Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (476. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 474475476477478
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar,

    Gerçekten piyasa fiyatına göre Optimum bir araç. Park ettiğimde ya da trafikte yan yana geldiğimde benzer suv ile büyüklük açısından kıyaslayınca sorentoya, ix35 é göre falan daha büyük heybetli bir duruşu var.

    Multimedia ünitesinin de fotosunu çekip en kısa zamanda paylaşayım 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gajiin kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Güzel günlerde güle güle kullanın inşaAllah. Captivanın yaşı ve kilometresi arttıkça sorun çıkarma ihtimali de yüksek bir araba. Umarım sizden önceki sahipleri düzgün ve bakımlı kullanmıştır da sorunsuz bir şekilde aracınızı kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gajiin kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhaba,

    Aslında ağırlığı, motor hacmi, şanzımanı ve o yıllardaki teknolojisi düşünüldüğünde yakıt tüketimi aşırı değil. Elbette 1.3-1.6 litre arası dizel otomobillerden fazla yakması normal. Benim yol bilgisayarı 9.5 gösteriyor, ortalama hızım 24. Pompa verisi 10.9-11 gibi birşey. Yol bilgisayarı 1-1.5 litre eksik ölçüyor tüketimi. Uzun yolda 200 km'yi sabit hızda 110-120 ile giderek 6.2 yaktırdığım olmuştu.(yolbilgisayarı verisi). Ancak gerçekten çok sabırlı olmak ve gaz-fren yapmamak gerekiyor. Yol kalabalık olup da hızlanma-yavaşlama yapılınca çok fena etkiliyor.

    D'ye alındığında durduğu yerde tork konvertorlu şanzımanlarda bir miktar titreşim olur, Captiva'da da var, biraz fazla belki diğer araçlardan.

    Direksiyondaki tıkırtı, kronik hastalık. Mafsal değiştirilse dahi yeniden olduğu söyleniyor. Ben Ram Opel'de yağlatarak tamirini yaptırdım, direksiyonun hissiyatı da değişti diyebilirim. Tıkırtı da kesildi.

    Şimdiden iyi sürüşler




  • bilgehananil B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum.
    Ram Opel'i soracaktım hangi şehirde acaba ?
    Ben Ankara'dayım.


    Bu arada, aracımın içi siyah renk ve de bagaj perdesi eksik. Bulup temin etmek istiyorum. 0 veya ikinci el nereden en uygun bulurum ?

    Bir de bagaj havuzu ve 3d paspas tavsiye eder misiniz ?
    Bagaj havuzu alırsak 3. koltuk sırasını kullanma şansı olmayacak gerçi ihtiyacım da yok belki kırk yılda bir lazım olursa da havuzu kaldırırız.

    Kullanan var mı hangi marka terbih etmeli ?
    L Locker markasını çok duyuyorum iyi midir ne dersiniz ?
  • Ram Opel, Istanbul'da Maslak Atatürk Oto Sanayi'de malesef.
  • Merhabalar,

    Geçen akşam aracıma bindiğimde ön camın şöför tarafında yumurta parçalandığını gördüm.
    Onu temizlerken kaputu açtığımda motor kapağının salınım içerisinde olduğunu gördüm.
    Araç çalışır durumda, D'deydi.
    Motor kapağının salınım yapması normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mobilalfa -- 19 Aralık 2017; 23:51:40 >
  • mobilalfa M kullanıcısına yanıt
    Araç çalışırken ve kaput açıkken vitesi neden D ye aldınız? El freni çekik D de mi duruyordu araç? Büyük cesaret ve araca hezimet...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: streptokokk

    Hayırlı olsun hocam. Parça sıkıntısı kesinlikle olmayan gercek bir suv.



    Bende yeni kasa alımında sona geldim, İnşAllah bu hafta binmek nasip olur.



