Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.221
Cevap
90
Favori
1.054.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalio

    6.500 km de servis lambası yandı...yol yardımı aradım, 1-2 hafta içinde müsait olduğunuzda servise giderseniz iyi olur dedi...neden yandı dedim...bakım yaklaşınca yanıyor dedi...iyi de bakım 15.000 de dedim...kem küm..

    bana böyle arada servise gitmeniz gerekebilir gibi bir şey dememişlerdi...sanırım uğrarsanız iyi olur tarzında bir şeyler söyleyen de oluyor...yağ eklemesi filan yapılır herhalde.





    Kontağı cevirip aracı çalıştırmayın. Bu noktada 5 saniye içinde 3 kez frene basın. Ardından kontağı kapatın. Motor yagı eskidi lambası bu şekilde sönüyor. Kullanıcı el kitabında olması gerekli.


    aslında bahsettiğim sarı ışık, yanında anahtar sembolü var...bu servise git demekmiş...motor yağı eksildi demek değilmiş..en azından öyle anlattılar.

    ama dediğini yaparak ışıüın sönmesi sağlanıyor sanırım...uyarı gibi bir şey..yoksa motor yağı azalsa kırmızı bir uyarı lambası zaten yanıyormuş...boşu boşuna servise gitmeyelim.

    yarın ilk iş dediğini yapacağım...çok teşekkür bilgi için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalio

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd


    quote:

    Orijinalden alıntı: dalio

    6.500 km de servis lambası yandı...yol yardımı aradım, 1-2 hafta içinde müsait olduğunuzda servise giderseniz iyi olur dedi...neden yandı dedim...bakım yaklaşınca yanıyor dedi...iyi de bakım 15.000 de dedim...kem küm..

    bana böyle arada servise gitmeniz gerekebilir gibi bir şey dememişlerdi...sanırım uğrarsanız iyi olur tarzında bir şeyler söyleyen de oluyor...yağ eklemesi filan yapılır herhalde.





    Kontağı cevirip aracı çalıştırmayın. Bu noktada 5 saniye içinde 3 kez frene basın. Ardından kontağı kapatın. Motor yagı eskidi lambası bu şekilde sönüyor. Kullanıcı el kitabında olması gerekli.


    aslında bahsettiğim sarı ışık, yanında anahtar sembolü var...bu servise git demekmiş...motor yağı eksildi demek değilmiş..en azından öyle anlattılar.

    ama dediğini yaparak ışıüın sönmesi sağlanıyor sanırım...uyarı gibi bir şey..yoksa motor yağı azalsa kırmızı bir uyarı lambası zaten yanıyormuş...boşu boşuna servise gitmeyelim.

    yarın ilk iş dediğini yapacağım...çok teşekkür bilgi için.

    Alıntıları Göster
    o ışık dizel partikul filtresinin ışıgı. servis kötü mazot diyo halbuki mazot sıcaklığını olcen sensor arızasından kaynaklanıyomuş. ben gittim değiştirdiler şimdi yanmıyo. bu yuzden cok yaktığını düşünüyodum ancak tum yapılan incelemelere ve işlemlere ragmen hala 12 lt / 100 km nin altına inmiyo :( . arabayı %70 düz yolda 120 km/s ile cruise da kullanıyorum ve ş.içi cok sakin kullanıyorum bunun haricinde.

    1 depoyla 800 km yapan arkadaşlar hangi hızda kullanıyolar acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter


    quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    arkadaşlar 3 gün önce captivamı teslim aldım.(devamlı olarak yakıt konusunda yazan arkadaşlara önceki satırlarda sitem etmiş olmama rağmen, yine de faydalı bir bilgi paylaşımı olacağını düşündüğümden, yakıt konusundaki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum) 3 gün içerisinde 3 etapta olmak üzere 1200 km yol yaptım.
    1nci etap ankara-denizli arası ortalama sürat yol müsede ettiği sürece cruze kontrolle 122 km ye ayarladım, 400 km sonunda yol bilgisayarı ortalamayı 7.4 lt olarak göstermesine rağmen tam depo doldurup ölçtüğümde 8,3 lt gerçek sarfiyat gördüm.
    2nci etap denizli-gemlik arası ortalama sürat yol müsede ettiği sürece cruze kontrolle 92 km ye ayarladım,350 km sonunda yol bilgisayarı yine 7,4 lt göstesine rağmen tam depo doldurup ölçtüğümde 8,0 lt gerçek sarfiyat gördüm.
    3 cü etap tem otoyolunda sabiha gökçen havaalanı- beylikdüzü arası yol müsade ettiği sürece 130 km ile ve zaman zaman cruze control kullanarak denedim ve yol bilgisayarı şu anda 7.0 lt gösteriyor, henüz bu son test için yakıt alamadım ancak daha öncekilere bakarsak yaklaşık tüketim7,6 lt gibi birşey çıkar sanırım.

    tüm bu denemeler ve kullanım teçrübeme dayanarak şunu gördüm.motor devrini 1700 ila 2300 arası tutacak bir sürat rejiminde kullanabildiğiniz sürece sarfiyat gayet düşük oluyo, hatta cruze kontrolle süratli kullanmak yakıt sarfiyatını arttırmak yerine düşürüyor diyebilirim, söyleki 100 km sürati geçmeyecek şekilde kullandığınızda en ufak bir yokuşa geldiğinizde araç vites küçülterek motor devrini arttırıyor ve haliyle daha çok yakıt sarfediyor. halbuki yol müsade ettiği nisbette 125-130 km lerde kullanıldığında araç vites küçültme ihtiyacı duymuyor ve daha az yakıt sarfediyor,


    arkadaşlar herhalde daha önce yazılanları takip etmediniz , benim ilk aracımı teslim aldıktan sonraki tüketim verilerimi yazmıştım. ve ben araç kullanırken gaz pedalına dengeli ve yedirerek basarım, genel kullanım tarzım bu ,yani öyle ulaşmak istediğim sürate bir an önce ulaşmak için gazı köklemem, sizede tavsiye ederim. bu kullanım tarzıyla tüketim değerlerim bu.


    ya arkadaşlar hakkaten anlamıyorum benim yolculuk ve tüketim verilerim yukarıda, eğer 12 lt tüketimi sehir içi trafiği için söylüyosanız normal bence. ama şehirler arası yolda mümkün değil, denedim ve yukarıda yazdım, benim gibi sakin araç kullanan bir kaç arkadaşın yazdıklarıda benim tüketim değerlerimle hemen hemen aynı,ya aracınızı çok ağresif gaz kumandalarıyla kullanıyorsunuz, yada sizin araçta bir sorun var, araçınızı işi bilen bir servise gösterin bence,daha önce bir captiva forumunda aracın hava manifoldu sistemindeki bir plastikteki yırtıktan dolayı çok aşırı sarfiyat yaptığını okumuştum.
  • istanbul - sakarya arası 140 la 8.4 l yaktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gfbekir

    istanbul - sakarya arası 140 la 8.4 l yaktı
    Araç 10 bin oldu sıfır araçlarda yağ eksiltme olabilir dendiği için kontrol ettim 1 lt eklettim hava filtresini kendim değiştirdim
    Araç genelde ben kullanırım 9.0 - 8.9 a düşüyor bazen geçen hafta kardeşime verdim hafta sonu 160 km yol yapmış 8.9 du 9.0 olmuş
    Bence yakıt çok normal segment hacim motor gücü v.s.
    Uzun yolda 130 u geçmezsem denedim 8.4 e kadar düşürebildim ama 130 dan sonra araba dahada güçleniyor sanki

    Captiva nın yeni kasasını yolda gördüm yabancı plakalı inanın elimizdeki model daha güzel ona yeni kasa da denmez zaten önü şişirilmiş kasa (botoks yapmış gibi duruyordu) bugün alsam acentede yine bu kasayı seçerdim
    Nçizane fikrim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyntml

    o ışık dizel partikul filtresinin ışıgı. servis kötü mazot diyo halbuki mazot sıcaklığını olcen sensor arızasından kaynaklanıyomuş. ben gittim değiştirdiler şimdi yanmıyo. bu yuzden cok yaktığını düşünüyodum ancak tum yapılan incelemelere ve işlemlere ragmen hala 12 lt / 100 km nin altına inmiyo :( . arabayı %70 düz yolda 120 km/s ile cruise da kullanıyorum ve ş.içi cok sakin kullanıyorum bunun haricinde.

