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3517 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jungle2018

    Gerçekten gülüp geçiyoruz ama bu CHP kafası çok acayip abi yaaa. Adam milyarlarca dolarlık havalimanını kapatacağız diyor kafaya bakar mısınız yaaa. Bu nasıl kafadır insan çıldırır, kafayı yer, felç geçirir yemin ediyorum. Çok garip bir kafa

    "Adam milyarlarca dolarlık havalimanını kapatacağız diyor kafaya bakar mısınız yaaa."


    AKP'nin AHL'yi kapattığını unuttun sanırım.

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
kripto para haberleri
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.