    Forumda 2013 ltz satmak isteyen varsa 70000 km altında, iletişime geçşin lütfen

    Bir süredir foruma bakamamıştım sizde o sıralar sormuşsunuz sorularınızı.
    Öncelikle 2013 LTZ sahibiyim Nisan ayından beri araç bende ve gayet memnunum.Zannediyorum geçen sürede Lt ile LTZ farkını anlamışsınızdır.İlanlarda nadir de olsa denk gelir LT modeli.Zaten karşılaşırsanız dersiniz; benim baktığım Captiva bundan değildi diyeYani göz alışınca baya bir fark var arada (En belirgini Jantlar, döşemeler yarı kumaş yarı deridir, koltuk ısıtma yoktur, anahtarsız çalıştırma yoktur, gösterge paneli eski sistemdir, ön ve arka tamponda nikelaj renkli kaplamalar yoktur, LTZ'de yan arka camlar ve arka cam orjinal siyah renkli camdır, vs).Bu farkları ilanlarda rahatlıkla yakalarsınız.
    Diğer yandan Tucson ve Sportage kıyaslamalarınızı da yapmışsınız.Aslında siklet farkları var zaten.Bende sizin gibi bakmıştım Captiva'yı almadan önce ama doğru yolu bulmuşuz.2013 Captiva ile ancak onların en boş modelleri ve benzinli seçenekleri ile aynı fiyat aralığında buluşa biliyorsunuz.O da arada siklet farkı oluşturuyor.Dizel otomatik ve donanım olarak dolusuna baktığınızda aradaki fiyat farkı baya bir açılıyor.
    Sonuçta temiz 2013 Captiva Led stop larıyla ve modern çizgileriyle ''tabi ki Fiyat/Donanım/Fayda artık size neresi dokunuyorsa'' daha uzun süre rakipsiz götürür bu işi.Tek üzüntüm bu araçların sadece 1 yıl ülkemizde satılmış olması ve fazla bulunmaması.
    Takıldığınız bir nokta olursa elimden geldiğince yardımcı olurum.Zaten Forumda herkes bilgi ve tecrübelerini iyi niyetle paylaşıyor.Şimdiden hayırlı olsun gönlünüze göre bulursunuz inşallah...




  • Dejavu_54 kullanıcısına yanıt
    Özür dilerim yanlış yazmışım.
    D de değil N deydi.
  • Selamlar herkese, bilenler bilir geçen sene maalesef frenle ilgili bir problem yaşadım. Bu sene aynı sorun yineledi şükür bu sefer fren patlamadan ben anladım mevzuyu. Sizlerden ricam araçlarınız durur ve çalışır haldeyken fren pedalına bir sefer dibine kadar basın çekin ve hemen tekrar dibine kadar basın. Pedalda 2.seferde yavaşça aşağı düşme olup olmadığını test edip belirtirseniz çok sevinirim. Muhtemelem fren sistemi aynı ama yine de makyajlı makyajsız diye belirtirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 161907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,



    Sorun tam olarak neydi? Kusura bakmayin gecmis mesajlarda bulamadim. Bilirsek bizler de tedbirli davranmis oluruz. Kronik bir sikinti midir acaba?



    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam araç ilk olarak dur kalk trafikte egimdeyse ayağım frende olmasına ve atıyorum 1 dakika durmasına rağmen kendini salıyordu. Çekip geri basınca tutuyordu. Ilk bu durumdan şüphelendim. Sanayiye gittim ustama fikir almaya usta ana merkez bozuk pedal dibe gidiyor basınç kaçırıyor dedi. Aynı gün servise gittim servis araçta bir problem yok dedi teste çıktık servisin elemanı araçta problem yok kurcalamayın boşuna tarzında konuştu. Sanayide parcaciya sorduk baktığında merkez ve westinghouse birlikte 2 bin küsür civarı fiyatı vardi. Servis öyle diyince ve masraf çok olunca bende sinirlendim ellemedim. 2 hafta sonra fren 80 kilometre hızla giderken patladı. Onumde trafik durdu frene basmamla pedalın döşemeye inmesi bir oldu bombostu. Çok şükür biraz soğukkanlılık biraz da şansla kazasız belasız durduk. Ertesi gün çektik arabayı servise. Merkez arızalı. Bende açtım ağzıma yumdum gözümü başladım konuşmaya. Durumun ciddiyeti ve canımızı tehlikeye attıklarını düşünürsek baya bir hassasiyetle aracı onardılar. Araç onarildiktan sonra 3 sefer hidrolik eksiltti. Ben kacak aradım bulamadım bi türlü geçen haftalarda yine eğimlerde araç salmaya başlayınca görürdüm servise. Bu seferde montaj da hata olduğu alttaki rekorun kaçırdığı ortaya çıktı. Benim zorlamam sonucu hem merkez hem boru garantiden degisti. Su an aracin frenlemesinde bir sikinti yok ama dediğim şekilde test edince halen yavaşça döşemeye iniyor. Benim ki tamamen şanssızlık ben daha hiç denk gelmedim bu problemi yaşayana. Inşallah bu sefer hallettik gibi şu son dediğim pedal olayida herkeste aynıysa sıkıntı yok demektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 161907 kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun umarim basimiza gelmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün de benim başıma şöyle bir olay geldi.

