Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (494. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 492493494495496
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nbuldu N kullanıcısına yanıt
    Akdeniz organize sanayide 'Open' var, memnun olanlar vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nbuldu N kullanıcısına yanıt
    piyasadaki tüm chip tarzı cihazlar üretici fabrikanın ayarlarını değiştirerek daha çok performans almak yada turboyu üretici fabrikanın ayarladığı değerlerden farklı devirlerde devreye sokacak şekilde etki ederler. ançak; sonuç olarak aracın üretici firmasının normal ayarları yakıt ve arabanın parçalarının ömrünü optimum seviyede kullanmak üzerine ayarlayacakları varsayımından hareketle, kesinlikle chip tarzı çihazların kullanımını önermiyorum hatta turbo v.b. parçaların ömrünü ciddi oranda azaltma potansiyelleri olduğundan, değil yakıt ekonomisi cebinizden çıkacak rakamı arttıracaklardır diye düşünüyorum. ha bunları işkembeden yazmıyorum. captiva mı ilk aldığım yıl bir vesile ile 2-3 ay chip takıp kullanmıştım. aracın yol bilgisayarına göre yakıt ekonomisi sağlıyormuş gibi gözükmesine rağmen. depo dolumlarına göre yaptığım tüm ölçümlerde yakıtın sarfiyatının arttığını tesbit etmiştim. yani aracım bilgisayar sistemine farklı yazılım ve ayarlarla kandırmacadan başka birşey değil. ama motorun performansını arttırdığıda bir gerçek, haliyle de fazla yakıt yaktırıyor.




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xflash -- 1 Şubat 2019; 17:19:21 >
  • Güncel yakıt sarfiyatı konusunda kuruş hesabı olarak bilgi verebilir misiniz ? Max 2011 kasa almayı planlıyorum ve trafik vs yok belki ama günde 60km yol yapmaktayım Çeşme'de.
    2008 dizel otomatik auirisimden sonra sarsmasın bütçeyi. Zira bunda hiç düşünmedim 1.5yıldır yakıtı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: $idikli

    Güncel yakıt sarfiyatı konusunda kuruş hesabı olarak bilgi verebilir misiniz ? Max 2011 kasa almayı planlıyorum ve trafik vs yok belki ama günde 60km yol yapmaktayım Çeşme'de.
    2008 dizel otomatik auirisimden sonra sarsmasın bütçeyi. Zira bunda hiç düşünmedim 1.5yıldır yakıtı
    Sarsar baba, küçük hacim dizelden sonra sarsar yani. Bu aracın tüketimi şehir içi 10-13 litre (65-85 kuruş), şehirler arası 7-9 litre (45-60 kuruş). Bunu bilerek alınız. Bu yakıt mevzu da gerçekten bıktırdı artık, şahsi algılamayın :)
  • Teşekkürler
  • gOkO kullanıcısına yanıt
    Normalde 2000 cc motor hacmine sahip, yaklaşık 2 ton ağırlığındaki 4X4 SUV tarzı araçların 2011 modellerinin fiyatlarına bakarsan, neredeyse aynı model captiva nın iki katı fiyat görürsün. 2011 bir captiva ikinci elde ortalama 70 bin tl. yani yaktığı hela olsun ona, Senelik 25-30 bin den fazla yol yapmıyorsanız muadillerinden fazla bile yakıt sarf etse kardasınız. yoksa hem sizin auris kadar yakıt tüketsin, hem ucuz olsun, birde 4x4 olsun. yok öyle hep bana hep bana. Serbest piyasada her şey kendi değerini bulur, ki benim fikrimce dediğiniz model bir captiva yakıt sarfiyatı dezavantajına göre bile 100 bin tl nin altında olmamalı. ayrıca agresif bir sürüş tarzınız yoksa öyle çok fazla yakıt sarfiyatı da olmuyor captiva da. mesela ben istanbul da kullanıyorum. sakin kullanırım aracımı. genelde şehir içinde 100 km de 10-11 litre civarı, uzun yolda da 7-8 litre civarı yakıt sarfediyor benim 2011 model captivam. ve bence gayet normal bu cüssede bir 4x4 araç için.



    (Edit: Harf hataları düzeltildi.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airporter -- 1 Kasım 2018; 1:23:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    Normalde 2000 cc motor hacmine sahip, yaklaşık 2 ton ağırlığındaki 4X4 SUV tarzı araçların 2011 modellerinin fiyatlarına bakarsan, neredeyse aynı model captiva nın iki katı fiyat görürsün. 2011 bir captiva ikinci elde ortalama 70 bin tl. yani yaktığı hela olsun ona, Senelik 25-30 bin den fazla yol yapmıyorsanız muadillerinden fazla bile yakıt sarf etse kardasınız. yoksa hem sizin auris kadar yakıt tüketsin, hem ucuz olsun, birde 4x4 olsun. yok öyle hep bana hep bana. Serbest piyasada her şey kendi değerini bulur, ki benim fikrimce dediğiniz model bir captiva yakıt sarfiyatı dezavantajına göre bile 100 bin tl nin altında olmamalı. ayrıca agresif bir sürüş tarzınız yoksa öyle çok fazla yakıt sarfiyatı da olmuyor captiva da. mesela ben istanbul da kullanıyorum. sakin kullanırım aracımı. genelde şehir içinde 100 km de 10-11 litre civarı, uzun yolda da 7-8 litre civarı yakıt sarfediyor benim 2011 model captivam. ve bence gayet normal bu cüssede bir 4x4 araç için.



