Şimdi Ara

Chip Tuning Hakkında Herşey (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.295
Cevap
33
Favori
108.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mehmet Bey bir sorum olacak;
    laguna 3 1.5 dci 100.000km de alacağım 2009 model. (benim laguna 2 pert oldu da). bu araç için uygulamanız sayfanızda görünmemekte. durum nedir? yapılır mı? yakıt durumum nasıl olur? çalışmalarınızda başarılar dilerim...
  • Merhabalar ustam;

    daha önce mutlaka ki TSI motora yazılım uygulamışsınızdır. Bende 2012 Seat Leon 1,4 TSI 125 HP - 200 Nm 4.000 km de bir araç var.. Acaba yazılım uygulasanız nasıl bir sonuç alabiliriz. Yakıtın en az % 10 oranında düşeceğini, gücün ise 160 HP, torkun ise 250 Nm olacağını söyleyenler var, işin ehli sizsiniz fikirlerinizi alabilir miyim. Birde Adana veya Kayseri" de şubeniz var mı? özellikle Adana da bulunan Four Tuning ile bir bağlantınız mevcut mu?
  • 2006 volvo s60 2.0 t otomatik bir araca sahibim, açıkcası aracın devirlenmesi, gidişi, ara hızlanması falan keyifli, koltuğa da yapıştırıyor ama klima çalışınca yazın düşük devirlerde toparlanması sıkıntılı, bu araç için ne yapılabilir?. ben 750 tl veripte gerçekten verim alamazsam ne yapıyorsunuz? size göre normal bana göre kötü olan bir durumda sorun çözüyor ve iade yapıyor musunuz? ayrıca 750 tl cidden yüksek bir rakam. orjinal heico yazılım 1500 lira civarı ama adamlar doğabilecek her hasarı karşılamayı taahhüt ediyorlar. sizin de böyle bir taahhütünüz var mı? şanzıman kaldırmadığında, motor gittiğinde sizin cevabınız ne oluyor? teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slytech

    Mehmet bey rica etsem baskı balatanın daha az kavramada kalmasını teknik olarak açıklayabilir misiniz

    gaza hafif basarak aracı kaldırmak veya az gaza basarak hızlanmak istediğinizde sistem debriyajı daha uzun süreli kullanır.. Hareket daha yumuşak olur. Buda kavrama pozisyonunda daha uzun süre tutmasına sebep olur. İStenmeyen bir durumdur , otomatikleştirilmiş manuel şanzumanların ortak problemidir.

    Araç programlandıktan sonra bu şartlarda aracı hareket ettirecek veya hızlandıracak tork miktarı yükselir, biçok durumda sistemin vites küçültmesine gerek kalmaz, ne zaman kaybedersiniz ne yakıt..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redlord

    Mehmet Bey bir sorum olacak;
    laguna 3 1.5 dci 100.000km de alacağım 2009 model. (benim laguna 2 pert oldu da). bu araç için uygulamanız sayfanızda görünmemekte. durum nedir? yapılır mı? yakıt durumum nasıl olur? çalışmalarınızda başarılar dilerim...


    Laguna için çok üzüldüm.. Geçmiş olsun..

    1.5 dCi 105hp motor çok sayıda uygulandı, Scenic,Megane,Fluance,Latitude,Laguna,Duster,Qashqai v.s.

    2000devir altında çok hantal, Chiptuning ile bihayli toparlıyor. %8-12 kadar ekonomi elde edebilirsiniz.

    elde edeceğimiz max değerler 135-140hp 290-200nm dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Merhabalar ustam;

    daha önce mutlaka ki TSI motora yazılım uygulamışsınızdır. Bende 2012 Seat Leon 1,4 TSI 125 HP - 200 Nm 4.000 km de bir araç var.. Acaba yazılım uygulasanız nasıl bir sonuç alabiliriz. Yakıtın en az % 10 oranında düşeceğini, gücün ise 160 HP, torkun ise 250 Nm olacağını söyleyenler var, işin ehli sizsiniz fikirlerinizi alabilir miyim. Birde Adana veya Kayseri" de şubeniz var mı? özellikle Adana da bulunan Four Tuning ile bir bağlantınız mevcut mu?

