Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2074. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45.112
Cevap
162
Favori
3.530.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20722073207420752076
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjgosso

    124 hp'lik 2010 ls plusın,2011 ls den farkı nedir?

    Farkı; 2010 ların 113bg'lik olması, 2011 lerin 124bg'lik(CC standart oldu) olması.

    Plus farkı da; Far/yağmur sensörü, iklim kontrollü dijital klima, kararan dikiz aynası

    2010 olup ta 124 bg olan modellerin ilanıyla karşılaştım.Ben de 113 bg diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjgosso


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjgosso

    124 hp'lik 2010 ls plusın,2011 ls den farkı nedir?

    Farkı; 2010 ların 113bg'lik olması, 2011 lerin 124bg'lik(CC standart oldu) olması.

    Plus farkı da; Far/yağmur sensörü, iklim kontrollü dijital klima, kararan dikiz aynası

    2010 olup ta 124 bg olan modellerin ilanıyla karşılaştım.Ben de 113 bg diye biliyorum.

    Yalan o iş...

    Ya yedirecek, yada ne olduğunu bilmeyen galericidir.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen.En iyisi ruhsatın fotoğrafını istemek.91 kw ve 2010 model ise biz yanılıyoruz demektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjgosso

    Muhtemelen.En iyisi ruhsatın fotoğrafını istemek.91 kw ve 2010 model ise biz yanılıyoruz demektir

    124bg 2011 model yılı ile geldi.
    Direksiyonun sol tarafı boş ise 113bg, dolu ise 124bg dir(CC 124bg ile standart donanım olmuştur)



    *Ön bilgiler için konunun ilk mesajını okumak faydalı olur(herkes için).
  • Merhaba aracım da motor arıza lambası yandı ve çok fazla hata çıkıyor ama hepsi düşük voltaj diyor ekte arıza ekran görüntülerini yüklüyorum. Araç çekişten çok düştü km 137000 acaba bu arıza başına gelen varmı?



    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★
    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★
    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stramare -- 11 Temmuz 2016; 14:36:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stramare

    Merhaba aracım da motor arıza lambası yandı ve çok fazla hata çıkıyor ama hepsi düşük voltaj diyor ekte arıza ekran görüntülerini yüklüyorum. Araç çekişten çok düştü km 137000 acaba bu arıza başına gelen varmı?



    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★
    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★
    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★



    Bir yerlerde kısa devre varmış gibi görünüyor. Arabanıza periyodik bakım dışında herhangibir işlem yaptınız mı yada yaptırdınız mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urfes -- 11 Temmuz 2016; 21:12:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Araca lpg takılalı 1000km oldu. 1000 km bakımına gidecekken bugün otobanda arıza lambası yaktı. Ve hala yanıyor. Ekranda herhangi bir kod yazmıyor. Ne olabilir acaba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • urfes U kullanıcısına yanıt
    Hayır aracıma elektronik herhangibir elektronik müdahalede bulunulmadı. bugün dikkat ettim egzoz sesinde %25 gibi ses daha yüksek katalizöre baktırdım temiz acaba egzoz müşürümü bütün sistemi kitliyor ya da herhangibir sensör mü kısa devre yaptı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaradak

    Merhabalar. Araca lpg takılalı 1000km oldu. 1000 km bakımına gidecekken bugün otobanda arıza lambası yaktı. Ve hala yanıyor. Ekranda herhangi bir kod yazmıyor. Ne olabilir acaba...

    Lpg nin getirdiği görsel rahatsızlıklar...

    O arıza lambasını lpg montajından sonra sürekli göreceksiniz. Zaman zaman arızayı silseler de tekrar çıkacak.

    Zengin-fakir karışımı için tekrar ayara gidin.
  • ankaradak A kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Bende obd cihazı var bluetoothlu. Android cihazla kontrol ediyorum yandığında.
    2 tür hata gördüm.

    1. Zengin fakir karışımı hatası. Too rich. P0172 di galiba.
    2. Ateşlemelerden birisinde problem hatası. Missfire gibi birşeydi. Hata kodunu hatırlamıyorum.

    LPG ayarı ve bakımı sonrası bu hatalardan tekrar oluştu. Sanırım 2. hatada dolayı araba titreme oluyordu ve esp devreye giriyordu.
    LPG enjektörlerinden birinin vidası çok sıkılmıştı, usta ayarlayınca düzeldi ve tekrarlamadı ama ben o LPG servisine (EGE otogaz şaşmaz) gitmeyi bıraktım bu olaydan sonra.