    50'yi geçtikten sonra bir uğultu geliyor. Lastikten mi yoksa bilyeden mi tam anlayamadım. Gaza bastığım zaman biraz daha artıyor, çekince ayağımı azalıyor. Bazen tam kesiliyor, bazen de yeniden başlıyor...
  • 161907 kullanıcısına yanıt
    Denedim ikinci pompada Max basınç noktasından sonra biraz daha aşağıya gitti fren pedalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Bu haftasonu Abant'taydım. Pazar öğlen gibi vardık. Sabaha kadar bayağı bir kar yağmış, ana yollar temizi ancak milli parkın içerisinde karlar temizlenmemiş olduğundan 30cm civarı kar olan yerler vardı.

    Aracı karda ilk kez test etme şansım oldu. Yokuş yukarı ve düz zeminde zorlanmadan ilerledim, özellikle otel tepe olduğundan park edilecek yerde kar oldukça fazlaydı, park etmekte durup kalkmakta da sıkıntı yaşamadım. Akşam saatlerinde göl etrafında yeniden turlamaya çıktım. Sıcaklık -8 dereceydi, gündüz yuuşak ve yarı-yumuşak olan kar zeminler tamamen buza dönüşmüştü, yine çok zorlanmadım. Dört çeker çok nadiren devreye girdi. Otelin önünden ana yola iniş oldukça dik, yokuş iniş desteği bu gibi buzlu dik rampalarda bayağı bir işe yarıyor.

    Bu arada lastikler Dunlop Grandtrek SJ6. Asfaltta biraz sesli ama bu gibi zeminlerde çok işe yaradığını gözlemledim.

    Bir dönem aracı satsam mı veya 4x2 yeni SUV'lardan alsam mı diye düşünüyordum ama milli park çevresinde kış lastikleriyle yolda kalan 4x2 Qashqaileri Tiguanları görünce tekrardan satmamakla iyi etmişim dedim.

    Bu arada araç da ilk defa bu kadar soğuk hava ile karşılaştı. Ben de bu kadar soğukla karşılaşmadım diyebilirim. Belki de soğuk iklim için çok da elverişli değil motor olarak. Gece büyük ihtimalle sıcaklık -13, -14 seviyelerine düştü. Sabah 9 civarı oldukça çalışmakta hafif zorlandı ve titreşimi çok fazlaydı.

    Herkese iyi sürüşler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Merhaba,

    Bu haftasonu Abant'taydım. Pazar öğlen gibi vardık. Sabaha kadar bayağı bir kar yağmış, ana yollar temizi ancak milli parkın içerisinde karlar temizlenmemiş olduğundan 30cm civarı kar olan yerler vardı.

    Aracı karda ilk kez test etme şansım oldu. Yokuş yukarı ve düz zeminde zorlanmadan ilerledim, özellikle otel tepe olduğundan park edilecek yerde kar oldukça fazlaydı, park etmekte durup kalkmakta da sıkıntı yaşamadım. Akşam saatlerinde göl etrafında yeniden turlamaya çıktım. Sıcaklık -8 dereceydi, gündüz yuuşak ve yarı-yumuşak olan kar zeminler tamamen buza dönüşmüştü, yine çok zorlanmadım. Dört çeker çok nadiren devreye girdi. Otelin önünden ana yola iniş oldukça dik, yokuş iniş desteği bu gibi buzlu dik rampalarda bayağı bir işe yarıyor.

