Şimdi Ara

Chip Tuning Hakkında Herşey (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.295
Cevap
33
Favori
108.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Amarok V6 işlem sonrası nasıl olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Yeni Amarok V6 işlem sonrası nasıl olur?

    Yaklaşık %20 güç artışı ile çok daha keyifli hale geliyor..
  • Merhaba Mehmet Bey,

    2011 model,2.2 dizel otomatik,Land Rover Freelander 2, 150hp,420nm için;


    -Güç arttırımı için uygun mu,bu araca hiç işlem yaptınız mı?
    -Uygun ve işlem yapıldıysa performans değerleri ne civarlarda oldu/olur?
    -Uygulamanın bedeli ne kadardır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihan_gir -- 25 Aralık 2016; 0:36:22 >
  • ChipTuning Uzmanı kullanıcısına yanıt
    1.6 cdti lar için yazılım durumu nedir? Tarih falan yok mu en azından. :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Adam forumda sallayıp tutuyor.
    Yok sıfır araç verirmiş en sağlam garantiymiş cart curt.
    Adamın arabasının beynini yak sonra bişey yapamam de.
    Bu mudur senin ticaret ahlakın.

    Onuda geçtim yöneticilerin üç kuruş reklam uğruna konuyu kilitlemesi de ayrı bir işgüzarlık.
    Niye kilit attın ?
    DH yi bukadar büyük yapan satıcılar değil kullanıcılardır.

    Eğer burada konu sahibi yalan beyan bulunmuşsa firma aksini ispat eder o vakit konu kapanır. Lakin firma adamı mağdur edecek ve daha kaç kişinin canını yakacak belli değil sen konuyu kilitliyorsun

    Yazık diyorum gerçekten yazık.

    o kadar mühendis arge çalışması varken adamlar bilmiyormu rakipleri misal 120 hp iken onların 120+ araba yapmasını bazıları 120- araba yapıyor.

    ne bileyim iki programlama işi bilen biri bunca milyon dolarlık projelerden daha iyisini yapabildiğini iddaa ediyor. milletde huraaaa. hayırlısı bakalım daha neler göreceğiz bu forumda!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: bha41

    307 1.6hdi 110 bg. maliyet ve sonuç ne olur ?

    Selamlar;
    Aracınızdan 130-135hp civarı güçler sağlıklı olarak çıkacaktır. Maliyetler araçdan araca farklılık gösteriyor,Sizin aracınız için maliyetiniz 750TL dir.Daha fazla bilgi veya randevu için lütfen 0533 375 9200.Saygılar.

    Mehmet bey, benim aracım da ds4 e-hdi ama araç garantili 2018'e kadar. Ecu'yu açtırarak garantiyi riske atmak istemiyorum. Chip box'lar daha mantıklı geldi ama kalitelisi de pek uygun fiyatlı değil. Mutlaka yapılmamasının bir nedeni vardır, merak ettim, aynı ecu çıkma alınıp yazılım atılıp aracın kendi ecusu açılmadan yerine takılarak bir uygulama neden mümkün olmuyor? Box yerine daha sağlam olurdu sanki garantili araçlar için. Servise giderken orjinal ecu'yu tak gir risk sıfır. Acaba neden olmuyor böyle?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 cdti motor için yazılım çıktığı söyleniyor. Hatta yazılımlı inceleme diye video bile koymuşlar internete. Durum nedir acaba?
  • Bir yeni yıl kampanyası yapsanız ne güzel olur.
  • Merhabalar,



    Konuda sorulara cevap veren Mehmet Bey'in Ankara temsilciliğine (Koray Bey'e) 2012 model Renault Scenic 3 dci 110 bg edc aracıma remap uygulaması yaptırdım (Aralık 2016).



    Elbette ben de herkes gibi uzun uzun okudum araştırdım.Beni ikna eden bu konuyu açanların işlerinin arkadında durması ve de yurtdışı kökenli bazı firmalarla aslında aynı uygulamayı yapmaları, daha doğrusu yurtdışında da bu işin kurumsal yapılması.



