Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2011. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
45.112
Cevap
162
Favori
3.530.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20092010201120122013
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Bir de arkadaşlar spor yay düşünüyorum. 5 cm'lik yay alırsam orijinal amortisörlerle kullanabilir miyim? Sürtme, uyumsuzluk ya da buna benzer bir sorun yaşar mıyım?

    5 cm lik yay çok fazla basmayacak mı? Yay işinden çok fazla anlamıyorum, gözümde canlandırdım da aşırı yapılacak araba.

    Ülkemizin yollarının hali ortada sürekli ön düzen bozabilirsiniz, tabi karar sizin. :)

    Daha önce Astra Gtc aracımda 3,5 cm'lik yay kullanmıştım. Yine de 1,5 parmak boşluk kalmıştı. Mümkün olduğunca sıfırlasın ve aradaki kötü görüntü kapasın istiyorum.

    Ancak burada sürtme olmaması da önemli. 225/40/18 lastik ve dışa doğra taşan bir ET değeri ile sürtme sorunu yaşar mıyım bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Bir de arkadaşlar spor yay düşünüyorum. 5 cm'lik yay alırsam orijinal amortisörlerle kullanabilir miyim? Sürtme, uyumsuzluk ya da buna benzer bir sorun yaşar mıyım?

    5 cm lik yay çok fazla basmayacak mı? Yay işinden çok fazla anlamıyorum, gözümde canlandırdım da aşırı yapılacak araba.

    Ülkemizin yollarının hali ortada sürekli ön düzen bozabilirsiniz, tabi karar sizin. :)

    Daha önce Astra Gtc aracımda 3,5 cm'lik yay kullanmıştım. Yine de 1,5 parmak boşluk kalmıştı. Mümkün olduğunca sıfırlasın ve aradaki kötü görüntü kapasın istiyorum.

    Ancak burada sürtme olmaması da önemli. 225/40/18 lastik ve dışa doğra taşan bir ET değeri ile sürtme sorunu yaşar mıyım bilmiyorum.

    Emin olamadım bende şimdi.

    Aynı takıntı bende de var. Lastik ve çamurluk arasında ki o boşluk çok can sıkıcı. Keşke böyle bir takıntım olmasaydı. Polo'da da dikkat ettim bırak boşluğu karpuz soksan sığar cinsten. Umarım renkle falan absorbe edilir biraz.

    Bazen Cruze yüklüyken uzaktan bakınca derdim bagaja bir çuval kum atsam arka lastiklerle çamurluk arkasında ki boşluk bir tık kapansa ne güzel olur diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Alacağın aracın, küçük hacmi/4 hava yastığı haricinde pek bir kötü tarafı yok.

    Birde hep kızdığım bir şeyi var; 90bg!!

    Oysa 105bg'lik versiyon daha iyi iş görecekken, bu araçta(yada seat/skoda b sınıfı) neden 90 bg kaktırılmaya çalışılıyor anlam veremiyorum?

    Cruze'dan sonra guvenlik konusunda Polo'yu pek dilime almak istemiyorum. Allah tecrube ettirmesin..

    105 lik olarak cikartmamalarinin nedeni bence guvenlikle alakali. Her ne kadar dort teker disk olsa da frenlerin gucunun yetmeyeceginden kaygilanip gucu zayiflatmis olabilirler. Tabi bu benim fikrim bir yerde okumadim boyle birsey.

    Eger guc yetersiz gelirse yazilimla 120-130hp cikartabilirim. 😎 Saka bir yana motor bu anlamda turbodan dolayi esnek. Her ne kadar ben yapmayacak olsamda isteyen icin bir secenek.

    Benim icin sorun cikartmasin, donanimla mutlu etsin yeter. 1.2nin her yeri ucup, kacsa ne olur..


    Ilandaki Cruze ve donanim paketi ates ediyor. 🔫

    Cruze demisken arabanin arkasinda yag ile geziyorum %8.5 benzin harciyorsam 1 litreye yakin yag tuketimim var, yakit tuketim basligina yazacagim. 😄

    Aynı kasa dsg şanzıman ile 105bg sunuluyor?(ibiza SC de 105'likti). Tamamen ticari olduğunu düşünüyorum. Maksat Golf'ler tıknaz gözükmesin olabilir.