    Merhabalar,

    İlgili aracı defalarca programladık, 150hp 265nm değerleri elde edebiliyoruz. 160hp stabil bir değer değil.

    KAyseri de de Adana da da yükleme merkezim var. Adana FourTuning bünyesinde Dinamometre bulundurmakta olup benim yetkili yükleme merkezimdir.

     Chip Tuning Hakkında Herşey

     Chip Tuning Hakkında Herşey

     Chip Tuning Hakkında Herşey

     Chip Tuning Hakkında Herşey

     Chip Tuning Hakkında Herşey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nekropsi

    2006 volvo s60 2.0 t otomatik bir araca sahibim, açıkcası aracın devirlenmesi, gidişi, ara hızlanması falan keyifli, koltuğa da yapıştırıyor ama klima çalışınca yazın düşük devirlerde toparlanması sıkıntılı, bu araç için ne yapılabilir?. ben 750 tl veripte gerçekten verim alamazsam ne yapıyorsunuz? size göre normal bana göre kötü olan bir durumda sorun çözüyor ve iade yapıyor musunuz? ayrıca 750 tl cidden yüksek bir rakam. orjinal heico yazılım 1500 lira civarı ama adamlar doğabilecek her hasarı karşılamayı taahhüt ediyorlar. sizin de böyle bir taahhütünüz var mı? şanzıman kaldırmadığında, motor gittiğinde sizin cevabınız ne oluyor? teşekkürler

    bugüne dek motorlar biyere gitmedi Allah a şükür. Sağlıklı bir sisteme doğru uygulama ve bilinçli kullanım sorunsuz olacaktır.

    Siz istediklerinizi ortaya koyarsınız, bunun bir tespiti ölçümü varmıdır mümkünmüdür bakarız, eğer sağlayabileceğime kanaat getirirsem size şartlarımı sunarım. Yapmaya karar verdiğim ve yaptığım her uygulamanın arkasındayım. Heico dan kimi muhattab bulacaksınızda zararınızı telafi edecek ? Bu şundan olmuş bundan olmuş dendiğinde ne yapacaksınız ? bu tip teminatlar reklam kokar bana hep.. Ben müşterimin herdaim yanındayım. Benden sebep veya değil bi mağduriyet varsa giderilmelidir diye düşünüyorum. Ki herşey bi kenara Dünyanın en sağlam motor ve aktarmalarından bahsediyoruz. Siz böyle korkarsanız öbürküler hiç düşünmesin bile..




  • Four Tuningin sizin yükleme merkeziniz olduğunu teyit etmek iyi oldu. Bu arada aracın yakıtının düşmesi ile ilgili olarak ne diyeceksiniz, düşecekse ne oranda bir azalma olur tecrübelerinize dayanarak?

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Four Tuningin sizin yükleme merkeziniz olduğunu teyit etmek iyi oldu. Bu arada aracın yakıtının düşmesi ile ilgili olarak ne diyeceksiniz, düşecekse ne oranda bir azalma olur tecrübelerinize dayanarak?

    Saygılar

    90-120kmh sabit hızlı kullanımlarda %15 kadar ekonomi mümkün.
  • Son bir sorum daha olacak zahmet olmazsa genelde şehir içinde yakıta olumlu mu olumsuz mu etkisi olur? Bu oran azalır mı artar mı?? Şimdiden teşekkür ederim..
  • Mehmet bey merhaba kolay gelsin.
    Aracım 2011 model 156hplik otomatik rcz.
    Aracın peformansından memnun olsamda chipleterek yakıt tüketimini azaltmak istiyorum. Chip sonrası ne kadar bir performans ve yakıt ekonomisi elde edebilirim uygulama sonrası şanzumanla ilgili bir sıkıntı ortaya çıkabilir mi?
    Ev iş arası sakin kullanımda (trafik yok denecek kadar az) ve cc ile 7,5-8lt aralığında bir ortalamam var.
    Uygulama fiyatınız nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZuLaN -- 7 Mayıs 2013; 16:28:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Son bir sorum daha olacak zahmet olmazsa genelde şehir içinde yakıta olumlu mu olumsuz mu etkisi olur? Bu oran azalır mı artar mı?? Şimdiden teşekkür ederim..