    Şimdi gelelim sonuçlara. Bir kere yazılım sonrası ne isteniyorsunuz size bu soruluyor, çok yüksek ama mevcut sistemi zorlayacak bir performans mı? Yoksa yeteri performans ve üstüne uzun motor ömrü mü?



    Ben ikincisini istedim tabi ki, scenicle yanlayacak uçacak kaçacak halimiz olmadığına göre.



    1- araç 130bg, 300 ya da 320 nm torque oldu, yeterli.

    2- ölçtürmedik sonucu gerek de yok zira ara hızlanmalar çok değişti- aracı alırken dyno testinde araç 106 bg çıkmıştı.

    3- ayrıca egr iptali yapıldı zaten gereksiz bir alet egr

    4- yakıt tüketimi artmadı ama azaldı diyemem fakat iyi şoför azaltır. Aracı yeni aldığım ve henüz adaptasyon döneminde olduğum için pedal şanzıman vb. Öğelere, gerçek tüketim 1-2 aya belli olur.

    5- araba 6. Viteste 2000 devirde eskiden de şimdi de 100 yapıyor, değişen ise ara hızlanmalar

    6- motor daha sessiz çalışıyor

    7- yazılımla alakası yok ama renaultlarda edc kaynaklı bir homojen çalışmama olayı var. Edc ile ilgili sıkıntı şurada, sadece sıkıntılı noktalara yazılımla müdahalede bulunuyor renault. Oysa ki vw de her serviste dsg yazılımı güncellenir araba yeni alınmış gibi olurdu.

    Oysa ki her iki aracı da kullanan biri olarak edc nin mekanik olarak daha sağlam hissiyatı verdiğini söyleyebilirim.



    Peki sorun ne edc de? Başarısız programlanmış bir şanzıman. 1 den 2 ye geç geçiyor, yakıt tüketimi artıyor. Yokuş aşağı 2500 devirde vites geçiyor ve bunlar maalesef aracın performansını körelten şeyler. Dsg şanzımanlı araçların 0-100 hızlanasının manuellerinkinden neredeyse iyi olması, edc de ise en az edc aleyhine yüzde 10 luk bir fark olması da sıkıntıyı ortaya koyuyor.



    8- bunun yanında şanzımanda herhangi bir ısınma vs yaşamadım.



    Gelelim total yorumuma:



    1- bu tarz işlemler bence şanzıman motor uyumu iyi olan araçlarda daha iyi sonuç verir. Misal vw dsg, bmw zf8, yeni nesil tdci powershift vb.

    2- büyük hacimli motorlarda güç artışı çok daha gerçekçi hissiyat veriyordur. Düşük hacimli motorda araba güçlü olsa da motor hacmi engel oluyor gibi. Misal bmw 320d f30 lar ya da sadece 2012 -13 modeli olan 320i 2000c 184 bg araçlar tadından yenmez bu remap ile.



    Firmaya ve Sevgili Koray'a teşekkür ederek, soruma geleyim..



    Bu edc ye bir yazılım var mı arkadaşlar? Mis gibi şanzımanı heba etmişler??




  • Scenic sahibi arkadaş eğer facebook taki grubumuza uye değilseniz Renault Scenic Team a bekleriz. Hem orada da deneyiminizi paylaşırsınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    1.6 cdti lar için yazılım durumu nedir? Tarih falan yok mu en azından. :(

    Kusura bakmayın sizleri bilgilendirmeyi unuttuk,

    1.6 CDTI ları programlamaya başladık bikaç haftadır.

    Çok güzel geri dönüşler alıyoruz.

    0 532 243 73 66
    Mehmet GAZİHAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan_gir

    Merhaba Mehmet Bey,

    2011 model,2.2 dizel otomatik,Land Rover Freelander 2, 150hp,420nm için;


    -Güç arttırımı için uygun mu,bu araca hiç işlem yaptınız mı?
    -Uygun ve işlem yapıldıysa performans değerleri ne civarlarda oldu/olur?
    -Uygulamanın bedeli ne kadardır?