    Benim aracın biri 1.2 82bg, 1.4 100bg. İkiside Atmosferik, bana yeterli geliyor. Hele Cactus kilo avantajı ile epey önde, sürücüsüz ağırlık 975kg.

    1.2 turbo 90bg de o araca yeterli.



    Senin dediğinde olabilir, hatta mantıklı. Amaç Golf'ü yüceltmek.

    1.2 tsi'in Bursa içinde yakıtını Jetta'da beğenmiştim. Biliyorsun benim ortalama hızım genelde biraz yukarıda oluyor akıcı trafikten dolayı. Jetta bu hızlarda sakin kullanım tarzı ile kokluyordu (ki Jetta'da ki 8v lik motordu) Polo 16v olduğundan ve ağırlık farkından yakıt anlamında daha mutlu edecek diye düşünüyorum.

    " Madem B segmentine indik, yakıt olarakta yüz güldürmeli " düşüncesindeyim. O yüzden performans olayına pek takılmıyorum şuan. Onun haricinde de 1.2 turbo yeterli gelecektir lazım olan yerlerde.

    Golf'ün olmadığını öğrendikten sonra içimden geçen Civic'ti. Eğer fiyatta anlaşabilseydim Civic hb 1.4 100hp için, motorun performansı hakkında seninle konuşup ona göre karar verecektim. Benim kağıt üstünden anladığım motor resmen iki karakterli. 0-100 kağnı, sonrasında açıyor. Tüketim için biraz kısılmış bir motor sanırım.

    Onun dışında çok fonksiyonel, çok güzel araba.

    Hele ki o arka koltukların katlanması, malzeme kalitesi.. Keşke turbo benzinli seçeneği olup, fiyatı abartı olmasa. tam alınacak araç.

    Evet araba garklı bir karaktere sahip, hesap edemediğin haraketler yapabiliyor. Kalkarken kafa gösteriyor(i-shift den olsa gerek), zıplıyor vs. Devir iyi ve yerinde ise isteneni yapıyor. Ama bazen de bildiğimiz öküz oluyor. Hiç dikkat etmeden/umursamadan kullanım ile 7-7.2lt lik tüketimi var.

    Arka taraf hiç bir c sınıfında yoktur. Şaft tünelinin olmayışı ve arka koltukların altının boş olması büyük ferahlık

    Eğer araba 1.4 100bg CVT ilegelmiş olsa hiç başka araca bakmazdım. Ama bir türlü otomatik getirmediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Alacağın aracın, küçük hacmi/4 hava yastığı haricinde pek bir kötü tarafı yok.

    Birde hep kızdığım bir şeyi var; 90bg!!

    Oysa 105bg'lik versiyon daha iyi iş görecekken, bu araçta(yada seat/skoda b sınıfı) neden 90 bg kaktırılmaya çalışılıyor anlam veremiyorum?

    Cruze'dan sonra guvenlik konusunda Polo'yu pek dilime almak istemiyorum. Allah tecrube ettirmesin..

    105 lik olarak cikartmamalarinin nedeni bence guvenlikle alakali. Her ne kadar dort teker disk olsa da frenlerin gucunun yetmeyeceginden kaygilanip gucu zayiflatmis olabilirler. Tabi bu benim fikrim bir yerde okumadim boyle birsey.

    Eger guc yetersiz gelirse yazilimla 120-130hp cikartabilirim. 😎 Saka bir yana motor bu anlamda turbodan dolayi esnek. Her ne kadar ben yapmayacak olsamda isteyen icin bir secenek.

    Benim icin sorun cikartmasin, donanimla mutlu etsin yeter. 1.2nin her yeri ucup, kacsa ne olur..


    Ilandaki Cruze ve donanim paketi ates ediyor. 🔫

    Cruze demisken arabanin arkasinda yag ile geziyorum %8.5 benzin harciyorsam 1 litreye yakin yag tuketimim var, yakit tuketim basligina yazacagim. 😄

    Aynı kasa dsg şanzıman ile 105bg sunuluyor?(ibiza SC de 105'likti). Tamamen ticari olduğunu düşünüyorum. Maksat Golf'ler tıknaz gözükmesin olabilir.