    (Edit: Harf hataları düzeltildi.)
    Aynen...




  • DPF ile ilgili motor arıza ışığı yanan arkadaşlar bu sorunu nasıl çözdüklerini paylaşabilirler mi? Benim gözümde arıza bile sayılmayacak bir konu ama DPF tamamen tıkanırsa egzos gazı çıkışı zorlanacağından motora da yük biniyor gereksiz. Bu konuda sanırım tecrübesiz ustalara denk geldim, yetkili servis tıkanıklık olabileceğini ilaçlı temizlik yapılacağını açılmazsa DPF'nin değişeceğini söyledi. Bosch servisinde ise sensörün arızalı olduğunu söylediler. Özel Chevrolet servisinde ise DPF'nin tıkanık olduğu ve sökülerek cihazda yıkanacağını, eğer ışık sönmezse sensörün arızalı olabileceğini ve onu da değişeceklerini söylediler. Bu söküp yıkama işlemini yaptıran bir Captiva sahibi ile konuştuğumda ise işlem sonrasında arıza ışığının sönmediğini söyledi ve bu söküp yıkama işlemi kafama yatmadı. Volvo servislerinden öğrendiğime göre DPF'yi sökmeden içine sıvı ilaç enjekte ederek rejenerasyonla temizlik yapıyorlarmış. Würth'ün DPF cleanerını bastırdım, araç baya kendine geldi, sonrasında Liqui Molly DPF cleaner kullanıyorum servislerin söylediğinin aksine aracımın yakıtı hiç artmadı, ortalama 9.3-9.5 arası yakıyordu ve hala aynı yakıt tüketimi. DPF sökülerek yıkama işlemine içim hiç sinmedi-ki bana egzoscuların kullandığı ilkel bir yöntem gibi geldi, bu yıkama işleminde DPF'nin içindeki seramiklerin hasar gördüğüde söyleniyor. Bu kadar bilgi kirliliği sonrası konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlara şunu sormak istiyorum, DPF arıza ışığı yanınca araç kendi kendine DPF temizliği yapmıyor mu? Bu ışık yandığından beri 3-4 bin devirde defalarca kullanmama rağmen DPF temizliği devreye girmedi. Aklıma takılan 2 soru var bu nedenle, ya iddia edildiği gibi DPF'de tıkanıklık yok ve gerçekten sensör arızalı, yada DPF o kadar tıkanık ki araç artık kendisi temizlemeye çalışmıyor. Kitapçıkta da ışık yanınca servise gidin dışında bir bilgi yok ve servislere de gitmeme rağmen sağlıklı bir çözüm henüz bulabilmiş değilim. Yorumlarınızı bekliyorum :)




  • nbuldu N kullanıcısına yanıt
    Hocam aracın normalde kendi kendine rejenerasyona başlaması gerekir, ışığın yanmasına da gerek yok. Ben başladığını anlayınca aracı susturmayıp bitmesini bekliyorum mutlaka. Yağın DPF onaylı olmasına dikkat etmek gerekiyor. Ben özellikle 5W40 Motul kullanmaya başladım (2010 model). Kimyasal temizlik yaptıranlar var grupta, görüşlerini paylaşacaklardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese merhabalar,

    Forumda bir türlü yeni mesaj sekmesini bulamadım cevapla yaparak yazdım.

    Bu canavardan bende aldım sonunda sessizliği bozayım dedim, sedef beyaz renk 102.000 de 2011 high model.

    Birkaç konuda yardım isteyeceğim, ilk önce iyi bir özel servis yada usta Avrupa yakasından çünkü uzun yola çıkmayı düşünüyorum ve ikinci olarak kış lastiklerine ihtiyacım var 235/55/R18 99H üzerindeki lastiklerim, yeni lastik marka öneriniz yada elinizde kullanmadığınız kış lastikleri de varsa değerlendirelim.
  • Bu DPF olayı şimdiye kadar 2 sene içinde 2 kez başıma geldi. Her ikisinde de yüksek devir düşük vites ile arabayı 10-15 dakika kadar zorlayınca bir sonraki çalıştırmada dpf ışığı yanmadı. Bu süreç daha ne kadar devam eder bilmiyorum.