    Merhabalar

    175hp 490nm idealdir.

    Birkaç aracı programladım. Hacimli bi motor olduğundan uygulama sonrası açığa çıkan potansiyel de fazla oluyor.

    1250tl tutar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catasthrope


    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: bha41

    307 1.6hdi 110 bg. maliyet ve sonuç ne olur ?

    Selamlar;
    Aracınızdan 130-135hp civarı güçler sağlıklı olarak çıkacaktır. Maliyetler araçdan araca farklılık gösteriyor,Sizin aracınız için maliyetiniz 750TL dir.Daha fazla bilgi veya randevu için lütfen 0533 375 9200.Saygılar.

    Mehmet bey, benim aracım da ds4 e-hdi ama araç garantili 2018'e kadar. Ecu'yu açtırarak garantiyi riske atmak istemiyorum. Chip box'lar daha mantıklı geldi ama kalitelisi de pek uygun fiyatlı değil. Mutlaka yapılmamasının bir nedeni vardır, merak ettim, aynı ecu çıkma alınıp yazılım atılıp aracın kendi ecusu açılmadan yerine takılarak bir uygulama neden mümkün olmuyor? Box yerine daha sağlam olurdu sanki garantili araçlar için. Servise giderken orjinal ecu'yu tak gir risk sıfır. Acaba neden olmuyor böyle?



    Merhabalar

    Sizin otomobilinizin motorunda sorunsuz düzgün çalışan sizin tabirinizle Chip Box bulunmuyor malesef.. Artı olarak yazılımla EGR iptali Hız limitörü iptali gibi extra işlemler yapılabiliyor. Bunlar büyük avantaj.

    Bahsettiğiniz türde 2. bi kontrol ünitesi programlanabilir bu mümkün. ortalama 2500tl gibi tutar istenildiğinde orj ünite ye dönülebilir. Sadece yazılım 900tl

    Şöyle bi not düşeyim, 2011 den beri e-HDI citroen programlıyoruz. Citroen Servis de sorun yaşayan müşterim olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uprelude

    Merhabalar,



    Konuda sorulara cevap veren Mehmet Bey'in Ankara temsilciliğine (Koray Bey'e) 2012 model Renault Scenic 3 dci 110 bg edc aracıma remap uygulaması yaptırdım (Aralık 2016).



    Elbette ben de herkes gibi uzun uzun okudum araştırdım.Beni ikna eden bu konuyu açanların işlerinin arkadında durması ve de yurtdışı kökenli bazı firmalarla aslında aynı uygulamayı yapmaları, daha doğrusu yurtdışında da bu işin kurumsal yapılması.



    Şimdi gelelim sonuçlara. Bir kere yazılım sonrası ne isteniyorsunuz size bu soruluyor, çok yüksek ama mevcut sistemi zorlayacak bir performans mı? Yoksa yeteri performans ve üstüne uzun motor ömrü mü?



    Ben ikincisini istedim tabi ki, scenicle yanlayacak uçacak kaçacak halimiz olmadığına göre.



    1- araç 130bg, 300 ya da 320 nm torque oldu, yeterli.

    2- ölçtürmedik sonucu gerek de yok zira ara hızlanmalar çok değişti- aracı alırken dyno testinde araç 106 bg çıkmıştı.

    3- ayrıca egr iptali yapıldı zaten gereksiz bir alet egr

    4- yakıt tüketimi artmadı ama azaldı diyemem fakat iyi şoför azaltır. Aracı yeni aldığım ve henüz adaptasyon döneminde olduğum için pedal şanzıman vb. Öğelere, gerçek tüketim 1-2 aya belli olur.

    5- araba 6. Viteste 2000 devirde eskiden de şimdi de 100 yapıyor, değişen ise ara hızlanmalar

    6- motor daha sessiz çalışıyor

    7- yazılımla alakası yok ama renaultlarda edc kaynaklı bir homojen çalışmama olayı var. Edc ile ilgili sıkıntı şurada, sadece sıkıntılı noktalara yazılımla müdahalede bulunuyor renault. Oysa ki vw de her serviste dsg yazılımı güncellenir araba yeni alınmış gibi olurdu.