    Benim aracın biri 1.2 82bg, 1.4 100bg. İkiside Atmosferik, bana yeterli geliyor. Hele Cactus kilo avantajı ile epey önde, sürücüsüz ağırlık 975kg.

    1.2 turbo 90bg de o araca yeterli.



    Senin dediğinde olabilir, hatta mantıklı. Amaç Golf'ü yüceltmek.

    1.2 tsi'in Bursa içinde yakıtını Jetta'da beğenmiştim. Biliyorsun benim ortalama hızım genelde biraz yukarıda oluyor akıcı trafikten dolayı. Jetta bu hızlarda sakin kullanım tarzı ile kokluyordu (ki Jetta'da ki 8v lik motordu) Polo 16v olduğundan ve ağırlık farkından yakıt anlamında daha mutlu edecek diye düşünüyorum.

    " Madem B segmentine indik, yakıt olarakta yüz güldürmeli " düşüncesindeyim. O yüzden performans olayına pek takılmıyorum şuan. Onun haricinde de 1.2 turbo yeterli gelecektir lazım olan yerlerde.

    Golf'ün olmadığını öğrendikten sonra içimden geçen Civic'ti. Eğer fiyatta anlaşabilseydim Civic hb 1.4 100hp için, motorun performansı hakkında seninle konuşup ona göre karar verecektim. Benim kağıt üstünden anladığım motor resmen iki karakterli. 0-100 kağnı, sonrasında açıyor. Tüketim için biraz kısılmış bir motor sanırım.

    Onun dışında çok fonksiyonel, çok güzel araba.

    Hele ki o arka koltukların katlanması, malzeme kalitesi.. Keşke turbo benzinli seçeneği olup, fiyatı abartı olmasa. tam alınacak araç.

    Evet araba garklı bir karaktere sahip, hesap edemediğin haraketler yapabiliyor. Kalkarken kafa gösteriyor(i-shift den olsa gerek), zıplıyor vs. Devir iyi ve yerinde ise isteneni yapıyor. Ama bazen de bildiğimiz öküz oluyor. Hiç dikkat etmeden/umursamadan kullanım ile 7-7.2lt lik tüketimi var.

    Arka taraf hiç bir c sınıfında yoktur. Şaft tünelinin olmayışı ve arka koltukların altının boş olması büyük ferahlık

    Eğer araba 1.4 100bg CVT ilegelmiş olsa hiç başka araca bakmazdım. Ama bir türlü otomatik getirmediler

    Aslında o arabaya cvt iyi gider. Zaten atmosferik yüksek tork yok, fıstık gibi olur hatta. Bayide 1.6 dizel sport vardı ateş ediyordu namussuz.

    Otomatiğe özensemde kendime şart koymuyorum ki arabayı ucuza alabileyim.


    edit: kelime.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum01 -- 23 Aralık 2015; 20:50:03 >
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Jazz'a cvt koyuyorlar Civic HB'e koyup getirmiyorlar. Yeni jazz'ı da millet eskitti buraya daha yeni getirdiler, nasıl bir hesap anlamadım.

    Yeni jazz 1318 cc


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Jazz'a cvt koyuyorlar Civic HB'e koyup getirmiyorlar. Yeni jazz'ı da millet eskitti buraya daha yeni getirdiler, nasıl bir hesap anlamadım.

    Yeni jazz 1318 cc



    Yeni jazz'ın tipide kötü eski kasayı daha doğrusu " şuan insanların kullandığı kasayı " ben daha çok beğeniyorum. Hatta zamanında niyetlenip vazgeçmiştik, keşke Fun donanım Jazz alsaymışız.

    Yeni Jazz o silindirden dolayı "ölü doğdu."
  • discrepancy kullanıcısına yanıt
    Şu aracın fiyatı az daha aşağıda olsa bizimkileri ikna edeceğimde.. :) 35 civarında bişey bakacağız diye başlayınca zor oluyor tabi..