    En son yine şaşmazda fırat otogaza gitmeye başladım. Kontrolleri ve ayarı yaptı. LPG'yi opet/shell'den almayı bırakıp PO'dan almaya başladım.
    Son 1 aydır arıza lambası birkez yandı, sonra söndü. Şu an yanmıyor çok şükür. Bir problemim yok.
  • ankaradak A kullanıcısına yanıt
    bende 10 bin km oldu sıkıntı yok lamba hiç yanmadı 1000 km ayarında araba hareket halinde iken yol ayarı yapılır doğru kalibrasyon ayarı ile bir daha yanmaz inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • degerli dostlar elimdeki citroen elysee 1.2 otomatigi satip (bazi sorunlari dolayisiyla) hemen hemen kafa kafaya fiyatta bir cruza gecmeyi dusunuyorum.
    1.6 otomatik ariyorum, acikcasi plus olsa da olur olmasa da.
    lpg taktirmayi dusunmuyorum zira aylik yaptigimiz yol son 14 ayda ortalama 690 km ve hepsi sehir ici.
    su an 29binde 2010 model degisensiz boyasiz bir arac bulmus durumdayim.

    ama kafama en cok takilan su 113 beygir 124 beygir farki.
    baya okudum ama muhtelif yorumlar oldugundan bilenlere tekrar danismak istiyorum;

    113`luk motorlar 124`luklere gore daha fazla yakar mi?
    113`luk motorlar 124`luklere gore daha cok ariza cikarir mi?

    ozetle sirf 113ler ile 124 arasinda cok ciddi fark var midir? 113luge hic bulasmamak gerekir mi?

    desteginizi bekliyorum degerli arkadaslar.
  • Yazınız 2 paragraftan oluşuyor... yarısından çoğu 113 lük / 124 lük cruze karmaşası üzerinden kararsızlık paradoxları üzerine kurulu.....
    aradaki 11 beygir farkı kağıt üzerinde fark olarak niteleyebilsekte tek yumurta ikizlerinde bile daha fazla farklılık/benzemezlik çıkaracağıma eminim.....

    Esas sorun şu !! Sırf eldeki c-elysee yi elden çıkarıp kafa kafaya denk geliyor diye cruze neden alınır????

    Ölüm orucu ile vucudunu 980 kiloya indirmiş bir c-elyseeden 1340 kiloluk cruza geçip ne beklenir ?? Özellikle Yakıt ve performans konularında???

    Ama en azından ben şunu beklerim..... lodos la poyraz la nerdeyse atmosfere savrulup yerden ayağı her an kesilebilecek bir c-elysee den sonra ağır sıklet cruze ile rüzgarı yarıp içinden geçersiniz????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canciger

    bende 10 bin km oldu sıkıntı yok lamba hiç yanmadı 1000 km ayarında araba hareket halinde iken yol ayarı yapılır doğru kalibrasyon ayarı ile bir daha yanmaz inşallah.

    1000 km ayarında bugün hiçbir şey yapmadılar. Makineye bağlafı geri söktü. Arıza lambasına baktı. P2096 hatası. O da araca özel hata dedi. Benimle ilgili değil dedi. Postaladı açıkçası. Montajı yapan usta ordan ayrılmış. O usta çok iyiydi. Diğerlerini beğenmemiştim zaten. Bu hareket halinde yol ayarı brc de oluyormu acaba. Brc lpg ayarı otomatik oluyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaradak

    Merhabalar. Araca lpg takılalı 1000km oldu. 1000 km bakımına gidecekken bugün otobanda arıza lambası yaktı. Ve hala yanıyor. Ekranda herhangi bir kod yazmıyor. Ne olabilir acaba...

    Lpg nin getirdiği görsel rahatsızlıklar...

    O arıza lambasını lpg montajından sonra sürekli göreceksiniz. Zaman zaman arızayı silseler de tekrar çıkacak.

    Zengin-fakir karışımı için tekrar ayara gidin.

    Bu zengin fakir karışımı için yapılan ayar brc de var mı acaba...

    Bir de arıza lambası sürekli yanacak demişsiniz ya. Arıza lambasının yanması ne kadar problem oluşturur. Lamba yanınca arabayı kullanmak da bir sorun olurmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankaradak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: ankaradak

    Merhabalar. Araca lpg takılalı 1000km oldu. 1000 km bakımına gidecekken bugün otobanda arıza lambası yaktı. Ve hala yanıyor. Ekranda herhangi bir kod yazmıyor. Ne olabilir acaba...

    Lpg nin getirdiği görsel rahatsızlıklar...

    O arıza lambasını lpg montajından sonra sürekli göreceksiniz. Zaman zaman arızayı silseler de tekrar çıkacak.

    Zengin-fakir karışımı için tekrar ayara gidin.

    Bu zengin fakir karışımı için yapılan ayar brc de var mı acaba...

    Bir de arıza lambası sürekli yanacak demişsiniz ya. Arıza lambasının yanması ne kadar problem oluşturur. Lamba yanınca arabayı kullanmak da bir sorun olurmu

    Elbette! Ustanın ayarına ve "ustalığına bağlı", her şey.