    1 depoyla 800 km yapan arkadaşlar hangi hızda kullanıyolar acaba ?


    DPF içindeki kurum miktarına göre devreye girip kurumu yakıyor. Serviste servis bilgisayarı ile bu işlem yaptırılabiliyor. TSM'de bu konuda bilgi var. Aşağıdakileri TSM'den paste ediyorum. Umarım işe yarar...


    DPF Yenilemesi '2]Servis Yenileme' tarafından kullanılarak, DPF içindeki kurum yanma ile ortadan kaldırılacaktır. A-13
    => DPF bir DTC gösterirse ve kurum kütlesi 24 gramdan daha fazlaysa


    A-13 (Servis Yenileme)

    AKTİVATÖR SEÇİMİ

    CAPTIVA(C100) ECM(DİZEL)

    1] MİL & Röle Kontrolü

    2] Sistem Kontrolü

    3] Reset Kontrolü

    4] Servis Yenileme

    5] Kompresyon Testi

    Yukarıdakilerden birini seçin

    >>>>>>>> Uyarı <<<<<<<<


    1] Aracın açıkta ve ısıya dayanıklı bir yüzeyde durduğundan emin olun(Egzoz çıkış sıcaklığı 550'nin üzerinde olacaktır °C ).

    2] İşlemden önce ve sonra soğutucu seviyesini kontrol edin.

    3] Servis modunun yanlış kullanımından dolayı motor ve egzoz sisteminde hasar meydana gelebilir.

    4] Arabada DPF DIŞI hatalar varsa servis modunu başlatmayın.

    5] Servis modunu çalıştırdıktan sonra yağ değişimi gerekli olabilir.

    [ENTER] : Sonraki Adım

    Motoru rölantide bırakın (bütün mekanik Veya elektrik yükünü kapatın) ve 4'ü Seçin]
    Bu uyarıya dikkat edin ve Enter'a basın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsyntml

    o ışık dizel partikul filtresinin ışıgı. servis kötü mazot diyo halbuki mazot sıcaklığını olcen sensor arızasından kaynaklanıyomuş. ben gittim değiştirdiler şimdi yanmıyo. bu yuzden cok yaktığını düşünüyodum ancak tum yapılan incelemelere ve işlemlere ragmen hala 12 lt / 100 km nin altına inmiyo :( . arabayı %70 düz yolda 120 km/s ile cruise da kullanıyorum ve ş.içi cok sakin kullanıyorum bunun haricinde.

    1 depoyla 800 km yapan arkadaşlar hangi hızda kullanıyolar acaba ?


    DPF içindeki kurum miktarına göre devreye girip kurumu yakıyor. Serviste servis bilgisayarı ile bu işlem yaptırılabiliyor. TSM'de bu konuda bilgi var. Aşağıdakileri TSM'den paste ediyorum. Umarım işe yarar...


    DPF Yenilemesi '2]Servis Yenileme' tarafından kullanılarak, DPF içindeki kurum yanma ile ortadan kaldırılacaktır. A-13
    => DPF bir DTC gösterirse ve kurum kütlesi 24 gramdan daha fazlaysa


    A-13 (Servis Yenileme)

    AKTİVATÖR SEÇİMİ

    CAPTIVA(C100) ECM(DİZEL)

    1] MİL & Röle Kontrolü

    2] Sistem Kontrolü

    3] Reset Kontrolü

    4] Servis Yenileme

    5] Kompresyon Testi

    Yukarıdakilerden birini seçin

    >>>>>>>> Uyarı <<<<<<<<


    1] Aracın açıkta ve ısıya dayanıklı bir yüzeyde durduğundan emin olun(Egzoz çıkış sıcaklığı 550'nin üzerinde olacaktır °C ).