    Bir diğer opsiyonda 35'e 2.0 LT model 2013 HB ama onunda vergisi göz korkutuyor..
  • Arkadaşlar Merhaba.
    Şuan kafamda olan araç bir iki ay için ilk aracım olacak gibi.Ehliyeti 2008de almıştım bu zamana kısmetmiş.
    Eşiminde kullanması için otomatik düşünüyorum.Daha ekonomik olacağından dizel olacaktır sanırım.
    İlk araba olmasına rağmen fiesta linea gibi arabalara verilecek paraya 3,5 ekleyip daha kendime yakışır bir araba olacağını düşünnmem.
    Bu konuda sizlerden bilgi beklemedeyim.Bana tavsiyeleriniz ne olur?
    Dikkat etmem gereken noktalar nelerdir, İlk araba için doğru bir karar mıdır? 35-40 arası bütçe ideal midir vs?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XII -- 24 Aralık 2015; 14:48:01 >
  • Merhaba arkadaşlar

    Bir şey sormak istiyorum 2011 model cruze sahibiyim ve aracı ilk aldığımda yüksek hızlarda direksiyon ağırlaşıyordu gibi hatırlıyorum ancak uzun süredir ağırlaşıyor gibi gelmiyor. Bundan dolayı aklıma takıldı cruze'da hidrolik, elektronik veya elektronik destekli hidrolik direksiyon mu var ?

    Yüksek hızlarda direksiyonu ağırlaştıran bir sistem var mı ?

    Teşekkürler şimdiden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skid_row -- 24 Aralık 2015; 14:48:10 >
  • skid_row kullanıcısına yanıt
    Direksiyonda hidrolik var ama sadece hidrolik mi, elektirik desteği de var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canciger C kullanıcısına yanıt
    Bence brc ya da landirenzo taktır. Tabiki montaj önemli ama yazılım ve malzeme kalitesi farkı mutlaka vardır atikerle. Yeni nesil motorlar biraz hassas o yüzden kaliteli kit taktır kafan ağrımasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su anki 2013 cruzeumda Landirenzo yağlamalı sistem var.. çekiş yakıt oldukça tatmin edici..
    2012 cruze aracimda ise atiker vardı.. yakıt olarak daha iyiydi.. 20000 km bindim 60 binde sattım.. bi sıkıntısı yoktu.. sanırım önemli olan oyi bir usta ve montajı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali119 kullanıcısına yanıt
    Aynen servise götürdüğüm bir zamandan hatırlıyorum hidrolik sıvısını yenilemişlerdi o zaman cruze'larda yüksek hızda direksiyon sertliğinde her hangi bir değişme olmuyor demek
  • Atiker'de herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 4000 devirde benzine geçiş ayarı, OBD sistemi ve boş duran bir yağlama kutusu mevcut. İhtiyaç olursa her il-ilçe de bol servis ve destek imkanı da cabası. Her önüne gelene bayilik/servislik verme saçmalığını değerlendirme dışı tutuyorum!

    Ekleme: Ayrıca bu yakıt tüketiminin kitlere göre değişmesi mantığını anlamıyorum. Burada devre, torka, yola, mevsimsel vb etkilere göre zengin yak - fakir yak diyor yazılım. Aynı ayarların farklı kitlerde de olsa benzer miktarda yakıt tüketmesi gerekmez mi? Belki bazı kitlerin detaylı ayar imkanı vardır ama malzeme ve daha detaylı ayarın tüketime etkisinin farkedilecek kadar çok olacağını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RhPolitik -- 25 Aralık 2015; 9:57:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • montajı yapacak ustada landirenzo~brc~atiker vardı 3 ünüde sordum benim için farketmez ama beni dinlersen brc dedi. ustaya teslim oldum bu sabah saat 8 de bıraktım brc simit depo takılacak
    proje dahil fiyat 1850 tl 9 taksit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracında yay kullanan arkadaşlar bi el atsın.
    3,5 cm mi 5 cm mi önerirsiniz? 3,5 cm çamurluktaki açıkları kapatıyor mu? 5 cm alsak sürtme yapar mı?
  • 2012 otomatik hatcback cruze aracımı vites kolunun altındaki plastik parçanın garantiden değişimi için çarşamba günü yetkili servise bırakmıştım o parça garantiden değiştirildi..