    Bu gazpedalına ne kadar bastığınızla alakalı. Ama en son geliştirilen yazılımlarla araçlardaki tüketim değerleri bihayli iyileşyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZuLaN

    Mehmet bey merhaba kolay gelsin.
    Aracım 2011 model 156hplik otomatik rcz.
    Aracın peformansından memnun olsamda chipleterek yakıt tüketimini azaltmak istiyorum. Chip sonrası ne kadar bir performans ve yakıt ekonomisi elde edebilirim uygulama sonrası şanzumanla ilgili bir sıkıntı ortaya çıkabilir mi?
    Ev iş arası sakin kullanımda (trafik yok denecek kadar az) ve cc ile 7,5-8lt aralığında bir ortalamam var.
    Uygulama fiyatınız nedir?


    Otomatik 156lık 1.6 THP lerı 190hp yapıyoruz. 0.7-1.1lt gibi ekonomi elde edeceğimizi düşnüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZuLaN

    Mehmet bey merhaba kolay gelsin.
    Aracım 2011 model 156hplik otomatik rcz.
    Aracın peformansından memnun olsamda chipleterek yakıt tüketimini azaltmak istiyorum. Chip sonrası ne kadar bir performans ve yakıt ekonomisi elde edebilirim uygulama sonrası şanzumanla ilgili bir sıkıntı ortaya çıkabilir mi?
    Ev iş arası sakin kullanımda (trafik yok denecek kadar az) ve cc ile 7,5-8lt aralığında bir ortalamam var.
    Uygulama fiyatınız nedir?


    Bu arada dünya genelinde bu chiptuning sonrası vites kutusu problemine rastlanmadı..
  • mehmet hocam merhaba fiat bravo tjet 1. 4 120 beygir otomatik benzinli araçlara chip uygulanabiliyormu eger uygulanıyor ise ne kadar bir değer elde ediliyor. Lpg ile de uyumlu mu kolay gelsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sitems

    mehmet hocam merhaba fiat bravo tjet 1. 4 120 beygir otomatik benzinli araçlara chip uygulanabiliyormu eger uygulanıyor ise ne kadar bir değer elde ediliyor. Lpg ile de uyumlu mu kolay gelsin...

    Merhaba

    Evet uygulanabiliyor. 145-150hp elde edilir. LPG sorun teşkil etmez.
  • Beni hiç memnun kalmadım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baskan`

    Beni hiç memnun kalmadım..

    O yüzden orjinal dosyayı yükleyip paranızı iade ettik. Olmuyorsa olmuyordur..
  • Merhaba Mehmet Bey,

    Bundan 3 sene önce 307'imi size chipletmiştim ve inanılmaz memnun kalmıştım, Aracımı değiştirdim şu an 2009 mode 407 sw 1.6 hdi. var manuel 110 hp, kalkışlarda baya hantal kalıyor, Bu araca katkılarınız ne olabilir acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordgreyfurt -- 24 Mayıs 2013; 17:17:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordgreyfurt

    Merhaba Mehmet Bey,

    Bundan 3 sene önce 307'imi size chipletmiştim ve inanılmaz memnun kalmıştım, Aracımı değiştirdim şu an 2009 mode 407 sw 1.6 hdi. var manuel 110 hp, kalkışlarda baya hantal kalıyor, Bu araca katkılarınız ne olabilir acaba ?

    Aracı 140hp 320nm yapabiliriz. çok daha istekli hareket edecektir.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.