Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (473. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 471472473474475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercan0825

    Arkadaşlar şarj dinamosunu söktüler tamir edilemeceğini yenisinin takılması gerektiğini söyledir. Yenisi 1450tl ankarada aykoç otomotiv var revize edilmişini 650tl ye satıyolar. Ne dersiniz revize edilmişi deneyeniniz oldu mu?

    Hocam garanti veriyorlar revize edilmiş için?
  • Direksiyonda uzun süredir olan tıkırtı sorununu, Ram Oto'da 200 Tl'ye hallettirdim. Mafsalı değiştirmiyorlar, sökülüp elden geçirilip yağlanıp geri takılıyor. Yeniden olmaz dediler, umarım dedikleri gibidir. Frenler de son zamanlarda zayıflamıştı. Mafsal tamiri, ön fren diskleri değişimi, ön arka balatalar değişimi; hepsine 1000 Tl verdim.
    Şimdilik bir sıkıntı yok gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Direksiyonda uzun süredir olan tıkırtı sorununu, Ram Oto'da 200 Tl'ye hallettirdim. Mafsalı değiştirmiyorlar, sökülüp elden geçirilip yağlanıp geri takılıyor. Yeniden olmaz dediler, umarım dedikleri gibidir. Frenler de son zamanlarda zayıflamıştı. Mafsal tamiri, ön fren diskleri değişimi, ön arka balatalar değişimi; hepsine 1000 Tl verdim.
    Şimdilik bir sıkıntı yok gibi duruyor.

    Hocam bende de tıkırtı sorunu var. Sizde yeni yaptırmışsınız, değişim nasıl? Direksiyon tepkileri iyileştimi? Bir de hepsinde mi böyle bir işlem var, yoksa araç için ayrı ayrı işlemler yapılıyor mu? Şu yüzden sordum, çok iyi fiyata yaptırmışsınız. Acaba ben gitsem aynı fiyata olur mu, yoksa benim araçta farklı işlemler uygulanır mı?

    Bir de bizim diskler tornaya ediliyor mu? Usta size bilgi verdi mi bu konuda? Benim balata değişimi yaklaştı, bu bakımda değişir, ön disklerde ufak yamulma var, torna edilirmi acaba merak ettim...




  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Hocam selam, bu tıkırtı problemi bu araçlarda kronik sorun, araç eskiden babamındı ben ondan satın aldım. Alındıktan sonra çok geçedi hafif tıkırtı yapmaya başlamıştı. Ben satın aldığımda yetkili servise sormuştum, tek çözümün mafsal değişimi olduğunu durumun çok tehlikeli olduğunu söylemişlerdi. Hatta "istersen değiştirme, otoyolda kitlenirse görürsün" şeklinde terbiyesizce bir cevap vermişti yetkili servisteki personel. Daha sonra başka servis elemanlarına da sordum, başka yerlerde de sordum herhangi bir tehlike yaratmayacağını söylemişlerdi; hatta mafsal değişimi yapıldığında da yeniden sorun olacağını söylemişlerdi. Ben son zamanlarda tıkırtı artınca götürdüm, önce söker bakarız ekstra birşeyi yoksa yağlama işlemiyle çözeriz dediler. Yani servis tanıdığım veya akrabam değil, sadece 15000 km'dir yani aldığımdan beri bu adamlara götürüyorum aracı; biraz indirdiler fiyatı ama sanırım size de yaparlar aynı fiyata ekstra bir sıkıntı olmadıkça. Dün bu işlemi yaptıktan sonra sadece 10 km kadar kullandım; şimdlik tıkırtı yok ve sanki direksiyonun hissi daha bir iyi gibi geldi.