    Oysa ki her iki aracı da kullanan biri olarak edc nin mekanik olarak daha sağlam hissiyatı verdiğini söyleyebilirim.



    Peki sorun ne edc de? Başarısız programlanmış bir şanzıman. 1 den 2 ye geç geçiyor, yakıt tüketimi artıyor. Yokuş aşağı 2500 devirde vites geçiyor ve bunlar maalesef aracın performansını körelten şeyler. Dsg şanzımanlı araçların 0-100 hızlanasının manuellerinkinden neredeyse iyi olması, edc de ise en az edc aleyhine yüzde 10 luk bir fark olması da sıkıntıyı ortaya koyuyor.



    8- bunun yanında şanzımanda herhangi bir ısınma vs yaşamadım.



    Gelelim total yorumuma:



    1- bu tarz işlemler bence şanzıman motor uyumu iyi olan araçlarda daha iyi sonuç verir. Misal vw dsg, bmw zf8, yeni nesil tdci powershift vb.

    2- büyük hacimli motorlarda güç artışı çok daha gerçekçi hissiyat veriyordur. Düşük hacimli motorda araba güçlü olsa da motor hacmi engel oluyor gibi. Misal bmw 320d f30 lar ya da sadece 2012 -13 modeli olan 320i 2000c 184 bg araçlar tadından yenmez bu remap ile.



    Firmaya ve Sevgili Koray'a teşekkür ederek, soruma geleyim..



    Bu edc ye bir yazılım var mı arkadaşlar? Mis gibi şanzımanı heba etmişler??

    Güle güle kullanın

    EDC programlanması ile ilgili bi araştırma yapacağım.

    Burdan bilgilendiririm.




  • ChipTuning Uzmanı kullanıcısına yanıt
    Ciddi ciddi düşünüyorum yazılımı. Araçın HP ve Tork değeri kaça çıkıyor acaba?
  • TR'de satılan Subaru Levorg için bir uygulama yaptınız mu bugüne kadar?

    Türkiye'de satılan model 1.6 litre - 170 hp beygir - 250 nm tork.
    Türkiye de olmayan STI modeli 2.0 litre - 300 hp - 400 nm.
  • merhaba.. mersin'de tavsiye edebileceginiz yer var mıdır? 2011 model 105lik dizel bravom var. aracta dpf ogrendigim kadarıyla yok. yazılımla elde edilebilecek makul degerler nedir? performans istemiyorum. bayılmasın, hantal kalmasın yeterli.
    edit: mehmet bey..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurmaurer -- 16 Ocak 2017; 15:30:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurmaurer

    merhaba.. mersin'de tavsiye edebileceginiz yer var mıdır? 2011 model 105lik dizel bravom var. aracta dpf ogrendigim kadarıyla yok. yazılımla elde edilebilecek makul degerler nedir? performans istemiyorum. bayılmasın, hantal kalmasın yeterli.
    edit: mehmet bey..

    Megachips Mersin

    0 506 763 99 99
    Yasin DAMAR

    140hp 380nm gibi rakamlar idealdir. Ciddi ölçüde memnun eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    TR'de satılan Subaru Levorg için bir uygulama yaptınız mu bugüne kadar?

    Türkiye'de satılan model 1.6 litre - 170 hp beygir - 250 nm tork.
    Türkiye de olmayan STI modeli 2.0 litre - 300 hp - 400 nm.

    Levorg henüz yapmadık,

    2.0T olarak forester yaptık,

    Yurtdışı çözüm ortaklarımızın güzel çalışmaları oldu, 1.6 Levorg a da Mümkündür. 200hp 295nm elde edilebilir. STI da 350hp 475nm çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Ciddi ciddi düşünüyorum yazılımı. Araçın HP ve Tork değeri kaça çıkıyor acaba?

    şimdilik 155hp 375nm ideal bulduk. Zaman içerisinde yazılım gelişir rakamlar iyileşir.
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.