    ..Bu arada aracımda akü ile ilgili sıkıntı olmuştu daha önceden onuda incelensin diye belirttim..İki kere akü basmadı takviye ile çalıştırdım.Gerçi ilkinde hata bendeydi araç çalışmadan 40 dakika kadar farları açık bırakmıştım sonrasında marş basmamıştı takviye ile çalıştırmıştım ama 1 hafta sonra hatta araç çalıştıktan sonra durmuştum yarım saat sonra yine çalıştırmak isteyince marş basmamıştı yine takviye ile çalıştırmıştım..

    Servis aracı 6 saat kadar bırakmam gerektiğini bu sürede aküyü şarja takıp kontrollerini yapacaklarını duruma rapora göre garantiden değiştireceklerini söylediler önümüzdeki hafta bırakacagım bunun için.

    AMA EN ÖNEMLİSİ teknik değişim bülteni oldugunu aracın radyatör su deposunun garantiden değişeceğini söylediler bu konuyla ilgili bir sıkıntım yok aslında bugünde aradılar depo gelmiş onuda bıraktığımda değiştirecekler araç sahibi arkadaşların dikkatine

    EKLEME:Arka silecek kırılmıştı 95 tl imiş akü içinde 290 tl dedi servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aybasan -- 25 Aralık 2015; 16:09:17 >
  • Ünsal'ın(unsal07) aracı bakıma girecek bende bir ara servis den geçerken Fren/direksiyon yağı değişimini sorayım dedim.

    Araç 2010 model ve 41.000km de, direksiyona gerek yok ama bazı araçlarda fren hidrolik borusunun değişimi gözüküyor dendi.
    Kontrol edildi, ücretsiz boru+yağ değişimi mevcut. 2010 modellerin(belki de daha yüksek) servisten baktırmaları iyi olur.
  • GERİ ÇAĞIRMALAR ??

    garantiden radyatör su deposu değişecek ???

    yine garantiden fren hidrolik borusu değişecek ???

    benim gibi aracı 2010 ocakta alıp sadece 2011 ocakta 1. bakıma uğradıktan sonra bi daha yetkili servise adım atmayan 3 yıllık garantinin kalan 2 yılını hiçe sayan biri için mecburiyet olabilir mi acaba ?? (aracı 2015 martta peder beye sattığımı daha önce belirtmiştim)

    varsa böyle bir durum ? telefonum adamlarda kayıtlı 5 yıldır.... arasınlar görüşelim... ama ben bu servislere pişmanlık yasası kapsamında geri dönüş yapacağımı hiç zannetmiyorum....

    aynı yeni ASTRA K gözlemim gibi bişey !!!

    adamalar arabayı yapmışlar ... şekil şemal "BU TARZ BENİM" stili dekolteli üst sınıf bi hatun gibi olmuş !!!

    ama ben 85 bin lira YENİ dizel ASTRAYA para sayabileceğimi hiç zannetmiyorum !!! bu arabaları GM sattığı pazarladığı sürece benim için çok zor.... olur ya Opeli FİAT satın alır o zaman ASTRA K alınır be..

    65-70 e 1.4 T benzinli yeni ASTRA alınmazmı ??? O da alınmaz...... yıllarca ben 9- 9,5 ortalamalı cruze kullanıp 8,5 litre yakan benzinli ASTRA niye alırım ???

    40-45 bine aynı 1.4 T motorlu 2013 cruze 1.4 ler varken astranın şekline 30 bin fazla verirken bi stop eder kafa !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joliva -- 25 Aralık 2015; 20:47:34 >
  • joliva kullanıcısına yanıt
    KAMPANYA.....

    Garantiden bedelsiz değişimin adı da; Kampanya??

    *Sizin araca kampanya var.
    -Ne kampanyası? Dedim.
    *Şey işte abi, sorunlu(yada sorun çıkabilecek) parçayı değiştireceğiz.
    -Fren hortumu değişmesi lazım, desen olmaz mı!..
  • 
Sayfa: önceki 20092010201120122013
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.