    Ha bir de ışığın adını hatırlamıyorum ama motor Arıza ışığıydı sanırım. Kontağı çevirip 3 kez frene basıp resetlemeye çalışmış fakat becerememiştim. Daha sonra özel serviste bilgisayara bağlayıp resetleme yaptırmıştım. Neden yandığını sorduğumda o da DPF yüzünden demişti ama o kısım ne kadar doğru bilmiyorum tabi ki...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    2012 chevrolet captiva ltz kullanıyorum. Lastikleri değiştirmem gerekiyor fakat hiçbir deneyim ile ilgili paylaşım bulamadım.

    Yaz lastigi alacağım.

    Malum bilinen markalarda fiyatlar 1.200 tl/adet bandında. Kumho marshal nexen marka lastikleri 650-750 tl civarına almak mümkün.

    Hiç bu markalarda lastik kullanan ve deneyimi olan var mi?

    Yoksa bir bayide son 4 adet kalmış olan nokian marka lastikleri 920 tl/adet almayı mi önerirsiniz?

    Özellikle yukarıda belirttiğim kumho marshal ve nexen markaları hakkında deneyimi olanların paylaşımlarını önemle rica ediyorum.

    Fiyatlar malum oldukça yüksek.

    Şimdiden çok çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar opel astra j kasa benzinli aracımı satıp captiva LTZ almak istiyorum kararsız kaldığım konu makyajlanıp motor değiştiren model olan 4*2 olanındanmı yoksa 4*4 olan eski motor/kasa olanındanmı almam gerekiyor bu konuda kararsız kaldım ve tavsiyelerinizi bekliyorum

    İyi günler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maykey -- 7 Ocak 2019; 11:51:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maykey

    Selam arkadaşlar opel astra j kasa benzinli aracımı satıp captiva LTZ almak istiyorum kararsız kaldığım konu makyajlanıp motor değiştiren model olan 4*2 olanındanmı yoksa 4*4 olan eski motor/kasa olanındanmı almam gerekiyor bu konuda kararsız kaldım ve tavsiyelerinizi bekliyorum

    İyi günler...

    dağ bayır gezmeyeceksiniz yeni kasa alın yokuş iniş desteği var farkları iç yalıtım, göstergeler, 5 değil 6 ileri,150 beygir yerine 163 beygir ,eco mode sayesinde 2 lt civari daha az yakar , 320 yerine 400 tork, tasarım güncel, 19" jant , anahtarsız giriş ve çalıştırma, led stop vb

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: charlatanz

    Merhabalar,

    2012 chevrolet captiva ltz kullanıyorum. Lastikleri değiştirmem gerekiyor fakat hiçbir deneyim ile ilgili paylaşım bulamadım.

    Yaz lastigi alacağım.

    Malum bilinen markalarda fiyatlar 1.200 tl/adet bandında. Kumho marshal nexen marka lastikleri 650-750 tl civarına almak mümkün.

    Hiç bu markalarda lastik kullanan ve deneyimi olan var mi?

    Yoksa bir bayide son 4 adet kalmış olan nokian marka lastikleri 920 tl/adet almayı mi önerirsiniz?

    Özellikle yukarıda belirttiğim kumho marshal ve nexen markaları hakkında deneyimi olanların paylaşımlarını önemle rica ediyorum.

    Fiyatlar malum oldukça yüksek.

    Şimdiden çok çok teşekkür ederim.

    600 civarina kumho kl21 alın dişleri derin kullananlar memnun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azaz06

    quote:

    Orijinalden alıntı: maykey

    Selam arkadaşlar opel astra j kasa benzinli aracımı satıp captiva LTZ almak istiyorum kararsız kaldığım konu makyajlanıp motor değiştiren model olan 4*2 olanındanmı yoksa 4*4 olan eski motor/kasa olanındanmı almam gerekiyor bu konuda kararsız kaldım ve tavsiyelerinizi bekliyorum

    İyi günler...

    dağ bayır gezmeyeceksiniz yeni kasa alın yokuş iniş desteği var farkları iç yalıtım, göstergeler, 5 değil 6 ileri,150 beygir yerine 163 beygir ,eco mode sayesinde 2 lt civari daha az yakar , 320 yerine 400 tork, tasarım güncel, 19" jant , anahtarsız giriş ve çalıştırma, led stop vb

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim yeni kasanın karda buzdaki performansı eski kasa 4*4 ile kıyaslanırmı bu konuyuda merak etmekteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maykey

    Teşekkür ederim yeni kasanın karda buzdaki performansı eski kasa 4*4 ile kıyaslanırmı bu konuyuda merak etmekteyim

    ben kar da hiç problem yaşamadım buzda ise aracı yerinden oynatmam çünkü hiç bir araç buzda tutunamaz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • azaz06 kullanıcısına yanıt
    karda buzda arazide kullanmak niyetin varsa 4X4 almalısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    karda buzda arazide kullanmak niyetin varsa 4X4 almalısın.
    Esasen çok karda buzda kullanma niyetim yok ancak senede 1 kaç defada olsada kara gittiğimde yada az buzlanmalarda 4*2 nin tepkisi ne olur onu merak etmekteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 492493494495496
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.