    Lpg kullanan arkadaşlar daha iyi bilir ama ışığın yanmasının sorun olacağını sanmam çünkü öyle yanık gezen kullanıcılar mevcut(tu)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thekel82

    degerli dostlar elimdeki citroen elysee 1.2 otomatigi satip (bazi sorunlari dolayisiyla) hemen hemen kafa kafaya fiyatta bir cruza gecmeyi dusunuyorum.
    1.6 otomatik ariyorum, acikcasi plus olsa da olur olmasa da.
    lpg taktirmayi dusunmuyorum zira aylik yaptigimiz yol son 14 ayda ortalama 690 km ve hepsi sehir ici.
    su an 29binde 2010 model degisensiz boyasiz bir arac bulmus durumdayim.

    ama kafama en cok takilan su 113 beygir 124 beygir farki.
    baya okudum ama muhtelif yorumlar oldugundan bilenlere tekrar danismak istiyorum;

    113`luk motorlar 124`luklere gore daha fazla yakar mi?
    113`luk motorlar 124`luklere gore daha cok ariza cikarir mi?

    ozetle sirf 113ler ile 124 arasinda cok ciddi fark var midir? 113luge hic bulasmamak gerekir mi?

    desteginizi bekliyorum degerli arkadaslar.

    Aynı yorumun benzerlerini pek çok kez yazdım ama...


    Ben hem 113'lük hemde 124'lük araç aldım/kullandım, aradaki far bi tık, onu da uzun dönem kullanan anlar.
    Öyle abartıldığı gibi "dağlar kadar" fark yok. Kim uydurduysa, sürüp gidiyor.

    Neden daha fazla arıza çıkartsın?

    Aynı motor...

    124'lük 113'lüğün manifold ve yazılım güncellemesi olmuş hali.

    Diğer tüm özellik ve donanımları ile tıpatıp aynı araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joliva

    Yazınız 2 paragraftan oluşuyor... yarısından çoğu 113 lük / 124 lük cruze karmaşası üzerinden kararsızlık paradoxları üzerine kurulu.....
    aradaki 11 beygir farkı kağıt üzerinde fark olarak niteleyebilsekte tek yumurta ikizlerinde bile daha fazla farklılık/benzemezlik çıkaracağıma eminim.....

    Esas sorun şu !! Sırf eldeki c-elysee yi elden çıkarıp kafa kafaya denk geliyor diye cruze neden alınır????

    Ölüm orucu ile vucudunu 980 kiloya indirmiş bir c-elyseeden 1340 kiloluk cruza geçip ne beklenir ?? Özellikle Yakıt ve performans konularında???

    Ama en azından ben şunu beklerim..... lodos la poyraz la nerdeyse atmosfere savrulup yerden ayağı her an kesilebilecek bir c-elysee den sonra ağır sıklet cruze ile rüzgarı yarıp içinden geçersiniz????

    Ünsal 308 THP 156hp araca takmış durumda, Ankara da bulmuş bir tane anlaşırsak gidermiyiz beraber? diyor.

    Gideriz dedim, hem Jolivanın çayını içeriz iki lak lak yaparız.
  • ankaradak A kullanıcısına yanıt
    arabayla yola çıkıp yol ayarı yapmak zorundalar arabanın lft~sft değerlerini kontrol ettirip yolculuk esnasında bu değerlerin birbirine yaklaştırılması lazım Faruk beyle görüşürseniz yardımcı olur montajı onlar yapmış tı sanırım. brc kolay kolay arıza lambası yakmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: thekel82

    degerli dostlar elimdeki citroen elysee 1.2 otomatigi satip (bazi sorunlari dolayisiyla) hemen hemen kafa kafaya fiyatta bir cruza gecmeyi dusunuyorum.
    1.6 otomatik ariyorum, acikcasi plus olsa da olur olmasa da.
    lpg taktirmayi dusunmuyorum zira aylik yaptigimiz yol son 14 ayda ortalama 690 km ve hepsi sehir ici.
    su an 29binde 2010 model degisensiz boyasiz bir arac bulmus durumdayim.

    ama kafama en cok takilan su 113 beygir 124 beygir farki.
    baya okudum ama muhtelif yorumlar oldugundan bilenlere tekrar danismak istiyorum;

    113`luk motorlar 124`luklere gore daha fazla yakar mi?
    113`luk motorlar 124`luklere gore daha cok ariza cikarir mi?

    ozetle sirf 113ler ile 124 arasinda cok ciddi fark var midir? 113luge hic bulasmamak gerekir mi?

    desteginizi bekliyorum degerli arkadaslar.

    Aynı yorumun benzerlerini pek çok kez yazdım ama...


    Ben hem 113'lük hemde 124'lük araç aldım/kullandım, aradaki far bi tık, onu da uzun dönem kullanan anlar.
    Öyle abartıldığı gibi "dağlar kadar" fark yok. Kim uydurduysa, sürüp gidiyor.

    Neden daha fazla arıza çıkartsın?

    Aynı motor...

    124'lük 113'lüğün manifold ve yazılım güncellemesi olmuş hali.

    Diğer tüm özellik ve donanımları ile tıpatıp aynı araç.

    açıkçası merak ettiğimin tam olarak cevabı bu.
    teşekkürler.
    eğer 124'lük sadece 113'lüğün modifiye hali ise aralarındaki fark yok denecek kadar azdır.
    teşekkürler bilgi için.
  • 
Sayfa: önceki 20722073207420752076
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.