    2] İşlemden önce ve sonra soğutucu seviyesini kontrol edin.

    3] Servis modunun yanlış kullanımından dolayı motor ve egzoz sisteminde hasar meydana gelebilir.

    4] Arabada DPF DIŞI hatalar varsa servis modunu başlatmayın.

    5] Servis modunu çalıştırdıktan sonra yağ değişimi gerekli olabilir.

    [ENTER] : Sonraki Adım

    Motoru rölantide bırakın (bütün mekanik Veya elektrik yükünü kapatın) ve 4'ü Seçin]
    Bu uyarıya dikkat edin ve Enter'a basın

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar lastik ön ve arka havalarını yaszarmısınıs ekonomik ve konfor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik

    arkadaşlar lastik ön ve arka havalarını yaszarmısınıs ekonomik ve konfor

    Alıntıları Göster
    bu ölçülerin yazdığı bir yer varmıdır araçta aradım bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik

    arkadaşlar lastik ön ve arka havalarını yaszarmısınıs ekonomik ve konfor

    valla araci teslim alirken ozellikle servise ustune basa basa sormustum ve 32 oldugunu solemisti teslimattaki gorevli...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik

    Araç 10 bin oldu sıfır araçlarda yağ eksiltme olabilir dendiği için kontrol ettim 1 lt eklettim hava filtresini kendim değiştirdim
    Araç genelde ben kullanırım 9.0 - 8.9 a düşüyor bazen geçen hafta kardeşime verdim hafta sonu 160 km yol yapmış 8.9 du 9.0 olmuş
    Bence yakıt çok normal segment hacim motor gücü v.s.
    Uzun yolda 130 u geçmezsem denedim 8.4 e kadar düşürebildim ama 130 dan sonra araba dahada güçleniyor sanki

    Captiva nın yeni kasasını yolda gördüm yabancı plakalı inanın elimizdeki model daha güzel ona yeni kasa da denmez zaten önü şişirilmiş kasa (botoks yapmış gibi duruyordu) bugün alsam acentede yine bu kasayı seçerdim
    Nçizane fikrim



    bu değerleri yol bilgisayarındanmı aldınız yoksa tüketim (lt) / yapılan km olarak kendinizmi hesapladınız?

    ben artık 10 lt yaksa foruma bile girmiycem o durumdayım :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icubuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik

    arkadaşlar lastik ön ve arka havalarını yaszarmısınıs ekonomik ve konfor

    valla araci teslim alirken ozellikle servise ustune basa basa sormustum ve 32 oldugunu solemisti teslimattaki gorevli...

    Alıntıları Göster
    burada

     Chevrolet Captiva - tüm başlıklar -
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyntml


    quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik

    Araç 10 bin oldu sıfır araçlarda yağ eksiltme olabilir dendiği için kontrol ettim 1 lt eklettim hava filtresini kendim değiştirdim
    Araç genelde ben kullanırım 9.0 - 8.9 a düşüyor bazen geçen hafta kardeşime verdim hafta sonu 160 km yol yapmış 8.9 du 9.0 olmuş
    Bence yakıt çok normal segment hacim motor gücü v.s.
    Uzun yolda 130 u geçmezsem denedim 8.4 e kadar düşürebildim ama 130 dan sonra araba dahada güçleniyor sanki

    Captiva nın yeni kasasını yolda gördüm yabancı plakalı inanın elimizdeki model daha güzel ona yeni kasa da denmez zaten önü şişirilmiş kasa (botoks yapmış gibi duruyordu) bugün alsam acentede yine bu kasayı seçerdim
    Nçizane fikrim



    bu değerleri yol bilgisayarındanmı aldınız yoksa tüketim (lt) / yapılan km olarak kendinizmi hesapladınız?

    ben artık 10 lt yaksa foruma bile girmiycem o durumdayım :)))