    Bu arada lastikler Dunlop Grandtrek SJ6. Asfaltta biraz sesli ama bu gibi zeminlerde çok işe yaradığını gözlemledim.

    Bir dönem aracı satsam mı veya 4x2 yeni SUV'lardan alsam mı diye düşünüyordum ama milli park çevresinde kış lastikleriyle yolda kalan 4x2 Qashqaileri Tiguanları görünce tekrardan satmamakla iyi etmişim dedim.

    Bu arada araç da ilk defa bu kadar soğuk hava ile karşılaştı. Ben de bu kadar soğukla karşılaşmadım diyebilirim. Belki de soğuk iklim için çok da elverişli değil motor olarak. Gece büyük ihtimalle sıcaklık -13, -14 seviyelerine düştü. Sabah 9 civarı oldukça çalışmakta hafif zorlandı ve titreşimi çok fazlaydı.

    Herkese iyi sürüşler..

    Hocam bilgiler için teşekkürler.

    4x4 bu araçta bence olmazsa olmaz. Dediğiniz gibi o kadar para verip, araç karda kaldı mı bence içine oturur adamın.

    Soğuk iklim için birkaç sorum olacaktı. Titreşimli dediniz, kontağı ilk çevirişte mi çalıştırdınız? Bazı videolarda birkaç defa kontağı açıp kapatıyorlar. Sanırım ısıtma bujileri için. Ve daha rahat çalışması için.

    Birde bizim araçlarda PTC var deniyordu. Soğuk havada havalandırmayı test etme imkanınız oldu mu? Normalde motordan önce ısınması lazım. Bir de ön camda da rezistans var, onun faydası oluyor mu ciddi manada?

    Bir de tavsiye de bulunayım kendimce. Devamlı soğuk iklimlerde yaşayanlar, 0/40'a geçiş yapabilir. Kitapçıkta yazıyor olması lazım. Kesin bilgi değil ama öyle biliyorum...




  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Hocam aslinda direkt cevirip calistirmadim , bekleyip oyle calistirdim asiri titresim yapti. Kapadim yeniden calistirdim yaklasik 30 saniye sonra normal rolanti duzenine dondu.



    Isinma ile alakali acikcasi belirgin bir problem gozlemlemedim. Camda kalin bir buz tabakasi yoktu haliyle cama verince havalandirmayi eridi zaten.



    0/40 dediginiz sanirim yag tipi, gerci Istanbuldayiz biz. Kirk yilin basinda arac soguk goruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Hocam aslinda direkt cevirip calistirmadim , bekleyip oyle calistirdim asiri titresim yapti. Kapadim yeniden calistirdim yaklasik 30 saniye sonra normal rolanti duzenine dondu.



    Isinma ile alakali acikcasi belirgin bir problem gozlemlemedim. Camda kalin bir buz tabakasi yoktu haliyle cama verince havalandirmayi eridi zaten.



    0/40 dediginiz sanirim yag tipi, gerci Istanbuldayiz biz. Kirk yilin basinda arac soguk goruyor.

    İstanbuldaysaniz dediğiniz gibi çok soğuk olmuyor bu aralar. Hele bu sene yaz gibi :). O yüzden motor yağı değiştirmeye lüzum yok.

    Genelde soğuk araç çalıştırmalarda kontağı 2-3 sefer kapatıp açıyorlar. Sonra arabayı çalıştırıyorlar. Gerçi yararı olur mu onu da bilmiyorum. Ama böyle yapıyorlar.
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Bu arada dik bir karlı yokuşu çıkarken şanzımanın Wİnter modunu açıp çıkayım dedim. Bildiğim kadarıyla winter modunda araç sadece ilk üç vitesi kullanıyor. Ancak motoru aşırı boğuyormuş gibi geldi, zorlanıp çıkamayacağından korktum, normal D'ye alıp düşük devirde çıktım. Daha rahat çıktım açıkçası. Winter modunu deneyen oldu mu?
  • 
Sayfa: önceki 474475476477478
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.