    Frenler için, açıkçası niyetim sadece balataları değiştirmekti. Ancak yüksek hızlardan birden bire düşük hızlara düşünce frenlerde titreme ve uğultu da olduğundan disklerin eğilmiş ve bozulmuş olacağından şüpheleniyordum. Baktılar, düşündüğüm gibiymiş, ön diskleri de değiştirdiler balatalarla birlikte. Taşlama/ torna yapamıyorlar; zaten disk aşındığından taşlama sonrası disk iyice inceliyor dediler. Açıkçası taşlama veya torna benim bildiği kadarıyla kalıcı bir çözüm değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehananil

    Hocam selam, bu tıkırtı problemi bu araçlarda kronik sorun, araç eskiden babamındı ben ondan satın aldım. Alındıktan sonra çok geçedi hafif tıkırtı yapmaya başlamıştı. Ben satın aldığımda yetkili servise sormuştum, tek çözümün mafsal değişimi olduğunu durumun çok tehlikeli olduğunu söylemişlerdi. Hatta "istersen değiştirme, otoyolda kitlenirse görürsün" şeklinde terbiyesizce bir cevap vermişti yetkili servisteki personel. Daha sonra başka servis elemanlarına da sordum, başka yerlerde de sordum herhangi bir tehlike yaratmayacağını söylemişlerdi; hatta mafsal değişimi yapıldığında da yeniden sorun olacağını söylemişlerdi. Ben son zamanlarda tıkırtı artınca götürdüm, önce söker bakarız ekstra birşeyi yoksa yağlama işlemiyle çözeriz dediler. Yani servis tanıdığım veya akrabam değil, sadece 15000 km'dir yani aldığımdan beri bu adamlara götürüyorum aracı; biraz indirdiler fiyatı ama sanırım size de yaparlar aynı fiyata ekstra bir sıkıntı olmadıkça. Dün bu işlemi yaptıktan sonra sadece 10 km kadar kullandım; şimdlik tıkırtı yok ve sanki direksiyonun hissi daha bir iyi gibi geldi.

    Frenler için, açıkçası niyetim sadece balataları değiştirmekti. Ancak yüksek hızlardan birden bire düşük hızlara düşünce frenlerde titreme ve uğultu da olduğundan disklerin eğilmiş ve bozulmuş olacağından şüpheleniyordum. Baktılar, düşündüğüm gibiymiş, ön diskleri de değiştirdiler balatalarla birlikte. Taşlama/ torna yapamıyorlar; zaten disk aşındığından taşlama sonrası disk iyice inceliyor dediler. Açıkçası taşlama veya torna benim bildiği kadarıyla kalıcı bir çözüm değil.

    Hocam sondan başlıyım, taşlama genelde Japon araçlarında pek tutmuyor, Almanlarda ise problem olmuyormuş genelde. Aklıma geldi bir sorayım dedim.

    Direksiyon tıkırtısı evet bu araçlarda hastalık, neredeyse aldığımdan beridir var. Ama bir sorun oluşturmadı şu ana kadar, sadece ses geliyor. Kitlenme olayını ilk defa duydum, İnşaALLAH doğru değildir. Tabi yaptırmak en güzeli.




  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    6 ay garanti veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercan0825

    6 ay garanti veriyorlar.

    Bence düşünülebilir, ama garanti olayını sağlama alın iyice konuşun derim, 1 ay sonra geldiğinizde işçilik vs alırım derse o zaman zarara girersiniz iyice...
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Siparişi verdim yarın taktıracağım. Sonucundan haberdar ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkese keyifli sağlıklı sürüşler
    izninzle 3 sorum olacak;

    -2012-2016 arası cruze a sahip olup, sonrasında TRAX 4x4 140hp geçtim ve her açıdan büyük keyif aldığım (trax taki sürüş keyfi en yüksek) araçlarımın ardından abi diye tabir edilen "2013 model captiva ltz" almak istiyorum fakat satanlar bilmiyor ltz mi değil mi araçları.