    Parasal olarak ölçtüğümde 600-650 km yapıyorum şehirler arası fırsat yerlerdede basarım
    Yukarıdaki veriler yol bilgisayarındaki verilerdir
  • Yarim depo mazotla ayvaliktan fethiyeye 500 km yolu geldik bunun icinde aydin otobanida vardi otobanda 160 tan asqgi hic dusmedim hic ama soyle bi dusununce sizin captivalar aracin kilosundan kaybediyor bence ki aracta birde 4 kisiydik :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    Yarim depo mazotla ayvaliktan fethiyeye 500 km yolu geldik bunun icinde aydin otobanida vardi otobanda 160 tan asqgi hic dusmedim hic ama soyle bi dusununce sizin captivalar aracin kilosundan kaybediyor bence ki aracta birde 4 kisiydik :)
    bugün servise gidip servis lambasını söndürttüm...(3 defa değil 7 defa frene basmak gerekiyormuş...herhalde yeni araçlarda basma sayısı arttırmışlar)

    aslında gittiğim iyi oldu...alırken aracıma vip paket yaptırmıştım...satış temsilcisi vip pakette iç döşeme ve koltuk koruması da olduğunu söylemişti...meğer dahil değilmiş...neyse 250 civarı olan iç korumayı biraz indirimle yaptırdım. (bu arada %20 civarı indirim varmış sanırım, ptesi ye doluyor indirim süresi, düşüşnenler için son fırsatlar)

    neyse...araç koruma sırasında önce iyi bir iç temzilik, sonrasında da uygulama yapıyorlar..sanki aracın içi ilk günden daha iyi oldu...sürdükleri deri besleyici ve plastik aksam jeli sayesinde sıfır gibi oldu araç...içi tertemiz olunca sanki biraz daha ısındım araca.

    zaten power box ile performans artmıştı...normalde sakin kullandığım için pek farketmiyor...araç temizlenice biraz stres atayım dedim...koca arabayla gaza basmamla birikte ileri fırlama, sağ-sol yapmalar...sanki D- sınıfı bir araç gibi seri hareket edebildim...normalde pek lazım olmasa da ayda bir stres atmak, ya da sollama gibi acil durumlarda yüksek performans çok zevkli ve işe de yarıyor.

    bu arada normalde full den alıyorum yakıtı..son iki gün PO ve shell den aldım...ikisinde de sanki araç daha bir performanslı oldu...yakıt sanırım performans farkı yaratıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalio

    bugün servise gidip servis lambasını söndürttüm...(3 defa değil 7 defa frene basmak gerekiyormuş...herhalde yeni araçlarda basma sayısı arttırmışlar)

    aslında gittiğim iyi oldu...alırken aracıma vip paket yaptırmıştım...satış temsilcisi vip pakette iç döşeme ve koltuk koruması da olduğunu söylemişti...meğer dahil değilmiş...neyse 250 civarı olan iç korumayı biraz indirimle yaptırdım. (bu arada %20 civarı indirim varmış sanırım, ptesi ye doluyor indirim süresi, düşüşnenler için son fırsatlar)

    neyse...araç koruma sırasında önce iyi bir iç temzilik, sonrasında da uygulama yapıyorlar..sanki aracın içi ilk günden daha iyi oldu...sürdükleri deri besleyici ve plastik aksam jeli sayesinde sıfır gibi oldu araç...içi tertemiz olunca sanki biraz daha ısındım araca.

    zaten power box ile performans artmıştı...normalde sakin kullandığım için pek farketmiyor...araç temizlenice biraz stres atayım dedim...koca arabayla gaza basmamla birikte ileri fırlama, sağ-sol yapmalar...sanki D- sınıfı bir araç gibi seri hareket edebildim...normalde pek lazım olmasa da ayda bir stres atmak, ya da sollama gibi acil durumlarda yüksek performans çok zevkli ve işe de yarıyor.

    bu arada normalde full den alıyorum yakıtı..son iki gün PO ve shell den aldım...ikisinde de sanki araç daha bir performanslı oldu...yakıt sanırım performans farkı yaratıyor.


    Her Captiva sahibine verilen kullanım klavuzundaki 6-11 başlığında (sayfa 245) 5 saniyede 3 kez diye yazıyor. Benim araç 2007 ve aynen burada yazılan dogru işlemekte, değişiklik var ise bunu güncellemeleri gerekir. 2010 model sahipleri klavuzlarındaki bu bölüme bakıp kontrol etsinler sonucu buraya yazsınlar bakalım güncellenmişmi?

    http://www.chevrolet.com.tr/images/pdf/tr_Captiva_C100E-75.pdf


    PO ve shell'de daha yüksek fiyata satılan yakıtlarda katkı mevcut, daha az yakmanızı sağlayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: dalio

    bugün servise gidip servis lambasını söndürttüm...(3 defa değil 7 defa frene basmak gerekiyormuş...herhalde yeni araçlarda basma sayısı arttırmışlar)

    aslında gittiğim iyi oldu...alırken aracıma vip paket yaptırmıştım...satış temsilcisi vip pakette iç döşeme ve koltuk koruması da olduğunu söylemişti...meğer dahil değilmiş...neyse 250 civarı olan iç korumayı biraz indirimle yaptırdım. (bu arada %20 civarı indirim varmış sanırım, ptesi ye doluyor indirim süresi, düşüşnenler için son fırsatlar)

    neyse...araç koruma sırasında önce iyi bir iç temzilik, sonrasında da uygulama yapıyorlar..sanki aracın içi ilk günden daha iyi oldu...sürdükleri deri besleyici ve plastik aksam jeli sayesinde sıfır gibi oldu araç...içi tertemiz olunca sanki biraz daha ısındım araca.

    zaten power box ile performans artmıştı...normalde sakin kullandığım için pek farketmiyor...araç temizlenice biraz stres atayım dedim...koca arabayla gaza basmamla birikte ileri fırlama, sağ-sol yapmalar...sanki D- sınıfı bir araç gibi seri hareket edebildim...normalde pek lazım olmasa da ayda bir stres atmak, ya da sollama gibi acil durumlarda yüksek performans çok zevkli ve işe de yarıyor.

    bu arada normalde full den alıyorum yakıtı..son iki gün PO ve shell den aldım...ikisinde de sanki araç daha bir performanslı oldu...yakıt sanırım performans farkı yaratıyor.


    Her Captiva sahibine verilen kullanım klavuzundaki 6-11 başlığında (sayfa 245) 5 saniyede 3 kez diye yazıyor. Benim araç 2007 ve aynen burada yazılan dogru işlemekte, değişiklik var ise bunu güncellemeleri gerekir. 2010 model sahipleri klavuzlarındaki bu bölüme bakıp kontrol etsinler sonucu buraya yazsınlar bakalım güncellenmişmi?

    http://www.chevrolet.com.tr/images/pdf/tr_Captiva_C100E-75.pdf


    PO ve shell'de daha yüksek fiyata satılan yakıtlarda katkı mevcut, daha az yakmanızı sağlayabilir.

    Alıntıları Göster
    Aracın koltuklar kirlendi biraz detaylı temizlemeyemi versem koltuk korumayamı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik
    Aracın koltuklar kirlendi biraz detaylı temizlemeyemi versem koltuk korumayamı acaba


    İkisi de olur. İsterseniz kendiniz de temizleyebilirsiniz. Deri temizleme ürünleri hipermarketlerde satılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik
    Aracın koltuklar kirlendi biraz detaylı temizlemeyemi versem koltuk korumayamı acaba


    İkisi de olur. İsterseniz kendiniz de temizleyebilirsiniz. Deri temizleme ürünleri hipermarketlerde satılıyor.

    Alıntıları Göster
    Mazot konusmayalim arkadaslar, forumumuzda 4 gundur tik yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Mazot konusmayalim arkadaslar, forumumuzda 4 gundur tik yok...

    Alıntıları Göster
    MRC ML 320 konuşalım kafaya taktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanetik

    MRC ML 320 konuşalım kafaya taktım

    Alıntıları Göster
    Yav konuşalım da fiyatından başlayalım. Kaç para bu ML 320?
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.