    - ltz oldugunu içten ve dıştan hızlıca anlayacağım belirgin bişeyi var mı?
    - trax benzinli 140 hp turbolu şehir içi 6.8, uzun yolda ort hız 110 km 6.4 litre yakıyorum, captivada Konya yollarında(düz, bayırsız, trafik orta sıkışıklıkta) ne kadar yakarım?
    - captiva da multimedya kendisinden my link mi yoksa başka marka mı? navi için ücretli uygulama almak zorunda mıyım?

    şimdiden teşekkür ederim. bu arada arkadaşın trax'ın stop darbe sonucu çtladı 1 günde tedarik ettik 300 tl.
    yani trax gibi 2000 adet olan aracın parçaları 24 saatte tedarik ediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercan0825

    Siparişi verdim yarın taktıracağım. Sonucundan haberdar ederim

    Hocam herkesin haberi olur, iyi de olur, birinin başına gelirse de tecrübe olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • streptokokk kullanıcısına yanıt
    Şu traxı hep merak etmişimdir sürmek nasib olmadı 2013 led stop ltz benimde radarımda,daha önce captiva kullanmış biri olarak büyük keyif alacağınızdan eminim teknik konularda arkadaşlar görüş belirtecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arnold08 kullanıcısına yanıt
    Oldukca keyifli yakıta da iyi.



    Bir Allah ın kulu vakit ayırıp ta cevap yazamamış(serzenişim size değil)



    Tek sorum,

    Lt ve ltz nasıl ayırt edebilirim



    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • streptokokk kullanıcısına yanıt
    Hocam biraz sabırlı olun cevap yazarlar. Ltz de anahtarsız giriş sistemi start -stop var. Tam emin değilim ama büyük ihtimal böyledir ltz fiyat aralığı 85-105 bin tl arası verilirmi derseniz bu paralar hemde hiç düşünmeden verilir düşünsenize bu paralara 250 bin tl lik bir jip konforuna kavuşuyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arnold08 kullanıcısına yanıt
    Saolun cevabınız için..



    Önceliğim 2013 ltz captiva ama denk gelmesse istediğim kriterlerde; hazır da 2017-16 modellerde benzinli sportage ve tucson bekliyor..



    Bazı captvalarda bulunan navigasyon sonradan takılma mı kendi fabrikasından mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100bin liraya ltz captiva yerine benzinli tuscon filan daha mantıklı olur captiva o fiyata bence mantıklı değil ayrıca 3-4 yaşındaki 2.0 motorun mtvsi de başa bela olacak gibi bundan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: streptokokk

    herkese keyifli sağlıklı sürüşler
    izninzle 3 sorum olacak;

    -2012-2016 arası cruze a sahip olup, sonrasında TRAX 4x4 140hp geçtim ve her açıdan büyük keyif aldığım (trax taki sürüş keyfi en yüksek) araçlarımın ardından abi diye tabir edilen "2013 model captiva ltz" almak istiyorum fakat satanlar bilmiyor ltz mi değil mi araçları.

    - ltz oldugunu içten ve dıştan hızlıca anlayacağım belirgin bişeyi var mı?
    - trax benzinli 140 hp turbolu şehir içi 6.8, uzun yolda ort hız 110 km 6.4 litre yakıyorum, captivada Konya yollarında(düz, bayırsız, trafik orta sıkışıklıkta) ne kadar yakarım?
    - captiva da multimedya kendisinden my link mi yoksa başka marka mı? navi için ücretli uygulama almak zorunda mıyım?

    şimdiden teşekkür ederim. bu arada arkadaşın trax'ın stop darbe sonucu çtladı 1 günde tedarik ettik 300 tl.
    yani trax gibi 2000 adet olan aracın parçaları 24 saatte tedarik ediliyor.

    Hocam yeni kasalar hakkında bilgim yok. Bendeki 2011 model, bunun üzerinden bilgi verebilirim.



    Yakıt konusunda bence 50 kuruşu gözden çıkarın. Az olursa kazancınız olur ama 50 kuruş, son zamlardan sonra makul rakam bence.



    Navigasyon, sonradan taktirilan güzel sistemler var. Özellikle Android olanlar, hem çok gözde, hemde çok kullanışlı. Yandex, Google maps, vs trafik akışını bile görerek yönlendirme yapabilirsiniz.



    Birde ltz olan kasalar 4x2. Önceki aracınız 4x4'müş. Eğer önemliyse 2011e kadar olan makyajsız modeller sizin için daha uygun olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benzinli bir araca 100 bin tl aslaa vermem tavsiyede etmem tucson dediğiniz araç şehir içi 14 lt benzin yakıyor işyerimizde mevcut kullandığım için söylüyorum.captiva onun yanında evlattır
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Vakit ayırıp yazdınız saolun



    Konfor yakıt dayanıklılık ve özellikleri için, 40000 km de 2013 captiva ltz mi, 2016 benzinli tucson/Sportage mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Saol Müdürüm cevap için

    Ben Konyada 8 lt yaktırırım o araca. Gerektiginde de alacabel mevkiinde o dik ve virajlı yollarda geride bırakırım herkesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • streptokokk kullanıcısına yanıt
    captiva gercekten kaliteli bir arac. ozellikle bazen gun boyu normal araclar kullanip sonrasinda aracimi kullandigimda daha iyi anliyorum. ben de uzun sure arastirmistim almadan once. 1 yildir kullaniyorum yakit olarak da bence cok iyi. cogunlukla kisa mesafe esim kullandigi halde yazin kayseri sehir ici yakit tuketimi 8,5 lt civarindaydi. suan yine ayni sartlarda ama bu soguklarda 9,1 gosteriyor. dun fulledim. kalan 80 km ydi yol bilgisayari 280 tl aldi(shell 5,15TL/LT). 585 km gitmisim. Yol bilgisayarinin biraz uzerinde. genelde de her depoyu fulledigimde yanilma payi bu oranlarda. sehir sehir ici bir depo ile 600-650 km gidiyor. karisik kullandigim zamanlarda 700-750 arasi yapabildim tabi ki cok basmadan max 110-120 yaparak. tam depo uzn yol deneyimim alanya olmustu. oraya ulastigimda ceyrek depo falan vardi. akseki de cok sert kullandim. cunku benzinli aracla gittigim donemlerde cok yorardi beni o yollar. sanki araba beni suruyor gibi hissederdim. tadini cikardim captiva ile. normal bir akseki gibi inis cikislarin olmadigi bir rota da mesela kayseri den istanbul a (800km) 1 depo goturebilir diye dusunuyorum. yakit konusu onemli oldugundan uzun uzadiya yazdim. kayseri ve konya hemen hemen ayni sartlarin gecerli oldugunu dusunuyorum. captiva cok yakmiyor. cogu insan aracinin yaktigindan haberi yok. hanimin aveo su vardi. 1.4 LS otomatik. LPG Taktirmistim. bu donemlerde 11-12 hatta 13 lt yaktigini cok iyihatirliyorum. bu deger bir cok farkli araclar icin de gecerli bence.

    LT. ve LTZ fark olarak LTZ 19 inch jant. LT 17 inch diye biliyorum. LTZ ler de bir de sanirim on ve arka taraflarda ufak makyajlar var. muhtemelen bilmedigim baska ozellikler de vardir. LT piyasada cok fazla gormuyorum.

    hafta sonu kardesim icin kadjar baktik. icon un en alt ozellikli olanina en son kampanyali 147.500 TL dediler. Isitmali koltuk bile yok. ic hacmi normal binek bir arac gibi desem abarti da olmaz. gercekten cok yazik ama herkes de bizler gibi dusunmuyor iste tarz meselesi. uzun lafin kisasi captiva cogu arkadasimizin da bahsettigi uzere ederinin fazlasi bir arac. tabi ki bilene.. siz de biliyorsunuz kullandiginiz icin parcasinin heryerde oldugunu, belirli piyasasinin oldugunu, kolay kolay sikinti cikarmadigini.




  • 
Sayfa: önceki 471472473474475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.